Oppositio jätti välikysymyksen sairaaloiden alasajosta

Anonyymi-ap

Oppositio ryöpytti ministeri Kaisa Juusoa vastuunpakoilusta – Harry Harkimo: ”Minua hävettää”

Hallitus tavoittelee sairaaloiden tehtävien jaon muutoksella 100 miljoonan euron säästöjä vuodesta 2027 alkaen.

Oppositio esitteli välikysymyksen sairaaloiden alasajosta torstaina.

Paikalla olivat kaikkien oppositionpuolueiden edustajat eli suurimman oppositiopuolueen Sdp:n Tytti Tuppurainen, keskustan Hilkka Kemppi, vihreiden Bella Forsgrén, vasemmistoliiton Li Andersson, Liike Nytin Harry Harkimo ja välikysymyksen 1. allekirjoittaja Kim Berg.

Hetki hetkeltä -seuranta löytyy artikkelin lopusta.
Hallitus tavoittelee sairaaloiden tehtävien jaon muutoksella 100 miljoonan euron säästöjä vuodesta 2027 alkaen.

Sosiaali- ja terveysministeriön asettama työryhmä ehdotti tammikuussa, että keskussairaaloiden määrä vähennettäisiin 5–8:aan, kun nykyisin keskussairaaloita on 15.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000010352473.html

36

299

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko Kallis Harkimo - kallistunut lopullisesti ÄäriVasemmistolaiseksi ? ?

      • Anonyymi

        Hänelläkin näyttää olevan järkeä enemmän kuin koko nykyisellä hallituksella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hänelläkin näyttää olevan järkeä enemmän kuin koko nykyisellä hallituksella.

        JEP !!! Ja Vasemmistoliitto ON OIKEASSA. Tuo "vassarit vassarit" jankutus on sitten niin lapsellista. Fakta on se että PERSUT PETTI TÄYSIN. . Jälleen kerran !!


      • Anonyymi

        🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒

        😋 ­­N­­y­m­f­o­­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Äänestän itse jatkossa tästä lähtien Aina Vasemmistoliittoa.. Koskaan en enään usko petturipersujen valheita. Se petturipurra saa työntää ne leikkuulautansa omaan P ¤#¤#.

      • Anonyymi

        Ja sakset toiseen reikäänsä.


    • Anonyymi

      Hävettäisi minuakin jos leuka puuttuisi.

      • Anonyymi

        Voisin sanoa, että onneksi persuilla on hälläväliäaho, tuo jumalaisen 🤢komea mies! Ja muutama (ällöttävä) haapavetinenkin persumies tulee mieleen vähemmän komeana. Noin siis voisin sanoa, jos alentusin persun alhaiselle tasolle. En sano, kun olen fiksu.


      • Anonyymi

        Munat sinulta puuttuu puskista huutelija. Laita hame päällesi ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voisin sanoa, että onneksi persuilla on hälläväliäaho, tuo jumalaisen 🤢komea mies! Ja muutama (ällöttävä) haapavetinenkin persumies tulee mieleen vähemmän komeana. Noin siis voisin sanoa, jos alentusin persun alhaiselle tasolle. En sano, kun olen fiksu.

        Jos persut edustavat alhaista tasoa kuten väität, mitä se kertoo sinusta, persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munat sinulta puuttuu puskista huutelija. Laita hame päällesi ap.

        No puskista huutelet sinäkin, tuskin munia sinullakaan, hameostoksille mars. Saa suorittaa!


      • Anonyymi

        Miltä itse näytät? Lähetä kuva!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No puskista huutelet sinäkin, tuskin munia sinullakaan, hameostoksille mars. Saa suorittaa!

        Sä voisit vielä vetää liinasenkin leuan alta kiinni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä itse näytät? Lähetä kuva!

        Laitappas numeros niin heti tulee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miltä itse näytät? Lähetä kuva!

        Kuva kuvasta, aina pyytäjä lähettää ensin. Lataa tänne, näkee kaikki, vaikka eipä ole vaikeaa tietää kuka olet. Kuva ei ole yllätys, tässä sinun tapauksessasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Munat sinulta puuttuu puskista huutelija. Laita hame päällesi ap.

        Minkä värinen hame sinulla on munattomuutesi suojana kun noin puskista huutelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos persut edustavat alhaista tasoa kuten väität, mitä se kertoo sinusta, persuista pihalle potkittu ääliöoikeistolainen sometrolli?

        No hömelökö olet, tietysti sitä se kertoo, että olen fiksu kun osaan kaikille persun alhaisesta käytöksestä kertoa. Etkö sinö edes tuota tajua? Höpsöhän sinä olet persuliini.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sä voisit vielä vetää liinasenkin leuan alta kiinni.

        Eikös joku nuori juuri kertonut, että kiusaaminen meni niin pitkälle, että häntä oli kehoitettu vetämään ”liinanen leuan alta kiinni”.
        Kaikille on varmaan selvää, että aikuisiltahan ne julmuudet ja huono käytös opitaan.
        Yksi opettajista esittäytyy tuossa yllä. Varmaan hän on ylpeä käytöksestään, miettii, että ”sainpa sanottua”.
        Surullista!


    • Anonyymi

      Kepusote ei toimi. Rahoitusta ei ole kun valtiolla ei ole rahaa. Edellisen hallituksen ja varsinkin kepujen tuotos tämä toimimaton ja kallis pahoinvointihimmeli kalliisti palkattuine virkamiehineen. Miljoonia syydetty sekavaan tietokonejärjestelmien muutokseen tämän himmelin vuoksi. Nykyisen hallituksen syliin heitetty massiivinen sotku. Tehkööt vain keput ja vassarit itselleen välikysymyksiä siitä, mikä sotku tuli synnytettyä. Holtiton vasemmisto oppositio ay sdp pamppuineen tohlasi 2 miljardia lisää valtion taloudesta lakkoihin. Tietää lisää kiristyksiä ja leikkauksia köyhille. Ja lisää työttömyyttä ja köyhyyttä. Täysin vastuuton vasemmistokepu oppositio. Vasemmistopolitiikka on kansakunnan tuho nro 1.

      • Anonyymi

        Voi edellisen edellisen edellisen..... ootte te persut niiiiiiiiin sääääääälittäviä, et ymmärrän miks Harkimoakin hävettää.


      • Anonyymi

        Persut itkee edellisen hallituksen perään varmaan nuo neljä vuotta , eivä tee muuta kuin kurjistavat suomalaisia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persut itkee edellisen hallituksen perään varmaan nuo neljä vuotta , eivä tee muuta kuin kurjistavat suomalaisia!

        Sinä ap itkit vaalien alla vuoron perään kuinka ps myy nahkansa hillotolpista ja kuinka ps yhteistyökyvyttömänä pakenee hallitusvastuita oppositioon. Sinun syyttäessä Purraa Orpon leikkauksista (joita olet vuosia vailla ollut ja joihin kiristyksiä vailla olet) ennen kuin Orpo ennätti edes aloittamaan hall.neuvotteluita persujen kanssa. Sinun vaatiessa päivittäin oikeistohallitusta nurin persuineen sinun itkiessä sen jälkeen persujen perään koska ne ovat oppositossa hallituksen sijaan josta sinä niitä ulos vaadit päivittäin. Hällä väliä siitä, ette ne ajaa hallituksessa tasan tarkkaan politiikkaa mitä sinä itsekkin ajat ja kannatat. Erona vain se, ettei ne julista rotuoppia teidän äärioikeistolaisten tavalla miksi te persuista pihalle lensitte. Lopputuloksella missä sinä ap olet siitä asti persuja vainonnut ja maalittanut suomi24 palstoilla 18-22h/365vrk vuodessa oli arki tai pyhä, joulu tai juhannus.


      • Anonyymi

        Jääjääjää.... bääbääbää. "Vihervasemmisto sitä, komukat tota ja edellinen punah#orahallitus sitä" -virrestä alkaa kuulkaa persujonnet olla jo kaikki säkeistöt veisattu. Keksikää jotain uutta määkimistä.


    • Anonyymi

      Seuratkaapa haapavetiset tarkkaan miten persut äänestää. Haluavatko säilyttää meillä palvelut vai viedä ne kauas. Miko ja Joakim, nämä kaikesta kaiken tietävät omaa aloitetaan vastaan äänestäneet kukkopojat jo kehuivat twitterissä (nyk. X), että pakko on leikata.
      Persujen vastauksen jo tiedämmekin: mutta kun edellinen hallitus. Miettikääpä jos Marinin hallitus olisi koronan ja muiden kriisien yllättäessä istunut poterossaan ja huutanut: mutta kun edellinen hallitus, missähän olisimme.
      Nyt selviää persujen arvot, ovatko keskittämisen kannalla, viemässä meiltä palvelut, vai heräävätkö puolustamaan lähipalveluita.

      • Anonyymi

        Persuillahan se on nyt avoin paikka, voivat kieltäytyä tukemasta terveydenhuollon alasajoa, tai alasajaa sen. Kokoomus haluaa yksityistää kaiken, nyt näemme tukee persut sitä. Jos, niin haapavetisiltäkin viedään palvelut. Ja se on yksinomaan persujen vika.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuillahan se on nyt avoin paikka, voivat kieltäytyä tukemasta terveydenhuollon alasajoa, tai alasajaa sen. Kokoomus haluaa yksityistää kaiken, nyt näemme tukee persut sitä. Jos, niin haapavetisiltäkin viedään palvelut. Ja se on yksinomaan persujen vika.

        Jaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuillahan se on nyt avoin paikka, voivat kieltäytyä tukemasta terveydenhuollon alasajoa, tai alasajaa sen. Kokoomus haluaa yksityistää kaiken, nyt näemme tukee persut sitä. Jos, niin haapavetisiltäkin viedään palvelut. Ja se on yksinomaan persujen vika.

        Miten persut estää terv.huollon alasajon mikä ei haitannut välikysymyksen tekijöitä huulipunassa pätkääkään vaikka itse maakuntamallillaan maakuntien sotepomot pakotti sen tekemään?

        Jos sinä pyhäjärven häirikkö olisit haapavetinen sinä tietäisit mikä on tilanne haapaveden terv.palvelujen suhteen joilla persuilla ei ole mitään tekemistä päinvastoin. Mikä irvokkainta sinä marssitat tähänkin viestiketjuun sivupersoonasi jotka toistaa sinulla saman kuin minäkin jonka viestit sinä häirikkö f hattu poistat. Jotta pääset häiriöittä jatkamaan pään aukomista raivareinesi viesteille jotka olet kirjoittanut itse unohtamatta maalittaa persuja joiden vainoamiseen olet valjastanut kaikki s24 palstat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuillahan se on nyt avoin paikka, voivat kieltäytyä tukemasta terveydenhuollon alasajoa, tai alasajaa sen. Kokoomus haluaa yksityistää kaiken, nyt näemme tukee persut sitä. Jos, niin haapavetisiltäkin viedään palvelut. Ja se on yksinomaan persujen vika.

        Siinähän se vitsi jos sellaisesta voidaan puhua, että kepujen maakuntamalli luo pohjan sille, että yksityiset omissa terv.asemissaan tarjoaa kohta rahaa vastaan ne sotepalvelut joita ei saa julkiselta puolelta joko kohtuuajassa tai kokonaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Persuillahan se on nyt avoin paikka, voivat kieltäytyä tukemasta terveydenhuollon alasajoa, tai alasajaa sen. Kokoomus haluaa yksityistää kaiken, nyt näemme tukee persut sitä. Jos, niin haapavetisiltäkin viedään palvelut. Ja se on yksinomaan persujen vika.

        Persut ovat uskomattomia tunareita.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten persut estää terv.huollon alasajon mikä ei haitannut välikysymyksen tekijöitä huulipunassa pätkääkään vaikka itse maakuntamallillaan maakuntien sotepomot pakotti sen tekemään?

