Palkkaan kesämökilleni työttömän moniosaajan!

Anonyymi-ap

Sinun tehtäväsi olisi olla makkaran paistaja grillissä. Me perheen kanssa katsottaisiin nuotion loimua ja sinun tehtävä olisi grillata makkarat meille ja laittaa sinappihuntua makkaroihin. Emme perheen kanssa tykkää savusta, joten voisi liikkua edes sen verran, että estäisit savun tarttumista meihin.
Palkaksi saisit katsella hienoa järvimaisemaa. Talon puolesta ei tule ruokailua. Ota omat eväät mukaan, jos meinaat syödä. Tarjoan henkistä palkkaa, kun katsot järvimaisemaa. Saat pääomaa kerrytettyä tällä tapaa ja haaveilla ehkä itsekin joskus mökistä. Lisäksi iltaisin voisit tulla saunaamme heittämään löylyä, kun pyydämme. Otetaan hakemuksia vastaan. Ei ylipainoisille.

24

188

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olen kiinnostunut mutta haittaako jos itken aina välillä. Olen 50 v työtön mies ja minua itkettää.😭

      • Anonyymi

        Ihanaa! Olen niin onnellinen että taas itkettää! 😭


      • Anonyymi

        Ei haittaa. Juuri sinun kaltaista ihmistä olemme etsineet. Upeaa! Paikka on teidän. Saat laittaa vaimoani paljaalla. Verovapaa etu henkisen pääoman päälle.


    • Anonyymi

      Miksi makkaranpaistajan pitää olla grillissä?

      • Anonyymi

        Eli makkarat syödään kylmänä. Kuten tapana.


    • Anonyymi

      Makkaran paistaja joka on grillissä🤔

      • Anonyymi

        Hmm..Tämäkin tyhjän tavottelija sai sitten kyllikseen teidänkin köyhyydestä


    • Anonyymi

      En halua grilliin, en ota tätä tointa vastaan.

    • Anonyymi

      Tämä trolli ei nyt oikein lähtenyt. Todella ygsinkertainen.

    • Anonyymi

      No nyt tuli kiire grilliin🏃

    • Anonyymi

      Vitunko tavalla sovin grilliin. Aloittaja näyttää mallia.

    • Anonyymi

      Aloittaja lihoiksi ja grilliin

      • Anonyymi

        Aloittaja on brutaali tehdessään noin vulgäärin ehdotuksen. Tulen sinne ja kusen grilliisi ja sanunan kiukaallesi, kun se on riittävän kuuma.


      • Anonyymi

        Tämä trolli kyllä joutaisi laittaa lihoiksi. Loppuisi nämä väsyneet jutut.


    • Anonyymi

      Kesällä syödään kylmää makkaraa ja juodaan lämmintä kaljaa.

    • Anonyymi

      Huoh, typerä aloitus. Kiinnostaa kuin kilo paskaa.

      • Anonyymi

        Se olisi homppelien mieleen.


      • Anonyymi

        Kilo paskaa kiinnostaa aina.☝️


    • Anonyymi

      No eipä voi kyllä moittia sillä työn vaativuus ja palkkataso kohtaavat kerranki toisensa jaen ollenkaan epäile ettetkö löytäis sopivaa moniosaajaa,Sellainen moniosaaja voisi olla vaikkapa eu mielinen esko aho hän kyllä pöpisee paljon pskaa mutta jos se ei haittaa niin otahan häneen yhteyttä,myös keksutan ex pääminister juha sipilä soisi tulla kyseeseen hänhän on insinööris mies mutta kyllä hän maggaraa osaa kärwentää: Mutta suosittelen sinulle näiden kahden veikkosen osalta turvallista sähkgrilliä saattapi muuten kärähtää koko juhla area maantasalle:/

    • Anonyymi

      Haluan grilliin Olen puli. Vaadin päästä grilliin HETI!

    • Anonyymi

      Buttiloita Lieksa täynnä. Ensimmäistäkään työpaikkaa sieltä löydä. N**keritkin pakeni suuren ryntäyksensä jälkeen (2015) sieltä äkisti Helsinkiin kelan turvan piiriin.

    • Anonyymi

      Ei käy makkara. Sisäfileetä kiitos kuohuviinin kera.

      • Anonyymi

        Kuohuviiniä pihvin kyytipojaksi...?! 😖


      • Anonyymi

        Huomio! Sinun tehtäväsi on kääntää makkaroita! Ei syödä niitä! En valitse sinua!


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8386
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2555
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe