En itse ainakaan toisi kotiin ketään. Pelottava ajatus.
On turvallista olla sinkku
8
261
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista ettei sulla ole ystäviä. Jos olis niin kyllä sä kylään heitä varmaan kutsuisit
- Anonyymi
Kai aloittajalla silti ystäviä voi olla ja kutsuu niitä kotiinsa. Hän varmasti tarkoittaa, ettei tuo kotiinsa kaiken maailman hyypiöitä kadulta tai satunnaisista bilepaikoista. Tuskin tuot sinäkään!
- Anonyymi
Aika yksinkertaisesti ajattelet , ystävät ovat eri asia se kun että tuo ventovieraan ihmisen kotiinsa . Minkä kiven alta huutelet
- Anonyymi
Ymmärrän aloittajaa. En minäkään tuo vierasta ihmistä yökerhosta kotiini, en koskaan, enkä mene tuntemattoman kotiin yöksi. Ystäviä on, vaikka olen sinkku.
Mitä noin niinkuin tarkoitat sillä ettet toisi ketään kotiin? Siis mistä esimerkiksi?
- Anonyymi
Olen ollu parisuhteessa ja silloin lopulta tunsin olevani todella yksin, nyt sinkkuna en tunne sitä kuin ajoittain. Ikinä en kotiini pyydä ketään jota en tunne hyvin.
- Anonyymi
Mulla on ihan sama juttu! Kotini on sen verran arvokas, että ovet ei aukea kenelle hyvänsä. Oma terveyskin on tärkeä. Siksi en myöskään itse pistä päätäni mihin luukkuun hyvänsä. Terve varovaisuus on aina hyväksi.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72183Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32703Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637