Keimailee homoudellaan.
Hänet voisi siirtää Afganistaniin.
Sami Sykkö on rasittava tyrkky
74
1802
Vastaukset
- Anonyymi
Miksi seuraat silmä kovana homoja jos ne sinua niin ärsyttää?
- Anonyymi
Koska lista täydentyy koko ajan.
- Anonyymi
Aloittajan kultapuppelipoika eli Niko Saarinen voittaa taas kohta vuoden radiojuontaja tittelin. Se, joka puhuu jatkuvasti jotain alapäätörkyjuttuja ja on aikanaan poistettu BB-talosta väkivaltaisen käytöksen takia.
- Anonyymi
Ai meinaatko että, ....et sä tiedä kuka mä oon ....pitäisi voittaa 🤨
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai meinaatko että, ....et sä tiedä kuka mä oon ....pitäisi voittaa 🤨
Koska sinulle on noin sanottu? Koeta nyt päästä jo siitä yli. Ei kai tuollaisesta voi mikään elinikäinen trauma tulla. Se jotenkin ymmärtää jos on tukistettu niin voi jäädäkin trauma, kuten näyttää että kahdelle täällä on jäänyt. Mutta että "et sä tiedä kuka mä oon" niin miten siitä voi trauma jäädä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska sinulle on noin sanottu? Koeta nyt päästä jo siitä yli. Ei kai tuollaisesta voi mikään elinikäinen trauma tulla. Se jotenkin ymmärtää jos on tukistettu niin voi jäädäkin trauma, kuten näyttää että kahdelle täällä on jäänyt. Mutta että "et sä tiedä kuka mä oon" niin miten siitä voi trauma jäädä.
Sille jäi trauma kun se ei tiennyt kuka se on.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taitaa sillä , "et sä tiedä kuka mä oon " , olla suurikin trauma itsellä. Siltä ainakin vaikuttaa.
Niin tai näin onhan siellä ihan varteenotettavia ammattitaitoisia radiojuontajiakin mukana , joten toivottavasti hyvällä yleissivistyksellä sekä tiedoilla ja taidoilla varustettu henkilö valitaan.
Tuskin valitaan ketään julkisuuden henkilöä, joilla ei mitään sanottavaa ainoastaan omaa höpinää omista asioistaan ! - Anonyymi
Siis Esko Eerikäinen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Siis Esko Eerikäinen?
Eerikäinen on Egyptistä joku faarao mutta toisaalta näyttää kuin vampyyri olisi. Mesopotaniasta vampyyri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eerikäinen on Egyptistä joku faarao mutta toisaalta näyttää kuin vampyyri olisi. Mesopotaniasta vampyyri.
Niinkö harhat sulle kertoi?🤣🤣🤣
- Anonyymi
Pidän hänestä. Hän on ihan hauska tyyppi.
- Anonyymi
Aivan super ihanaa kun puhuu kimeällä äänellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aivan super ihanaa kun puhuu kimeällä äänellä.
Lisää kimittäjiä vuoden radioääneksi UGH.
- Anonyymi
On ihan hauska ei ärsytä niinkuin jotkut!!
- Anonyymi
Mukava ja persoonallinen tyyppi.
- Anonyymi
Oikein symppis tyyppi, saa aina hyvälle tuulelle!
- Anonyymi
On tyttö ja poika ,on nainen ja mies eimitään muuta piste!
- Anonyymi
Naislainen poika
- Anonyymi
On kyllä paaaljon muutakin...
- Anonyymi
Sami on Priden kuningatar ensi kesänä.
- Anonyymi
Ukrainaan se kuluu natopedareille
- Anonyymi
Iloinen, hauska tyyppi.
- Anonyymi
Sami on varsi ainen neiti kuten Nikokin. Ällöttäviä typyköiyä🤣🤣🤣
- Anonyymi
Sinä kuitenkin seuraat heitä hyvin tarkkaan. Oletko piiloihastunut?
- Anonyymi
moni voi luulla että on ainoastaan pehmo tyyppi, ja on se sitäkin, mutta on se kait melko kova "sissi" kun tietääkseni merisotilaana toiminut nuorena, mutta voin muistaa väärin, mut jos jollakin on tieto niin kerro se minulle, sopiiko??
