Nyt alkaa näyttämään

Anonyymi-ap

Siltä että se on oikeasti ohi.

130

2751

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Noni, ohi on👍🏼🙂eteenpäin.

      • Anonyymi
        UUSI

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        💋 ­N­y­­m­­­f­­­o­­­m­­a­­­a­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Mikä on ohi mukamas?
      Ei ainakaa pska ....

      • Anonyymi

        E ei ollut pska se oli tyhjä pesuaine pullo...idiootti kyylä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        E ei ollut pska se oli tyhjä pesuaine pullo...idiootti kyylä.

        Semmoiseksi tulee miten kohdellaan
        E


      • Anonyymi

        Talvi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talvi

        Haukkukaa vaan 🙂


    • Anonyymi

      Tarkennan vielä, kärsimykset on ohi. Pääsin takaisin osastolle puolenvuoden hoitojaksolle.

      • Anonyymi

        Hyvä niin. Apua on otettava vastaan sillo ku sitä tarvitsee


      • Anonyymi

        Parempia päiviä ja oloa sulle. Kaikkea hyvää.


      • Anonyymi

        Taitaa olla syytäkin. Toivottavasti siellä ei pääse nettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taitaa olla syytäkin. Toivottavasti siellä ei pääse nettiin.

        Kenelle oikein kuvittelet nettivastaava täällä vastailevasi? Sivusta utelias kyylä


      • Anonyymi

        Tsempit hoitohenkilökunnalle! Pitkä ja uuvuttava työmaa niil edessä 😬 Melkee 50 vuoden vinoumat vaatii vähintää yhtä pitkästi hoitoo ja kuntoutusta. Ni minkäs ikäsenö ukol on toivoo tervehtyy, koitapa laskee 🤣


    • Anonyymi

      Kaikkea hyvää sinne ja aurinkoisia päiviä.

    • Anonyymi

      Meidät oli tarkoitettu yhteen, mutta ohi on lopullisten ratkaisujen myötä.

      • Anonyymi

        Kui se ois mahrollista 🤔 voisko noi hyvin kuulua ukkosen narina haudan alta


      • Anonyymi

        Olet menossa siis naimisiin? Olisit ensin kysynyt kaivatulta.


    • Anonyymi

      😮‍💨🙏ihanaa

    • Anonyymi

      Jes jes jes🥳🥳🥳

      • Anonyymi

        Vielä yks jes🥳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä yks jes🥳

        Tarkoitin sua idiootti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tarkoitin sua idiootti.

        Ketä? Miks? Mitä mä oon tehnyt?


    • Anonyymi

      Kyllä se nyt näyttää vahvasti siltä mikset käyttäytynyt kunnolla

      • Anonyymi

        En voi käyttäytyä kunnolla koska äitimuorini eikä mummukkani sitä minulle opettanut😪 Sain vain istua hiljaa nurkassa. Isäni ja veljeni sen sijaan piiskasivat minua, kun itkin surkeuttani. Nyt en luota kehenkään. Itseäni rakastan suuunnattttomasti, mutta siihenkään rakkauteen en voi aukottomasti luottaa. Siksi näen kyrvän mentäviä aukkoja joka puolella!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En voi käyttäytyä kunnolla koska äitimuorini eikä mummukkani sitä minulle opettanut😪 Sain vain istua hiljaa nurkassa. Isäni ja veljeni sen sijaan piiskasivat minua, kun itkin surkeuttani. Nyt en luota kehenkään. Itseäni rakastan suuunnattttomasti, mutta siihenkään rakkauteen en voi aukottomasti luottaa. Siksi näen kyrvän mentäviä aukkoja joka puolella!

        Onko sinulla mies kaunaa isääsi kohtaan? Ymmärrän jos yritti vähän suoristaa ns


      • Anonyymi

        Höh, yritin parhaani. Don't be cruel.


