Olen tuossa pidemmän ajan yrittänyt jakaa puhelimella Samsung yhteyttä mutta ei ole onnistunut.
Nyt tuli puhelimen valikosta seuraava ohje.
Jos mobiilitukiaseman yhteys ei toimi tarkista mittaako palveluntarjoajasi jaetun yhteyden datan muusta mobiilidatasta poikkeavalla tavalla. Jos sinulla ei ole jaetun yhteyden dataa jäljellä, mobiilitukiasema ei toimi.
Selventäkää mitä tuo tarkoittaa.
Internet yhteyden jakaminen puhelimella.
3
290
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti joissakin tapauksissa operaattori voi erikseen laskuttaa, jos yhteyttä jaetaan muihin laitteisiin. Kotimaisissa liittymissämme semmoista ei ole.
Yritä luoda verkko tukiasemaverkki ensin 2.4ghz taajuudella ja valitse suojaustavaksi wp2-psk. Anna yhteydelle sopiva nimi. Anna SSID:n olla näkyvillä eli älä piilota sitä. Aseta haluamasi salasana yhteydelle. Älä kytke wifi6-tukea päälle
Yritä nyt yhdistää haluamasi laitteet luomaasi verkkoon.- Anonyymi
Ei voi missään tapauksessa sillä operaattori ei voi tietää jaetaanko yhteyttä. Ainoastaan datasta ne voi ulkomailla laskuttaa.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek184541Raamatun kiroukset ja uhkaukset osoittavat sen ihmisperäisyyden
"Se sanotaan galatalaiskirjeessä, että jos joku levittää väärää evankeliumia: "...jos joku julistaa teille evankeliumia5032420Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1421981Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.181779- 791543
- 1461505
- 111061
- 93900
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik39827- 118818