Aika ei ole vielä parantanut haavoja

Anonyymi-ap

Miten mokasimme niin selvän jutun?

68

1178

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minkä hiton "jutun"??

    • Anonyymi

      Syy on kokonaan sinun. Olet pölvästi!

      • Anonyymi

        Kiukuttelet täällä tosi usein. Ryhdistäydypä nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiukuttelet täällä tosi usein. Ryhdistäydypä nyt.

        Kuvitteletko, että tämä itselleen vihjaileva äijä on joku muu kuin se itse? Ryhtiä nimenomaan, mitta sulle kerää


    • Anonyymi

      Tunteesi ei oikein välittynyt minulle asti. Siksi en voinut tehdä enempää.

      • Anonyymi

        Ole ilman sitten.


      • Anonyymi

        Palstan kautta suhteeseen ei tule onnistumaan.
        En hyväksy koskaan, että näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan kautta suhteeseen ei tule onnistumaan.
        En hyväksy koskaan, että näin.

        Se on varmaankin sillai helppo periaate pitää tämän trollilootan kehyksessä 👍


    • Anonyymi

      Sama tilanne. ( ilman haavoja)
      Mutta toinen on sitä mieltä, että vain minä mokasin. Eli jostain syystä hahmottaa, että interaktiossa oli vain yksi osapuoli. Kummallista.

      • Anonyymi

        Kyllähän kahden interaktiossakin vain yksi voi mokata niin pahasti, että kaikki menee pilalle. Esimerkiksi voi valehdella niin että luottamus menee. -Ei ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän kahden interaktiossakin vain yksi voi mokata niin pahasti, että kaikki menee pilalle. Esimerkiksi voi valehdella niin että luottamus menee. -Ei ap

        Tai voi loukata niin pahasti, ettei sitä voi ylittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi loukata niin pahasti, ettei sitä voi ylittää.

        Sellaisista ei kyllä yleensä ole paluuta. - sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai voi loukata niin pahasti, ettei sitä voi ylittää.

        No esimerkiksi. Loukata ja valehdella. Niin hän teki. Uskon, että meillä olisi ollut mahdollisuus kauniiseen, hyvään ja pysyvään tarinaan välillämme. Rakkauteen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllähän kahden interaktiossakin vain yksi voi mokata niin pahasti, että kaikki menee pilalle. Esimerkiksi voi valehdella niin että luottamus menee. -Ei ap

        Juuri näin toinen osapuoli on valehdellut julkisella alustalla monista asioista.
        Suurennellut, kuvitellut asioita jotka eivät ole siten kuin hän on luullut asioiden olevan.
        Usein on kaksi tai jopa se kolmaskin osapuoli soppaa hämmentämässä, että varmasti kiehuisi yli reippaasti. Meillä täällä ihmisillä on vain yksi elämä annettu, kunnes kaikki loppuu mihin kelläkin. Koskaan ei kannata jakaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei tule siihen vapaaehtoisesti ja ole sopiva siihen rinnalle kulkemaan.
        Ei enää koskaan valheita, teeskentelyä.
        Jokaisen henkilökohtainen asia on.


      • Anonyymi

        Kyllä, ihmiset voi olla niin kohtuuttomia lol


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sellaisista ei kyllä yleensä ole paluuta. - sivusta

        No ei välttämättä kyllä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No esimerkiksi. Loukata ja valehdella. Niin hän teki. Uskon, että meillä olisi ollut mahdollisuus kauniiseen, hyvään ja pysyvään tarinaan välillämme. Rakkauteen.

        Sinulla on mies usein näitä äärimmäisen tunnemaailman kertomuksia- Mikdi tavoittelet tällaista marttyyrin osaa fantasioissasi? Olet vissiin negatiivinen ihminen tai jotain, no ei vaa narsisti haluaa elää jylhien mielenmaisemien kautta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin toinen osapuoli on valehdellut julkisella alustalla monista asioista.
        Suurennellut, kuvitellut asioita jotka eivät ole siten kuin hän on luullut asioiden olevan.
        Usein on kaksi tai jopa se kolmaskin osapuoli soppaa hämmentämässä, että varmasti kiehuisi yli reippaasti. Meillä täällä ihmisillä on vain yksi elämä annettu, kunnes kaikki loppuu mihin kelläkin. Koskaan ei kannata jakaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei tule siihen vapaaehtoisesti ja ole sopiva siihen rinnalle kulkemaan.
        Ei enää koskaan valheita, teeskentelyä.
        Jokaisen henkilökohtainen asia on.

        ” Koskaan ei kannata jakaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei tule siihen vapaaehtoisesti ja ole sopiva siihen rinnalle kulkemaan.” no onko ees vaihtoehtoja? Kriipi teksti mies


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Koskaan ei kannata jakaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei tule siihen vapaaehtoisesti ja ole sopiva siihen rinnalle kulkemaan.” no onko ees vaihtoehtoja? Kriipi teksti mies

        ihan samaa mieltä, omansa on elämä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin toinen osapuoli on valehdellut julkisella alustalla monista asioista.
        Suurennellut, kuvitellut asioita jotka eivät ole siten kuin hän on luullut asioiden olevan.
        Usein on kaksi tai jopa se kolmaskin osapuoli soppaa hämmentämässä, että varmasti kiehuisi yli reippaasti. Meillä täällä ihmisillä on vain yksi elämä annettu, kunnes kaikki loppuu mihin kelläkin. Koskaan ei kannata jakaa elämäänsä ihmisen kanssa, joka ei tule siihen vapaaehtoisesti ja ole sopiva siihen rinnalle kulkemaan.
        Ei enää koskaan valheita, teeskentelyä.
        Jokaisen henkilökohtainen asia on.

        Taisi siinä olla kolmas ja neljäskin mies ja tavat muuttui, mutta vain huonompaan suuntaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taisi siinä olla kolmas ja neljäskin mies ja tavat muuttui, mutta vain huonompaan suuntaan.

        Hieman ala-arvoista on sitten tapojaan puolustella.


    • Anonyymi

      Yritetään viikonloppuna uudestaan?

      • Anonyymi

        Minun tapauksessa en hyväksy kuin itseäni van jonkin verran pidemmät miehet, mielellään tummatukkaiset, mutta vähintään ristiveriset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa en hyväksy kuin itseäni van jonkin verran pidemmät miehet, mielellään tummatukkaiset, mutta vähintään ristiveriset.

        Olet outo jankuttaja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun tapauksessa en hyväksy kuin itseäni van jonkin verran pidemmät miehet, mielellään tummatukkaiset, mutta vähintään ristiveriset.

        Et varmaan sellaista löydä täällä tuota kuukausikaupalla toistamalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet outo jankuttaja.

        Minulla on vahvat omat mielipiteet ja niiden mukaisesti toimin. Siksi en voi kaikkia miellyttää, eikä se olekaan mikää tarkoitus elämässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat omat mielipiteet ja niiden mukaisesti toimin. Siksi en voi kaikkia miellyttää, eikä se olekaan mikää tarkoitus elämässä.

        Eli olen liian pitkä, hassua🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olet outo jankuttaja.

        Se on naisena esiintyvä trolli, jonka kautta briljeeraat kuin paraskin hoopo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et varmaan sellaista löydä täällä tuota kuukausikaupalla toistamalla?

        Ja täältä keskustelupslstaltako muuten löytäisi? Huomaa että trollimiehen juttuja spinnaava elät vähän eri todellisuutta kuin muut ns


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla on vahvat omat mielipiteet ja niiden mukaisesti toimin. Siksi en voi kaikkia miellyttää, eikä se olekaan mikää tarkoitus elämässä.

        Se on aivan eri asia kuin tuo sönkötys hyvä mies, but you know tell mr about it otherwise


      • Anonyymi

        Anna jotain tuntomerkkejä.


      • Anonyymi

        Anna jotain tuntomerkkejä.


      • Anonyymi

        Anna jotain tuntomerkkejä.


    • Anonyymi

      En tiedä aina vastausta joka kysymykseen.

      Mutta öitä nyt.

    • Anonyymi

      Kauanko ehditte olla yhdessä?

    • Anonyymi

      Niimpä oltiin ihan hirveässä kännissä koko ajan.

    • Anonyymi

      Mitään ei olla mokattu. 🤓

    • Anonyymi

      Senkun katsot peiliin ja mietit sitä.

    • Anonyymi

      Kaks toopee saa mokailtua ihan mitä vaan ... näin sen koen itse.

    • Anonyymi

      Mä en mokannut vaan sä sen mokasit ihan täydellisesti ja nyt sen tajuat olen hyvä ihminen niin pitäisikö vielä antaa sulle mahdollisuus vai antaisiko vain olla kun et osaa seurassani käyttäytyä

      • Anonyymi

        Ai sä vai 🤣🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Vanhat suolat rupesi janottaa

      • Anonyymi

        Ai kellä?Älä viitti💚


    • Anonyymi

      Ei ole ollut mitään juttua.

    • Anonyymi

      Sähän sen mokasit en minä

    • Anonyymi

      Yleensä näissä asioissa juttu kaatuu puutteelliseen kommunikointiin. Ehkä siinä oli syy tässäkin tapauksessa.

      • Anonyymi

        Siihen se kaatui.


    • Anonyymi

      Valitan. En tunnista tästä tilannetta, enkä ole valehdellut. Faktat pitää ja mulla on hyvä muisti. Jos on tulkinnanvaraisuutta, voin sen osaltani poistaa. En vain tunnista sitä mistä syytetään. Enkä halua riidellä turhasta.

    • Anonyymi

      Ehkä teidän olisi pitänyt vain puhua keskenänne. Ei sen kummempaa usein tarvita.

    • Anonyymi

      Hel vet ti hel vet ti hel vet ti. En tiedä!!!! Miksi!!! Pas kaa !!! Olen vihainen. Olisiko liikaa vaadittu saadaedes nähdä.

      • Anonyymi

        Mikset viestitä hänelle?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset viestitä hänelle?

        Tällaisen miehen hönön tekstin perusteella täällä suunnistat? Voiko epätoivoisempaa moukkaa enää edes olla? Luuletko tämän todella olevan ajattelemaasi henkilö ja mitä hän mahtaisi sanoa näistä ”mieltäylentävistä” assosiaatioistasi?


    • Anonyymi

      En tule koskaan huolimaan sinua suhteeseen ymmärrätkö sinä, että suhde ei tule tapahtumaan koskaan missään olosuhteissa niin kauan kun on elämää.
      Vaikka jankutat täällä palstalla tästä asiasta jatkuvasti ja koetat kaikin mahdollisin tavoin mustamaalta toista ihmistä ja saada huonoon valoon.
      Mitä et niin kuin ymmärrä tässä jutun tyngässä?
      Mitään haluja ja kiinnostusta ei ole sinuun missään mielessä ei ole myöskään puoleltani mitään valheita vain surkea, häpeällinen totuus.
      Joka on paljastunut kaikilta osin täällä palstalla eri osioissa ja juuri sinä olet kaiken kertoja. Juuri sinä loukkaat, vähättelet, aliarvioit toista ihmistä täällä sellaisella päivä saldolla, että ihan oksettaa.
      Jos luulit tyhmyyksissäsi vielä, että sinun kieroon kasvanut mielesi ja manipulointisi vaikuttaa jotenkin siihen kuinka suhtaudun normi Suomalaiseen terveeseen mieheen niin erehdyt. NARSKU

      • Anonyymi

        Ihan normaalilta naiselta vaikutat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan normaalilta naiselta vaikutat.

        Vähän passiivisaggreasiivinen ja paljastava kommentti- onko tunteiden hallintaongelmia ym? Sivusta tämä ja syytä itseäsi jos karehdut trollaavan narskumiehen avautumisesta, kuulut samaan kategoriaan, joka löytää narsismia kaikista muista paitsi itsestään.


    • Anonyymi

      Se kaatui huonoon kommunikointiin ja oli sotkijoita kuten sukulaisia ja kavereita ym. Oli lisäksi väärinymmärryksiä, jotka olisi voinut ihan puhumalla selvittää, mutta kun se kommunikointi loppuvaiheessa oli mitä oli. Ainekset olivat lovestoryyn, mutta soppa syntyi. Kaikki meni pieleen. Se kaatui siihen, että aika ja paikka oli väärä. Kyllähän mä susta tykkäsin ja vilpittömästi halusin hyvää, mutta ei se riittänyt. Rakkaudesta joutuu maksamaan vähän liian kovan hinnan. ❤️‍🔥->💔->❤️‍🩹 Lopputulema oli se, että minua kiusattiin ja menetin vähäksi aikaa terveydenkin. Nyt on kaikki paremmin. Voi hyvin.

      • Anonyymi

        Mieheltä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä?

        No, n->m


      • Anonyymi

        Kukakohan kiusasi ketäkin. 🤔🤣🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, n->m

        Jaahans…


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukakohan kiusasi ketäkin. 🤔🤣🤣

        Et ole ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahans…

        Minäkin n sivusta totean saman.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minäkin n sivusta totean saman.

        On mielenkiintoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieheltä?

        Yes ❤️‍🔥->💔->❤️‍🩹


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaahans…

        Mikä sua oikeasti vaivaa oletko vähän poissa tolaltasi ja yrität sekaantua kaikkiin asioihin mitkä ei sille kuulu? Sivusta


    • Anonyymi

      itse yrittänyt joka suhteessa loppuun asti, ja joutunut aina pettymään. eli kohti uusia juttuja ihmisiä.

      • Anonyymi

        Kun toinen ei oo oikein koskaan selvä


    • Anonyymi

      minä vaan odotan että pääsen eroon teistä ja toiminnastanne, siten saa rakkauttakin. ja oikeaa ei mitään psykopaattien toimintaa.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5634
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2496
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1977
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      59
      1725
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1601
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1398
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      10
      1281
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1239
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe