Edelleen oot komein mies minkä oon nähny

Anonyymi-ap

Tänään näin ja taas hassu olo... 💗

48

684

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Joo, tiedän.

      Sinä et tosin ole kaunein nainen mitä olen nähnyt, mutta ihan hyvä, hieman turhan luinen vaan. Laihdutat ihan liikaa.

      • Anonyymi

        Päinvastoin. Oon liian lihava 🤭


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        🔞 ­­­N­y­­m­­­f­­o­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Missä näit ? Töissä ? Nähtiinkö aamulla? Näin kivan näköinen nainen!

      • Anonyymi

        Illalla näin. Oli lenkillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Illalla näin. Oli lenkillä.

        Oliko pitkällä suoralla pyörän kanssa?

        Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oliko pitkällä suoralla pyörän kanssa?

        Sivusta

        Ei. Ihan kävellen. Mutkainen polku pienen metsän poikki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei. Ihan kävellen. Mutkainen polku pienen metsän poikki.

        Aha. No sit ei ollu sama.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aha. No sit ei ollu sama.

        Joo, tuskin ikinä edes pyöräilee.


    • Anonyymi

      Voi ei, eikö Suomessa olekaan komeita miehiä❣ Osan minäkin arvostaa naiskauneutta.

      • Anonyymi

        Ei ole. Muutama komea mies on tullu vaan vastaan 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Muutama komea mies on tullu vaan vastaan 🫤

        Niin. Vaikka komeus on ensisijaisesti katsojan silmissä, niin voi olla, että suomalaisen miehen ulkonäkö menee ajan saatossa lähemmäksi naisellisuutta kun esim. testosteronitasot laskevat sukupolvesta toiseen aika jyrkästi. Samoin muotimaailma yms. arvostaa enenmmän naisellisuutta miehissä kuin aikaisemmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin. Vaikka komeus on ensisijaisesti katsojan silmissä, niin voi olla, että suomalaisen miehen ulkonäkö menee ajan saatossa lähemmäksi naisellisuutta kun esim. testosteronitasot laskevat sukupolvesta toiseen aika jyrkästi. Samoin muotimaailma yms. arvostaa enenmmän naisellisuutta miehissä kuin aikaisemmin.

        Se voi olla, että miehekkäitä miehiä ei ole enää kohta 🫤


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se voi olla, että miehekkäitä miehiä ei ole enää kohta 🫤

        Sukupuuttoon kuoleva laji.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sukupuuttoon kuoleva laji.

        Se on sääli.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole. Muutama komea mies on tullu vaan vastaan 🫤

        Valita maisemoijalle sinäkin


    • Anonyymi

      Kun meillä on tää D. Beckham ja sitten meillä on C. Ronaldo, niin kumpi on komeampi? Tip: Toinen heistä on sh**meil, eikä se ole Beckham. Jos minun pitäisi heteromiehenä valita jompikumpi heistä niin valinta olisi silti vaikea, sillä Ronaldo on jotenkin likaisen oloinen vaikka naiselta näyttääkin. Niin, heteroahan tämä on kun kerran tällaisia mietin (vai olenko 😅)? Sanotaan siis näin että julkisuuden henkilöistä nuo kaksi olisivat ainakin top 10 listalla sen komeuden suhteen, millaisia mielikuvia ihmisillä komeuskäsityksistä on.

      • Anonyymi

        Mun mielestä ei ole kumpikaan komea 🫣 tulee sellanen "likainen" vaikutelma tai joku vastaava.


      • Anonyymi

        Ai sullakin luki likainen. Luin vaan alun ja lopun.


    • Anonyymi

      Kuin teinipoika kirjoittaisi varjoprofiililla seinälleen

      • Anonyymi

        Niin mikä tässä huomiossa liittyy koo sinun rupiseen ja laittomaan räpellykseen? Tpa ittes


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin mikä tässä huomiossa liittyy koo sinun rupiseen ja laittomaan räpellykseen? Tpa ittes

        Ja jätä se some myös rauhaan ei implikoi sitten millään lailla keu keu keskustelupalstan kanssa ymmärrä latvakärö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja jätä se some myös rauhaan ei implikoi sitten millään lailla keu keu keskustelupalstan kanssa ymmärrä latvakärö

        Yes this is shadow-work


    • Anonyymi

      Hän on komein ja rakkain. Tosi valoisa ja lämpönen… tuntuu joka solussa.

      • Anonyymi

        Ei tunnu miesaloittaja näitä hakkaushommia sun muita yhtäaikaa?


    • Anonyymi

      No niin kiva miksi pelkäät minun komeutta otahan yhteyttä jos kerta tykkäät

      • Anonyymi

        Oletko miespuolinen itseäsi komeaksi kehuva mies vähän tiloissa nytten?


    • Anonyymi

      nyt on mustasukkasiekin päässä pyöritelty vähän nyrkkiä, myös lasten hoitsujen, tuntuuko hyvälle tehdä hommia?

