Typerä akka!

Että joku jaksaa itkeä tuhertaa ja hysterisoida. Aivan kuin tässä maailmantilanteessa ei olisi tähdellisempääkin ajateltavaa. Voi hellanlettus kun häntä pelottaa:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c83b53dd-5eb2-4dfb-8c9d-5918c76bd987

Tästähän riittää taas röhönaureskelun aihetta viikoksi eteenpäin. Kyllä mulla hirnuttaa mutta toisaalta säälittää tuommonen typeryys.

16

421

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mutta ei niiden ihmisasutuksen läheisyydessä kuuluisi pyöriä"

      He he he...mitä viisautta hi hi hi....

    • Joutais oikeasti Siperiaan noin tyhmä:

      "Asumme suoraan sanoen keskellä Siperiaa"

    • Varmaan on pöljä jovaihtanut lukkopesätkin ettei sudet tule avaimilla sisään. Niillähän saattaa olla nykyinen avain jostain hankittuna.

      "Mutta en halua, että susi ovikelloja käy soittelemassa"

    • "Vaikka meillä on aidattu piha, en uskalla koiriani ihan hetkeen sinne yksin laskea"

      Heh heh..... laske vaan. Sudet tahtovat hiukopalaa.

    • Anonyymi

      Muuttakoon kaupunkiin kerrostaloon jos luonto ottaa noin voimille.

    • Anonyymi

      Aloitit sitten yötrollauksesi taas. Kauan olitkin hiljaa.😂
      No, missäs ne "päivittäiset lööpit" luuraa, kun sujuvasti ohitit faktan edellisessä metsästyksen vastaisessa öyhötyksessäsi?😅

    • Anonyymi

      Ei ole oikein pistää leikiksi maa-ja syrjäseutujen vakavaa todellisuutta koskien suurpetojen aiheuttamaa realistista vakavaa vaaraa!
      Lisäksi tällaiset keskustelun avaukset ja massiiviset itselleen vastaamiset eivät ole aivan terveen henkilön puuhastelua. Ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Häirikölle on pahinta jos hän ei saa huomiota!

      • Anonyymi

        Lieneenkö ministerin erityisavustaminenkin tyssännyt noihin yökköihin puuhailuihin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieneenkö ministerin erityisavustaminenkin tyssännyt noihin yökköihin puuhailuihin??

        Kyllä kai vihreilläkin on jokin pääsyväätimus noihin avustajahommiin??? Ei tosin kummoinen, mutta silti.
        Mutta voisihan tuo sudennussija ruveta luomaan uraa vaikka pysäköinninvalvojana ???


    • Anonyymi

      Aloittaja ei oo vieläkään tajunnu olevansa patologinen mielipuoli.
      Täyspäisiä ei naurata yhtään, varsinkaan jos on koiranpentu varjeltava, niinkuin melkein kaikilla on.
      Kaikenlaista tautia sitä onkin, kuten "suden ystävä" ja näyttää vain pahenevan.

      • Mulla kait naurattaa ja hirnuttaa aina kun susi saa pureskella koiraa, oli sitten kyseessä pentu taikka aikunen koira. Se maistuu niin namille ja susi tykkää. Samaten lampaita ja poroja on kiva kaluta, msistuu ne niin naminannalle.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Mulla kait naurattaa ja hirnuttaa aina kun susi saa pureskella koiraa, oli sitten kyseessä pentu taikka aikunen koira. Se maistuu niin namille ja susi tykkää. Samaten lampaita ja poroja on kiva kaluta, msistuu ne niin naminannalle.

        Kyllä lanttutohtorilla on sinussa työmaata !


    • Anonyymi

      Minä olen eläinten ystävä. Tykkään erityisesti susista. Minulla on oikea sudentaljakin kotona seinällä.

      • Anonyymi

        Jep. Yleensä peto-ongelmat hoituvat raskasmetallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Yleensä peto-ongelmat hoituvat raskasmetallilla.

        Suomessa on tilastojen mukaan kaikkein eniten Heavy Metal-bändeja asukaslukuun nähden. Tuo varmaan vaikuttaa susien määrän pysymiseen kohtuullisen matalana.
        No joka tapauksessa kunnollinen susiturkki on metsässä samoojien tärkein ja rakkain varuste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on tilastojen mukaan kaikkein eniten Heavy Metal-bändeja asukaslukuun nähden. Tuo varmaan vaikuttaa susien määrän pysymiseen kohtuullisen matalana.
        No joka tapauksessa kunnollinen susiturkki on metsässä samoojien tärkein ja rakkain varuste.

        Susiturkki on tosi lämmin talvella. Varsinkin ihmisen päällä!


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1439
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      326
      1041
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      43
      875
    4. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      729
    5. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      156
      710
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      46
      667
    7. 52
      561
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      558
    9. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      28
      548
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      521
    Aihe