Ootkohan sä koskaan laittanut merkille

Anonyymi-ap

Että sulla on joku sellainen taika, että miehet tajuaa vasta jälkeenpäin, mitä ovat menettäneet.

50

1323

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä. Jos noin olisi, niin mitäpä sillä tiedolla enää jälkeenpäin tekisinkään.

    • Anonyymi

      Ei oo tullut huomattua, kun olen hetero.. Mutta tuo virtuaali apina, varmaan voi sekoittaa teidän pääkoppia.

    • Anonyymi

      Noh en kyllä tiedä. Eikä se mihinkään vaikuta vaikka niin olisikin. 😁

    • Anonyymi

      Jos noin olisi niin voisikohan ottaa takapakkia ja olla menettämättä? Mikäänhän ei ole lopullisesti menetettyä niin kauan kun ollaan olemassa.
      En kyllä tiedä mitä olisi menettänyt toinen,
      itse olen menettänyt ennemminkin..

      • Anonyymi

        Riippuu varmaan tilanteesta. Mä tykkään katsoa asiat kerralla loppuun asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu varmaan tilanteesta. Mä tykkään katsoa asiat kerralla loppuun asti.

        Katsoitko sitten jo kaiken kerralla loppuun jo?
        Miten ja milloin jos noin olisi?


    • Anonyymi

      Oon huomannut kun parempi kuin muut.

    • Anonyymi

      Joo niillä menee se 10 vuotta vaan sen tajuamiseen.

    • Anonyymi

      Kyllä ne tajuaa hetkessä jo, ja minä tajuan tasan sen mitä tarvitseekin.

    • Anonyymi

      Olen kyllä. Moni ryömii koloistaan vielä kymmenen vuoden päästä😂 Jostain syystä nyt on somessa tullut paljon viestejä vanhoilta deiteiltä yli kymmenen vuoden jälkeen. No mut en ota sitä mitenkään ahdistavana juttuna. Kiva tietää vielä olevansa ok kuosissa.

      • Anonyymi

        Keski-ikäisten ja keski-ikäistyvien parissa ihan
        tyypillinen ilmiö nämä hei muuten- kierrokset ja jopa ennestään sillä tavalla nk tutustumattomien kohdalla, huono on siis teksti naisena esiintyvä mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Keski-ikäisten ja keski-ikäistyvien parissa ihan
        tyypillinen ilmiö nämä hei muuten- kierrokset ja jopa ennestään sillä tavalla nk tutustumattomien kohdalla, huono on siis teksti naisena esiintyvä mies

        Sinä et taida saada osaksesi enää mitään huomioon kun täällä tarvitsee sitä hakea 😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä et taida saada osaksesi enää mitään huomioon kun täällä tarvitsee sitä hakea 😂😂😂

        Mistä sitä sitten pitäisi hakea tai onko sinulla hermostunut ihminen mitään muuta tilaa yms, mihin verrata esim tätä trollien pulinapalstaa, minne käydään heittelemässä hervotonta hetulaa esim sunkaltaisten ivaamiseksi kauttarantain😏


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä sitä sitten pitäisi hakea tai onko sinulla hermostunut ihminen mitään muuta tilaa yms, mihin verrata esim tätä trollien pulinapalstaa, minne käydään heittelemässä hervotonta hetulaa esim sunkaltaisten ivaamiseksi kauttarantain😏

        Ja toisekseen, syytön naurettavien väitösten kohde siihenkin on, alkaako mitä mieltä olette minusta -gallupit vetää vai ei


    • Anonyymi

      Tiedän

    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      Nojaa..aika moni luulee niin olevan mutta onko niin oikeasti

    • Anonyymi

      Mitä väliä..ketä oikeesti kiinnostaa?...

    • Anonyymi

      Seireenin geenit .🧜🧜

      • Anonyymi

        Siinäkin keksitty yksi legenda millä syytellä naisia kun miehet menevät ite hukkumaan


    • Anonyymi

      Olen laittanut merkille ja ensimmäistäkään en ole takaisin ottanut ystävänä tai suhteeseen.

    • Anonyymi

      Luulen, että pitää jossain määrin paikkaansa, mutta en ole sen kummemmin miettinyt asiaa. Kun olen mennyt eteenpäin, en enää mieti. Enkä ole koskaan palannut eksään enkä eteenpäin menneeseen ihastukseen. Enkä ole kysellyt perään, että miltä nyt tuntuu. Jonnin joutavaa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin.


    • Anonyymi

      Niin, mun ex-kulta otti yhteyttä...viimeksi näimme lukiossa.

    • Anonyymi

      Vihaan ihmisiä jotka soutaa ja huopaa.Ei ole taakse tapana vilkuilla.Se joka kerran menee se mennä joutaa

      • Anonyymi

        Tällä iällä ei kyllä ole aikaa soudella takaisinpäin


    • Anonyymi

      Jep, olen.

    • Anonyymi

      Jep olen ja sina ne on pyrkineet takaisin

    • Anonyymi

      Mitä taikaa siinä on, jossei saa arvostusta silloin kun olis tilaisuus sitä jonkun antaa, eikä vaan vaatia ahneesti lisää ja parempaa?