    • Anonyymi

      Apuaaa auta mini ole juuttunut sova alla kiinni

    • Anonyymi

      Mikään ei oo ohi nii kauan kuin on elämää... Jotain jää...

      • Anonyymi

        Just just, ja mitähän ne sun jäämiset oikein on, jotain netin tuherruksiako?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, ja mitähän ne sun jäämiset oikein on, jotain netin tuherruksiako?

        Elämänkertani kirjoitin tänne eetteriin. Varmistin itse että se julkaistaan merkilleen siinä muodossa kuin itse sen laadin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just just, ja mitähän ne sun jäämiset oikein on, jotain netin tuherruksiako?

        Jälkipolveni saavat ihailla netti julkaisuani vaikka elmänsä jokaisena hetkenä. Ja muun ihmiskunnan vuoksi toivon, että tarinoistani tehdään vielä jonakin päivänä Kkokoelmateos. Olenkin jo valmistellut ensisanat postuumiin painokseen ja maksanut hyvälle ystävälleni kertapalkkion, että hän viimeistään päivieni päätyttyä sen toteuttaa. Sillä tärkeintä on tulla muistetuksi jostakin!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jälkipolveni saavat ihailla netti julkaisuani vaikka elmänsä jokaisena hetkenä. Ja muun ihmiskunnan vuoksi toivon, että tarinoistani tehdään vielä jonakin päivänä Kkokoelmateos. Olenkin jo valmistellut ensisanat postuumiin painokseen ja maksanut hyvälle ystävälleni kertapalkkion, että hän viimeistään päivieni päätyttyä sen toteuttaa. Sillä tärkeintä on tulla muistetuksi jostakin!

        muisto säälistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Elämänkertani kirjoitin tänne eetteriin. Varmistin itse että se julkaistaan merkilleen siinä muodossa kuin itse sen laadin.

        Jaa mahtaa olla narsistista paatosta


    • Anonyymi

      Lähe vithuun tuijottelemasta sitä facebooksivua ja hanki elämä pörripää

    • Anonyymi

      Vetää sanattomaksi ja hiljaiseksi suuntaansa. Pistää ihan miettimään vetääkö nimettömäksi.

      • Anonyymi

        Nimi ku nimi. Mitä väliä. Onha noit. Mut vois olla ilmanki.


      • Anonyymi

        Tulla muistetuksi Anonyymina


    • Anonyymi

      Ei kaikkea jaksa ikuisuuksia, oli jo riittävästi raskasta mitä teit.

      • Anonyymi

        Mitä teki kuka? Mitä ite teit? Teitkö mitään?


    • Anonyymi

      No jos niin haluat. Tajusin, ettei se nainen koskaan lähde sieltä. Ehkä te sovitte toisillenne paremmin.

      • Anonyymi

        niin vaikka olet uhkaillut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin vaikka olet uhkaillut

        Mitä hän uhkaillut? Ketä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        niin vaikka olet uhkaillut

        En ole uhkaillut. Pysyn vain poissa tieltänne. Olkaa onnelllisia. En tiennyt miten vaikeaa sulla on ollut. Olen pahoillni. Et tarvitse tälläistä.


      • Anonyymi

        Mistä suvusta kysymys? Löytyykö lööpeistä?


      • Anonyymi

        Saippuakylpyyn ja selän pesuun. On siinä pojalla paikka kuplia


    • Anonyymi

      Nyt se vasta alkaa.

      • Anonyymi

        Yks ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa?

        Nyt alkaa mun osuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yks ovi sulkeutuu niin toinen aukeaa?

        Toivotan vähintään yhtä hauskaa matkaa kuin mullakin oli!


      • Anonyymi

        Tilipi tappi tilipi tappi 🎶 Metsaän tahdon mennä ma 🎵 Ny tää luontoelamus vsta alakaa 🌲


      • Anonyymi

        Enpä ollut muille mitään tehnyt joten syyttömälle kostitte niin uppoaa teihin takaisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt alkaa mun osuus.

