Himputti ku mä katoin kyllä

Anonyymi-ap

että tutun näköinen mutta silti en muka siinä hetkessä tajunnut että se olitkin sinä ☹️🥺🤯🤦‍♀️

26

1819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Missä katoit?😂

      • Anonyymi

        kaupassa


    • Anonyymi

      Muista tämäkin kostetaan,ja se on jo alkanut. Koette jokaisen jutun ja hakkaamisen. Täysin syyttömälle. Kosto on jo osittain tilattu ja ostetaan lisää ja tehdään lisää itse. Kunnes jokainen osallistunut on hakattu ja tuhottu.

    • Anonyymi

      Pauskobpäätä lattiaan ja koe juttusi itse jokainen. Vaatii mitä vaatii joka juttu kostetaan ja teidät hakataan.myös autonrattiin ja joka työpäivään ja sänkyyn joka asiaan. Täysin syyttömälle. Hyi helverti. Ei se Juha pakoon pääse se hakataan töihinsä ja kotiinsa, putka kutsuu kuten muitakin. Raivoa pää niin täyteen että eivät selviä. Myös sille Leenalle Ha Papulle ja muille. Tietty työporukka ei varmaan hengissä selviä kun niistä aletaan kiskomaan yhtä paljon.

    • Anonyymi

      Krista on lähdössä hakattavaksi myös kuten maaseudun väki jotka osa esittää kaveria. Hyi saatana mitä porukkaa.

      • Anonyymi

        Älä nyt prinsessa kristaa


    • Anonyymi

      Tänäänkö se tapahtui vai mikähän päivä?

      • Anonyymi

        eiku viime viikolla


    • Anonyymi

      Missä kaupassa ja mikä kaupunki?

    • Anonyymi

      Juu oli hyvä nähdä pitkästä aikaa. Sulla ne omat kiireet taas siinä niin et varmaan ympäristöä ehtinyt huomioida :)
      Hyvältä näytit

    • Anonyymi

      Olin tosi väsynyt, kolarin meinasin ajaa. Et varmaan hän

    • Anonyymi

      Ei kiinnosta,minulla ei ole enää kiinnotusta mihinkään. Teitte viimeisen kiusanne. Enää ei kiinnosta mikään. Olen yhtä kuin kuollut.

    • Anonyymi

      Et varmuudella tunnistanut silhuetin perusteella?

    • Anonyymi

      Montako sinulla näitä ex kaivattuja oikein on, kun näet niitä päivittäin etkä koskaan tunnista?

      • Anonyymi

        Ei liity minulla kaipaukseen enkä näe heitä täällä. Kostoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei liity minulla kaipaukseen enkä näe heitä täällä. Kostoa.

        Ja ei ole edes exiä. Laita se Outi myös karjumaan ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja ei ole edes exiä. Laita se Outi myös karjumaan ;)

        Onko lääkkeet otettu ? Sopisi monelle... kuuntelen juoruja:) saadaan uutta puheen aihetta.


      • Anonyymi

        Montako sinä kuvittelet tällä miehellä olevan vai Kuvitteletko lapsellisesti tätä naiseksi, johon olet muodostanut sairaan pakkomielteen ja selostat epätosia asioita kaikkea muuta kuin hyvällä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko lääkkeet otettu ? Sopisi monelle... kuuntelen juoruja:) saadaan uutta puheen aihetta.

        Good for you champ 👍


    • Anonyymi

      Tuon paremminko en tosiaan jäänyt mieleesi. Että hyvä kun tunnistat. Mitä tuo nyt kertoo kaikesta. Olit enemmän kiintynyt omaan muistikuvaasi missä en mitä ilmeisimmin ollut edes oma itseni.

    • Anonyymi

      Hauska viesti!!!! Usein kadulla tulee vastaan ihmisiä, joita jää miettimään hetkeksi, missä ja milloin ollaan kohdattu? Sellaiset kohtaamiset jättävät epämääräisen tunteen, olisiko tarvinnut tervehtiä, oliko tapaaminen ollut tuttavallinen jonka jälkeen on sopiva tervehtiä. Heitä kutsutaan "hyvänpäivän tutuiksi" Kaikille ei tarvitse hymyillä ja tervehtiä, mutta jos vastaan tuleva näin toimii, on epäkohteliasta olla sitä huomioimatta. Sitten on olemassa ns. "sydänystävät" He joita katseellaan tahtomattaan etsii, heidän kanssa on luonteva pysähtyä ja keskustella pienessä hetkessä elämän kokoinen tarina, elää samaa tarinaa paikasta riippumatta ja nauttia ystävyyden tuomasta tuttuuden tunteesta. Sitten on se tärkein, se ihminen jota tahtomalla kaipaa ja katseellaan etsii. Sen tajuaa välittömästi kun vastaan tulee tai näköpiirissä pyörähtää, sitä kutsutaan tokimekiksi, tämä on Japania ja kuvaa osuvasti ajatuksia ja tunteita, jotka sisältyvät hetkeen jota toivo, jännittyneisyys, ilo, ihailu ja ihastunut hymy täydentävät. Silloin kun ajatuksiin on onnistuttu murtautumaan, esim. naisellisilla avuilla ja kauneudella, muuttuu tutun näköinen unelmoinnin näköiseksi, silloin tervehtiminen, oven aukaisu ja raskaiden esineiden ottaminen ja siirtäminen miehen voimin, kuuluu kohteliaisuuteen. Tämänkaltaiset hetket piristävät päivää, tuntuvat äärettömän mukavilta vaikka usein jäävät harmittavan lyhyt kestoiseksi.








      https://youtu.be/9S9b8GXlrOQ

      • Anonyymi

        Juuri näin👍


    • Anonyymi

      No en minäkään meinannut sinua tunnistaa vaatteet päällä!

      • Anonyymi

        ,😉😅


    • Anonyymi

      No himputin humputin huh hah hei ja rillumarei sen vei.

      • Anonyymi

        Näin se menikin 😘♥️😍🤗 olen väsynyt rillumarei


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      231
      16695
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      22
      2108
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      189
      1709
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1443
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      847
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      211
      728
    Aihe