Haluun nuoren naisen tisuja hyväillä

Anonyymi-ap

Olisi kiva hyväillä nuoren naisen tisuja , sillä on pitkä aika kun hipelöin nuoren naisen tissejä.
M 55v p savo

52

880

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Oon 16v kokematon silleen haluis kokee ja oppii olee miehen kanssa.

      • Anonyymi

        Se olis kyllä mieleen jos saan sinua auttaa ja opettaa
        M 55v kpo


      • Anonyymi

        Mitäs olet tyypillinen spede niuvanniemen pedari skitsoafektiivinen tapaus joka tuikkailee kuivana kakkoseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olis kyllä mieleen jos saan sinua auttaa ja opettaa
        M 55v kpo

        Asutko yksin missä tavattaisiin. Oppia haluisin ja saada kiihotukseni tyydytettyä. Ikäisteni poikien kanssa hävettää olla silleen ekaa kertaa. 16v


      • Anonyymi

        Aikuinen mies osaa avata pillusi nuorempien käyttöön. M 64


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asutko yksin missä tavattaisiin. Oppia haluisin ja saada kiihotukseni tyydytettyä. Ikäisteni poikien kanssa hävettää olla silleen ekaa kertaa. 16v

        Asun yksin. Mistä voisin hakea sinut? M 55v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Asun yksin. Mistä voisin hakea sinut? M 55v kpo

        Uimahallin parkista kun reenit päättyy ja reeni kaverit lähteneet ensin. Kävissikö maanantaina klo. 16 noin, asun likellä umahallia. 16v


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallin parkista kun reenit päättyy ja reeni kaverit lähteneet ensin. Kävissikö maanantaina klo. 16 noin, asun likellä umahallia. 16v

        Käy se minulle sieltä haku. Palataan sitten siellä .
        M 55v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uimahallin parkista kun reenit päättyy ja reeni kaverit lähteneet ensin. Kävissikö maanantaina klo. 16 noin, asun likellä umahallia. 16v

        Vieläkö olet kiinnostunut tulemaan?
        M 55v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkö olet kiinnostunut tulemaan?
        M 55v kpo

        Miksi idiootti juttelit itsesi kanssa ja esiinnyit välillä tyttönä?


      • Anonyymi

        Asiallinenkin olet


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kiva olisi opettaa nuorella naiselle jotain ihan rauhassa hyväillen ja edeten kiireettä.
      M 53v p -savo

      • Anonyymi

        Sinä et voi opettaa yhtään mitään, olet itsekin vielä täysin kokematon seksin suhteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et voi opettaa yhtään mitään, olet itsekin vielä täysin kokematon seksin suhteen.

        Taidat puhua itsestäsi ! Itselläni jo 4 lasta ja useampi pidempikin suhde joten älä puhu paskaa jos on itselläsi housuissa ainoastaan paskaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua itsestäsi ! Itselläni jo 4 lasta ja useampi pidempikin suhde joten älä puhu paskaa jos on itselläsi housuissa ainoastaan paskaa.

        Täällä yks nuori nainen kiinnostunut. Missäpäin p-savoa voisit opettaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat puhua itsestäsi ! Itselläni jo 4 lasta ja useampi pidempikin suhde joten älä puhu paskaa jos on itselläsi housuissa ainoastaan paskaa.

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ole yllätys, älyllisesti olet selvästikin erittäin heikkolahjainen.
        Sinulle varmaankin on normaalia elämää että housuista löytyy ulostetta, meille tavallisille ja terveille ihmisille se ei ole normaalia.

        Kirjoitustaitosi ovat ala-astelaisen luokkaa, sinulla on mahtanut olla vaikea elämä tuon älyllisen vajavuuden vuoksi.

        Otan osaa ja myös hiukan säälin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täällä yks nuori nainen kiinnostunut. Missäpäin p-savoa voisit opettaa?

        Siilinjärvellä olen . Missä sinä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilinjärvellä olen . Missä sinä?

        Vastailet itsellesi kun esiinnyt naisena:D vittu että oot säälittävä luuseri!!!!:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ole yllätys, älyllisesti olet selvästikin erittäin heikkolahjainen.
        Sinulle varmaankin on normaalia elämää että housuista löytyy ulostetta, meille tavallisille ja terveille ihmisille se ei ole normaalia.

