7 vuotiaan lapsen pitkän odottelun jälkeen. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/7ee904d3-0753-49f6-a127-6aff740eed2f
Ellen Jokikunnas ja miehensä Jari saavat adoptoitua
30
1202
Vastaukset
- Anonyymi
Kiva juttu, pitkään ovat odottaneet ja nyt se vihdoin palkitaan.
- Anonyymi
Kunhan ei kaduttaisi, koska lapsi on jo 7vuotias! On oppinut ja kokenut jo hyvin paljon, niin hyvässä, kuin pahassa. Itse haluaisin adoptiolapsen mahdollisimman pienenä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kunhan ei kaduttaisi, koska lapsi on jo 7vuotias! On oppinut ja kokenut jo hyvin paljon, niin hyvässä, kuin pahassa. Itse haluaisin adoptiolapsen mahdollisimman pienenä.
Ja tietysti negatiivista sanottavaa oli sinulla 😡
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja tietysti negatiivista sanottavaa oli sinulla 😡
Oisko myös totta? Elämä kun ei oikeasti ole pelkkää nami-namia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaa no onneksi on ihmisiä, joilla hyvä sydän ja ottaa vanhemmankin lapsen. 7 vuotias varmasti jo tajuaa ettei ole listan kärjessä.
- Anonyymi
Onnittelut pitkän odotuksen onnellisesta lopputuloksesta 🌺♥️
- Anonyymi
Onnittelut !
- Anonyymi
Pakkomielteitä on monenlaisia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pakkomielteitä on monenlaisia.
Lapsen ensimmäinen vuosi on ratkaiseva, minkälainen hänestä tulee. Siksipä minäkin haluaisin itse olla turvaamassa sitä ratkaisevaa vuotta. Perintötekijöillehän ei voi mitään.............?
- Anonyymi
Siinä on taas joku lapsiparka riistetty äitinsä rinnoilta ja sosiaaliviranomaiset myyvät rahanhomossaan toiseen perheeseen. Lapsikauppaa!
- Anonyymi
Oliko tää asia jo tiedossa kun Ellen osallistui missikilpailuihin?
- Anonyymi
Miksi Tuksulta otettiin oma lapsi pois ja joku Ellen saa toisen naisen synnyttämän lapsen? Lapsikauppaa!
- Anonyymi
"rahanhomossaan"? rahanHOMOSSAAN? Huh....huh...hm....
- Anonyymi
14:04 Ellen ei todellakaan ole transu, joten lopettakaan näiden valheellisten juttujenne levittely!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tää asia jo tiedossa kun Ellen osallistui missikilpailuihin?
Lopeta, ennen kuin vastaat kirjoituksistasi ja valheellisesta juorustasi!
- AnonyymiUUSI
Ei taida enää olla äitinsä rinnoilla. Noissa maissa lapsia hylätään koko ajan. Tiedetäänkö edes kenen lapsi. Onneksi sai uudet vanhemmat ja oman kodin.
- Anonyymi
Ihanaa.
- Anonyymi
Onnittelut 🧡. Mutta lapsi on 7v . Mutta varmasti toivottu.
- Anonyymi
Kaverini miehineen sai adobtiolapsen pari vuotta sitten ja lapsi oli 6 v. ja hienosti lapsi on kotiutunut heille ja ovat onnellisia koko perhe!
Onnittelut vaan Ellenille ja hänen miehelleen!
- Anonyymi
Onnittelut! Vihdoinkin se on kauan kaipaamanne lapsi!
- Anonyymi
Onnea ihanaiset!
- Anonyymi
"Ellen ja Jari eivät rotista hätkähtäneet. Ellenillä itsellään on ollut aiemmin kaksi lemmikkirottaa Roosa ja Vilma.
Puglian-talosta he kantoivat rottia ulos työmaahanskat käsissään.
– Olen ylpeä siitä, että saimme häädettyä yhdyskunnan tappamatta yhtäkään rottaa, Ellen sanoo ylpeyttä äänessään."
...Kenen vaivoiksi ne rotat on roudattu kun ei tapettu? Rotta on tuholainen!- Anonyymi
Pääsikö rotat hyvään uuteen kotiin?
- Anonyymi
Pääsi hyvään kotiin. Onnea!
- AnonyymiUUSI
Tuossa on vielä montaa monessa tulossa. Ensimmäinen ikävuosi on tärkein, poika on nyt 8. Muistaa jo menneisyytensä, ja nyt joutuu uudelleen keksimään oman identiteettinsä nimeä myöten. Kuherruskuukausi kestää sijaisperheidenkin kanssa aluksi tovin.
- AnonyymiUUSI
joka päivä hehkuttaa onneaan iltalehdissä. sananlasku "itku pitkästä ilosta.
riittää jo leuhkiminen.
ole vaan kotona lapsen kanssa nyt kun sait sen, meitä ei enää kiinnosta! äläkä leuhki joka päivä siitä.- AnonyymiUUSI
Toki on ymmärrettävää että vanhat ihmiset eivät enää opi sillä tavalla kuin nuoremmat mutta miksi sinulle ei mene päähän että nuo lehdet tekevät sen jutun Ellenkin instasta, siis hänen henkilökohtaisesta instasta jonne laittaa juttuja elämästään kuten miljoonat ja taas miljoonat ihmiset tekevät.
- AnonyymiUUSI
Lehdissä lukee jatkuvasti, että kuvia nähtävillä lapsesta ja perheestä. Ainuttakaan kuvaa ei vain ole, joten pitäköön onnensa.
- AnonyymiUUSI
Harmi vaan kun lapsi on pian teini,ja niillä on tas ne omat kujeet. Lyhyeksi jää tuo lapsuus ja hänellä on jo tavat mitkä on oppinut kotimaassaan.Mutta onnea kovasti perheenä kaikesta huolimatta.
- AnonyymiUUSI
Hehkuttaa onneaan somessa joka päivä. Kannattaisi lopettaa sometus ja keskittyä olemaan lapsen kanssa.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1213348- 781748
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap151511Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos491280VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu911155Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat901084- 681039
- 65944
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k78873Oli pakko saada sut suuttumaan
Muuten et olis jättäny rauhaan. Miks miehet häiritsee intiimeil wa viesteillä vaik kieltää niit tekemästä19867