Aiomme uusia keittiön ja kylpyhuoneen, tuleeko yleisesti halvemmaksi tilata kaikki kodinkoneetkin keittiöfirman kautta vai käydä itse ostamassa jostain kodinkoneliikkeestä? Vielä ei olla pyydetty tarjouksia, ajattelin vain kysellä jos jollakin olisi kokemusta. Luulisi että tuollainen firma saisi jostain maahantuojalta parempaan hintaan kuin mitä jos itse kävisi tinkimässä kodinkonekaupoissa.
Kodinkoneet keittiöliikkeestä vai itse kaupasta?
8
2388
Vastaukset
- meillä
Otettiin keittiöfirmalta uuteen kotiin kaikki keittiöön ja kodinhoitohuoneeseen. Sieltä tuli vähän halvemmaksi jääpit yms. Samoista kodinkoneista oli myös iso ilmoitus kodinkoneliikkeessä ja sen hinta oli vähän kalliimpi, joitain kymmeniä euroja yhteensä.
- aril
Jos haluaa laadukkaat kodinkoneet, joita myy keittiöfirmat, niin kannattaa ostaa sieltä.
Esim. Siemensin plus-sarjaa saa ainoastaan toisista keittiöliikkeistä, eli niitä ei voi ostaa kodinkoneliikkeestä.
Ja lisäksi, kun ostat ne keittiöfirmasta, ainakin ne sopivat keittiöösi. Jos menet ostamaan "esim. Markan talosta, voivat näyttää aika töpöiltä uudessa keittiössäsi.- :-D
Osta ihmeessa sieltä mistä saat koneet halvimmalla. Se on aivan sama mistä ne ostaa, ne istuvat keittiöön aivan yhtä hyvin. Kertomalla keittiösuunnittelijalle minkä merkkiset koneet tulevat osaa hän varautua niihin (esim. AEG:n mikroille isompi asennusaukko yms.).
Eli koneet sieltä mistä halvimmalla saa ja keittiökauppaan tieto mitä on tulossa.
- Make
Ehdottomasti liikkeestä. Kannattaa käydä itse tinkimässä, tulee paljon halvemmaksi kun tietää mitä etsii. Keittiöfirmat ottaa kyllä ison siivun välistä.
- noinkohan
Ei ne välistä ota se palvelua et on tarjota... myyvät hyvin pienellä katteella...
ostoehdot vaan huonommat kuin kodinkoneliikkeissä ja mallit erit...
ja lisäksi keittiöliikkeitä rasittaa rahdit... enemmän
- Köökki
Suosittelen ostamaan myös kodinkoneet keittiöliikkeestä, etuna on se että kaikki koneet, mm erullisuunit ja kalusteisiin sijoitettavat mikrot ym sopivat näinollen varmasti myös kalusteisiin jotka olet valinnut, ja hinnasta sen verran, että kannattaa aina tietysti kysellä ympäriinsä tarjouksia, mutta hintaerot eivät ole kovin suuria ja tuttavani on keittöfirmassa töissä, ja näin niinkuin joku sanoikin, eli myyjän kate kodinkoneista lähes olematon, se on vaan palvelu heillä, ja usein myös tietävät koneiden ominaisuuksista yllättävän paljon keittöliikkeessä, ja heidän huolto pelaa varmasti. Ja onhan niin että jos esim ovimallina lämpökäsitelty koivu ja kodinkoneena markan talon valkoinen linja, niin eipä oikein näytä siistiltä, ettänäin
- kokemusta on
Pyysimme tarjouksen keittöliikkeeltä kalusteista ja koneista. Eli keittiön kaapistot on suunniteltu ja rakennettu näihin laitteisiin sopiviksi.
Sitten pyysimme tarjouksen kodinkoneliikkeeltä TÄSMÄLLEEN samoista koneista - ja säästimme satoja euroja.
Tosin erikoistilus piti joistakin koneista tehdä, kun eivät kuuluneet perusvalikoimiin. Mutta palvelu pelasi. - jtrs
Me ainaki käytii ite hommaamassa kaikki Hirvoxilta. Niillä oli jotain messutarjouksia tai jotain sinnepäin. Alle kahteen tonniin saatiin tiskari, jääkaappipakastin, uuni keraamisella tasolla ja liesituuletin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.733674Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k92001Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2261333- 1341220
- 1011084
- 1091065
Miksi nuori ottaa hatkat? Rajut seuraukset: seksuaalinen hyväksikäyttö, väkivalta, huumeet...
Lastensuojelu on kriisissä ja nuorten ongelmat kasvussa Suomessa. Hatkaaminen tarkoittaa nuoren luvatta poistumista omil701020Shokki! Suuri seikkailu -kisassa todellinen jättiyllätys - Tämä muutos järkyttää varmasti monia!
No nyt on kyllä aikamoinen ylläri, peli todellakin kovenee…! Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde/shokki-suuri-seik6975- 60974
- 35886