Olen tuossa pidemmän ajan yrittänyt jakaa puhelimella Samsung yhteyttä mutta ei ole onnistunut.
Nyt tuli puhelimen valikosta seuraava ohje.
Jos mobiilitukiaseman yhteys ei toimi tarkista mittaako palveluntarjoajasi jaetun yhteyden datan muusta mobiilidatasta poikkeavalla tavalla. Jos sinulla ei ole jaetun yhteyden dataa jäljellä, mobiilitukiasema ei toimi.
Selventäkää mitä tuo tarkoittaa.
Internet yhteyden jakaminen puhelimella.
3
277
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti joissakin tapauksissa operaattori voi erikseen laskuttaa, jos yhteyttä jaetaan muihin laitteisiin. Kotimaisissa liittymissämme semmoista ei ole.
Yritä luoda verkko tukiasemaverkki ensin 2.4ghz taajuudella ja valitse suojaustavaksi wp2-psk. Anna yhteydelle sopiva nimi. Anna SSID:n olla näkyvillä eli älä piilota sitä. Aseta haluamasi salasana yhteydelle. Älä kytke wifi6-tukea päälle
Yritä nyt yhdistää haluamasi laitteet luomaasi verkkoon.- Anonyymi
Ei voi missään tapauksessa sillä operaattori ei voi tietää jaetaanko yhteyttä. Ainoastaan datasta ne voi ulkomailla laskuttaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 931702
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2291420- 871321
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!65995Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46921- 47908
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38898Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9864- 46832
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika35809