Palstan Erite-mummo

Anonyymi-ap

Sinä kaikki tietävä Jeesus Nasaretilainen. Meneekö asiat aina niin, että sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä. Säälittävä piirre ihmisessä, mikäli näin on.

45

639

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Odottakaa!

Popparit esille.

• Anonyymi

Tulkitsen viestistäsi että ne 2 tästä ketjusta poistettua viestiä ovat olleet ennen sinua. Sinä olet tällä hetkellä ketjun ensimmäinen kommentoija siis.

• Anonyymi

Erite-mummon kanssa on aina tunnelmaa. Et koskaan tunne oloasi yksinäiseksi vaikka haluaisit.

• Anonyymi

Erikoisuuteni on lihavuuteni. Tuoksun yllättävän vähän hielle ollakseni näinkin lihava.

• Anonyymi

Mikä tämä Erite-mummo homma oikein on? Kuulostaa mielenkiintoiselta tai sitten taas ei.

• Anonyymi

Minun viestieni perään niitä aina ilmestyy, mutten minä itse tiedä mistä on kyse. Ainakin sitä sinisen auton kuski -juttua sai muutkin eli ehkä minä noita saan eniten, koska myös kirjoittelen täällä prosentuaalisesti enemmän.

Poliittisissa keskusteluissa en ole juurikaan ollut mukana ja sielläkin näyttäisi olevan paljon trollausta. Minä en sitä tästä näe, kun Suomi24-toiminnot on huonot. Näyttäisi silti siltä että sielläkin kiusataan typerillä vastaviesteillä loputtomasti.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minun viestieni perään niitä aina ilmestyy, mutten minä itse tiedä mistä on kyse. Ainakin sitä sinisen auton kuski -juttua sai muutkin eli ehkä minä noita saan eniten, koska myös kirjoittelen täällä prosentuaalisesti enemmän.

Poliittisissa keskusteluissa en ole juurikaan ollut mukana ja sielläkin näyttäisi olevan paljon trollausta. Minä en sitä tästä näe, kun Suomi24-toiminnot on huonot. Näyttäisi silti siltä että sielläkin kiusataan typerillä vastaviesteillä loputtomasti.

...Ne (ilmeisestikin) minua pilkkaavat ketjun on todellakin tosi kivoja. En tiedä onko moderaattorit huomanneet että tämä koko Orimattila-osio on niitä täynnä?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Ne (ilmeisestikin) minua pilkkaavat ketjun on todellakin tosi kivoja. En tiedä onko moderaattorit huomanneet että tämä koko Orimattila-osio on niitä täynnä?

...Mikä on että jo toisen kerran mun viesti poistettiin? Saisko nyt jonkun selvennyksen?

Minua pilkataan täällä, minulle tehdään ketjuja enkä saa käsitellä tätä aihetta? Häh??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Mä olen yrittänyt asiaa selittää, mutta viestejäni poistuu eikä aidosti nyt kyllä ole yhtään rumaa sanaa, ei edes itsesensuroituna. Huh huh.

No, mutta joku tuollainen täällä hokee pahoja asioita ja jossain vaiheessa se viipotti jo tosi kauas minusta ettei niitä vähiäkään korrelaatioita enää ollut. Rauhoituin ja annoin sen sitten paasata.

Sitten se palasi takaisin kiusaamaan minua ja nimenomaan minua eli vastaili minun viesteihini ja sisällytti juttuihinsa minun asioita ja selkeästi suoraan kommentoi minulle kuin minä olisin muka tämä hahmo.

Pääasiassa... no siis.. Johan mä tämän saman asian sanoin, mutta kun se todellakin katoaa tyystin ja sitten palaa tuolleen tavalla, jota ei kai saa sanoa, niin olen todennut sen vain koneentuottamaksi.

Siitä ei todellakaan ole nyt kuulunut. Ennen se oli a.u.t.o.m.a.a.t.t.i.n.e.n. Nyt täällä vain katoilee kokoajan viestejä. Ihan neutraalejakin mm. luusyövästä ja siitä että veljeni on ollut koodaaja.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Minun viestieni perään niitä aina ilmestyy, mutten minä itse tiedä mistä on kyse."

...Mihin on todellakin hävinnyt tämä minua jatkuvasti trollaava :DDDDD "Älä lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä". En voi laittaa nyt tuota otsikossa ja aloituksesas olevaa nimitystä ilmeisesti tänne, kun ne kaikki häviää. Itse ketju silti jää??

No, tuntemattomat on Jumalan tiet. Aika ÄKKIÄ hävii mun viestit. Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen että MISSÄ on Ketjun aloituksessa mainittu tapaus, koska siitä ei ole kuulunut. Se aina katoaa silloin kun on just jännää äksöniä. Se on kuin isä, joka on aina just poissa, kun Joulupukki tulee :(

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

"Minun viestieni perään niitä aina ilmestyy, mutten minä itse tiedä mistä on kyse."

...Mihin on todellakin hävinnyt tämä minua jatkuvasti trollaava :DDDDD "Älä lausu Herran, sinun Jumalasi, nimeä". En voi laittaa nyt tuota otsikossa ja aloituksesas olevaa nimitystä ilmeisesti tänne, kun ne kaikki häviää. Itse ketju silti jää??

No, tuntemattomat on Jumalan tiet. Aika ÄKKIÄ hävii mun viestit. Sitä suuremmalla syyllä ihmettelen että MISSÄ on Ketjun aloituksessa mainittu tapaus, koska siitä ei ole kuulunut. Se aina katoaa silloin kun on just jännää äksöniä. Se on kuin isä, joka on aina just poissa, kun Joulupukki tulee :(

"No, tuntemattomat on Jumalan tiet."

..Eiku Luojan tiethän se on. No, mutta nyt vakiintui eikä enää ainakaan ihan just viimeisimmät viestini kadonneet. Hassuja on poistot, jestas!

Sen verran kiireellä siinä sitten tänne kirjoittelin (sitä mukaan kun viestejäni poistui) että meni nämä uskonnolliset fraasit vähän pieleen.

Kiva tää uskonnollinen aihe tässä. Aika erikoinenkin, koska mielestäni toi "tapaus" ei koskaan puhunut uskonnosta. Sen jutut oli vain jotain Hilsan portailla pussailua jne. Hyvin EPÄuskonnollista materiaalia siis.

Jostain Boa-Pekasta se mulle paasasi enkä vieläkään tajua mikä ihme toi voisi olla. No, tekoälyt vetää noita aika hatusta, mutta kun ei näillä jutuilla ole niinku mitään kosketuspintaa minuun.

Joo, mun viestejä hävisi, mutta... Se trollasi muo, sitten etääntyi ja kun jo rentouduin, niin se tuli taas "lähelle". Ei se tainnut oikein koskaan tajuta kuka olen ja nyt on siis poissa, just kun olisi jännää täällä jatkuvasti!! O.O Hurjaa suorastaan näin niinku Suomi24-tavalla.

Kyllä sitä nyt harmittaa, kun ei saa olla täällä mukana. Just tässäkin ketjussa on tuota "popparit esiin" -juttua :( Harmittaa näitä vakiotrollaajia nyt.

• Anonyymi

Kiva tietää että mä olen ollut aina oikeassa sunkin mielestä ;P Hyvä että myönsit.

Miksi muuten jatkuvasti luot näitä uusia ketjuja? Eikö voisi siihen yhteenkin asiansa kirjoittaa? Susta tulee niin mieleen että yrität vain haudata noita vanhempia ketjuja pois :/

• Anonyymi

...Vasta eilenillalla tämä ketju on luotu ja tuolla alla näkyy että on 2 poistettua viestiä? 2 on aika paljon loppujen lopuksi, joten voin vain kuvitella mitä täällä on ollut. Omituista että aiheutan näin paljon tällaista. Tässä on jotain samaa kuin siinä kun kävin kaupassa keväällä 2022 ja siellä valtava sirkus minua varten. En oikeasti usko olevani näin mielenkiintoinen tai millään lailla merkityksellinen, joten miksi tämä sirkus minun ympärilläni vuodesta toiseen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Vasta eilenillalla tämä ketju on luotu ja tuolla alla näkyy että on 2 poistettua viestiä? 2 on aika paljon loppujen lopuksi, joten voin vain kuvitella mitä täällä on ollut. Omituista että aiheutan näin paljon tällaista. Tässä on jotain samaa kuin siinä kun kävin kaupassa keväällä 2022 ja siellä valtava sirkus minua varten. En oikeasti usko olevani näin mielenkiintoinen tai millään lailla merkityksellinen, joten miksi tämä sirkus minun ympärilläni vuodesta toiseen?

...Tän hetken otanta on 6 poistettua viestiä alareunan mukaan.

Tiedä vaikka tämäkin ketju tästä poistuisi, kun täällä on viimeaikoina ollut enemmän tuhoa ;P

Tuskin olen ohi aiheen, kun koko ketju on minulle tehty. Voiko olla ohi aiheen?

• Anonyymi

Moi! :)

Ok, eli nämä Erite-Mummo -jutut ovat sinusta itsestäsi siis? Luulin sitä haukkumanimeksi minulle, mutta sinä (trolli) todellakin jatkuvasti laitat noita juttujasi MINUN viestien perään, joten en ihan syyttä luullut väärin.

Tietokone-rikolliset tms. -ketjuun sain ihan alunperin trolliviestin, joka oli signeerattu muistaakseni "Rouva50". Jos pari vuottakin sitten on moista käyttänyt, niin onhan rouva jo aika vanha. Onkohan toi 50 ikä vain syntymävuosi 1950?

• Anonyymi

Jotain juttuja ollut kuivuneesta virtsasta ja sen hajusta?
        Jotain juttuja että heitellyt karkkeja autosta?
        Sinistä autoa ajaa.

Joskus aiemmin oli joku homoseksuaali Timo. Onhan nää hahmot aika humoristisia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain juttuja ollut kuivuneesta virtsasta ja sen hajusta?
        Jotain juttuja että heitellyt karkkeja autosta?
        Sinistä autoa ajaa.