      • Anonyymi

        En usko poppamies, että maailma pysähtyy


    • Anonyymi

      myös sen Lauran tummahiuksinen päässä pyöriteltiin vähän nyrkkiä, miltä tuntuu?

      • Anonyymi

        Onko sulla mies ihan wuuduu- nuket ja kaikki?


    • Anonyymi

      valitettavasti minua ei kyllä nyt kiinnosta suhdeasiat, ennen kuin omat jutut selviää. ei kiinnosta nyt oikeasti mikään ennen kuin raha ja työ jutut on selvillä ja tasapaino löytyy jälleen kerran takaisin. kohta enää tiedä minne teitä pakoon muuttaisi jotta saisi elää rauhassa ilman teidän tuhoavaa ja sairasta toimintaa.

    • Anonyymi

      Ruma a mies

    • Anonyymi

      jollekin se komea mies, ja sormus on elämän sisältö. minä en noihin kuulu, joten minua ei lohduta yhtään vaikka tousitte miljonäärin tai hunksin eteen. oikeasti ei kiinnosta nyt mikään muu kuin oma elämä, tätä veivaamista teidän takia ollut vuositolkulla. aina kun asiat saa kuntoon niin alkaa ihmejutut. en oikeasti tiedä miten jaksa teidän takia. syytön kaikkeen ja en ikinä ole lähtenyt mukaan tai antanut mihinkään lupaa.

    • Anonyymi

      ymmärrä se minulle elämäni on kaiken A ja o, asiat on kunnossa ja, harmoniassa saan tehdä omaa työtä ja hoidettua juttuja, on turvallinen koti, kaikki tasapainossa. minulle se mies ei ole kaiken A ja O.

    • Anonyymi

      ymmärrä minua ei vittu kiinnosta mikään hehkutoiminta, ei sitten yhtään, joskus jotain pientä tehnyt muun elämän ohessa. nyt ei kiinnosta, nyt tuntuu kuin olisi kuollut.

    • Anonyymi

      ymmärrä se uroo, mikään mies ei korvaa sitä mitä ehkö menetän, elämäni on koko elämäni. sen kun menettää voi tappaa itsensä. ymmärrä te vitun kusipäälehmät tapoitte jo minut osittain. ei sitä mikään vitun mies pelasta eikä tuo mitään lohtua, eikä mikään vitun hehkutoiminta. ei vittu kiinnosta

    • Anonyymi

      sinun ja teidän oli pakko tuhota minulta se mitä eniten rakastan, elämääni ja elämäämme. paennut teitä vuosia ja yrittänyt päästä teistä eroon. no nyt ei ole enää mitään elettävää ja pääsitte varmaan tuhoamaan ihan kaiken. täysin syyttömälle,se oli liikaa teille että elän omana itsenä elämääni. saitte ainakin tapettua minut. onneksi olkoon.

    • Anonyymi

      Pillua antaisit?

    • Anonyymi

      toivottavasti teiltäkin saadaan elämänne pois, jos siitä pidätte.

    • Anonyymi

      Yksi nainen on jolta sain pillua kerran ☺️

    • Anonyymi

      Oliko rakas? 👄🥰

    • Anonyymi

      Kastuiko pipuli?

    • Anonyymi

      Aina uudestaan

    • Anonyymi

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

      💋 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love

      🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tapio Suominen on kuollut

      Urheilutoimittaja Tapio Suominen on kuollut. Suominen oli kuollessaan 60-vuotias. Selostajalegendan kuolemasta kertoo Y
      Maailman menoa
      236
      16771
    2. Tapio Suominen oli sairauden uhri

      Urheiluselostaja Tapio Suominen kuoli eilen keskiviikkona aamulla tapaturmaisesti Hattulassa. Toisen uutisen mukaan van
      29
      2168
    3. Tapio suominen

      Liian aikaisin lähdit sinua oli kiva kuunnella.
      Ikävä
      110
      1950
    4. Mitä toivot

      Tämän hetkiseen tilanteeseen?
      Ikävä
      191
      1730
    5. Sydämeni on

      varattu sinulle. Et ole minun, en ole sinun. Me on mahdottomuus. Mutta olet se joka on mielessäni ensimmäisenä kun herää
      Ikävä
      122
      1461
    6. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      10
      1102
    7. Rannalle! Uimaan!! Rinnat paljaiksi!!!

      Järki kadonnut sekä niiltä feministeiltä, jotka vaativat saada esiintyä rinnat paljaina julkisilla uimarannoilla, kuten
      Maailman menoa
      216
      972
    8. Elämääni tulee pian uusi uros

      Se on sinisilmäinen, blondi. 😍 Toivottavasti tämä ok?
      Ikävä
      119
      857
    9. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      214
      750
    10. Kok-edustaja: Yle aivopesee työntekijöitä

      "– Yle ei vain sensuroi Kyllä isä osaa-sarjaa, vaan haluaa jaksojen määrää manipuloimalla HÄVITTÄÄ ”ongelman” todellisuu
      Maailman menoa
      61
      748
    Aihe