Jäi pienehkölle huomiolle 80-luvulla.
Yhtye julkaisi 3 studiolevyä.
Siberia (83)
Valkoinen vankila (84)
kolmas studiolevy (ajankohtaa ja levyn nimeä en muista mutta sen muistan että 90-luvun alkupuolella julkaisivat sen)
lisäksi livelevy yksi ainakin löytyy. EP levyjä tietääkseni yksi ainakin löytyy ja singlelevyjä. Muistaakseni trapetsi&hän singlelevy sekä isompaa huomiota saanut älä sano että rakastat mua -singlelevy.
Jari loisa soitti ythyeessä bassoa ja lauloi päävokalistina ja taustojakin lauloi. JAri yliaho(juice leskinen slamin kitaristi) soittaa kitaraa ja toimii pää ja taustalaulajana. Kaihola soittaa rumpuja.
Minulle merkittäviä siberia -yhtyeen lauluja ovat nämä;
1.Namasta(instrumentaali)
2.Hän
3.Siberia
4.Valkoinen vankila
5.Löysin mantereen
6.Meri
7.Sunnuntai-aamu
8.Lipasto
9.Trapetsi
10.Sivuraiteilla
Siberia suomibändi joka yllättää
Anonyymi-ap
1
542
Luetuimmat keskustelut
Orpo pelästyi, kun asiat tulivat ilmi ? Hallitus ei enää tuekaan Garden hanketta
Pääministerinä Orpo on vastuussa hallituksensa päätöksenteosta. Hallitus päätti avokätisestä tuesta hankkeelle, joka ei4191861- 1501207
- 901131
- 1111110
- 671103
Miksi naiset tuoksuvat vaihdevuosien tietyssä vaiheessa todella etäännyttäviltä
Mietin tätä, onko luojalla ollut jokin tarkoitus näin voimakkaan lemun aikaan tekemiselle. Monet ajattelevat miten joku168937- 100773
- 45701
Voisitko mies auttaa..
Ottaisit yhteyttä vielä kerran, jos haluat? 🤔 Jätäthän ilkeät kommentit pois.50689En ehkä onnistu siinä
Kovasti minä yritän näyttää kauniilta, vain sinua varten, mutta en taida onnistua siinä.57664