Eläkeläiset toimikaa !!

Anonyymi-ap

Nyt meidän ikäryhmän pitää ryhdistäytyä ja vaatia nykyisten eläke-etujen
parantamista eikä missään nimessä antaa periksi minkäänlaisille leikkauksille jotka mahdollisesti huonontaisivat elintasoamme.

Vaadimme etujemme valvomiseen terävää ammattiliittoa jolla mahdollisuus julistaa lakkoja ja muuta vastustusta ellei vaatimuksiimme suostuta.

Olemme olleet liian kauan pelkkinä lypsylampaina ja hyödyllisinä idiootteina joillekin puolueille.

Eläkeläiset toimikaa !!

17

243

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Minä en "toimi" mitenkään, koska eläkkeeni riittää ja josta voisi antaakkin hieman köyhemmille.

      • Anonyymi

        Taidat olla juuri yksi noita aloittajan mainitsemia "hyödyllisiä"?
        Odottelehan kun se nykyinen riittävä eläkkeesi kuihtuu niin pieneksi
        että seuraavan päivän leivän ostosi on harkittava tarkkaan.
        Mieti nyt vähän ja käytä järkeäsi jos sitä löytyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taidat olla juuri yksi noita aloittajan mainitsemia "hyödyllisiä"?
        Odottelehan kun se nykyinen riittävä eläkkeesi kuihtuu niin pieneksi
        että seuraavan päivän leivän ostosi on harkittava tarkkaan.
        Mieti nyt vähän ja käytä järkeäsi jos sitä löytyy.

        Aivan niin. Kysymys ei ole tästä päivästä eikä vuodesta. Vanhakin voi kitua hengissä vielä pitkään. Joten on syytä katsoa hieman nenänvarttaan pitemmälle. Olipa se kuinka pitkä hyvänsä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        😍 ­­N­y­­­m­f­­­o­­m­­a­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­N­­­y­m­­­f­­o­­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Haastateltiin erästä eläkeläistä, hän oli ollut 40 v. kätilönä, tehnyt tärkeää työtä, mutta nyt oli palannut työelämään takaisin.
      Sanoi, että kaikkien tulisi toimia yhteiskunnan hyväksi nyt, kun se on mennyt huonoon jamaan, että se saataisi takaisin oikeille urille!!

    • Anonyymi

      Kommunisti Kimmo Kiljuva on patologi nenva lehtelija

      KAUTTO sanoi viestipalvelu X:ssä Kiljusen vääristelevän tietoa. Hänen mielestään Kiljusen kohdalla kyse ei voi olla siitä, etteikö hänelle olisi kerrottu oikeaa tietoa jo aiemmin.

      ”Tämä on asia, joka ei voi olla hänellä ikään kuin tutkan ulkopuolella. Hän on toistuvasti tehnyt näin, ja senkin takia ajattelin, että tutkimuslaitoksen suunnasta kannattaa häntä huomauttaa”, Kautto sanoo

    • Anonyymi

      ETK

      Sdp:n kansan­edustajat antoivat väärää tietoa köyhien eläkeläisten määrästä

      Etk Eläketurvakeskuksen toimitusjohtajan Mikko Kauton mukaan kansanedustaja Kimmo Kiljusta (sd) on moneen kertaan valistettu eläkeläisköyhyydestä. Kiljunen pysyy omien sanojensa takana.

    • Anonyymi

      Paattiista toimintaa ja valehtelua psyko ei voi parantaa valistamalla tai kasvatuksella

      Se on geneettinen ominaisuua

    • Anonyymi

      Valepukki Kiljunen sanoi torstaina eduskunnan kyselytunnilla, että Suomessa olisi puoli miljoonaa köyhää eläkeläistä. Hetkeä myöhemmin Nurminen toisti väitteen omassa kysymyksessään.

      Todellisuudessa köyhiä eläkkeensaajia on huomattavasti vähemmän.

    • Anonyymi

      "Kiljunen sanoi torstaina eduskunnan kyselytunnilla, että Suomessa olisi puoli miljoonaa köyhää eläkeläistä. "

      Siinä on kyllä miekuvitus lentänyt. Ei ole kolmannestakaan tuosta!

      • Anonyymi

        Mistä on tietosi oeräisin?


    • Anonyymi

      rauhassa supistaa. Sen verran jokaisella pitäisi olla kansalaisvastuuts.
      Halveksin niitä. jotka maamme talouden nykyisessä tilanteessa ajavat vain omaa etuaan.

    • Anonyymi

      Minulla ei ole henkilökohtaisesti valittamista omasta eläkkeestäni. Se on minulle riittävä. Koostuu virkaeläkkeestä 10 vuoden eläke kertymä. Yrittäjä eläkkeestä 35 vuoden työurasta. Itse kustannettu eläke jonka eläkemaksut koostuivat kaksinkertaisen liikealan palkan mukaan, joten nyt saan huomattavasti keski eläkettä suurempaa eläkettä. Minulle sopii veron korotus taikka myös eläkkeen indeksi jäädytys.
      Mikäli elon päiviä vielä suodaan, tiedän pärjääväni omillani. Jos joudun luopumaan omakotitalostani etten pysty sitä ylläpitämään, niin jostakin järjestyy asunto hoitakoot tyttäreni ja poikani asioitani.

      • Anonyymi

        Onko käteenjäävä nettoeläkkeesi yli vai alle 1100 euroa kuukaudessa?
        Veikkaan että 10 vuotta konstaapelina/konttoristina ja sitten 35 vuotta kituuttamista R-kioskiyrittäjänä/kahvilanpitäjänä totuttaa ihmisen tulemaan toimeen hyvin vähällä.Lisätienestiä pimeän työn turvin on pakko tehdä nälän kurissa pitämiseksi.
        T: kohtalotoverisi


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      153
      10980
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      56
      3083
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      210
      2922
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      25
      2157
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      17
      1918
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      18
      1729
    7. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      14
      1716
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1617
    9. 84
      1603
    10. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      49
      1584
    Aihe