Tykkäsin susta liikaa mies

Anonyymi-ap

ja luulin, että säkin tykkäsit musta, kun sä sen ensin tokaisitkin. Kieltäydyin näkemästä sitä, että kyse oli vain sanoista, ei merkityksistä puhuttamattakaan totuuksista. Mä taisin olla sulle vain joku sellainen merkityksetön valloitus, joku leikki joka sopi hetken huviksi. Olihan ne leikin säännöt selvät ihan alusta saakka, mutta en tullut lukeneeksi pientä tekstiä. Sitä jossa sanotaan, että toinen teistä särkee sydämen. Sitä missä sanottiin, että menossa voi särkyä myös usko ihmisiin ja voi käydä niin, ettei ikinä uskalla päästää ketään enää käsivarren mittaa lähemmäksi. En ollut edes sen arvoinen, että hyvästejä oltaisiin jätetty. Päälle laskeutui vain kaiken syövä hiljaisuus. Jäljelle jäi vain surullinen pettymys, epätietoisuus ja itsesyytökset. Sellainen murskaava tunne, jossa löydän itsestäni pelkkiä vikoja, jotka tuntuvat valtaavan kaiken. Musta on tullut epävarma ja synkkä ihminen, joka hymyilee päivällä ja itkee piilossa yöllä. Kaikki tapahtunut ei ollut tämän arvoista.

29

521

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Nyt tuli itku😭

      • Anonyymi

        Hyvää äärimmäistä tunnekokemusta itsellesi vastaileva miehen raahka😅


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvää äärimmäistä tunnekokemusta itsellesi vastaileva miehen raahka😅

        Mene pois! Haluan ymmärtää ihmisiä, joilla menee vieläkin huonommin, mutta sä olet uuvuttava ääliö, joka ei osaa pysyä poissa yhdestäkään aloituksesta. Ymmärrän, että hoitopaikkoja on kiven alla, ja olet varmasti todella yksinäinen ja sairas. Olen pahoillani puolestasi, mutta mene pois!


    • Anonyymi

      Ajattele mies - aina löytyy riittävän harhainen leija ”tunnistamaan” itsensä tajunnanvirtavuodatuksestasi tai kitkerä ämmä kyräilemään muuten vain

      • Anonyymi

        Olisiko sulla nyt mitään mahdollisuutta päästä akuutisti hoitoon vai pistikö ne taas viikonloppua vasten pihalle osastolta. Mene pois!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko sulla nyt mitään mahdollisuutta päästä akuutisti hoitoon vai pistikö ne taas viikonloppua vasten pihalle osastolta. Mene pois!

        Noinko murskaavalla mies tuntuu pilvilinnoissa romutus?


    • Noin siinä käy kun antaa liian helposti, ei kannata olla helppo.
      Kauniita sanoja on niin helppoa luetella, ne ei merkitse oikeasti yhtään mitään. Pääsit vain pelimiehen pelinappulaksi joka heitetään käytön jälkeen roskiin. Olisit miettinyt ensin, etukäteen, nyt se on myöhäistä tässä vaiheessa.

      • Anonyymi

        Ajattelit sitten jakaa "viisauksia" omassa erinomaisuudessasi. Tarvitsetko vielä astaloa, että voit lyödä kunnolla lyötyä. Unohdin, ettei tänne kannata edes tuuletella tunteitaan, kun paikkana tämä on ihmisyyden kääntöpuoli, sellainen irvikuva.


      • Anonyymi

        Yksäri käy näköjään mies peukuttamassa sinua sntifeministisesti varjohahmollaan kun vastaat mies itsellesi sekavaa tilitystä


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ajattelit sitten jakaa "viisauksia" omassa erinomaisuudessasi. Tarvitsetko vielä astaloa, että voit lyödä kunnolla lyötyä. Unohdin, ettei tänne kannata edes tuuletella tunteitaan, kun paikkana tämä on ihmisyyden kääntöpuoli, sellainen irvikuva.

        En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti, ajattelin enemmänkin varoittavana esimerkkinä muille. Mutta ehkä sinunkin on hyvä sisäistää tosiasiat ja ymmärtää että tuli mokattua pahemman kerran, muuten saatat alkaa toistamaan samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan, sellaisia surullisia tapauksia kyllä on paljon.


      • Anonyymi
        darknessin kirjoitti:

        En tarkoittanut mitenkään henkilökohtaisesti, ajattelin enemmänkin varoittavana esimerkkinä muille. Mutta ehkä sinunkin on hyvä sisäistää tosiasiat ja ymmärtää että tuli mokattua pahemman kerran, muuten saatat alkaa toistamaan samaa kaavaa yhä uudestaan ja uudestaan, sellaisia surullisia tapauksia kyllä on paljon.