Joskus aiemmin oli joku homoseksuaali Timo. Onhan nää hahmot aika humoristisia.

Sitä en tiedä onko tämä Timo se sama, joka keittää makkaraa.

Joku käytti sukkahousuja ja osti Tokmannista kaljaa. Tämä oli se alkuperäinen makkarankeittäjän muistaakseni. Timo oli, jonkun poikaystävä... Raksa-Ranen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joku käytti sukkahousuja ja osti Tokmannista kaljaa. Tämä oli se alkuperäinen makkarankeittäjän muistaakseni. Timo oli, jonkun poikaystävä... Raksa-Ranen?

...Trolli voisi hiukan selkeyttää tätä hahmosettiä, kun en meinaa oikein pysyä kärryillä tässä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timohan oli Raksa-Ranen entinen tupakaveri ja nykyinen poikaystävä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Timohan oli Raksa-Ranen entinen tupakaveri ja nykyinen poikaystävä.

Liikkuu juttua että Raksa-Rane olisi vaihtanut hiippakuntaa. Tiedä sitten on totta vai tarua.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Liikkuu juttua että Raksa-Rane olisi vaihtanut hiippakuntaa. Tiedä sitten on totta vai tarua.

Jep.

Niin on ollut ja tämän(kin) on hämmentänyt minua, koska tiedän aidon Raunon, joka kuoli ja todellakin sitten loppui nämä Raksa-Rane -jutut. Koen tämän TODELLA erikoisena, koska näyttäisi olevan suora yhteys, mutta on vaikea kuvitella että se tietämäni Rauno olisi täällä sellaisia juttuja kirjoitellut. Orimattilalaisenakin sitä aina puhutaan.

On ollut kiehtovaa miten päätöntä tämä Suomi24-kirjoittelu on (eli selkeän feikkiä), mutta se kuitenkin resonoi voimakkaasti todellisuuteen. Täällä on ihan piinkovaa yhteyttä asioiden välillä, mutta siitä huolimatta jutut on täyttä soopaa.

Tästä olen vetänyt johtopäätelmän että tätä materiaalia tuottaa todellakin tänne tekoäly. Itseni pystyn aina poimia tuolta 100% varmuudella, joten huomaan miten trolli yhdistelee erilaisia asioita, minä siellä vain osana. Ei se tajua mistä se puhuu ja minä nyt päädyn sinne sattumalta sekaan eikä se pysty ymmärtämään noita ongelmia, joita se tekee.

Palaamme siis takaisin tähän jo vuosia minua vaivanneeseen ongelmaan, että MIKSI tekoäly tuottaa tänne materiaalia?????

(Ps. Rauno siis kuoli ja linkittyy Raksa-Raneen, mutten siis koe että näillä olisi silti mitään tekemistä keskenään. Ehkä tekoäly vain veti vahingossa ohi)

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jep.

Niin on ollut ja tämän(kin) on hämmentänyt minua, koska tiedän aidon Raunon, joka kuoli ja todellakin sitten loppui nämä Raksa-Rane -jutut. Koen tämän TODELLA erikoisena, koska näyttäisi olevan suora yhteys, mutta on vaikea kuvitella että se tietämäni Rauno olisi täällä sellaisia juttuja kirjoitellut. Orimattilalaisenakin sitä aina puhutaan.

On ollut kiehtovaa miten päätöntä tämä Suomi24-kirjoittelu on (eli selkeän feikkiä), mutta se kuitenkin resonoi voimakkaasti todellisuuteen. Täällä on ihan piinkovaa yhteyttä asioiden välillä, mutta siitä huolimatta jutut on täyttä soopaa.

Tästä olen vetänyt johtopäätelmän että tätä materiaalia tuottaa todellakin tänne tekoäly. Itseni pystyn aina poimia tuolta 100% varmuudella, joten huomaan miten trolli yhdistelee erilaisia asioita, minä siellä vain osana. Ei se tajua mistä se puhuu ja minä nyt päädyn sinne sattumalta sekaan eikä se pysty ymmärtämään noita ongelmia, joita se tekee.

Palaamme siis takaisin tähän jo vuosia minua vaivanneeseen ongelmaan, että MIKSI tekoäly tuottaa tänne materiaalia?????

(Ps. Rauno siis kuoli ja linkittyy Raksa-Raneen, mutten siis koe että näillä olisi silti mitään tekemistä keskenään. Ehkä tekoäly vain veti vahingossa ohi)

...Tekoälystä puheen ollen. Mulle aina Wikipediassa suositellaan kieliä Bahasa Indonesia ja
        Bahasa Melayu. Tarkistelin tuossa että ne on siis jotain Indonesian ja Malesian kieliä? Olen tottunut tuollaisiin siinä päällimmäisenä, mutta miksi ne on siinä?