Se merijalkaväessä toimiminen vaatii sitkeyttä ja määrätietoisuutta.- Anonyymi
..Jos Gambrinissa heiluu merimiespuvussa niin ei se tee vielä sotilaaksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyl se on tietääkseni ihan itte sanonu, että on aika kova tyyppi. Voin toki muistaa väärin. Ei hänestä ekana uskois, että kovuuttaki löytyy! Ulkokuori voi pettää. Sopivasti jos kovuutta ja pehmeyttä, niin hyvä sekoitelma! Liikakovuus usein menee väärille urille vie ihmisen , etenkin toksinen maskuliinisuus, joka on huono juttu ihmisessä. Vanhakantainen psykologiaoppi suomessa opetettu 1900-luvun alussa johti siihe, että miehet ei saaneet itkeä vaan miesten piti elättää perhe ja kovettaa sielu ja sydän. Tunteilulle ei ollu silloin varaa/tilaa. Nykyään tilanne on onneks palijo parempi! Ei miehet ole siis naisia tunteettomampia, vaan miesten kovistelulinja(en yleistä eli en tarkoota kaikkia miehiä) johtuu vanhakantaisista psykologian vääräoppisista rakennekaavamalleista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mä joka tässä kirjootan sun kaa, niin en ole nainen vaan oon mies. En ole homoseksuaali ja minä kannatan tasa-arvoa eli liputan homoille, transuille ja lesboille.
- Anonyymi
Sitkeä varmaan 🤣😂
Inisevä pikkuhintti.
- Anonyymi
Sami Sykkö on loistava tyyppi!!
Saa aina hyvälle tuulelle iloisuudellaan ja positiivisuudellaan.
Hänestä voisi kaikki ottaa oppia.- Anonyymi
En vain pidä, liian neitimäinen rusettikaulus puseroissaan.
- Anonyymi
Hesalaiset on iloisia ja positiviisia. Koita ite asua hesan ulkopuolella ei nuo asiat ole hyviä siellä
- Anonyymi
Sami on puppelin prototyyppi. Pinnallinen ja välillä jutut menee tosi oudoiksi...
Uotinen paras ystävä. Mitäköhän seuraleikkejä harrastavat ulkomaanreissuillaan?- Anonyymi
Kaksi varsinaista homppelia, Niko vielä kolmantena sössimässä imurillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaksi varsinaista homppelia, Niko vielä kolmantena sössimässä imurillaan.
Oletko ollut katsomassa?
- Anonyymi
Varmaan haluaisit mukaan?
- Anonyymi
Taidanpa tehdä rikosilmoituksen kirjoituksistasi.
- Anonyymi
Miksi ei tule kaapista? Miksi ei ole kumppania?
- Anonyymi
Onko se mies?
- Anonyymi
Sami Sykkö on minusta ainakin ihanan positiivinen ja ihanan luonteen omaava mies.
- Anonyymi
Ehkä hesalaiselle naiselle
- Anonyymi
Ei mies. Outo hyypiö.
- Anonyymi
Sami näyttää aivan kärpäseltä naamastaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami näyttää aivan kärpäseltä naamastaan.
Minkähän näköinen itse olet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minkähän näköinen itse olet.
Leijonaksi ovat kuvailleet.
- Anonyymi
Sama hiusmuoti ollut ikänsä,inhotus äijä.
- Anonyymi
Olet siis seurannut Samia vuosikaudet. Taidat salaa tykätä hänestä. 😁👍
- Anonyymi
Kuinka monta vuotta olet jo seurannut Samin hiustyyliä? 🧐
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuinka monta vuotta olet jo seurannut Samin hiustyyliä? 🧐
Sami vaan on niin ihana.
- Anonyymi
Testoa ei taida paljon verestä löytyä....
- Anonyymi
Iloinen piriste verrattuna lurppanaamaaisiin pateettisiin perus s) kansalaisiin
- Anonyymi
Jospa se ei ole kiinnostunut pikkupojista kuten sinä ja musut!!
- Anonyymi
Se? Mistä eläimestä on kyse?
- Anonyymi
En vain voi sietää tuollaisia naismaisia tyyppejä, ällö!
- Anonyymi
On se noloa kun kuikelo mies hassuissa silmälaseissa hiplaa työkseen naisten vaatteita.
- Anonyymi
muotiasiantuntija ? mies pukeutuu kuin sirkuspelle , mihin on kadonnut miehisyys tasavallan ykkösmieskin on aikanen snobi hävettää puolestanne ! juontajistakin ainakin puolet näitä ruskean re..n ritatareita hyi !
- Anonyymi
Vain homo näkee kaikissa miehissä homon. Joten jos ei halua tulla leimatuksi niin ei kannattaisi huudella. Toki nimettömänä tietenkin on hyvä huudella mutta tuskin omalla nimellä ja päin naamaa.
- Anonyymi
Juonti luistelua, kaverini on luistelija ja kuvaili häntä todella töykeäksi ja itsekeskeiseksi. Ärsyttää nyt nähdä häntä joka paikassa, ehkä pääsen tästä asiasta vielä yli _:-)
- Anonyymi
muoti asiantuntija kaikkea sitä kuulee ! mies pukeutuu ,kuin pelle ! laittaisit hameen päälle . pitää olla iljettävän oloinen nulikka !muuttaisit ameerikkaan sielä asustaa muutkin sinun kaltaiset paskiaiset!
