Olipa ihana lukea RAAHEN SEUDUSTA juttua naisista miesvaltaisella alalla. Nostan hattuaTeille ihanaiset teidän rohkeudesta siirtyä ammatteihin jossa tienaa naisvaltaisia-aloja paljon enemmän. Naisenergia rules!!
Vau Leidit!
17
447
Vastaukset
- Anonyymi
Jaa.tuossakaan jutussa ei ollut mitään uutta.aina on naisia ollut ns miesten aloilla pitää nykyään vaan vouhottaaa asiasta kuin asiasta ja tuoda itseään esille.näkyvyyttä ja muuta paskan jauhantaa sitähän tämäkin on.
- Anonyymi
Pitäisikö vouhottaa Timosta ja pässeistä jotka taistelevat työnantajan riistoa vastaan ja saavat tehtaan piahkoin suljetuksi lopullisesti. Tai EX:n koluminit suoraan uunituoreena puoluetoimistosta tulleena.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitäisikö vouhottaa Timosta ja pässeistä jotka taistelevat työnantajan riistoa vastaan ja saavat tehtaan piahkoin suljetuksi lopullisesti. Tai EX:n koluminit suoraan uunituoreena puoluetoimistosta tulleena.
Lestadiolaisessa kasvatuksessa naisen paikka on kotona!!! Hoitaa lapset, siivoaa, laittaa ruuan, eihän naisen aivokapasiteetti riitä haastavampiin tehtäviin muutenkaan. Se on vanhoellislestadiomississa pääpointteja.
Yt. Lampela Kaarlo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lestadiolaisessa kasvatuksessa naisen paikka on kotona!!! Hoitaa lapset, siivoaa, laittaa ruuan, eihän naisen aivokapasiteetti riitä haastavampiin tehtäviin muutenkaan. Se on vanhoellislestadiomississa pääpointteja.
Yt. Lampela KaarloKommari pässillä ei ole enään mitään muuta, kuin alko ja ao200, pian tehdaskin häviää, sitten on vain alko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kommari pässillä ei ole enään mitään muuta, kuin alko ja ao200, pian tehdaskin häviää, sitten on vain alko
Alat toistaan itseä lesta, tiedätkö kun levy jää jumiin soittimessa, ai niin et tiedä kun ne teiltä kielletty, samoin kun edestä täytettävä pyykkikone, sieltä näky niin jäännä ohjelmaa teille, että kuola valus suusta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Alat toistaan itseä lesta, tiedätkö kun levy jää jumiin soittimessa, ai niin et tiedä kun ne teiltä kielletty, samoin kun edestä täytettävä pyykkikone, sieltä näky niin jäännä ohjelmaa teille, että kuola valus suusta
Ao 200 kommari on toistanut tätä lesta lesta lesta piintymää jo 3 vuotta, joka kirjoituksessaan. Joten se siitä levyn jumiin jäämisestä punikki.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ao 200 kommari on toistanut tätä lesta lesta lesta piintymää jo 3 vuotta, joka kirjoituksessaan. Joten se siitä levyn jumiin jäämisestä punikki.
No sinähän levyä et tiedä, mutta se ei ole liedenlevy. Toivottavasti nyrkit pysyy vlopun taskussa ja herranpelko mielessä lussulla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No sinähän levyä et tiedä, mutta se ei ole liedenlevy. Toivottavasti nyrkit pysyy vlopun taskussa ja herranpelko mielessä lussulla.
Kommarin normi viikonloppu: fillarilla alkon kautta Pattijoelle lärvät pientä väkivaltaisuutta ja putkaan. Maanantaina krapulassa pyöräilen tehtaalle. Onko sirppi vasaraliput, putinin kuvat haettu esille vappumarsille?
- Anonyymi
Onnea opiskeluun ja työpaikan hakuun. Kannattaa kysellä useammalta työpaikalta ja myös työpaikasta siellä olevilta. Millaista on ja palkka jne. Melkein 50 vuotta sitten eräällä konepajalla koulutettiin naisia hitsaajiksi. Kyllä naiset pystyy ja osaa ja nykyään koneet helpottavat ettei työkään enää ole niin raskasta.
- Anonyymi
Missä välissä ne +22lestamukulaa ehtis sylkästä?
- Anonyymi
On mennyt amiksen opetuskin nykyään ihan häneksi.nykypäivän amikset eivät osaa kuin puhua paskaa ja räpätä puhelinta yötä päivää.amis oli aikoinaan hyvä.nyt ei.
- Anonyymi
Raahen amikseen pitäisi saada oppiaineeksi Lakkoilu pitkä oppimäärä! Siitä, kun on hurjasti hyötyä kun hakeutuu tehtaalle töihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raahen amikseen pitäisi saada oppiaineeksi Lakkoilu pitkä oppimäärä! Siitä, kun on hurjasti hyötyä kun hakeutuu tehtaalle töihin.
Toinen linja Torniosta levinneelle huuhaa uskonnolle, jossa sallitaan pedofilia ja tv on kielletty.
- Anonyymi
Kun vähäsen tutkisitte niin huomaisitte totuuden.amis on mennyt huononpaan suuntaan.enään ei ole oikeaa opetustakaan ja kaikenmaailman etä yms päiviä.ei kannata vouhottaa ja uskoa mitä raahen riepu viisaudessaan kirjoittaa.lestalehtijän se on.
- Anonyymi
Suurin osa amikseen lähetättävistä on täysin kädettömiä. Puhelimen raplaus onnistuu muut on ylitsepääsemättömän vaikeaa ja raskasta. Tuntuu ihan työltä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suurin osa amikseen lähetättävistä on täysin kädettömiä. Puhelimen raplaus onnistuu muut on ylitsepääsemättömän vaikeaa ja raskasta. Tuntuu ihan työltä.
Siinä Maya https://www.iltalehti.fi/mieli/a/21d4b071-3047-4e1d-a39b-663d0b23d112 nykypolvea työnteko ei tunnu kivalta. Näitä me sitten elätelään.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1155965Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta324067- 823352
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182986Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2522054Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882004- 1431795
Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui431787Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569