Sami Sykkö on rasittava tyrkky

Anonyymi-ap

Keimailee homoudellaan.

Hänet voisi siirtää Afganistaniin.

55

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Miksi seuraat silmä kovana homoja jos ne sinua niin ärsyttää?

      • Anonyymi

        Koska lista täydentyy koko ajan.


    • Anonyymi

      Aloittajan kultapuppelipoika eli Niko Saarinen voittaa taas kohta vuoden radiojuontaja tittelin. Se, joka puhuu jatkuvasti jotain alapäätörkyjuttuja ja on aikanaan poistettu BB-talosta väkivaltaisen käytöksen takia.

      • Anonyymi

        Ai meinaatko että, ....et sä tiedä kuka mä oon ....pitäisi voittaa 🤨


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai meinaatko että, ....et sä tiedä kuka mä oon ....pitäisi voittaa 🤨

        Koska sinulle on noin sanottu? Koeta nyt päästä jo siitä yli. Ei kai tuollaisesta voi mikään elinikäinen trauma tulla. Se jotenkin ymmärtää jos on tukistettu niin voi jäädäkin trauma, kuten näyttää että kahdelle täällä on jäänyt. Mutta että "et sä tiedä kuka mä oon" niin miten siitä voi trauma jäädä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinulle on noin sanottu? Koeta nyt päästä jo siitä yli. Ei kai tuollaisesta voi mikään elinikäinen trauma tulla. Se jotenkin ymmärtää jos on tukistettu niin voi jäädäkin trauma, kuten näyttää että kahdelle täällä on jäänyt. Mutta että "et sä tiedä kuka mä oon" niin miten siitä voi trauma jäädä.

        Sille jäi trauma kun se ei tiennyt kuka se on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koska sinulle on noin sanottu? Koeta nyt päästä jo siitä yli. Ei kai tuollaisesta voi mikään elinikäinen trauma tulla. Se jotenkin ymmärtää jos on tukistettu niin voi jäädäkin trauma, kuten näyttää että kahdelle täällä on jäänyt. Mutta että "et sä tiedä kuka mä oon" niin miten siitä voi trauma jäädä.

        Taitaa sillä , "et sä tiedä kuka mä oon " , olla suurikin trauma itsellä. Siltä ainakin vaikuttaa.

        Niin tai näin onhan siellä ihan varteenotettavia ammattitaitoisia radiojuontajiakin mukana , joten toivottavasti hyvällä yleissivistyksellä sekä tiedoilla ja taidoilla varustettu henkilö valitaan.

        Tuskin valitaan ketään julkisuuden henkilöä, joilla ei mitään sanottavaa ainoastaan omaa höpinää omista asioistaan !


      • Anonyymi

        Siis Esko Eerikäinen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siis Esko Eerikäinen?

        Eerikäinen on Egyptistä joku faarao mutta toisaalta näyttää kuin vampyyri olisi. Mesopotaniasta vampyyri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eerikäinen on Egyptistä joku faarao mutta toisaalta näyttää kuin vampyyri olisi. Mesopotaniasta vampyyri.

        Niinkö harhat sulle kertoi?🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Pidän hänestä. Hän on ihan hauska tyyppi.

      • Anonyymi

        Aivan super ihanaa kun puhuu kimeällä äänellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan super ihanaa kun puhuu kimeällä äänellä.

        Lisää kimittäjiä vuoden radioääneksi UGH.


    • Anonyymi

      On ihan hauska ei ärsytä niinkuin jotkut!!

    • Anonyymi

      Mukava ja persoonallinen tyyppi.

      • Anonyymi

        Oikein symppis tyyppi, saa aina hyvälle tuulelle!


    • Anonyymi

      On tyttö ja poika ,on nainen ja mies eimitään muuta piste!

      • Anonyymi

        Naislainen poika


      • Anonyymi

        On kyllä paaaljon muutakin...


    • Anonyymi

      Sami on Priden kuningatar ensi kesänä.

    • Anonyymi

      Ukrainaan se kuluu natopedareille

    • Anonyymi

      Iloinen, hauska tyyppi.

    • Anonyymi

      Sami on varsi ainen neiti kuten Nikokin. Ällöttäviä typyköiyä🤣🤣🤣

      • Anonyymi

        Sinä kuitenkin seuraat heitä hyvin tarkkaan. Oletko piiloihastunut?


    • Anonyymi

      moni voi luulla että on ainoastaan pehmo tyyppi, ja on se sitäkin, mutta on se kait melko kova "sissi" kun tietääkseni merisotilaana toiminut nuorena, mutta voin muistaa väärin, mut jos jollakin on tieto niin kerro se minulle, sopiiko??

      Se merijalkaväessä toimiminen vaatii sitkeyttä ja määrätietoisuutta.

