Luin sinua kuin suljettua kirjaa

Anonyymi-ap

Ehkä siksi vielä pyörit ikävästi mielessä, yllätän itseni yhä edelleen lausuvani sinun nimeäsi hiljaa huulillani, huomaan vertaavani muita sinuun ja ehkä siksi olen yksin.

36

818

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä itsekin vertaan huippumallin tasoisia naisia muihin ja olen varmaan sinkku juuri siksi.

      • Anonyymi

        Transhannele pohtii elämänsä kysymyksiä


      • Anonyymi

        No saahan sitä mies haaveilla


    • Anonyymi

      Hyvä kun pyörin mielessäsi ja hautaan saakka onneksi minä menen nyt omaa polkuani kiitos

    • Anonyymi

      No hyvä kun jäi vähemmälle huomiolle, tästähän voi ottaa oikein mallia

    • Anonyymi

      Olisin kyllä todella surullinen jos pyörisin ikävästi jonkun mielessä 🥺
      Itselläni kyllä muutama joiden ajatteleminen tekee juuri niin. Siksi pyrin aktiivisesti unohtamaan heidät että voin jatkaa elämää.
      Hän ei kuulu niihin ikäviin missään nimessä.
      Olen vaan tullut varovaisemmaksi sen suhteen ketä lähelleni päästän, ettei tule väärinkäsityksiä. Olen kuitenkin sosiaalinen luonne ja se antaa joskus väärään mielikuvan.
      Toivon kuitenkin ettei se karkoita häntä jota kohtaan tunnen paljon hyvää.
      Hän kyllä tietää sen ❤️ että on minulle rakas.

      • Anonyymi

        Olisit kiltti ja päästäisit minut vihdoin sinun lähelle. Rakennetaan yhteinen suojamuuri minkä sisällä voimme olla turvassa ja toisillemme haavoittuvia.❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kiltti ja päästäisit minut vihdoin sinun lähelle. Rakennetaan yhteinen suojamuuri minkä sisällä voimme olla turvassa ja toisillemme haavoittuvia.❤️

        Jos olet hän, olet tervetullut lähelleni ja jäämään siihen.
        Meillä jäi paljon kesken..
        Nyt jos saamme olla lopultakin yhdessä, viemme asiat loppuun asti, sillä me kuulumme yhteen vaikka itse olen vuosien varrella yrittänyt toista hokea itselleni, siinä kumminkaan onnistumatta. Tunne on liian vahvana minussa.
        Toivon että tunnet samoin. Meille ei tule enää koskaan mahdollisuutta jos tämän menetämme. Tiedät mitä tarkoitan tällä.
        Olet aina ❤️ ja vain sinä mies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisit kiltti ja päästäisit minut vihdoin sinun lähelle. Rakennetaan yhteinen suojamuuri minkä sisällä voimme olla turvassa ja toisillemme haavoittuvia.❤️

        Pidä muurisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pidä muurisi

        Jos kerran olet sitä mieltä, 😔


    • Anonyymi

      Kukaan ei pysty mitenkään olemaan minulle hän. Tunne on vahva, tuttu ja magneetin omainen. Olemme jollakin tavalla yhtä vaikka emme ole. Hullulta kuulostaa mutta se on tämän hetkinen totuus missä elän joka päivä… Välillä ahdistun kun hän on niin kovin kaukana… vielä

      • Anonyymi

        Minulla sama tilanne yhden miehen suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla sama tilanne yhden miehen suhteen.

        Okei eikö ole mielenkiintoista. Uskon vahvasti että hän voisi todella olla se ihminen minun vierelläni. Rakkain tuki ja turva. Viimeiset kuukaudet ovat olleet opettavaisia ja välillä ravisuttaviakin. Tunteet ovat heitelleet epätoivosta onneen mutta kokoajan olen uskonut meidän yhteyteen. Nyt alan olemaan ikävästä väsynyt, kuitenkin suht rauhallinen ja kiintynyt. Tahtoisin vain kaatua hänen syliinsä nytkin


    • Anonyymi

      Voi ei 😭😭😭

      • Anonyymi

        Ei ole helppoa ei.