Muut kielet on sitten sellaisia, joita itse käytän tai muutoin vaikuttavat järkeviltä (englanti, ruotsi). Kun noita algoritmejä ihmettelin ja täällä on Orimattila-osiossa ollut englannin kielinen trolli ja yhden viestin verran kai kreikkalainen (?), niin miksi Wikipedia sinnikkäästi suosittelee minulle jotain Kaakkois-Aasian kieliä? Minulla itselläni ei ole MITÄÄN tekemistä sinne, en ikinä ole lomaillut siellä enkä haluaisikaan.

Onko Suomessa vain niin paljon noita kieliä puhuvia tai ... joku naapurini vaikka tekee etätyötä jne.? Miksi minulle siis sinnikkäästi suositellaan kieliä, joita en todellakaan ikinä käyttäisi?! Joku ilmeisestikin silti käyttää...

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Tekoälystä puheen ollen. Mulle aina Wikipediassa suositellaan kieliä Bahasa Indonesia ja
        Bahasa Melayu. Tarkistelin tuossa että ne on siis jotain Indonesian ja Malesian kieliä? Olen tottunut tuollaisiin siinä päällimmäisenä, mutta miksi ne on siinä?

Muut kielet on sitten sellaisia, joita itse käytän tai muutoin vaikuttavat järkeviltä (englanti, ruotsi). Kun noita algoritmejä ihmettelin ja täällä on Orimattila-osiossa ollut englannin kielinen trolli ja yhden viestin verran kai kreikkalainen (?), niin miksi Wikipedia sinnikkäästi suosittelee minulle jotain Kaakkois-Aasian kieliä? Minulla itselläni ei ole MITÄÄN tekemistä sinne, en ikinä ole lomaillut siellä enkä haluaisikaan.

Onko Suomessa vain niin paljon noita kieliä puhuvia tai ... joku naapurini vaikka tekee etätyötä jne.? Miksi minulle siis sinnikkäästi suositellaan kieliä, joita en todellakaan ikinä käyttäisi?! Joku ilmeisestikin silti käyttää...

...Täällä on ennenkin ollut englannin kielistä trollausta, mutta ihan tuoreeltaan täällä oli kokonainen ketju englanniksi ja se on jo nyt poistettu. Olen silti siitä lähtien miettinyt sitä että millä kielillä tätä kaikkea täällä on.

Mielestäni jo tosi kauan, vuosia, on siinä Wikipedian päällimmäisenä olleet ne Kaakkois-Aasian kielet. Just sen ongelman tajusin että olen tosi tottunut niihin, ihan kuin ne kuuluisi siihen, mutta eihän ne siihen kuulu. Joku naapuriniko?

Ne muut kielet nimittäin vaihtelee siinä sitä mukaan mitä kieliä käytän. Jos käyn paljon jonkun kielisillä Wikipedian sivuilla, niin sitten se alkaa niitä siinä suositella. Missään Malesian ja Indonesian sivuilla en silti ole koskaan ollut! Minulla ei ole mitään intohimoja sinne suuntaan, vaikka olen Intiat, Nepalit, Kiinat ja muut kyllä läpi käynyt edes jossain vaiheessa nettielämässäni. En tiedä mitään Thaimaasta ja noista eikä minua ole koskaan kiinnostanutkaan. Siksi koen oudoksi että niitä mulle suositellaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Täällä on ennenkin ollut englannin kielistä trollausta, mutta ihan tuoreeltaan täällä oli kokonainen ketju englanniksi ja se on jo nyt poistettu. Olen silti siitä lähtien miettinyt sitä että millä kielillä tätä kaikkea täällä on.

Mielestäni jo tosi kauan, vuosia, on siinä Wikipedian päällimmäisenä olleet ne Kaakkois-Aasian kielet. Just sen ongelman tajusin että olen tosi tottunut niihin, ihan kuin ne kuuluisi siihen, mutta eihän ne siihen kuulu. Joku naapuriniko?

Ne muut kielet nimittäin vaihtelee siinä sitä mukaan mitä kieliä käytän. Jos käyn paljon jonkun kielisillä Wikipedian sivuilla, niin sitten se alkaa niitä siinä suositella. Missään Malesian ja Indonesian sivuilla en silti ole koskaan ollut! Minulla ei ole mitään intohimoja sinne suuntaan, vaikka olen Intiat, Nepalit, Kiinat ja muut kyllä läpi käynyt edes jossain vaiheessa nettielämässäni. En tiedä mitään Thaimaasta ja noista eikä minua ole koskaan kiinnostanutkaan. Siksi koen oudoksi että niitä mulle suositellaan.

...Homman arvioimista hankaloittaa se ettei se aiemmin MITENKÄÄN valikoinut niitä kieliä, vaan siinä aina näkyi vain ne kaikki mitä oli tarjolla. Sitten se vasta myöhemmin muuttui että se piilottaa osan ja näyttää vain todennäköisimmät.

Niitä Kaakkois-Aasian kieliä en silti ole ikinä tarvinnut. Joskus käyn poikkeuksellisesti läpi aivan kaikki kielet, mutten silloin erottele mitä lie sieltä tuleekaan, kun ihan kaikki ne läpi käyn.