      • Anonyymi

        ..Jos Gambrinissa heiluu merimiespuvussa niin ei se tee vielä sotilaaksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..Jos Gambrinissa heiluu merimiespuvussa niin ei se tee vielä sotilaaksi.

        kyl se on tietääkseni ihan itte sanonu, että on aika kova tyyppi. Voin toki muistaa väärin. Ei hänestä ekana uskois, että kovuuttaki löytyy! Ulkokuori voi pettää. Sopivasti jos kovuutta ja pehmeyttä, niin hyvä sekoitelma! Liikakovuus usein menee väärille urille vie ihmisen , etenkin toksinen maskuliinisuus, joka on huono juttu ihmisessä. Vanhakantainen psykologiaoppi suomessa opetettu 1900-luvun alussa johti siihe, että miehet ei saaneet itkeä vaan miesten piti elättää perhe ja kovettaa sielu ja sydän. Tunteilulle ei ollu silloin varaa/tilaa. Nykyään tilanne on onneks palijo parempi! Ei miehet ole siis naisia tunteettomampia, vaan miesten kovistelulinja(en yleistä eli en tarkoota kaikkia miehiä) johtuu vanhakantaisista psykologian vääräoppisista rakennekaavamalleista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..Jos Gambrinissa heiluu merimiespuvussa niin ei se tee vielä sotilaaksi.

        mä joka tässä kirjootan sun kaa, niin en ole nainen vaan oon mies. En ole homoseksuaali ja minä kannatan tasa-arvoa eli liputan homoille, transuille ja lesboille.


      • Anonyymi

        Sitkeä varmaan 🤣😂

        Inisevä pikkuhintti.


    • Anonyymi

      Sami Sykkö on loistava tyyppi!!
      Saa aina hyvälle tuulelle iloisuudellaan ja positiivisuudellaan.
      Hänestä voisi kaikki ottaa oppia.

      • Anonyymi

        En vain pidä, liian neitimäinen rusettikaulus puseroissaan.


      • Anonyymi

        Hesalaiset on iloisia ja positiviisia. Koita ite asua hesan ulkopuolella ei nuo asiat ole hyviä siellä


    • Anonyymi

      Sami on puppelin prototyyppi. Pinnallinen ja välillä jutut menee tosi oudoiksi...
      Uotinen paras ystävä. Mitäköhän seuraleikkejä harrastavat ulkomaanreissuillaan?

      • Anonyymi

        Kaksi varsinaista homppelia, Niko vielä kolmantena sössimässä imurillaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kaksi varsinaista homppelia, Niko vielä kolmantena sössimässä imurillaan.

        Oletko ollut katsomassa?


      • Anonyymi

        Varmaan haluaisit mukaan?


    • Anonyymi

      Miksi ei tule kaapista? Miksi ei ole kumppania?

    • Anonyymi

      Onko se mies?

    • Anonyymi

      Sami Sykkö on minusta ainakin ihanan positiivinen ja ihanan luonteen omaava mies.

      • Anonyymi

        Ehkä hesalaiselle naiselle


    • Anonyymi

      Ei mies. Outo hyypiö.

      • Anonyymi

        Sami näyttää aivan kärpäseltä naamastaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sami näyttää aivan kärpäseltä naamastaan.

        Minkähän näköinen itse olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkähän näköinen itse olet.

        Leijonaksi ovat kuvailleet.


    • Anonyymi

      Sama hiusmuoti ollut ikänsä,inhotus äijä.

      • Anonyymi

        Olet siis seurannut Samia vuosikaudet. Taidat salaa tykätä hänestä. 😁👍


      • Anonyymi

        Kuinka monta vuotta olet jo seurannut Samin hiustyyliä? 🧐


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka monta vuotta olet jo seurannut Samin hiustyyliä? 🧐

        Sami vaan on niin ihana.


    • Anonyymi

      Testoa ei taida paljon verestä löytyä....

    • Anonyymi

      Iloinen piriste verrattuna lurppanaamaaisiin pateettisiin perus s) kansalaisiin

    • Anonyymi

      Jospa se ei ole kiinnostunut pikkupojista kuten sinä ja musut!!

      • Anonyymi

        Se? Mistä eläimestä on kyse?


    • Anonyymi

      En vain voi sietää tuollaisia naismaisia tyyppejä, ällö!

    • Anonyymi

      On se noloa kun kuikelo mies hassuissa silmälaseissa hiplaa työkseen naisten vaatteita.

    • Anonyymi

      muotiasiantuntija ? mies pukeutuu kuin sirkuspelle , mihin on kadonnut miehisyys tasavallan ykkösmieskin on aikanen snobi hävettää puolestanne ! juontajistakin ainakin puolet näitä ruskean re..n ritatareita hyi !

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 176
      5369
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      128
      4785
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3036
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      30
      1961
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1804
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1767
    7. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      110
      1744
    8. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1740
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1653
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1581
    Aihe