        Jos sinä pyhäjärven häirikkö olisit haapavetinen sinä tietäisit mikä on tilanne haapaveden terv.palvelujen suhteen joilla persuilla ei ole mitään tekemistä päinvastoin. Mikä irvokkainta sinä marssitat tähänkin viestiketjuun sivupersoonasi jotka toistaa sinulla saman kuin minäkin jonka viestit sinä häirikkö f hattu poistat. Jotta pääset häiriöittä jatkamaan pään aukomista raivareinesi viesteille jotka olet kirjoittanut itse unohtamatta maalittaa persuja joiden vainoamiseen olet valjastanut kaikki s24 palstat.

        Ei närästänyt pätkääkään nykyistä oppositio huulipunan aikana kun he itse ajoi maakunnat tekemään suunnitelmat mistä leikkaavat. Niiden herätessä hyppimään seinille ja syyttämään leikkauksista Orpon hallitusta maakuntien saadessa lainvoimansa Orpon hallituksen aikana. Jos välikysymyksen tekijöitä poislukien Hjallis olisi huolettanut esim. kuntien terv.asemien säilymiset ei he olisi lakkauttaneet huulipunassa lakia joka toimi niiden suojana sulkemisia vastaan. SIpilän jo aikoinaan pelotellessa maakuntia liitoksilla jos ei könttäsumma sotepalveluihin riitä. Kepujen mm. syyttäessä nyt luomuksestaan Orpon hallitusta heikohkolla lopputuloksella ainakin toistaiseksi. Kansalaisten ollessa paljon fiksumpia kuin kepu kuvittelee.


      • Anonyymi

        Mee nyt jo hoitoon, jookos?


      • Anonyymi

        Olen aina suhtautunut karsastaen kokoomuksen politiikan tekoon, nyt olen oppinut, että se on pientä persujen aiheuttamaan tuhoon verrattuna.


    • Anonyymi

      Havaitsevatko muut persuissa lievää panikoitumista. Sohivat sinne ja tänne ”mutta ku edellinen hallitus”-litaniaansa, alkaa vissiin paljastua persuillekin miten typerästi tuli TAAS äänestettyä kun persuPurran tyhjiin lupauksiin uskoivat. Fiksut ei äänestä persuja, persut äänestää.

    • Anonyymi

      Vahva tunne, tunnin junahanke ei etene!

    • Anonyymi

      Se on niin oikeesti iso remppa että saattaa jäädä tekemäti…

    Ketjusta on poistettu 16 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      238
      5411
    2. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      124
      4363
    3. Puhuuko Orpo niin totta kuin osaa?

      Vai osaisiko "en muuta keksinyt" -Orpo edes vähän paremmin puhua totta? https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/f8d5241f-
      Maailman menoa
      330
      2122
    4. Laita viestiä?

      Sitten kun on sinulle hyvä hetki, minä odotan. Jotain jäi kesken ja haluan viedä sen loppuun 😘
      Ikävä
      95
      1563
    5. Salakamera! Kirsikka Simberg julkaisi Farmilla otetut salakuvat: "Paha tapa" paljastuu! Katso kuvat!

      Oho, no nyt on kyllä rikottu sääntöjä… Farmi Suomi -kuvauksista paljastuu yllättävää materiaalia. Lue lisää: https://w
      Tv-sarjat
      8
      1452
    6. Olen ollut pois täältä neljä kuukautta

      Neljä kuukautta sitten olin tosiaan psykoottinen, ja jouduinkin osastolle hoidettavaksi kahdeksi kuukaudeksi. Ystävyys-
      Ikävä
      186
      1205
    7. Keski-ikäinen nainen raiskasi miehen

      https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010451173.html Ei olisi varmasti kymmenen vuotta nuorempana tarvinnut pakottaa.
      Sinkut
      179
      1080
    8. Olen ollut ikävä, tiedän

      ja myönnän sitten ettei johdu mistään vahvuudesta, vaan siitä, että olen ollut aika loukkaantunut. Voit kerätä siitä pi
      Ikävä
      77
      929
    9. Olet seksikäs nainen

      Olet seksikäs nainen
      Ikävä
      46
      837
    10. 46
      813
    Aihe