Typerä akka!

Että joku jaksaa itkeä tuhertaa ja hysterisoida. Aivan kuin tässä maailmantilanteessa ei olisi tähdellisempääkin ajateltavaa. Voi hellanlettus kun häntä pelottaa:

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/c83b53dd-5eb2-4dfb-8c9d-5918c76bd987

Tästähän riittää taas röhönaureskelun aihetta viikoksi eteenpäin. Kyllä mulla hirnuttaa mutta toisaalta säälittää tuommonen typeryys.

17

232

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Mutta ei niiden ihmisasutuksen läheisyydessä kuuluisi pyöriä"

      He he he...mitä viisautta hi hi hi....

      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🍑 ­­­N­­­y­­m­­­f­­o­­m­­a­­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Joutais oikeasti Siperiaan noin tyhmä:

      "Asumme suoraan sanoen keskellä Siperiaa"

    • Varmaan on pöljä jovaihtanut lukkopesätkin ettei sudet tule avaimilla sisään. Niillähän saattaa olla nykyinen avain jostain hankittuna.

      "Mutta en halua, että susi ovikelloja käy soittelemassa"

    • "Vaikka meillä on aidattu piha, en uskalla koiriani ihan hetkeen sinne yksin laskea"

      Heh heh..... laske vaan. Sudet tahtovat hiukopalaa.

    • Anonyymi

      Muuttakoon kaupunkiin kerrostaloon jos luonto ottaa noin voimille.

    • Anonyymi

      Aloitit sitten yötrollauksesi taas. Kauan olitkin hiljaa.😂
      No, missäs ne "päivittäiset lööpit" luuraa, kun sujuvasti ohitit faktan edellisessä metsästyksen vastaisessa öyhötyksessäsi?😅

    • Anonyymi

      Ei ole oikein pistää leikiksi maa-ja syrjäseutujen vakavaa todellisuutta koskien suurpetojen aiheuttamaa realistista vakavaa vaaraa!
      Lisäksi tällaiset keskustelun avaukset ja massiiviset itselleen vastaamiset eivät ole aivan terveen henkilön puuhastelua. Ne kannattaa jättää omaan arvoonsa. Häirikölle on pahinta jos hän ei saa huomiota!

      • Anonyymi

        Lieneenkö ministerin erityisavustaminenkin tyssännyt noihin yökköihin puuhailuihin??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lieneenkö ministerin erityisavustaminenkin tyssännyt noihin yökköihin puuhailuihin??

        Kyllä kai vihreilläkin on jokin pääsyväätimus noihin avustajahommiin??? Ei tosin kummoinen, mutta silti.
        Mutta voisihan tuo sudennussija ruveta luomaan uraa vaikka pysäköinninvalvojana ???


    • Anonyymi

      Aloittaja ei oo vieläkään tajunnu olevansa patologinen mielipuoli.
      Täyspäisiä ei naurata yhtään, varsinkaan jos on koiranpentu varjeltava, niinkuin melkein kaikilla on.
      Kaikenlaista tautia sitä onkin, kuten "suden ystävä" ja näyttää vain pahenevan.

      • Mulla kait naurattaa ja hirnuttaa aina kun susi saa pureskella koiraa, oli sitten kyseessä pentu taikka aikunen koira. Se maistuu niin namille ja susi tykkää. Samaten lampaita ja poroja on kiva kaluta, msistuu ne niin naminannalle.


      • Anonyymi
        SudenYstävä kirjoitti:

        Mulla kait naurattaa ja hirnuttaa aina kun susi saa pureskella koiraa, oli sitten kyseessä pentu taikka aikunen koira. Se maistuu niin namille ja susi tykkää. Samaten lampaita ja poroja on kiva kaluta, msistuu ne niin naminannalle.

        Kyllä lanttutohtorilla on sinussa työmaata !


    • Anonyymi

      Minä olen eläinten ystävä. Tykkään erityisesti susista. Minulla on oikea sudentaljakin kotona seinällä.

      • Anonyymi

        Jep. Yleensä peto-ongelmat hoituvat raskasmetallilla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Yleensä peto-ongelmat hoituvat raskasmetallilla.

        Suomessa on tilastojen mukaan kaikkein eniten Heavy Metal-bändeja asukaslukuun nähden. Tuo varmaan vaikuttaa susien määrän pysymiseen kohtuullisen matalana.
        No joka tapauksessa kunnollinen susiturkki on metsässä samoojien tärkein ja rakkain varuste.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suomessa on tilastojen mukaan kaikkein eniten Heavy Metal-bändeja asukaslukuun nähden. Tuo varmaan vaikuttaa susien määrän pysymiseen kohtuullisen matalana.
        No joka tapauksessa kunnollinen susiturkki on metsässä samoojien tärkein ja rakkain varuste.

        Susiturkki on tosi lämmin talvella. Varsinkin ihmisen päällä!


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      5
      1719
    2. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      28
      1678
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      14
      1209
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1154
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1132
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      9
      1047
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1001
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      985
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      984
    10. 9
      976
    Aihe