      On kyllä käynyt niin useasti, että kun en ole vaativa omaa etua hakeva nirppanokka ja esittäjä jolla naama väärinpäin joka asiasta, niin eipä tipu arvostustakaan, päinvastoin kynnysmaton paikkaa vaan tarjotaan eikä mitään kunnioitusta tai edes hyviä käytöstapoja.

      Sit kun siihen reagoi samalla mitalla, niin saa kuulla olevansa kaamea ämmä, härnääjä, pettäjä, varattu jne jne

      Seuraava asetelma on, että mies ottaa naisen joka tavallisempi ja kuitenkin vaativampi. Aikaa kuluu pari kuukautta.

      Sit saa kuulla olevansa ihana ja jopa elämän rakkaus..yhyy.

      Eipä auta imartelut enää siinä vaiheessa kun mies on paljastunut juntiksi joka kuvittelee, että nainen on hieno kun on mahdollisimman turhamainen, hankala ja vaativa tai säälittävästi valmis tekemään mitä tahansa saadakseen miehen itelleen, eli tyrkky.. Pyh.

      Mä haluun miehen joka jotain tajuaa ja käyttäytyy hyvin. Semmoisen AIDON gentlemanin.

    • Anonyymi

      No ei voi olla minulle, koska eihän mulla ole exiä, niin kukaan ei ole menettänyt mitään. Öitä.

    • Anonyymi

      Sä edelleen rakastat minua ja tiedät mikä meitä sitoo

    • Anonyymi

      Ilmeisesti, kun ovat aina eron jälkeen ottaneet alta vuoden sisään yhteyttä ja kerjänneet takaisin. Toki ovat sen seurauksena päätyneet estoon.

    • Anonyymi

      Heh miks olisin menettänyt itsehän sä tässä olwt epäkypsästi toiminut ja ollut hirveen itsekäs mä tykkään sellaisista jotka ottavat minut huomioon koska minäkin otan ja jos mulle aletaan rähistä niin katoan olen myöskin monesti miettinyt että voinko antaa anteeksi ja korjaatko tapasi mutta joka kerta olen pettynyt sama ärinä alkaa uudestaan ja uudestaan en ymmärrä miksi

    • Anonyymi

      Halusi hän minusta vaimon ja häitä suunnitteli. Että ymmärrettävästi ei ihan helpolla antanut periksi. Niin oli kuitenkin parempi myös hänen kannalta.

    • Anonyymi

      On järkyttävää että sä sinuttelet anonyymipalstalla. Kenelle kirjoitat?

      • Anonyymi

        Kunhan tunnelmoi tuutin täydeltä puutaheinää jostain ihmisestä, jota ei tunne ollenkaan tai oikeastaan useammasta naisesta


      • Anonyymi

        Teitittely tuntuisi todella karmivalta. Joten totuttele tai jätä lukematta jos ahdistaa!
        Kyllä täällä näitä pöljiä riittää!


      • Anonyymi

        Kiva idea toi teitittely. Istuisi hyvin meidänkin tapaukseen, kun toisella osapuolella on kaksi ihan vastakkaista persoonaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva idea toi teitittely. Istuisi hyvin meidänkin tapaukseen, kun toisella osapuolella on kaksi ihan vastakkaista persoonaa.

        Kummast diggaat enempi?


    • Anonyymi

      Mitä ne sitte tekee etukäteen tai presenssissä -järkyttyy muuten vain jostain?

    • Anonyymi

      Joo, ja joillakin tuntuu olevan todella pitkät piuhat.

    • Anonyymi

      Mulla on semmoista taikageeliä alapäässä.

    • Anonyymi

      hyvin tuleva kerta

    • Anonyymi

      Kohtuullisen menettelevän luokse taidetaan palata kun havaitaan ettei täydellistä tullut vastaan. Ja toisaalta kevytkenkäisyyden puutteen vuoksi jännite ei ole päässyt purkautumaan. Kutsu sitä sitten taiaksi. Useimmat tosin tyytynee ajoissa ja vaihtavat sitten parempaan tämän ilmaantuessa. Mikä on ettei näin ole päässyt käymään tässä tapauksessa. Ehkä on itse sen verran vaatelias, tinkimätön. Voidaan ajatella että höllännyt tästä ominaisuudesta ajan mittaan. Jolloin on mahdollista palata asiaan jalat maassa.

    • Anonyymi

      Ei, mutta joskus oon miettinyt, että mulla taitaa olla yks toinen taika. Sellanen, että miehet tajuaa vasta jälkeenpäin, ettei mua voikaan kohdella miten tahansa.

      • Anonyymi

        Juurikin näin. Se olenkin muuten minä joka tahdin määrää. Siinä saa sitten tietty harmitella,se on voivoi. 👍.💩


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juurikin näin. Se olenkin muuten minä joka tahdin määrää. Siinä saa sitten tietty harmitella,se on voivoi. 👍.💩

        Joo, nää voi tulla yllätyksenä hitaammille.


    • Anonyymi

      Gaslightking😂

      • Anonyymi

        Joo kuunnellaa musaa.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      69
      4938
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      15
      2320
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1846
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1556
    5. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      37
      1530
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1338
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      10
      1257
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      13
      1176
    9. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      4
      1171
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1166
    Aihe