Jokos te ootte kuullu että Yölinnun komppikitaristi Matti Silmu menee heinäkuun viimeisenä viikonloppuna naimisiin.
Aika hieno juttu!! Mun mielestä Matti ei oo ees mitään kovin pitkää aikaa seurustellut sen naisen kanssa, tai siis et kihloihin ne meni mun mielestä vasta viime vuonna joskus kesällä. Ku Mattihan on ollut aikasemminkin kihloissa, siis et oli ainakin vielä elokuussa 2002 kihloissa, mut sit kihlaus oli purettu jo vuoden 2002 loppuun mennessä.
No mutta joka tapauksessa onhan se hienoa, että haluaa ihan niin kovasti vakiintua, avioliittoon. Onnea vaan Matille ja morsiamelle. Simohan säveltää ja sanoittaa häävalssin, joka on salaisuus aina hääpäivään asti. Hieno lahja.
Yölinnun Matti Silmu naimisiin!
14
4999
Vastaukset
- Aija
Joko olette kuulleet että Unelmavävyjen Pekka meni viime lauantaina naimisiin?! :) Tiettävästi kukaan muista vävyistä ei säveltänyt häävalssia... :)
- mävaan
Osan ottoni Matille!
- jäppinen
hei...oikeesti, ketä kiinnostaa? Antaa mennä vaan!
- Ellu
ennemminkin sille tytölle.! tsemiä vaan kovasti hälle, muusikon vaimon osa kun ei ihan niitä helpoimpia ole.. mies ties missä ja mitä tekemässä....
- Jäbä vaan
Ellu kirjoitti:
ennemminkin sille tytölle.! tsemiä vaan kovasti hälle, muusikon vaimon osa kun ei ihan niitä helpoimpia ole.. mies ties missä ja mitä tekemässä....
No mistäs se Matti sen paremmin tietää, mitä se mimmi niiden keikkareissujen aikana duunaa. Asunto vapaana ja silleen. Muusikot joutuvat yleensä jakamaan hotellihuoneet, joten tuommoinen sukupuolinussinta-tyyppinen toiminta vaatii huomattavasti enemmän käytännön järjestelyjä, kuin sen vaimokkeen osalle lankeaa, jos vierasta pitää saada.
- fäni
Oletkos käynyt keikoilla? Kiireinen kesä taas edessä :)
moi vaan fäni, pitkästä aikaa taas... :)
Enpä ole vähään aikaan keikoillekaan ehtinyt, valitettavasti. Tuntuu olevan kokoajan niin kiirusta itsellä. No luulen että ainakin yhdelle Yölinnun keikalle ennätän kesän aikana ja sit yhdelle Taikakuun keikallekin.
Yölintu näkyy olevan vaan melko huonosti keski-suomessa tänä kesänä, yleensä on kaikilla lavoilla, nyt ei oo saviolla, ei hangan lavalla. Kuikassa sentään ja sinne menossa. Entäs itse kovastiko oot keikkaillu?!- fäni
cat86 kirjoitti:
moi vaan fäni, pitkästä aikaa taas... :)
Enpä ole vähään aikaan keikoillekaan ehtinyt, valitettavasti. Tuntuu olevan kokoajan niin kiirusta itsellä. No luulen että ainakin yhdelle Yölinnun keikalle ennätän kesän aikana ja sit yhdelle Taikakuun keikallekin.
Yölintu näkyy olevan vaan melko huonosti keski-suomessa tänä kesänä, yleensä on kaikilla lavoilla, nyt ei oo saviolla, ei hangan lavalla. Kuikassa sentään ja sinne menossa. Entäs itse kovastiko oot keikkaillu?!Minäkin huomasin, että Yölintu ei paljoa käy täällä päin kesällä. Olen käynyt useilla keikoilla tänä vuonna, lähinnä Taikakuuta ja Mikko Mäkeläistä & Myrskylyhtyä katsomassa.
Voi olla että minullakin jää muutama keikka väliin, työ kun vie kaiken vapaa-ajan :)
Hyvää kesän jatkoa!
- jarisillanpää65
kuka se vaimo
- sopuunvietie
veljesten välinen riita ota neuvosta vaari ja puolin ja toisin antaa anteeksi.
tämä elämä on niin lyhyt että ei kannata riidellä. - Möllöttäjienkuningas
Mitä nähnyt tämän Matti-Katin keikoilla ylimielisen oloinen möllöttäjä kyllä nyt on alettava hymyilemään kun paska on jo housussa.Ihmeellistä jos äijä nyt pystyy laulamaan ja silloin Yölinnussa olla möllötti, kun ei olisi jotain lisä vempaimia jolla korjataan ääntä(?).
- A____
Kyllä Simo tarvitsisi ne lisävempaimet jotta pääsisi edes hetkeksi pois sieltä nuotin vierestä.
- Etteiunohtuisi
Tuskinpa vain Simo tarvitsee, taitaa A;lla olla kyseistä A-nestettä korvassa ja päässä jos semmoselle kuulostaa vai oisko peräti paskaa.
- Anonyymi
Nythän se umpikyrpä Matti veljes on kusessa saatanan leuhka eihän tuollaisella kylmänkompin vatkaajalla tee bändissä mitään turpa ummessa seisoo.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3217635Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662176- 1771856
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161392- 1121287
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91261Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181701231RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j571186Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411081Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.2901029