Hiukan turhauttaa se että joka paikassa valitetaan vain resursseja. Tosi huono syy heikentää ihmisten sananvapautta ja tietoturvaa. Se on se hinta! Tarkoitan sitä että helppouden takia kaikki ulkoistetaan Facebookille ja tekoälyt laitetaan seulomaan viestejä. Se on vaarallista peliä se :/ Vaikutukset mielestäni näkyy jo aivan kaikkialla.

Tietäähän sen silti, kuten seähköpostiini, niin sinne tulee roskapostia ja ilmeisesti aivan valtaviakin määriä, kun ei enää ihmiset niitä käsittele. Tässä on silti luovutettu liian aikaisin, kun annettu sitten koneiden hoitaa homman. Nyt siis KAIKEN hoitaa koneet. Ne samat koneet saa tehdä ihan mitä haluaa ja ovat jo muuttaneet tapojamme toimia.

On väärä asenne, kun kädet nostetaan pystyyn ja väitetään vain ettei asialle muka voi tehdä mitään. Asiakkaiden mielipiteilläkin on aina MUKA väliä, muttei minun vain ja minä en sitten ilmeisesti ole asiakas? Jossain jeesusteltiin tätä cancel-kulttuuria ja sitäkin ihmettelin, kun ei taaskaan minun mielipidettä vain ole kysytty. Ehkä siis ongelma on siinä että KETÄ te kuuntelette. Miksi sillä on väliä mitä "ne" sanoo?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Homman arvioimista hankaloittaa se ettei se aiemmin MITENKÄÄN valikoinut niitä kieliä, vaan siinä aina näkyi vain ne kaikki mitä oli tarjolla. Sitten se vasta myöhemmin muuttui että se piilottaa osan ja näyttää vain todennäköisimmät.

Niitä Kaakkois-Aasian kieliä en silti ole ikinä tarvinnut. Joskus käyn poikkeuksellisesti läpi aivan kaikki kielet, mutten silloin erottele mitä lie sieltä tuleekaan, kun ihan kaikki ne läpi käyn.

Hiukan turhauttaa se että joka paikassa valitetaan vain resursseja. Tosi huono syy heikentää ihmisten sananvapautta ja tietoturvaa. Se on se hinta! Tarkoitan sitä että helppouden takia kaikki ulkoistetaan Facebookille ja tekoälyt laitetaan seulomaan viestejä. Se on vaarallista peliä se :/ Vaikutukset mielestäni näkyy jo aivan kaikkialla.

Tietäähän sen silti, kuten seähköpostiini, niin sinne tulee roskapostia ja ilmeisesti aivan valtaviakin määriä, kun ei enää ihmiset niitä käsittele. Tässä on silti luovutettu liian aikaisin, kun annettu sitten koneiden hoitaa homman. Nyt siis KAIKEN hoitaa koneet. Ne samat koneet saa tehdä ihan mitä haluaa ja ovat jo muuttaneet tapojamme toimia.

On väärä asenne, kun kädet nostetaan pystyyn ja väitetään vain ettei asialle muka voi tehdä mitään. Asiakkaiden mielipiteilläkin on aina MUKA väliä, muttei minun vain ja minä en sitten ilmeisesti ole asiakas? Jossain jeesusteltiin tätä cancel-kulttuuria ja sitäkin ihmettelin, kun ei taaskaan minun mielipidettä vain ole kysytty. Ehkä siis ongelma on siinä että KETÄ te kuuntelette. Miksi sillä on väliä mitä "ne" sanoo?

...Jostain Kuka pelkää mustaa miestä -pelistäkin suurin osa tietämäni tai asiaa kommentoineet eivät tienneet asian mitenkään liittyvät tummaihoisiin. Kun kuulin pelin olevan rasistinen, olin äimänkäkenä enkä pitkään aikaan tajunnut mitä rasistista siinä on. Se ihmetys ihmisillä.

Ehkä... no voisi kaikenlaista sanoa, mutta rosvot aina kuvataan mustat vaatteet päällä. Kuolema kuvataan mustana äijänä, jolla on viikate ja aina kaikkissa leffoissa on se mikälie siluetti - usein hattupäinen - mieshahmo siellä. Ikkunan takana menee mustat hahmo. Mielestäni se on siis ollut vain VARJO. Naisia niissä ei ikinä esitetä. Mielestäni kaikki pelkää mustaa hahmoa tai leffoissa ainakin sellainen laitetaan aina seisostelemaan jonnekin.

En ymmärrä tätä yhteyttä siis mihinkään etnisyyteen, mutta ehkä sen nimen voisi todellakin muuttaa. Mustia HAHMOJA silti kaikki pelkää, eikä siellä ole naisia. Naiset on usein nakuja ja tämän pitäisi muka tarkoittaa että ne on jotain noitia. En oikein ymmärrä tuota korrelaatiota. Miksi niiden pitää aina olla yläosattomia, jos ne on pahoja naisia?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Jostain Kuka pelkää mustaa miestä -pelistäkin suurin osa tietämäni tai asiaa kommentoineet eivät tienneet asian mitenkään liittyvät tummaihoisiin. Kun kuulin pelin olevan rasistinen, olin äimänkäkenä enkä pitkään aikaan tajunnut mitä rasistista siinä on. Se ihmetys ihmisillä.

Ehkä... no voisi kaikenlaista sanoa, mutta rosvot aina kuvataan mustat vaatteet päällä. Kuolema kuvataan mustana äijänä, jolla on viikate ja aina kaikkissa leffoissa on se mikälie siluetti - usein hattupäinen - mieshahmo siellä. Ikkunan takana menee mustat hahmo. Mielestäni se on siis ollut vain VARJO. Naisia niissä ei ikinä esitetä. Mielestäni kaikki pelkää mustaa hahmoa tai leffoissa ainakin sellainen laitetaan aina seisostelemaan jonnekin.

En ymmärrä tätä yhteyttä siis mihinkään etnisyyteen, mutta ehkä sen nimen voisi todellakin muuttaa. Mustia HAHMOJA silti kaikki pelkää, eikä siellä ole naisia. Naiset on usein nakuja ja tämän pitäisi muka tarkoittaa että ne on jotain noitia. En oikein ymmärrä tuota korrelaatiota. Miksi niiden pitää aina olla yläosattomia, jos ne on pahoja naisia?

...Ehkä se on sitä että ITSE OLEN tosi montaa noita stereotypioita, niin ei oikein minun näkökulmastani asiassa ole mitään kummallista.

En voi tietää mitä ihmiset ajattelee, mutta periaatteessa kun ajattelee että olen kalju (arpia päässä), pedofilian uhri ja mielisairas, niin kai niitä ihmisiä sitten ahdistaa. Ilmeisesti, kun täytyy normaalissa ruokakaupassakin mummojen hyökätä mun päälle!

Jos ongelma on etten ole seksikäs (?), niin tästä vastapallona ihmettelen että luuletko sä oikeasti itse olevasi?!!!

Mä olen näitä aiheita miettinyt läpi elämäni ja olemukseni on siis tarkoituksenmukainen. Siinä ei ole mitään vikaa :) Minua oksettaa lähentelijät ja olen tietoisesti-ja-tiedostamatta tehnyt kaiken vähentääkseni heitä. Tässä ilmeisesti on joku ongelma (?), kun muka ruokakaupassakin pitäisi vietellä vartijoita, jottei ne pahoinpitelisi minua? ...ja tästä taas mietin että haluaako ne nyt niitä vanhoja mummoja sitten, kun ei niitä pahoinpitele?

Olen PALJON noita asioita miettinyt enkä ole koskaan päätynyt järkelliseen loppupäätelmään. Ainoastaan TEILLÄ viiraa päässä.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Ehkä se on sitä että ITSE OLEN tosi montaa noita stereotypioita, niin ei oikein minun näkökulmastani asiassa ole mitään kummallista.

En voi tietää mitä ihmiset ajattelee, mutta periaatteessa kun ajattelee että olen kalju (arpia päässä), pedofilian uhri ja mielisairas, niin kai niitä ihmisiä sitten ahdistaa. Ilmeisesti, kun täytyy normaalissa ruokakaupassakin mummojen hyökätä mun päälle!

Jos ongelma on etten ole seksikäs (?), niin tästä vastapallona ihmettelen että luuletko sä oikeasti itse olevasi?!!!

Mä olen näitä aiheita miettinyt läpi elämäni ja olemukseni on siis tarkoituksenmukainen. Siinä ei ole mitään vikaa :) Minua oksettaa lähentelijät ja olen tietoisesti-ja-tiedostamatta tehnyt kaiken vähentääkseni heitä. Tässä ilmeisesti on joku ongelma (?), kun muka ruokakaupassakin pitäisi vietellä vartijoita, jottei ne pahoinpitelisi minua? ...ja tästä taas mietin että haluaako ne nyt niitä vanhoja mummoja sitten, kun ei niitä pahoinpitele?

Olen PALJON noita asioita miettinyt enkä ole koskaan päätynyt järkelliseen loppupäätelmään. Ainoastaan TEILLÄ viiraa päässä.

...Olen toistuvasti huomannut räikeän eron siinä miten ihmiset kohtelevat minua riippuen siitä mitä mulla on päässä. Kokemuksesta totesin että kaljuus oli paras ja se on myös helppohoitoinen <3 Sen jälkeen loppui kaikki ahdistelijat, kunnes sitten Orimattilassa innostuttiin koronavuosina. Ne oli silti niiiin vihamielisen oloisia etten ikinä olettanut että ne oikeasti haluaisi minua.

No, mutta... selkein ero oli että tukan kanssa ne jutteli tukalle ja kun tukka oli poissa, niin ne joutui puhua MINUN kanssani. Tämä ilmeisesti on monelle ollut hirvittävää, mutta minä tietenkin haluan sitä :) Kokisin että mies jotenkin selkeämmin hahmottaa minut IHMISENÄ, kun minulla ei ole ihmisiä. Kaikki muu on vastenmielistä ja mitä enemmän olen noita juttuja miettinyt niin... (tekstiä, jota ei täällä säilytetä).

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

...Olen toistuvasti huomannut räikeän eron siinä miten ihmiset kohtelevat minua riippuen siitä mitä mulla on päässä. Kokemuksesta totesin että kaljuus oli paras ja se on myös helppohoitoinen <3 Sen jälkeen loppui kaikki ahdistelijat, kunnes sitten Orimattilassa innostuttiin koronavuosina. Ne oli silti niiiin vihamielisen oloisia etten ikinä olettanut että ne oikeasti haluaisi minua.

No, mutta... selkein ero oli että tukan kanssa ne jutteli tukalle ja kun tukka oli poissa, niin ne joutui puhua MINUN kanssani. Tämä ilmeisesti on monelle ollut hirvittävää, mutta minä tietenkin haluan sitä :) Kokisin että mies jotenkin selkeämmin hahmottaa minut IHMISENÄ, kun minulla ei ole ihmisiä. Kaikki muu on vastenmielistä ja mitä enemmän olen noita juttuja miettinyt niin... (tekstiä, jota ei täällä säilytetä).

..."minulla ei ole ihmisiä." >> minulle ei ole hiuksia.

No, mutta miesten kanssa juttelu on todellakin ollut paljon luontevampaa, kun minulla ei ole hiuksia. Yhtään en ole katunut!! <3

Jos mulla oli pitkät vaaleat hiukset, niin se oli yks-ja-hailee mitä sanon. Ei se ikinä kuunnellut minua. Mies on silloin täysin merkityksetön. Miksi se edes puhuu??

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

..."minulla ei ole ihmisiä." >> minulle ei ole hiuksia.

No, mutta miesten kanssa juttelu on todellakin ollut paljon luontevampaa, kun minulla ei ole hiuksia. Yhtään en ole katunut!! <3

Jos mulla oli pitkät vaaleat hiukset, niin se oli yks-ja-hailee mitä sanon. Ei se ikinä kuunnellut minua. Mies on silloin täysin merkityksetön. Miksi se edes puhuu??

...Se ero on siis selkeä. Se mies puhuu MULLE, kun olen kalju. Se yrittää kommunikoida. Aina ei nytkään onnistu, mutta huomaa että se edes yrittää :)

• Anonyymi

Klo 10.42 löysin kadonneen postipaketin.
      Klo 10.43 työnsin sen takaisin, koska ei se ollutkaan minulle.

Onko kukaan nähnyt pakettiani? Siinä lukee Sammy

• Anonyymi

Toivon hartaasti ettet ole se sama tyyppi, joka aina valittaa minulle siitä että valitin siitä etten juhannuksena Posti tuonut pakettiani. Sekin tyyppi oli vissiin päissään, kun ei Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään. Ihme muija jemmasi mun pakettia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toivon hartaasti ettet ole se sama tyyppi, joka aina valittaa minulle siitä että valitin siitä etten juhannuksena Posti tuonut pakettiani. Sekin tyyppi oli vissiin päissään, kun ei Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään. Ihme muija jemmasi mun pakettia.

"Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään."

Jakaja katosi siis torstaina. Seuraavan viikon maanantaista lähtien Postin omatkin tyypit yrittivät tavoittaa tätä. Keskiviikkona se jakaja sitten soitti mulle että torstaina olisi aikaa tuoda se mun paketti. No, neuvoteltiin (?) ja se toikin sen heti 5 min päästä!!! :D Aika on suhteellinen käsitys.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään."

Jakaja katosi siis torstaina. Seuraavan viikon maanantaista lähtien Postin omatkin tyypit yrittivät tavoittaa tätä. Keskiviikkona se jakaja sitten soitti mulle että torstaina olisi aikaa tuoda se mun paketti. No, neuvoteltiin (?) ja se toikin sen heti 5 min päästä!!! :D Aika on suhteellinen käsitys.

Näinhän se menee. Todella hyvä kirjoitus.

• Anonyymi

Mukavaa luettavaa näin viikonloppuna. Aurinko paistaa ja linnut viheltää. Tää on sitä keskikesän parasta aikaa.

• Anonyymi

Jos vielä ois Revon nakkari niin sinne menisin syömään lihiksen ja Salmiselle atomin.
      Sen jälkeen menisin orkkareille kotiin keittää makkaraa ja tekemään kanamunaleipiä, samalla voisin väijyä näitä tarinoita täällä.

T: Keijo

• Anonyymi

Keijo tykkää munasta, se on faktaa.

T. Pena

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Keijo tykkää munasta, se on faktaa.

T. Pena

Onnea teille!

• Anonyymi

Eritteistä itsenäisyyspäivän aattoa.
      Erite-Mummo on taas vauhdissa, eikä loppua näy... Kunnes lääkkeet alkaa taas vaikuttamaan...

• Anonyymi

Olan misut niidaa erite jormaa.

• Anonyymi
        UUSI

Onneksi täällä on näitä aiheeseen liittyviä viestejäkin, kun mun kaikki poistetaan :D

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi täällä on näitä aiheeseen liittyviä viestejäkin, kun mun kaikki poistetaan :D

Kappas. No jo alkoi viestini jäämään. Mä kirjoittelin sillä asenteella että ne siitä lähtee heti, mutta nyt näkyy jääneen. En tässä keksinyt muuta logiikkaa kuin etten saa mainita ton otsikossa olevan nimeä.

Tuntuu silti että alkaa olla teillä (?) hankala keksiä tekosyitä poistoille. Olen just prosessoinut kaikki nämä vuodet (VUODET!!) että mikä ihmeen idea näissä poistoissa on. Kaikenlaista on nähty. Varsinkin alunperin käytin paljon kirosanoja, niitä opin sensuroimaan, mutta vaikka lopulta poistin ne kokonaan ja sanat kuten "tappaminen", niin silti viestini katoili. Ihan maagista.

Varsinkin aiemmin kirjoitin viestit vielä ihan neutraalisti kuten kukaan nyt kirjoittaisi. Sitten kun viestini katosi, niin se uusi versio oli usein kiukkuisempi kuin alkuperäinen. Minä siis näytän aggressiivisemmalta tän jatkuvan sensuroinnin takia. Sieltä puskee läpi niin vihaisena, kun on jo kauan tapellut läpi (useammassa muussakin asiassa).

Nykyään jopa hämmennyn siitä miten rumaa kieltä siellä on mulla ennen ollut, mutta enemmän silti ihmettelen sitä että nykyiset viestini poistuu, vaikkei niissä ole yhtään kirosanaa!! Oisko jopa joku tekoäly tänne tuotu poistamaan jollain seulalla kaikki viestit? YLE otti sellaisen käyttöön ja sehän heti heitti mäkeen mun viestin, joka oli ihan neutraali. En saa neuvoa toista kirjoittajaa enkä saanut kehua toisen kirjoitusta. Noi kummastuttaa muo, kun väitetään kyseessä olevan kuitenkin KESKUSTELU. Ihmisten ei silti anneta kommunikoida keskenään. Erikoista.

• Anonyymi
      UUSI

On myös aika maagista ettei Työkkäriketjuun kukaan laita mitään eikä persuja haukuta. Maagista!! Missä on ne retkikirvesjutut ja muut?? Apua, onko trollikone kuollut. Joutuukohan ne helvettiin vai pääsee taivaaseen?

• Anonyymi
      UUSI

Mun veli on siis ollut koodari. Muo oikeasti harmittaa, kun tää mun sanoma poistellaan.

Luusyövät ja kaikki :(

Tuskin oikeasti kukaan tervejärkinen rupeaa moisia viestejä poistamaan. Outoa!! Outoja on poistot.

• Anonyymi
      UUSI

"Sinä kaikki tietävä Jeesus Nasaretilainen. Meneekö asiat aina niin, että sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä. Säälittävä piirre ihmisessä, mikäli näin on."

En tiedä kuka on tämä, jonka nimeä ei kai saa lausua. Joku laittoi silti ennen aina sitä viestieni perään ja nytkin olen jo pidemmänaikaa ihmetellyt, kun sitä ei ole näkynyt ei kuulunut.

Uskonnossa kun aihe, niin Jeesuksen oikeellisuus ei ole säälittävää. On vain hienoa, jos joku on aina oikeassa.

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Anteeksi mies

En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin
      Ikävä
      57
      9237
    2. Mietin aina vain

Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh
      Tunteet
      12
      3659
    3. Hetken jo luulin, että en ikävöi sinua koko aikaa

Mutta nyt on sitten taas ihan hirveä ikävä jotenkin. Tiedätköhän sinä edes, kuinka peruuttamattomasti minä olen sinuun r
      Ikävä
      30
      3002
    4. Kysely lieksan miehille

Olemme tässä pohtineet tällaista asiaa, että miten on. Tästä nyt on paljon ollut juttua julkisuudessakin aina sanomaleht
      Lieksa
      86
      2293
    5. Palstan henkisesti sairaat ja lihavat

Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals
      Ikävä
      114
      2070
    6. Outoa että Trump ekana sanoutui irti ilmastosopimuksesta

kun Kaliforniaa riepottelee siitä johtuvat tuhoisat maastopalot. Hirmumyrskytkin ovat USA:ssa olleet tuhoisia.
      Maailman menoa
      371
      1873
    7. Saan kengurakkaan kotiin viikon päästä

Mitä tapahtui? Martina hehkutti tätä stoorissaan reilu viikko sitten, mutta eipä aussimiestä Suomessa näkynyt, vaan tapa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      241
      1482
    8. FinFamin ryhmät

Älkää hyvät ihmiset luottako tähän tahoon. Ryhmiä on, mutta eivät ne toimi. Ihmisiä savustetaan ulos, vaikka näissä piir
      Salo
      0
      1231
    9. Osmo Peltola voitti ansaitusti Kultaisen Venlan - Kirvoitti yleisöltä mahtavan reaktion!

JEE, onnea Osmo! Osmo Peltola voitti Vuoden esiintyjän Kultainen Venla -palkinnon. Isä-Peltsin ja Osmon luontoseikkailu
      Suomalaiset julkkikset
      73
      1108
    10. Olen vähän

Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I
      Ikävä
      10
      1105
    Aihe