        Mut unohit avaimet sisään ja kaikki oves on lukos


    • Anonyymi

      tarot kortteihin vauhtia merkurius on kuussa, sinä olit siellä, jänis istui maassa, pluto on varjossa.

      • Anonyymi

        kryptistä shaibaa, olet hyvin sairas mies


    • Anonyymi

      Hakkaan teitä taukoamatta ja teen pahaa,jotta jokainen saa kestää saat jutut ja tuhota. Mitään muuta en enää halua luin tuhota teidät ja minähän sen teen,laitan kaiken peliin,millään muulla ei enää väliä kun saada teidät tuhottua

      • Anonyymi

        Onko sulla mies niin kova kunto? Ettet vaan väsyin jo alle puolen minuutin? Pidä huolta jaksamisesta ja voimia


    • Anonyymi

      No näin. Kyllähän se tekee hyvää katsella, kun toinen kuolailee kauniin harmaasilmänsä perään jo toista vuotta ja haaveilee ratsastustunneista. Helpottaahan se.

    • Anonyymi

      Nyt se viha ja kosto vasta alkaa, Tavoite on tuhota teidän elämät ja teidät,ja teen mitä tarvitsee että onnistuu.

      • Anonyymi

        Missä asumisyksikössä asuitkaan? Meiän pitää ilmottaa henkilökunnalle että käyvät huoneessas sua jututtamassa ku sul on noin paha olla yksin.


    • Anonyymi

      Mitä ikinä tarvitsee teidän tuhoamiseen ja talousennuste ja töiden sen teen. Annan mitä tarvitsee jos minun hakkaamiset ei riitä. Kunhan saadaan teidät tuhottua mitä ikinä vaatii olen valmis,pois lue lapset muuten kaikki sopii ja vankila pois muuten kaikki sopii.

    • Anonyymi

      3 asiaa teen,maksoi mitä tahansa, 1. Menetät urasi ja saat yhtä paljon kiusaa ja hakkaamista 2. Menetät talosi 3. Menetät luottotietosi. Kostan nämä kaikki maksoi mitä maksoi, jos ei ole näitä 4. Sopeudut tai menet pyörätuoliin raakasu menettäneenä. Saat valita ? Sitten muille muuta,sinulle nämä.

      • Anonyymi

        Osta samalla
        1 maitoo 2 L
        2 purkkiherneitä
        3 nakit ja muusi äitien Saarioinen
        4 banaanii 3kipalet
        5 wc papruu
        6 nessui
        7 lottorivi
        Kaikki ne sulle, mulle sushei


    • Anonyymi

      Jos ei tunnu vieläkään yhtä pahalta,viedään tärkeimmät. Ja mitä tahansa vaatii olen valmis kaikkeen,myös ja eritoten Leenan kohdalla ja Papun,Juhan ja Susannan ja kaikki jotka oli mukana. Työkousaajillw erikseen,yhtä paljon hakkaamista. Maksoi mitä maksoin,kostan ja kokevat kaiken.

    • Anonyymi

      Minä voin antaa päivistä paljon,jotta onnistuu

    • Anonyymi

      Aloitus koskee palstaa. Intensiivinen tunnelma loppu.

      • Anonyymi

        Eli tämä avautujaukko laitetaan hoitoon tai linnaan ja kärkkyvät varikset jää nuolemaan näppejään


    • Anonyymi

      Ja kostaa kaikille ritarimuijille ja joko joukolle. Maksoi mitä maksoi, olen valmis kostoon.

      • Anonyymi

        Nyt menet hoitoon ja heti. Niuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt menet hoitoon ja heti. Niuvaan.

