Noin 45 metriä pitkä juoksusuora. Siellä mä juoksin. Ja ei paljoa veloittaneet juoksusuorasta ku täällä nivalassa on kalliimpaa. Usein alhaalla pelisalin puolella bongasin yläastelaisia, ala-asteen porukkaa ja lukion tai ammattikoulun sakkia kun ne siel liikkatunnilla olivat. Joku bongas mut yläkerran juoksusuoralla ja alko matkimaan mun kädenliikkeitä kun verryttelin. Jotaki tais nauraaki. Täytyy ihailla eniten haapaveen monitoimihallin pukuhuonetiloja! Upeat on ja tilavat ja laajat! mut emmä koskaan sinne vieny vaatteita ja aina vein ne sinne juoksusuoralle ja olin tarkka aina omista tavaroistani kun pelotti että pian joku epärehellinen ihiminen iskee paikalle. Isä kellotti usein juoksujani siellä . Kyllähän sitä tuli juostua harjoituksissa ainaki helevetin lujjaa! Kilpailuissa kävi siten että paskansin housuihini. Kyllä se otti päähän ja sen takia lopetin kilpaurheilemisen jo hyvin nuorena koska koin ettei ollu järkkee jatkaa kisailemista kun kilpailutilanteissa ei ollut mulla edellytyksiä oikein. Noh kyllä kait sitä ihan hyviä tuloksia tuli silti tehtyä silloin 2000-luvul. Mut aika palijo kovemppaa sitä tuli juostua harjoituksissa! Kyllä ne monet sano että tosta äijästä tulee vielä huipputason pikajuoksija. No ei tullut koska pääkoppa eli heikot hermot kisatilanteessa esti sen. Eipä mun voimataso (koko keho) ollut kummoinen, mut tosi noppee olin! Jalkakyykyssä olin tosi vahava, mut muutamassa fyysisissä voimatesteissä olin jopa aika kehno (esim rinnalle vejossa ja penkkipunnerrus). Kisatilanteessa liian kova jännittäminen ja pelot aiheutti sen että suorituksestani tuli vajaa eli en saanut itsestäni kaikkea irti.
Noh kuitenki oli kyllä upeat kokemukset ja muistot tuolta haapaveen monitoimihallidsta etenki eli ihan muistan lämmöllä henkilökuntaa ja muita jotka kävi siellä! Vaikka juoksusuora onkin niin lyhyt niin rata on nopea koska se on semi-kova. Liian pehemee juoksupinnoite ei ole nopea, mut toi haapaveden monitoimihallin juoksusuoran rata on nopia!
Vuosien 2002-2008 aikana tuli käytyä välillä haapaveen monitoimihallin juoksusuoralla
8
266
Vastaukset
- Anonyymi
olis aikomus käyvä haapaveen monitoimihallin juoksusuoralla ens syksynä ja talavella, ehkä jopa vielä tänä kevväänä. Pittää tosa puhhuu isäukkoni kanssa että pitäsköhä käyvä siellä ja samalla veistellä muistoja =)
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
😋 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
- Anonyymi
Mukavaa lukea muisteluitasi.
- Anonyymi
Alota reenaa uuestaan, jos se luonne ois vaikka koventunu. Ja sitte kilipailemmaan. Tsemppiä!!!
- Anonyymi
minähi tein nuorena yöjuoksuja nivalan tuiskulaan
- Anonyymi
En ole tiennytkään, että tällaisia turhuuksia on Haapavedelle rakennettu? Voihan sitä juosta maan pinnallakin, oisit käynyt juoksemalla vaikka Haapavedellä, jos niin juoksutti!
- Anonyymi
Täytyyhän sitä olla talvikuukausillekin harjoittelupaikka.
Pitäisivät kunnossa tuota liikuntahallia. Hyvä paikka harrastaa kaiken ikäisille.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies kateissa Lapualla
Voi ei taas! Toivottavasti tällä on onnellinen loppu. https://poliisi.fi/-/mies-kateissa-lapualla1166040Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta334137- 823362
Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä182996Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2552083Joo nyt mä sen tajuan
Kaipaan sua, ei sitä mikään muuta ja olet oikea❤️ miksi tämän pitää olla niin vaikeaa?882014Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui441846- 1431805
Olipa ihana rakas
❤️🤗😚 Toivottavasti jatkat samalla linjalla ja höpsöttelykin on sallittua, kunhan ei oo loukkaavaa 😉 suloisia unia kau81696Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu881569