Palstan Erite-mummo

Anonyymi-ap

Sinä kaikki tietävä Jeesus Nasaretilainen. Meneekö asiat aina niin, että sinä olet aina oikeassa ja muut väärässä. Säälittävä piirre ihmisessä, mikäli näin on.

20

246

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Odottakaa!


      Popparit esille.

      • Anonyymi

        Tulkitsen viestistäsi että ne 2 tästä ketjusta poistettua viestiä ovat olleet ennen sinua. Sinä olet tällä hetkellä ketjun ensimmäinen kommentoija siis.


    • Anonyymi

      Erite-mummon kanssa on aina tunnelmaa. Et koskaan tunne oloasi yksinäiseksi vaikka haluaisit.

    • Anonyymi

      Erikoisuuteni on lihavuuteni. Tuoksun yllättävän vähän hielle ollakseni näinkin lihava.

    • Anonyymi

      Mikä tämä Erite-mummo homma oikein on? Kuulostaa mielenkiintoiselta tai sitten taas ei.

      • Anonyymi

        Minun viestieni perään niitä aina ilmestyy, mutten minä itse tiedä mistä on kyse. Ainakin sitä sinisen auton kuski -juttua sai muutkin eli ehkä minä noita saan eniten, koska myös kirjoittelen täällä prosentuaalisesti enemmän.

        Poliittisissa keskusteluissa en ole juurikaan ollut mukana ja sielläkin näyttäisi olevan paljon trollausta. Minä en sitä tästä näe, kun Suomi24-toiminnot on huonot. Näyttäisi silti siltä että sielläkin kiusataan typerillä vastaviesteillä loputtomasti.


    • Anonyymi

      Kiva tietää että mä olen ollut aina oikeassa sunkin mielestä ;P Hyvä että myönsit.

      Miksi muuten jatkuvasti luot näitä uusia ketjuja? Eikö voisi siihen yhteenkin asiansa kirjoittaa? Susta tulee niin mieleen että yrität vain haudata noita vanhempia ketjuja pois :/

      • Anonyymi

        ...Vasta eilenillalla tämä ketju on luotu ja tuolla alla näkyy että on 2 poistettua viestiä? 2 on aika paljon loppujen lopuksi, joten voin vain kuvitella mitä täällä on ollut. Omituista että aiheutan näin paljon tällaista. Tässä on jotain samaa kuin siinä kun kävin kaupassa keväällä 2022 ja siellä valtava sirkus minua varten. En oikeasti usko olevani näin mielenkiintoinen tai millään lailla merkityksellinen, joten miksi tämä sirkus minun ympärilläni vuodesta toiseen?


    • Anonyymi

      Moi! :)

      Ok, eli nämä Erite-Mummo -jutut ovat sinusta itsestäsi siis? Luulin sitä haukkumanimeksi minulle, mutta sinä (trolli) todellakin jatkuvasti laitat noita juttujasi MINUN viestien perään, joten en ihan syyttä luullut väärin.

      Tietokone-rikolliset tms. -ketjuun sain ihan alunperin trolliviestin, joka oli signeerattu muistaakseni "Rouva50". Jos pari vuottakin sitten on moista käyttänyt, niin onhan rouva jo aika vanha. Onkohan toi 50 ikä vain syntymävuosi 1950?

      • Anonyymi

        Jotain juttuja ollut kuivuneesta virtsasta ja sen hajusta?
        Jotain juttuja että heitellyt karkkeja autosta?
        Sinistä autoa ajaa.

        Joskus aiemmin oli joku homoseksuaali Timo. Onhan nää hahmot aika humoristisia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jotain juttuja ollut kuivuneesta virtsasta ja sen hajusta?
        Jotain juttuja että heitellyt karkkeja autosta?
        Sinistä autoa ajaa.

        Joskus aiemmin oli joku homoseksuaali Timo. Onhan nää hahmot aika humoristisia.

        Sitä en tiedä onko tämä Timo se sama, joka keittää makkaraa.

        Joku käytti sukkahousuja ja osti Tokmannista kaljaa. Tämä oli se alkuperäinen makkarankeittäjän muistaakseni. Timo oli, jonkun poikaystävä... Raksa-Ranen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä onko tämä Timo se sama, joka keittää makkaraa.

        Joku käytti sukkahousuja ja osti Tokmannista kaljaa. Tämä oli se alkuperäinen makkarankeittäjän muistaakseni. Timo oli, jonkun poikaystävä... Raksa-Ranen?

        ...Trolli voisi hiukan selkeyttää tätä hahmosettiä, kun en meinaa oikein pysyä kärryillä tässä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitä en tiedä onko tämä Timo se sama, joka keittää makkaraa.

        Joku käytti sukkahousuja ja osti Tokmannista kaljaa. Tämä oli se alkuperäinen makkarankeittäjän muistaakseni. Timo oli, jonkun poikaystävä... Raksa-Ranen?

        Timohan oli Raksa-Ranen entinen tupakaveri ja nykyinen poikaystävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timohan oli Raksa-Ranen entinen tupakaveri ja nykyinen poikaystävä.

        Liikkuu juttua että Raksa-Rane olisi vaihtanut hiippakuntaa. Tiedä sitten on totta vai tarua.


    • Anonyymi

      Klo 10.42 löysin kadonneen postipaketin.
      Klo 10.43 työnsin sen takaisin, koska ei se ollutkaan minulle.

      Onko kukaan nähnyt pakettiani? Siinä lukee Sammy

      • Anonyymi

        Toivon hartaasti ettet ole se sama tyyppi, joka aina valittaa minulle siitä että valitin siitä etten juhannuksena Posti tuonut pakettiani. Sekin tyyppi oli vissiin päissään, kun ei Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään. Ihme muija jemmasi mun pakettia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivon hartaasti ettet ole se sama tyyppi, joka aina valittaa minulle siitä että valitin siitä etten juhannuksena Posti tuonut pakettiani. Sekin tyyppi oli vissiin päissään, kun ei Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään. Ihme muija jemmasi mun pakettia.

        "Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään."

        Jakaja katosi siis torstaina. Seuraavan viikon maanantaista lähtien Postin omatkin tyypit yrittivät tavoittaa tätä. Keskiviikkona se jakaja sitten soitti mulle että torstaina olisi aikaa tuoda se mun paketti. No, neuvoteltiin (?) ja se toikin sen heti 5 min päästä!!! :D Aika on suhteellinen käsitys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Postikaan tyyppiin saanut yhteyttä kolmeen päivään."

        Jakaja katosi siis torstaina. Seuraavan viikon maanantaista lähtien Postin omatkin tyypit yrittivät tavoittaa tätä. Keskiviikkona se jakaja sitten soitti mulle että torstaina olisi aikaa tuoda se mun paketti. No, neuvoteltiin (?) ja se toikin sen heti 5 min päästä!!! :D Aika on suhteellinen käsitys.

        Näinhän se menee. Todella hyvä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Mukavaa luettavaa näin viikonloppuna. Aurinko paistaa ja linnut viheltää. Tää on sitä keskikesän parasta aikaa.

    • Anonyymi

      Jos vielä ois Revon nakkari niin sinne menisin syömään lihiksen ja Salmiselle atomin.
      Sen jälkeen menisin orkkareille kotiin keittää makkaraa ja tekemään kanamunaleipiä, samalla voisin väijyä näitä tarinoita täällä.

      T: Keijo

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      100
      7000
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      30
      2731
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2303
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      86
      1987
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      13
      1695
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      8
      1502
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1387
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1361
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1314
    10. Musiikkineuvos Ilkka Lipsanen eli Danny TV:ssä - Blondeja, hittibiisejä, räjäyttävä Danny Show...

      Ilkka Lipsanen eli Danny on viihdyttänyt meitä jo kuusi vuosikymmentä. Musiikkineuvos on myös liikemies, jonka voidaan
      Suomalaiset julkkikset
      32
      1278
    Aihe