    • Anonyymi

      Kaikki on vielä mahdollista niin kauan kuin elää ja hengittää, en koskaan luovuta tunnetasolla hänestä.. Vasta kun oon maan multaa. Sitten. Olkoon vaikka ystävä loppuelämän, kuhan vain on.

      • Anonyymi

        Ei hän tule olemaan mitään muuta, kuin etäinen unelma jostain täysin mahdottomasta, ikuisesti.


    • Anonyymi

      Olisit avannut. Olisit löytänyt varmasti uusia kauniita asioita hänestä.

    • Anonyymi

      Miksi mies et tule avaamaan?

      • Anonyymi

        ai sulle never


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ai sulle never

        No joku muu avaa sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No joku muu avaa sitten.

        Varmasti. Jokaisella on omansa maailmassa.


    • Anonyymi

      Mitäs jos avaisit kirjan ja tutustuisit kansien sisältöön.

      • Anonyymi

        Selvennä, en tajua.


      • Anonyymi

        Mielelläni.


    • Anonyymi

      Mikä kirja sul on menossa kun se noin auki on?

      • Anonyymi

        Ollaan hyviä toisillemme

        Merkityksellisyyden voima


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan hyviä toisillemme

        Merkityksellisyyden voima

        Kirja masennuksesta toipuvalle

        Hyvä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ollaan hyviä toisillemme

        Merkityksellisyyden voima

        Siis joku kirjahahmo joksi sinä kuvittelet hänet? Sinun mielikuvitelmiasi siis ja eläydyt täysillä johonkin satukirjaan?


      • Anonyymi

        Olli Eronen

        Merkityksellisyyden voima


    • Anonyymi

      Oletko pitänyt kirjasi kannet avoinna? Yh-äipät useinkin ovat.

      • Anonyymi

        Jos on pakko syyllistää ihmistä, niin syyllistä sitä, joka lähti pois lapsensa luota.


      • Anonyymi

        He ovat vahvoja ja ottavat vastuun lapsistaan kahden edestä. Eivätkä halua narsistia tai muuta vastaavaa elämäänsä. Onko sinulla kenties kokemusta heistä kun olet noin katkera? Vai oletko kenties nainen jolla ei ole lapsia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos on pakko syyllistää ihmistä, niin syyllistä sitä, joka lähti pois lapsensa luota.

        ❤️….


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        He ovat vahvoja ja ottavat vastuun lapsistaan kahden edestä. Eivätkä halua narsistia tai muuta vastaavaa elämäänsä. Onko sinulla kenties kokemusta heistä kun olet noin katkera? Vai oletko kenties nainen jolla ei ole lapsia?

        ❤️….


      • Anonyymi

        Noudattelee psykonarsissin huolella laatimaa elämänsuunnitelmaa. Käsikirjoitetun paperinuken hahmolle ei äitiys ja lapsiperhearki kuulu. Suvun jatkamisen miehen tulee hoitaa toisen nuken kanssa, Barbin valinta tehdään geneettisin, taloudellisin ja statusperustein. Kun suvun velvoittama perijä ja miehen haaveilema verilinjan jatko on ahtaiden kriteereiden mukaisesti saatettu maailmaan, on ukko suunnitelmansa mukaan vihdoin vapaa etsiytymään minne mieli halajaa, ilman huolia ja velvoitteita. Miehen onni kun ei kuulemma löydy omien lastensa äidin luota.

        Mikä harmi, ettei yhteisiä todellisuuksia luoda narsissin huikeiden käsikirjoitusten pohjalta.


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      4
      1589
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      21
      1238
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1059
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      5
      1041
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1038
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      1
      938
    7. 4
      932
    8. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      4
      926
    9. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      914
    10. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      1
      912
    Aihe