        Voi pyhä yksinkertaisuus!


    • Anonyymi

      Oletko ajatellut tilaavasi itsellesi ajan psykiatrian erikoislääkäriltä? Syytä olis......

      • Anonyymi

        Eikä näistä parista prinsessasta ota selvää, että onko kyseessä ylileveä kuljetus eli nainen vai mies jolla pää poksahtaa niinikään katkeruudesta ja tarpeesta säädellä asioita ja tilanteita keskustelupalstan huuhaan kautta


      • Anonyymi

        Psykiatrilta saa aikoja vain sinun tilassasi olevat hahmot. Omaa oloasi ei helpota se, että kuvittelet muiden olevan yhtä hulluja kuin itse ole. Toki sen luuleminen on tyypillinen oirekuva, mutta tilasi vain pahenee tällaisilla alustoilla. Nyt ota yhteyttä siihen hoitavaan tahoon, johon on kontakti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Psykiatrilta saa aikoja vain sinun tilassasi olevat hahmot. Omaa oloasi ei helpota se, että kuvittelet muiden olevan yhtä hulluja kuin itse ole. Toki sen luuleminen on tyypillinen oirekuva, mutta tilasi vain pahenee tällaisilla alustoilla. Nyt ota yhteyttä siihen hoitavaan tahoon, johon on kontakti.

        Samaa mieltä ei voi olla ihmiselle niin tärkeää tiristää epätoivoisesti mustata toisen mainetta elämänkoululaisena miehen joutavien hahmoleikkien kautta, apua sellainen tarttee


    • Anonyymi

      Kevät ja MT 🤯

      • Anonyymi

        Oma MT-ongelmasi ei parane täällä. Kiitos kun kerroit ongelmistasi, mutta apu löytyy muualta.


    • Anonyymi

      Voitko lopettaa vuodatuksesi,! Tiedät, että en ajattele sinusta pahaa. Tulee vain pahamieli lukea näitä sun aloituksia. Ahdistaa paljon ja hankaloittat koko ajan lähestymistä. Kynnys kasvaa entisestään. Toivon todella, ettet ole hän.

      • Anonyymi

        Tuskin olen. Voit hengittää ihan rauhassa. En ole palstan vakionaamoja, enkä ole tehnyt muita aloituksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen. Voit hengittää ihan rauhassa. En ole palstan vakionaamoja, enkä ole tehnyt muita aloituksia.

        Ota yhteyttä, niin selvitetään tämä. Jos olet hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuskin olen. Voit hengittää ihan rauhassa. En ole palstan vakionaamoja, enkä ole tehnyt muita aloituksia.

        Hyvä! ☺️vähän meinasi alkaa vituttamaan, jos tyhjästä joku vetää herneitä nokkaan.


      • Anonyymi

        En ole hän! Ja todellakin tiedän että et ajattele minusta pahaa eikä sinulla ollut tarkoitus mitenkään satuttaa minua


    • Anonyymi

      Koitahan nyt piristyä. Eihän tuo maailmanloppu ole kyllähän maailmassa miehiä on ihan ulkomaita myöten. Kyllä sinä vielä hänet unohdat.

    • Anonyymi

      Kerropa nyt ihan rehellisesti. Sanoiko hän sen täällä palstalla tietämättä kenelle puhuu?

    • Wol4nd

      Halasin sua hyvästiksi ja sinäkin tiesit, että suostun päätökseesi lopettaa...


      En edes voisi enää ottaa yhteyttä, koska poistin numerosi ja muun yhteytemme, koska sattui liikaa nähdä ne.

    • Anonyymi

      Höpön löpö

    • Anonyymi

      Tussutar

    • Anonyymi

      Ottamatta kantaa aloituksen vakavuustasoon, totean vain. Jos lähdetään leikkimielellä tai ei tosissaan luomaan yhteyttä toiseen, niin siinähän voi käydä niin, että toinen tai molemmat luulevat kaiken olevan leikkiä tai suorastaan pilailua ja mitä kauemmin sitä jatkuu, luottamus ei voi ainakaan vahvistua. Siksipä kannattaisi olla heti alkujaan rehellinen ja pyrkiä mahdollisimman suoraviivaiseen lähestymiseen tai jos ei oikeasti kiinnosta, ei lähestyä ollenkaan. -mies sivusta.

    • Anonyymi

      Jos olen kirjoittanut tai sanonut sinusta nainen jotain hyvää, niin se varmasti pitää paikkaansa! Sitä ei sinun tarvi koskaan epäillä. Tv. K mies

    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8356
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      23
      1936
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1674
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1499
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1399
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe