Lestadiolaisten MT- ongelmat

Anonyymi-ap

12

1058

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei päde Kannuksessa kovinkaan vahvasti. Muutama pököuskovainen tästä hilluu, muuten ollaan maallistuttu tai voiko sanoa tultu tähän aikaan. Uskoa voi niin monella tavalla, ja tärkeää on myös toisen kunnioitus

• Anonyymi

Tätä on myös Kannuksessa havaittavissa, miesten näkökantaa ei saa naiset vastustaa, ei uskon asioissa, ei politiikassa, ei lasten kansvatuksessa, naisen kuuluu vaijeta ja alistua.
      Onneksi naiset ovat vapautumassa Kannuksessa noiden vanhojen ukkojen holhouksesta.

• Anonyymi

Näin on käymässä. Ilokseni huomaan, kuinka naiset alkavat ottaa ohjat omaan elämäänsä. Maailma muuttuu

• Anonyymi

Ristiriitaista tuo sun viestintä. Jos muistelee mitä korpelanvoimasta kirjoittelet🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ristiriitaista tuo sun viestintä. Jos muistelee mitä korpelanvoimasta kirjoittelet🤔

Miten kv muuten liittyy kuin lähihoitajayhteisön kautta?

• Anonyymi

No joo siis lestadilaiset on ihan kivaa porukkaa pitääki mennä niiden seuroihoin kesällä sielä saa kuulemma ihan ilmatteeksi ruokaa ja musaa kuunnella autosa vois nukkua jnee onpa kivaa porukkaa ne lestads

• Anonyymi

Lestadiolaisuus muuttuu siinä missä maailmakin. Itse näen, että lestadiolaisuus loppuu joissain määrin parissa kymmenessä vuodessa. Jos ei lopu niin ainakin toimintatavat muuttuvat maalliseen suuntaan hyvinkin paljon. On paikkakuntia jossa normiluterilaiset tulevat hyvinkin toimeen lestadiolaisten kanssa. Kannuksessa ja lähialueilla on jostakin syystä oltu "sotalinjalla" aina.

• Anonyymi

Maailman pitää vain ensin hyväksyä lasten hyväksikäyttö ja vaimon henkinen sekä fyysinen pahoinpitely.

Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vuonna 2026 jää entistä vähemmän rahaa käteen palkansaajille

Työttömyysvakuutusmaksu nousee 0,3 prosenttia. Työeläkemaksu nousee 7,15 prosentista 7,3 prosenttiin. Työmarkkinajärjest
      Maailman menoa
      107
      6949
    2. Suomen kansa puhunut: Purra huonoimpia ministereitä

Kouluarvosanalla 6–, eli samaa tasoa mitä Purran oikeakin koulutodistus. Epäpätevyys on tullut huomattua Suomen talouden
      Maailman menoa
      487
      5092
    3. Mitä aiot tehdä uudenvuoden aattona

Mitä olet suunnitellut tekeväsi uudenvuoden aattona ja aiotko ensi vuonna tehdä jotain muutoksia tai uudenvuoden lupauks
      Sinkut
      136
      3106
    4. Joulun ruokajonoissa entistä enemmän avuntarvitsijoita - Mitä ajatuksia tämä herättää?

Räppärit Mikael Gabriel, VilleGalle ja Jare Brand jakoivat ruokaa ja pehmeitäkin paketteja vähävaraisille jouluaattoa ed
      Maailman menoa
      213
      2581
    5. Marin sitä, Marin tätä, yhyy yhyy, persut jaksaa vollottaa

On nuo persut kyllä surkeaa porukkaa. Edelleen itkevät jonkun Marinin perään, vaikka itse ovat tuhonneet Suomen kansan t
      Maailman menoa
      30
      2258
    6. Pituuden mittaaminen

Ihmisen pituuden mittaaminen ja puolikkaat senttimetrit. Kuuluuko ne puolikkaatkin sentit tai millit teistä ilmoittaa m
      Sinkut
      43
      1252
    7. En tiedä enää

Pitäiskö mun koittaa vältellä sua vai mitä? Oon välillä ollut hieman mustasukkainen, myönnän. En ymmärrä miksi en saa su
      Ikävä
      75
      1182
    8. Muistattekos kuinka persujen Salainen Akentti kävi Putinin leirillä

Hakemassa jamesbondimaista vakoiluoppia paikan päällä Venäjällä? Siitä ei edes Suomea suojeleva viranomainen saanut puhu
      Maailman menoa
      11
      1149
    9. Luuletko, että löydetään vielä

Yhteys takaisin? En tiedä enää mitä tehdä... tuntuu jo että olen vieraantunut sinusta. Naiselta
      Ikävä
      53
      1080
    10. Mitäköhän vuosi

2026 tuo tullessaan?
      Ikävä
      107
      1074
    Aihe