Tietysti kiinalaiset

Anonyymi-ap

14

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eihän tuo jumbo olekaan tarkoitettu olemaan mikään kaikissa olosuhteissa paras rengas, vaan että sillä pärjää vielä silloin kun kesärenkaalla ei.
      Hauskinta tuossa jutussa oli, että niin paljon hehkutettu LingLong oli surkein kesärengas ja voin sanoa, että kitkarengas on myös paskin mahdollinen.

• Anonyymi

Tuo "tietysti" kaipaisi lisäselitystä. Miksi "tietysti"?

• Anonyymi

No tietysti "tietysti".

• Anonyymi

Muistakaa kunnollinen seos ja runko kestää pitkään. Rengas muuttuu todella vähän vaikka olisi 10 vuotta auton alla.

Kuinka kiinalaiset renkaat kestää aikaa? ovatko he panostaneet siihen?

Juuri laitoin taas kesärenkaat toiselle alle, valmistusvuosi 2014 kesärenkaissa. Vanhan merkin euroopassa tehdyt. Sama ajettavuus ja renkaiden toiminta kuin 2 vuotiaana. Kulutuspinnan takia menevät vaihtoon ehkä vuoden parin päästä.

• Anonyymi

Tuo on luuloa ja uskoa, ei tietoa tai oikeaa kokemusta.
        Kyllä se kumi, oli millaista hyvänsä, niin ominaisuudet pidon kannalta heikkenee reilusti tuossa iässä.
        Huomaat ehkä sateella tai jos et, niin et ole liikennekelkpoinen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on luuloa ja uskoa, ei tietoa tai oikeaa kokemusta.
        Kyllä se kumi, oli millaista hyvänsä, niin ominaisuudet pidon kannalta heikkenee reilusti tuossa iässä.
        Huomaat ehkä sateella tai jos et, niin et ole liikennekelkpoinen.

Talvirenkaisiin vaikuttaa ikä vaikuttavan enemmän kuin kesärenkaisiin. Olenko väärässä? Siinä missä kesärenkaat menevät vaihtoon pinnan kulumisen vuoksi, talvirenkaat menevät vaihtoon kovettumisen vuoksi. Olenko väärässä? Tai edes vähän oikeassa?

• Anonyymi

Tyhmille riittää kunhan on leveää, matalaa ja halpaa, ulkonäkö on kaikki kaikessa.
      Tosin kaikki näkee auton omistajan köyhyyden ja tyhmyyden kun renkaan kyljessä lukee LingLong.

• Anonyymi

Minulla nuo kesärenkaat liangit kestävät n. 50 tkm . Ovat hiljaiset ja hyvät ajaa . Maksoi viimeksi 260€/ sarja . Pääosa kaupunkiajoa . Miksi maksaisin " testivoittajasta " tupla hinnan ?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Voi, voi. Ettepä tiedä, kuinka monessa taxissa on kiinalaisrenkaat kesäisin alla. Hyvin pysyvät autot liikenteessä eivätkä kuljettajat moiti renkaitaan. Hyvin voi tavallinen Virtanenkin laittaa kinuskit alle. Ei huolta.

• Anonyymi

Se nyt vaan on tyhmää maksaa liikaa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe