No ainakin huumorin kautta jos ei muuta

Anonyymi-ap

Kuinka ajattelen tässä ajassa ja hetkessä että ne tunteeni ovat olleet oikeasti aika naurettavia, aikuinen ihminen ja on tuntenut sellaista joka on täysin harhaa ja tukevasti oman pään tuotoksia. Nytkin en voi kun naurahtaa ja ajatella että miten sitä onkaan ollut itse asiassa todella vintistä pimennyt ja helposti jonkun älyttömän mielenhäiriön vietävissä. Tästä kaikesta yhden ihmisen älyttömyydestä voisi tehdä komediallisen valistusvideon illusion ja tyhjäpäisyyden vaaroista ja kuinka lopulta tuli se varsinainen pysähdys.

Kyllä sitä on ollut niin aivoton ja harvinaisen TYHMÄ! 🙄

35

542

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Olet nähnyt toivon ja pitänyt siitä kiinni.

      • Anonyymi

        Ei menny käsirysyksi?


      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        😍 ­N­­y­­­m­­f­o­m­a­­a­­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Huumorilla selviää monista tosi vaikeista tilanteista.

      - KM -

      • Anonyymi

        Siihen menee aikaa kunnes maailma on valmis


    • Anonyymi

      Oletko aivan varma että harhaa ollut kaikki.

      • Anonyymi

        Äh tuo lause on kirosana ja varsinkin täällä. Olen täysin varma, yhtä varma kuin se että jokainen ihminen maapallolla jossain vaiheessa elämäänsä henkäisee viimeisen henkäyksensä. Ihminen voi myös erehtyä pahemman kerran, sillä olemmehan vain ihmisiä, tuntevia sellaisia.
        https://www.youtube.com/watch?v=Rfz5qXrwDEU


      • Anonyymi

        Ja kun nämä älyttömät kommentit aina saattaa kiusaukseen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja kun nämä älyttömät kommentit aina saattaa kiusaukseen

        T Roberta Pettersson


    • Anonyymi

      Tyhmyys on ihanaa... Jokseenkin säikäyttävää ja sykähdyttävää ja niin suloisen riemukasta samaan aikaan. Ollaan kaikki tyhmiä yhdessä.
      Kohtahan tässä aivan itkuksi menee.

      • Anonyymi

        Noin on hyvä ajatella.


    • Anonyymi

      Älä välitä. Tyhmiä on täällä paljon muitakin. 🙋🏻‍♀️

      • Anonyymi

        Ei lähdetä enää erikseen osoittelemaan


    • Anonyymi

      Oletko m-nainen varma että kaikki oli vain kuvitelmaa, entä jos ei ollutkaan 😘

    • Anonyymi

      Ei tarvitse mitään huumorin pelleilyä eihän suhteesta tule mitään kun se perustuu vain huumoriin

      • Anonyymi

        Niin eikä se ala jos sitä ei ole, kuten mojoa sun muuta


    • Anonyymi

      Kaunis kirjoitus mies. Todella muistamisen arvoinen.

    • Anonyymi

      Mulle on kerrottu että täälläkin kaikki kirjoitukset on vaan läpällä.

      • Anonyymi

        Kuka kertoi isompi pienempi, mukula käppänä muu mikä?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Yhdynnässä aloitukseen, en aloittajaan. Tunnen myös itseni tyhmäksi. Mutta kuopastakin voi nousta. Saipahan mies hyvät naurut tuotteitteni kustannuksella - sivusta S

      • Anonyymi

        Ihana tämä oikoluku!🙈😄 *yhdyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihana tämä oikoluku!🙈😄 *yhdyn

        Hienoa eri naisina esiintyvä mies, ja mitä nämä tuotteet ny sitten olivatkaan- hunajaa ja hilloa vai?


      • Anonyymi

        Kirjoittaja ei ole S, vaan joku muu! Lopettakaa tuo ässän mustamaalaaminen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirjoittaja ei ole S, vaan joku muu! Lopettakaa tuo ässän mustamaalaaminen!

        Kyllä kirjoittaja on S. Voi hyvänen aika, miten agressiivinen tästä palstasta on tullut😳


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hienoa eri naisina esiintyvä mies, ja mitä nämä tuotteet ny sitten olivatkaan- hunajaa ja hilloa vai?

        Taas typo, tai siis puhelimen oikoluku. * tunteitteni kustannuksella - S


      • Anonyymi

        Voisin allekirjoittaa tämän. Mutta jos sai nauraa tunteitteni kustannuksella, niin se ei mua haittaa. Mies menee siinä kohtaa siihen kategoriaan, jonka ajatuksilla ja tekemisillä ei ole mitään väliä. Siinä kategoriassa on varmasti hyvä olla. Kovin on rauhallista.


    • Anonyymi

      Olen naispuolinen Pettersson mitä siitä? Aina tarvitse arvostella

    • Anonyymi

      Älähän nyt taas viitsi voisitko rauhoittua kaikki tää johtuu sinusta kun olet niin ärripurri mä olen ollut nätisti mutta kun en jaksa noita sinun raivo kohtauksiasi mä olen todella mukava mies jos mulle nainen ei raivoa

    • Anonyymi

      ei tunteet ja rakkaus ole tyhmää, vaan se tekaistu feikkitoiminta. etsi hänet oikeassa elämässä.

      • Anonyymi

        Eipä häntä näkynyt,on kamala ikävä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä häntä näkynyt,on kamala ikävä.

        Eikö muka oo muuta keinoa lähestyä?


    • Anonyymi

      Alapää paljaana kävelylle

    • Anonyymi

      😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

      🍑 K­­­u­u­­m­­­a­t­ ­t­­­y­t­­ö­­­t­­­ ­­o­­­d­o­t­t­a­v­­­­a­t­­­ ­­s­­­i­­n­­­u­a­­ -> https://us4.fun/kissgirl?18360320

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      234
      16730
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      26
      2133
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1940
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      190
      1712
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      119
      1453
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1092
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      962
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      738
    10. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      212
      731
    Aihe