Jatkuvalla toisen luonteen ja ulkonäön analysoinnilla. Hallita ja kontrolloida
Mitä iloa saa
Anonyymi-ap
44663
0Äänestä
Muut lukivat myös
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- Älä unohda minuaNainen ethän unohda minua. Asiat olisivat voineet mennä toisin, olisi vain pitänyt uskaltaa lähestyä sinua kun annoit siihen mahdollisuuden. Olen pettynyt itseeni, ja se kyllä närästää. Naiselle Mieheltä
- Eläkeikä nousee 70 vuoteen. Joudunko palaamaan työelämään?Nyt se on sitten päätetty, että eläkeikä Suomessa nostetaan 70 vuoteen. https://www.is.fi/politiikka/art-2000012324133.html Pääsin 67 vuotiaana eläkkeelle viime syksynä. Tarkoittaakohan tämä, että joudun palaamaan takai…
- Nyt on nytTurha miettiä menneitä tapahtumia. Niitä ei saa tekemättömäksi. Tärkeintä on mitä tekee nyt ja tulevaisuudessa. Korjausliikkeetkin voi tehdä jos niihin tuntee tarvetta. Paluu tulevaisuuteenkin voi olla mahdollinen jos v…
- Kadutko mies?Silloin kuin vielä yritin lähestyä, etkä tarttunut siihen. Asioista pitäisi voida aina keskustella.
- Hyvää huomentaEräälle Naiselle ❤️🩹
- Empaattiset ihmisetOnko empaattiset ihmiset, etenkin naiset antavaisempia, kun ns. tavikset? Kaverin puolesta kysyn Oisko niinku mahkui?
- Niin haluaisin sut nähdä ja jutella!🙂
- Perussuomalaiset nostamassa eläkeiän 70 vuoteenRiikka Purran johtama valtiovarainministeriö haluaa nostaa eläkeiän 70 vuoteen ja taloutta sopeutettaisiin ensi vaalikaudella 8–11 miljardilla eurolla. Perussuomalaisten johtama ministeriö ilmeisesti arvelee, että seits…
- Onko tällainen kuvio teistä okOnko tällainen kuvio teidän mielestänne ihan normaali ja hyväksyttävä? Nainen seurustelee miehen kanssa, mutta pitää samaan aikaan läheistä yhteyttä toiseen mieheen kertomatta tälle toiselle, että on parisuhteessa. Tämä…
- Tuntuu kuin olisin vaimosiSe on erikoista se.
- Pitäisikö Vantaa liittää Helsinkiin.Mitä mieltä olette asiasta?
- Moi kulta😍Eikös se ollut marraskuuta kun se meidän "flirttailu" alkoi silloin vuosia sitten? tarkoitan lähinnä niitä pitkiä katseita 🤩☺️ Kohta on siis maata mullistavien katseiden vuosipäivä 😘🤭
- Haluatko ettäUnohdetaan toisemme?
- Jos haluat viestin...Olen vielä tämän illan palstalla. Laita halutessasi vinkki, sinä komea keski-ikäinen mies 😗
- TTK-juontaja Veronica Verho lataa suorat sanat tatuointien arvostelijoille: "Mä toivoisin, että..."Veronica Verho juontaa Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmaa yhdessä Ernest Lawsonin kanssa. Yksi puhuttaneimmista aiheista on ollut, miten suosikkijuontajan näyttävät tatuoinnit sopivat ohjelman pukuohjeistukseen ja tullaa…
- Et nosta minua ylösOk ei se mitään. Vajoan syvempiin vesiin💔
- Tunnut niinKaukaiselta jo.
- Nyt kun kaikki on ohiToivon, että sulla menee hyvin ja pystyisin sinut kokonaan unohtamaan. Joskus on vaikeita hetkiä ja olen tosi pahoillani, miten sinua loukkasin ja loukkaan yhä. Se täytyy saada loppumaan.
- Sut tahtoisinSinä senkin kusimutteri menit ja katkaisit kaiken yhteyden minuun. Tajuan nyt, että meidän roolit vaihtuivat ja sinä projektoit omia pelkojasi minuun. Anna minun välittää sinusta, älä työnnä mua pois. En oo vaatinut sul…
- Anonyymipalstan ongelmaJoskus tämä palsta on kyllä melkoinen ihmiskoe. Yksi ihminen yrittää saada yhteyttä yhteen tiettyyn henkilöön ja antaa tunnisteitakin, mutta hetken päästä ketjussa on jo puoli Suomea vastaamassa kuin viesti olisi tarkoi…
Vastaukset 44
Vanhimmat
Ei siitä mitään iloa saa, mutta kiinnostavaa ihmistä tulee huomaamattaan analysoitua.
Ihan perustallaaja.
Miten analysoit?
Hyvä kysymys
Minusta ne kyselijät haluaa kehuja. Ne lukee parhaat ja kuvittelee olevansa se kohde. Lapsellisia ihmisiä.
Minkä sille voi jos on niin tähtiainesta
Pääasiassa on yksi kohde
Yksi mies kyselee lapsellisia, joska haluaa eläytyä naisen kehollistamiseen ja sinä kitkeränä jaksat muodostaa tenavamaisia skeemoja
Ehkä joku haluaa vilpittömästi kehittyä ihmisenä ja sen takia kyselee. Mietin miten joku sellaisenkin asian saa käännettyä negatiiviseksi ja jos on pakko analysoida, niin mitä se kertoo siitä ihmisestä, joka sen onnistuu kääntämään niin?
Ei ap
Lääkäri voi analysoida työssään potilaan luonnetta, mielentilaa, ulkonäköä, kuntoa. Mutta ap tuskin tarkoitti tätä. Vai?
Kaikki ihmiset ei edes tietoisesti yritä kehittyä he vaan elää aistejaan kuunnellen varsinkin jos siihen annetaan rauha.
Miksi haluat uskoa tälläiseen miehen kirjoittelemaan lööperiin- katsotko muita aina noin alakanttiin?
Jatkan vielä. Korrektius tulee tietenkin säilyttää. Ei potilas voi kertoa lääkärille tämän olevan häkellyttävän kaunis kuin satuprinsessa tai komea joka naisen unelma. Eikä lääkäri voi tutkiessaan kommentoida potilaan ulkonäköä niiltä osin kuin se ei liity diagnoosiin. Luonneanalyysit jäävät lääkärin omaan tietoon, ei hän niitä potilaalle kerro.
Tämä nyt vain yhtenä esimerkkinä. Jokainen tilanne on erilainen.
Esimerkki siitä, että kun joku laittaa noin laaja-alaisen kysymyksen aloitukseksi, niin vastaukseksi voi saada mitä tahansa. Otsikkoon sopii niin monta vastausta kuin on tilanteitakin.
Näyttää tosi naurettavalta moni pari. Itse olisin paljon parempi hänen rinnallaan. Naurettavaa.
Miksi katsit asioita ulkonäön kautta? Näyttää joltain toisen rinnalla? Siis oikeasti ajattelet näin?
Ilosta en tiedä mutta harmia saa ainakin. Et silleen ei jää tyhjin käsin ainakaan.
Kaikki eivät halua tulla analysoiduiksi, varsinkaan tuntemattomien tai puolituttujen taholta. Aika usein näillä analyysit menevät vikaan.
Terävä huomio
Entäpä nämä kouluterroristit tai perheen toinen puolisko ketkä tekee hirveitä tekoja ja omaisten haastattelun tulos on SUURI IHMETTELY.? Ei ihmistä voida oppia tuntemaan tai no tiettyjä tyyppejä.
Niinpä, voi niitä narsistisia tendenssejään muutenkin toteuttaa
Riippuu aina tilanteesta. Toisen luonnettahan kannattaa analysoida (mielessään) koko ajan, varsinkin suhteen ollessa alkuvaiheessa tai jos sitä ei vielä edes ole. Vältytään suuremmilta pettymyksiltä, jos toisen luonne osoittautuukin kaikkea muuta kuin toivotuksi.
Aina voi kysyä miksi toisella on tarve analysoida luonnettasi ja ulkonäköäsi. Varsinkin toistuvasti tapahtuvana. Riippuu aina tilanteesta, missä se tapahtuu.
Mikä tarve sillä on?
No just joo yksinpuhujamies, eikö se kannata valitessa miettiä että kestääkö katse nämä muu
Kysy häneltä.
Nyt salille😮💨💪
Onko ihan circuitpäivä?
Jotain sairastahan se on
Ja joku ihminen on aina vain sellaisessa tilanteessa ilman ihmisyyttä voimaa ääntä tasavertaisuutta?
Ajatteletko sinä aiheella läpinäkyvästi herkutteleva mies sillä olevan jotain merkitystä mitä avaudut naisista täällä?
Täällähän ei ketään pysty analysoimaan, ne tapahtuu irl. Palstalla on niin paljon feikkiä.
Mikä tapahtuu irl? Miten pystyt irl analysoimaan?
Mulle on kans kerrottu että kaikki täällä läppää eikä pidä ottaa tosissaan.
I see red spots with this nonsense at trolliuggelin aloitus
Hulluilla halvat huvit. Idiootteilla ilmaiset.
No,jos hän ilmaisee,että olen läski,sairas ja köyhä ,joka ajelen naurettavalla autolla. Niin voit aivan vapaasti todeta,että niinhän se on. Jälleen terävä huomio ihmiseltä,joka haluaa latistaa toisen ihmisen,että hänen oma arvonsa kohentuisi . Ja niinhän se kohentuukin.
Jos kriitikkoja tarkastelee tarkalla ja analyyttisellä metodilla, ehkä sieltäkin joitain syitä voi löytyä.
Joo esimerkiksi narsismia, sadismia yms. vaikeita persoonallisuuden vinoutumia.
Ei korjaa edes pajavasara
Ei kiitos never mind the bollocks
Terapiaa voi yrittää, mutta ennuste on huono. Lääkitys itsehillintää tukemaan.
Johan näitä penaalin tylsiä kyniä on joka lähtöön ykski äijä luuli olevansa oikee good fella
Siitä saa rahaa.
Lapselliset ei muuta osaa.