Saints Row on huono

Anonyymi-ap

Tämän kuulin ja näin joka paikassa kun peli ilmestyi. Välttelin peliä kauan kunnes vihdoin ostin sen jokin aika sitten playstation storesta 11e hintaan. Yllätyin. Pelissä on toki pieniä teknisiä juttuja vialla mutta grafiikka pelimekaniikka yms on ihan hyviä ja ennen kaikkea peli on viihdyttävä ja värikäs. Jos ostan pelin en odota että se olisi simulaatio joka osa alueella en usko että Saint Row porukka on edes uhrannut ajatusta siihen että sen pitäisi olla realistinen vaan mielikuvituksellinen. Jos vertaan uusimpaan gta peliin ja vaikka sitä on ollut isompi joukko tekemässä ja vaikka se on graafisesti parempi niin gta jäi itselleni isoksi kulissikaupungiksi ja se vaikutti siltä juuri kuin mitä se ajoi takaa nimittäin palkintoa isoimpana pelikarttana. Maisemat kyllä vaihtuu mutta muuten se on ontto ja tehtävät oli aika tylsiä pitkien ajomatkojen päässä. Lisäksi olen vanhan liiton pelaaja niin en jaksa kiinnostua useammasta pelihahmosta yksi riittää. Pelkään että uudessa on taas keskitytty liikaa grafiikkaan tms ja sisältö jää tyhjäksi. Soundträkki on Saintissa parempi ja kaupungit sekä tehtävät viihdyttävämpiä. Olen yleensäkkin ihmetellyt joidenkin pelien kohdalla miten ne on arvosteltu niin ylös tai niin alas. Ihmettelen joidenkin ihme haltia taika ym pelien suosiota minun mielestäni ne on aivan sysi paskoja se aihe on jo niin epäkiinnostava kuin olla ja voi. God of war on arvosteltu jopa parhaimmaksi peliksi niin omalla kohdalla se oli tasoa hohhoijaa pari tuntia jaksoin sen jälkeen kiinnostus loppui. Minegraft on niin ruma peli ettei sitä pysty pelaamaan. Vanhoissa gta peleissä oli taikaa ja ne oli jännittäviä aikanaan.

2

56

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Edellinen gta oli viihdyttävä ainoa mikä siinä ärsytti on päähenkilön aksentti se oli melkein yhtä rasittava kuin jamaikalaisen jorinat.

      • Anonyymi
        UUSI

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🔞 ­­N­y­m­f­o­­­m­­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      30
      1929
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      6
      1792
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      15
      1281
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      7
      1184
    5. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      20
      1159
    6. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      10
      1095
    7. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1041
    8. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      7
      1005
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      6
      1004
    10. 10
      980
    Aihe