        Ei sinne niin vain mennä, edes tämän miehen kohdalla jolle avaudut täällä teatraalisesti, vaikuttaa siltä ettet edes itse usko juttuihisi


      • Anonyymi

        Maksaa aluks 15 .000e, laita tilille. Loput voit maksaa myöhemmi


    • Anonyymi

      Tj0 (no ei ny vielä…😏)

    • Anonyymi

      Ett ä semm onen p alsta sho w tänään

      • Anonyymi

        Tiedätkö mikä on hyvä juttu te saatte jatkaa tästä :) tai muualla,joka juttu kostetaan.


      • Anonyymi

        No sellaisen raaman mies nyt sinulle suvereeni säätäjä kuule kirjoitti, onko sulla mitään muuta elämää poitsu?


    • Anonyymi

      Kyllä, mitäänhän ei ollutkaan. Ehkä pientä vierihoitoa, vaan silleensä jäi, minun mielestä, myös sulta helpotuksen sanat.

      T. Ei meikäläiseen ole hyvä sekaantua yliaikaisesti, kyllä mie poika ymmärrän tilanteen, kuin tilanteen.

      https://m.youtube.com/watch?v=pOElqEU5nFU

      • Anonyymi

        Merkitseekö mies sinulle itsellesi tämä hengellinen lähetyksesi mitään?


      • Anonyymi

        Tää ei tunnu kivalle.. tuntuuko susta muka?


    • Anonyymi

      Ei kannata palstalla hyvästellä. Se on samaa kuin ei tekisi mitään.

      • Anonyymi

        Kuvitteletko sä oikeasti tämän avautujamiehen olevan joku muu mitä yrität ns manipuloida ihan tollona? Anna ku arvaan luulet naiseksi


    • Anonyymi

      Totta, vuosien hakkaanisenne tuotti syyttömälle kosto tuotti tulosta. Tuhositte kaiken, tein töitä ja yritin ja seurasitte ja tuhositte. Vaihdoin paikkaa ja te tuhositte taas. Yritin kaikkea mikään ei teille käynyt piti vaan hakata ja tuhota.vainota ja tuhota estää kaikki hyvä ja hakatazlisöä,yrittää alistaa tahtoonsa ja saada elämään kuten haluaa. Ainakin teistä oääsibetoon ilinbonnellinen täynnä toivoa jacelämän iloa te tuhositte kaiken. Olin iloinen uudesta paikasta ja ajattelin viimein saadaan elää rauhassa,toipua hirveyksistä ja rakentaa elämää. Te pilasitte taas kaiken,nyt lopullisesti.

      • Anonyymi

        Mattoni on loppuun hakattu. Langat sojottaa, pelkkä riepu se. Pr kl mitä teitte ! Nyt viima vinkuu ja varpaita paleltaa


    • Anonyymi

      En voi voi olla vihainen itselleni, viimeiseen päivään yritin kaikkeni. Te olitte vaan liian voimakkaita,liian älykkäitä ja viekkaita, ja parempia. Te voisitte. Minä hävisin. Teen sen mitä voin. Vielä karmean Jouiim jälkeen oli toivoa,erehdyin niistä krrtomasnbye tuhositte taas, vielä viimeinen yritys ja vielä viimeinem tsemppaus ja vakuutus muille asiat paranee, mutta te tuhositte taas. Vielä viimeinen yritys ja te voisitte taas. Onneksi olkoon, nyt ye voitte voiton.

      • Anonyymi

        Olen niin erinomainen. Vielä viimoset lipevät tavut ja nuolasut ettei narsissi liikaa rehota, vois joku mun kukat viedä muute mennessää. Vaan piilossa sitä hoivaan, oon mä vaan niin hyvä kasvattaja.


    • Anonyymi

      Viimeinen yritys päästä teidän vahingollisesta otteesta eroon ja saada elää. Saada se itselle kuuluva itsestä lähtevä hyvä elämä, mutta tuhositte taas. Sain hetken olka onnellinen ionan teitä,tuntea taas elävänsä rakkaiden kanssa ja tehdä omaa työtä,oli toivoa ystävistäkin. Mutta te tuhositte taas. Nyt viimeisen kerran. Enää ei ole mitään mitä yrittää, saitte tuhottua kaiken.

    • Anonyymi

      Ne on hankalia ne tasapuoliset ja vastavuoroiset jutut toisinaan

      • Anonyymi

        Ootko lukenu kansansatuja? Hyvä se "vuoroin vieraissa käydään"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko lukenu kansansatuja? Hyvä se "vuoroin vieraissa käydään"

        Vieraissa käyvät on saastaa


      • Anonyymi

        👍👍👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraissa käyvät on saastaa

        Kyllä sitä taas ollaan niin katkeria niin katkeria että. Tänne asti aivan punotus näkyy. 😡🤣🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieraissa käyvät on saastaa

        Ei ole, kunhan tekee sen avoimesti.


    • Anonyymi

      Ohi ollut jo aika päiviä sitten. Kyllästynyt noihin ikävä kaveria aloituksiin, ihan oksettaa..

    • Anonyymi

      Tämä päättyy minun kuolemaani ja siihen että onnistuitte viimein tappamaan minut kiduttamalka ja hakkaamalla vuosia. Toivottavasti teko tuo teille pahaa ja kurjuutta lippuelämäksenne. Toivottavasti urannwcja talpuurwnne tuhoutuu ja koette saman. Olette hyvin pahoja ihmisiä,en ole 9ahempia nähnyt missään. Sitten kun aika jpittaa,ohjataan minut valoon. Joko Jumala armahtaa tai sitten ei.

      • Anonyymi

        Velisikiö? Kilauta kaverille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Velisikiö? Kilauta kaverille.

        saan potkut rappareista, paljastuin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        saan potkut rappareista, paljastuin

        Höööö.Onhan sulla "yossu" hän lohduttaa.
        Minä käännyyn huolineni Uskon(Everetti)puoleen,on se sen verran kiva tyyppi Papiksi.


    • Anonyymi

      Se aika ei ole vielä tänään,mutta kun sen aika koittaa, ja heittäkää suoraan multaan ei tarvitse itkeä eikä katua,multaa päälle ja jatkatte elämäänne. Ainakin tyltä vähemmän kun ei tarvitse enää tuhota ja kiusata.

    • Anonyymi

      Sitä minä vaan ihmettelen että se mikä vaikutti niin ihmeelliseltä ja erityiseltä voisi olla ohi, melkein kuin olisi ollut pelkkä haihtuva kuvitelma.

      • Anonyymi

        Palstan intensiivinen ja hyökkäävä pelleily on loppu. Sitä tarkoitettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan intensiivinen ja hyökkäävä pelleily on loppu. Sitä tarkoitettiin.

        Siis tämä hölmöläisten joukon öyhötyskö? Sitä osasin uumoilla aloituksen suhteen, kova öyhötys lähti päälle pskantärkeiltä


    • Ei se talvi vielä ohi ole. Ens viikolle luvattu lunta.

      • Anonyymi

        ai . no jyväskylässä voi sataa lunta mutta etelä-suomessa kylläkin sade tulee vetenä


    • Anonyymi

      Siltäkö se vaikuttaa, harmi sinänsä.

    • Anonyymi

      Voi 💧kyynel

    • Anonyymi

      Samaa mieltä, 20 vuotta pelkkää hiljaisuutta.

    • Anonyymi

      Ex kiusaajat ja ratiot sanoo vaan että se on tasarvoo että me päästään suhteella töihin saadaan töniä niin paljon kuin halutaan ja armeijaa meidän ei täydy käydä

    • Anonyymi

      Sama nyt pyörinyt mielessä että tämä oli kai tässä.

    Ketjusta on poistettu 26 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1669
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1518
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      13
      1159
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1114
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1092
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      6
      1002
    7. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      974
    8. 6
      960
    9. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      2
      960
    10. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      6
      954
    Aihe