- Anonyymi
Onko joku Parkkipirkko jäänyt katkeraksi kun "et sä tiedä kuka mä oon" on koskettanut syvältä erästä? Onko kaikki Parkkipirkot muuten naisia vai olisiko siellä miesoletettujakin?
- Anonyymi
Toinen jolle on jäänyt elinikäinen katkeruus on "mitä sä selität" -tyyppi. Vielä pari päivää sitten jaksoi itkeä tuotakin asiaa.
- Anonyymi
työelämän professori voi helvetti saako hän siitä palkkaakin ? kaikkia pösilöitä se suomi elättää ! mene hyvä mies hameen ostoon !
- Anonyymi
Kaikki homot eivät ole tyylikkäitä. Tuo pikkumies yrittää kyllä kovasti mutta lopputulos on karmea.
- Anonyymi
muotiasiantuntija kaikkea sitä kuulee ! en tiedä onko hänen sukupuoltaan tutkittu ,mutta tuskin löytyy miehen geenejä .! sirkuspelle !
- Anonyymi
Kiltin ja mukavan oloinen mies.
- Anonyymi
Iskeekö Eskon Salkkarien kulisseissa??
- Anonyymi
Et sä oo niin iso tähti. Ei, kun sä oot vaan semmonen pikku tähti. Suomen turhin pikkujulkķu!
- Anonyymi
Sami Sykkö on minusta kaikin puolin mukava ja kivan oloinen tyyppi. Siis ainakin noin julkkiksena.
En tiedä sitten, jos yksityis elämässä hänet tuntisin, olisinko sittenkin samaa mielta. En tiedä, kun en häntä tunne henkilökohtaisesti.
Kivan oloinen olemus! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sami Sykkö on minusta kaikin puolin mukava ja kivan oloinen tyyppi. Siis ainakin noin julkkiksena.
En tiedä sitten, jos yksityis elämässä hänet tuntisin, olisinko sittenkin samaa mielta. En tiedä, kun en häntä tunne henkilökohtaisesti.
Kivan oloinen olemus!Sykkö puhui törkeitä ystävä Uotisen kanssa. Isoista mehevistä makkaroista. Todella tyylikästä. Sykkö on rivosuinen ja tyylitön. Ns valtakunnan homo Jorman kanssa. Oksettavia. Sykön oman makkaran koosta voi esittää arvailuja...
- Anonyymi
Homot ovat nyt muodissa. Mutta pelkkä homous ei kyllä tee kenestäkään automaattisesti tyylikästä. Sykkö taitaa olla ilopilleri vain kun kamerat käy. Vähän niinkuin edesmennyt Samulin...
- Anonyymi
muotiasiantuntiija saatana ! pukeutuu ,kuin pahanen pelle ! suomi on täynnä näitä ruskean re..än ritareita ! viekää vaikka somaliaan !
- Anonyymi
Eiks ilopilleri Sykkö pitänyt ruuhkajunassa kahta paikkaa. Ei halunnut kenenkään haisevan "taviksen" tulevan viereensä.
- Anonyymi
Onhan se ja jormakin.
- Anonyymi
Onhan se ja Jormakin.
Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kiitos nainen
Kuitenkin. Olet sitten ajanmerkkinä. Tuskin enää sinua näen ja huomasitko, että olit siinä viimeisen kerran samassa paik83296MTV: Kirkossa saarnan pitänyt Jyrki 69 koki yllätyksen - Paljastaa: "Se mikä oli hyvin erikoista..."
Jyrki Linnankivi alias Jyrki 69 on rokkari ja kirkonmies. Teologiaa opiskeleva Linnankivi piti elämänsä ensimmäisen saar681848Hyväksytkö sinä sen että päättäjämme ei rakenna rauhaa Venäjän kanssa?
Vielä kun sota ehkäpä voitaisiin välttää rauhanponnisteluilla niin millä verukkeella voidaan sanoa että on hyvä asia kun5401549Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin751156Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja60966Yksi syy nainen miksi sinusta pidän
on se, että tykkään luomusta. Olet luonnollinen, ihana ja kaunis. Ja luonne, no, en ole tavannut vielä sellaista, joka s32940Hyödyt Suomelle???
Haluaisin asettaa teille palstalla kirjoittelevat Venäjää puolustelevat ja muut "asiantuntijat" yhden kysymyksen pohditt208861- 170813
Hyvää Joulua mies!
Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o59796Paljastavat kuvat Selviytyjät Suomi kulisseista - 1 päivä vs 36 päivää viidakossa - Katso tästä!
Ohhoh! Yli kuukausi viidakossa voi muuttaa ulkonäköä perusarkeen aika rajusti. Kuka mielestäsi muuttui eniten: Mia Mill3758