Yölinnun Matti Silmu naimisiin!

Jokos te ootte kuullu että Yölinnun komppikitaristi Matti Silmu menee heinäkuun viimeisenä viikonloppuna naimisiin.

Aika hieno juttu!! Mun mielestä Matti ei oo ees mitään kovin pitkää aikaa seurustellut sen naisen kanssa, tai siis et kihloihin ne meni mun mielestä vasta viime vuonna joskus kesällä. Ku Mattihan on ollut aikasemminkin kihloissa, siis et oli ainakin vielä elokuussa 2002 kihloissa, mut sit kihlaus oli purettu jo vuoden 2002 loppuun mennessä.

No mutta joka tapauksessa onhan se hienoa, että haluaa ihan niin kovasti vakiintua, avioliittoon. Onnea vaan Matille ja morsiamelle. Simohan säveltää ja sanoittaa häävalssin, joka on salaisuus aina hääpäivään asti. Hieno lahja.

14

4932

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Aija

      Joko olette kuulleet että Unelmavävyjen Pekka meni viime lauantaina naimisiin?! :) Tiettävästi kukaan muista vävyistä ei säveltänyt häävalssia... :)

    • mävaan

      Osan ottoni Matille!

      • jäppinen

        hei...oikeesti, ketä kiinnostaa? Antaa mennä vaan!


      • Ellu

        ennemminkin sille tytölle.! tsemiä vaan kovasti hälle, muusikon vaimon osa kun ei ihan niitä helpoimpia ole.. mies ties missä ja mitä tekemässä....


      • Jäbä vaan
        Ellu kirjoitti:

        ennemminkin sille tytölle.! tsemiä vaan kovasti hälle, muusikon vaimon osa kun ei ihan niitä helpoimpia ole.. mies ties missä ja mitä tekemässä....

        No mistäs se Matti sen paremmin tietää, mitä se mimmi niiden keikkareissujen aikana duunaa. Asunto vapaana ja silleen. Muusikot joutuvat yleensä jakamaan hotellihuoneet, joten tuommoinen sukupuolinussinta-tyyppinen toiminta vaatii huomattavasti enemmän käytännön järjestelyjä, kuin sen vaimokkeen osalle lankeaa, jos vierasta pitää saada.


    • fäni

      Oletkos käynyt keikoilla? Kiireinen kesä taas edessä :)

      • moi vaan fäni, pitkästä aikaa taas... :)
        Enpä ole vähään aikaan keikoillekaan ehtinyt, valitettavasti. Tuntuu olevan kokoajan niin kiirusta itsellä. No luulen että ainakin yhdelle Yölinnun keikalle ennätän kesän aikana ja sit yhdelle Taikakuun keikallekin.

        Yölintu näkyy olevan vaan melko huonosti keski-suomessa tänä kesänä, yleensä on kaikilla lavoilla, nyt ei oo saviolla, ei hangan lavalla. Kuikassa sentään ja sinne menossa. Entäs itse kovastiko oot keikkaillu?!


      • fäni
        cat86 kirjoitti:

        moi vaan fäni, pitkästä aikaa taas... :)
        Enpä ole vähään aikaan keikoillekaan ehtinyt, valitettavasti. Tuntuu olevan kokoajan niin kiirusta itsellä. No luulen että ainakin yhdelle Yölinnun keikalle ennätän kesän aikana ja sit yhdelle Taikakuun keikallekin.

        Yölintu näkyy olevan vaan melko huonosti keski-suomessa tänä kesänä, yleensä on kaikilla lavoilla, nyt ei oo saviolla, ei hangan lavalla. Kuikassa sentään ja sinne menossa. Entäs itse kovastiko oot keikkaillu?!

        Minäkin huomasin, että Yölintu ei paljoa käy täällä päin kesällä. Olen käynyt useilla keikoilla tänä vuonna, lähinnä Taikakuuta ja Mikko Mäkeläistä & Myrskylyhtyä katsomassa.
        Voi olla että minullakin jää muutama keikka väliin, työ kun vie kaiken vapaa-ajan :)

        Hyvää kesän jatkoa!


    • jarisillanpää65

      kuka se vaimo

    • sopuunvietie

      veljesten välinen riita ota neuvosta vaari ja puolin ja toisin antaa anteeksi.
      tämä elämä on niin lyhyt että ei kannata riidellä.

    • Möllöttäjienkuningas

      Mitä nähnyt tämän Matti-Katin keikoilla ylimielisen oloinen möllöttäjä kyllä nyt on alettava hymyilemään kun paska on jo housussa.Ihmeellistä jos äijä nyt pystyy laulamaan ja silloin Yölinnussa olla möllötti, kun ei olisi jotain lisä vempaimia jolla korjataan ääntä(?).

      • A____

        Kyllä Simo tarvitsisi ne lisävempaimet jotta pääsisi edes hetkeksi pois sieltä nuotin vierestä.


    • Etteiunohtuisi

      Tuskinpa vain Simo tarvitsee, taitaa A;lla olla kyseistä A-nestettä korvassa ja päässä jos semmoselle kuulostaa vai oisko peräti paskaa.

    • Anonyymi

      Nythän se umpikyrpä Matti veljes on kusessa saatanan leuhka eihän tuollaisella kylmänkompin vatkaajalla tee bändissä mitään turpa ummessa seisoo.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 180
      1955
    2. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      52
      1878
    3. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      135
      1578
    4. Euroviisut fiasko, Suomen kautta aikain typerin esitys, jumbosija odottaa. Olisi pitänyt boikotoida!

      Tämän vuoden euroviisut on monella tapaa täydellinen fiasko. Ensinnäkin kaikkien itseään kunnioittavien eurooppalaisten
      Maailman menoa
      139
      1430
    5. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      41
      1324
    6. Nukkumisiin sitten

      Käsittelen asiaa tavallani ja toiveissa on vielä että tästä pääsee hyppäämään ylitse. Kaikenlaisia tunteita on läpikäyny
      Ikävä
      4
      1184
    7. Muistatko komeroinnin?

      Taannoin joskus kirjoitin aloituksen tänne komeroinnista eli hikikomoreista; syrjäytyneistä nuorista ihmisistä. Ehkä asu
      Suhteet
      48
      1175
    8. Naisten tyypilliset...

      Naiset ei varmaan ymmärrä itse miten karmealle heidän tavara haisee. Miehet säälistä nuolevat joskus, yleensä humalassa
      Ikävä
      10
      1143
    9. Syö kohtuudella niin et liho.

      Syömällä aina kohtuudella voi jopa laihtua.On paljon laihoja jotka ei harrasta yhtään liikuntaa. Laihuuden salaisuus on
      Laihdutus
      10
      1109
    10. Tuollainen kommentti sitten purjehduspalstalla

      "Naisen pillu se vasta Bermudan kolmio on. Sinne kun lähdet soutelemaan niin kohta katoaa sekä elämänilo että rahat"
      Suhteet
      3
      1108
    Aihe