        Kirjoitustaitosi ovat ala-astelaisen luokkaa, sinulla on mahtanut olla vaikea elämä tuon älyllisen vajavuuden vuoksi.

        Otan osaa ja myös hiukan säälin.

        No et tuota näytä olevan itse kovin älykästä sorttia, kun vastailet täällä asiattomia viestejä vai oletko nainen kun naista etsitään tällä viestiketjulla.
        Sinun lukemisen ymmärtämisessä on toiveita vai oletko ns muun sukupuolinen ??
        Jos haluat keskustella täällä niin mielellään asialinjalla tai kokeile kestää samaa kuittailua jota itse harrastat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No et tuota näytä olevan itse kovin älykästä sorttia, kun vastailet täällä asiattomia viestejä vai oletko nainen kun naista etsitään tällä viestiketjulla.
        Sinun lukemisen ymmärtämisessä on toiveita vai oletko ns muun sukupuolinen ??
        Jos haluat keskustella täällä niin mielellään asialinjalla tai kokeile kestää samaa kuittailua jota itse harrastat.

        Olen keskivertoa älykkäämpi, eli sinua kaksi kertaa älykkäämpi todennäköisesti.
        Minun lukemisen ymmärtäminen on erittäin hyvää, sinun sentään lapsen tasolla.
        Olen syntynyt biologisesti mieheksi ja sitä olen myös henkisesti, sinua voikin muun sukupuoliset kiinnostaa.

        Sinä et hallitse ns.kuittailua, se todennäköisesti johtuu tuosta matalasta älyllisestä tasostasi.
        Se on yksi syy miksi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita millään muotoa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet itsellesi kun esiinnyt naisena:D vittu että oot säälittävä luuseri!!!!:D

        Mielipidehän se on tuokin. Tosin väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilinjärvellä olen . Missä sinä?

        Jopas sattui, samalla kylällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jopas sattui, samalla kylällä.

        No hyvä niin . Millainen sä oot?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et voi opettaa yhtään mitään, olet itsekin vielä täysin kokematon seksin suhteen.

        Mitäs olet tuon asia minkä voit tietää itsestäsi hönö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkö ymmärrä lukemaasi? Ei ole yllätys, älyllisesti olet selvästikin erittäin heikkolahjainen.
        Sinulle varmaankin on normaalia elämää että housuista löytyy ulostetta, meille tavallisille ja terveille ihmisille se ei ole normaalia.

        Kirjoitustaitosi ovat ala-astelaisen luokkaa, sinulla on mahtanut olla vaikea elämä tuon älyllisen vajavuuden vuoksi.

        Otan osaa ja myös hiukan säälin.

        Buahaa Mitäs olet vajakki spede niuvanniemeltä buaahaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vastailet itsellesi kun esiinnyt naisena:D vittu että oot säälittävä luuseri!!!!:D

        Mitäs olet hähähähähä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä niin . Millainen sä oot?

        Normivartaloinen, 18 v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Normivartaloinen, 18 v.

        Haluaisitko oikeesti tavata ja tutustua lähemmin.
        M 53v p- savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskivertoa älykkäämpi, eli sinua kaksi kertaa älykkäämpi todennäköisesti.
        Minun lukemisen ymmärtäminen on erittäin hyvää, sinun sentään lapsen tasolla.
        Olen syntynyt biologisesti mieheksi ja sitä olen myös henkisesti, sinua voikin muun sukupuoliset kiinnostaa.

        Sinä et hallitse ns.kuittailua, se todennäköisesti johtuu tuosta matalasta älyllisestä tasostasi.
        Se on yksi syy miksi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita millään muotoa.

        Ei sinunkaan älykkyyttä nosta tämänkaltainen viestittely mitä täällä olet esittänyt
        Taidat olla niitä koulukiusaajia viesteistäsi päätellen. 🤮


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hyvä niin . Millainen sä oot?

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellanen sadan kilon siika silliviivalla hyh hyh

        Mitäs olet ja haiset yök yök yök.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitäs olet ja haiset yök yök yök.

        Sää mää ja bää haisee buaahaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Haluaisitko oikeesti tavata ja tutustua lähemmin.
        M 53v p- savo

        Kerro itsestäsi millainen olet?

        N18v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro itsestäsi millainen olet?

        N18v.

        Rauhallinen, luotettava helläkätinen , omituinen huumori joidenkin mielestä mutta mielestäni erittäin hyvä tilannekomiikkaa.
        M 53v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhallinen, luotettava helläkätinen , omituinen huumori joidenkin mielestä mutta mielestäni erittäin hyvä tilannekomiikkaa.
        M 53v kpo

        Oletko nyt sitten kuopiosta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rauhallinen, luotettava helläkätinen , omituinen huumori joidenkin mielestä mutta mielestäni erittäin hyvä tilannekomiikkaa.
        M 53v kpo

        Normaalikokoinen olen .
        Olisitko halunnut tavata jossakin joku päivä?
        M 53v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt sitten kuopiosta?

        Siilinjärvellä asun kyllä. Laitoin vaan tuohon kpo koska se on isompi ja tunnetumpi paikka.
        M 53v kpo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siilinjärvellä asun kyllä. Laitoin vaan tuohon kpo koska se on isompi ja tunnetumpi paikka.
        M 53v kpo

        Juttelet itsellesi runkkarineitsyt:D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juttelet itsellesi runkkarineitsyt:D

        Niinkö sinulle on käynyt?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen keskivertoa älykkäämpi, eli sinua kaksi kertaa älykkäämpi todennäköisesti.
        Minun lukemisen ymmärtäminen on erittäin hyvää, sinun sentään lapsen tasolla.
        Olen syntynyt biologisesti mieheksi ja sitä olen myös henkisesti, sinua voikin muun sukupuoliset kiinnostaa.

        Sinä et hallitse ns.kuittailua, se todennäköisesti johtuu tuosta matalasta älyllisestä tasostasi.
        Se on yksi syy miksi naiset eivät ole sinusta kiinnostuneita millään muotoa.

        Kehut itseä älykkääksi ja pyrit matkimaan samanlaista kuittailua mitä itse sait aiemmin, mutta hyvin ontuvasti.

        Osoitat todella olevasi aika ressukka näillä kommenteillasi. Pyrit laittamaan niihin kaikki kirjoitus- ja kuittailutaitosi, mutta ne menee juuri ja juuris yläaste tasoisen pojannulikan tuotoksiksi. En siis uskokaan että olet yläasteikäinen, vaan aikuinen mies, joka luulee itsestään liikoja. Sellainen jolle muut naureskelee aina selän takana ja haluavat yllyttää sinua olemaan rehvakas tosimies.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko nyt sitten kuopiosta?

        Siilinjärvellä olen kyllä nytkin.
        M 53v P- savo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sää mää ja bää haisee buaahaa

        Mitäs haiset vajakki.


    • Anonyymi

      Saahan sitä haluta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Pieni pyyntö.

      Kun haluatte itsellenne vastailla ja esittää meille muille tarinaa sitä kautta, niin panostakaa edes hiukan. Ei haittaa vaikka lirjoittelusta näkee ilmiselvästi sen, että sama henkilö keskustelee itsensä kanssa, mutta että panosta edes hiukan siihen tarinaan. Ammu tarinassa vaikka kuin yli, mutta panosta.

      -Kiitos-

    • Anonyymi

      U­u­­s­i s­­ek­si­­tea­­­tteri avautu­­u Su­ome­en! Kutsu­­­mme kai­­kk­­i­­­. Ilmo­­it­­tau­­tum­ine­­n ry­­­hmäämme tääl­lä 👉 http://aram-us.com/H/C1j9K5

    • Anonyymi

      Eikö oo nuoren naisen tisuja hyväilyyn.

    • Anonyymi

      M 55v p savo joka on luotettavaa seuraa etsii nuoren naisen tisuja hyväiltäväksi.
      Kaiken kokoiset tisut on upeita 😊

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Nyt olisi hyvä päivä hyväillä upeita tisuja 😋

    • Anonyymi

      Hei! Ku­tsum­­me sinut käym­­ään u­­­udess­­­a cha­tis­­sa! Mei­tä on yl­­­i mil­jo­­­ona! 👉 http://alegroup.info/H/D2x8P4

    Ketjusta on poistettu 14 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      54
      4216
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      14
      2189
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      25
      1694
    4. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      19
      1497
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1458
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      23
      1380
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1268
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      8
      1184
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      10
      1109
    10. 22
      1066
    Aihe