Hävettääkö amisten vanhempia?

Anonyymi-ap

Kyllä minua ainakin hävettäisi ns. vitusti, jos minun lapsista tulisi vain jotain ammattikoulun käyneitä luusereita. Eikä joku ammatti"korkeakoulu" ole sen kummempi, samoja yliopistoon pääsemättömiä rupuja nekin ovat. Onneksi omat lapset ovatkin maistereita.

95

1146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rupusakilla rupulapset. Deal with it! Tottakai maistereiden lapset menevät yliopistoon. Johan se kotona niille opetetaan. Alempi koulutus olisi suorastaan häpeä, koska se kertoisi siitä, etteivät rahkeet riittäneet yliopistoon.

    • Anonyymi

      Taidat olla se yhteiskunnan pummi joka ei osaa tehdä muuta kuin aukoa päätään ja arvostella muita 🧐

    • Anonyymi

      Olet melko onneton ja vaille sivistystä ap. Reipastu ja avaa suuri, ota kulaus kalanmaksaöljyä. Pian jopa angstisi helpottaa!

      • Anonyymi

        Petosjytky, nyt tuli iso petosjytky. Nyt petosjytkytetään..


    • Anonyymi

      Itseäni vituttaa juuri kaltaisesi lukeneet loiset, jotka pyörivät työpaikoilla ammattilasiten jaloissa

      • Anonyymi

        Asiaa


      • Anonyymi

        Ilman lukeneita sinulla ei olisi töitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman lukeneita sinulla ei olisi töitä.

        Erehdyt! Monet menestyvät yrittäjät pärjäävät hyvin ilman korkeakoulutusta ja työllistävät Haapavedelläkin satoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman lukeneita sinulla ei olisi töitä.

        Kyllä valta-osa yrittäjistä ovat kovalla työllä hankkineet johtajan aseman, mutta edelleenkään sinähän et sitä tiedä, koska mitään et työsi eteen ole tehnyt :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman lukeneita sinulla ei olisi töitä.

        On elämän korkeakoulu!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt! Monet menestyvät yrittäjät pärjäävät hyvin ilman korkeakoulutusta ja työllistävät Haapavedelläkin satoja.

        "Menestyvät"

        Juupa juu. Siitä vaan katselemaan pörssiyhtiöiden toimareista mikä onkaan koulutustausta. Vinkin voin antaa että se ei ole elämänkoulu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menestyvät"

        Juupa juu. Siitä vaan katselemaan pörssiyhtiöiden toimareista mikä onkaan koulutustausta. Vinkin voin antaa että se ei ole elämänkoulu.

        Tässäkin kommentissa mainittu lukeminen, kun muuta ei osata tehdä. Itse en lähtisi työhaastattelussa keulimaan että oon oppinut koulussa lukemaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tässäkin kommentissa mainittu lukeminen, kun muuta ei osata tehdä. Itse en lähtisi työhaastattelussa keulimaan että oon oppinut koulussa lukemaan

        Sulle sopiikin ruputyöpaikat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sulle sopiikin ruputyöpaikat.

        Oon kuitenkin töitä tehnyt nuoresta lähtien ja hyvin oon pärjännyt. Ei auta täällä itkeä, kun on 20 vuotta väitellyt tutkijaksi rotan hännän muutoksista, todennut ettei Haapavedellä tälläiselle ole töitä tarjolla ja saa maata kelan 500 euron tuella sohvalla kirjoitten tuollaista paskaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kuitenkin töitä tehnyt nuoresta lähtien ja hyvin oon pärjännyt. Ei auta täällä itkeä, kun on 20 vuotta väitellyt tutkijaksi rotan hännän muutoksista, todennut ettei Haapavedellä tälläiselle ole töitä tarjolla ja saa maata kelan 500 euron tuella sohvalla kirjoitten tuollaista paskaa

        Paskaa se on vain rupujen mielikuvissa. Me keisarit nauretaan matkalla pankkiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paskaa se on vain rupujen mielikuvissa. Me keisarit nauretaan matkalla pankkiin.

        Niin tarvit rahojen nostookin muiden apua, kun et sitäkään osaa itse tehdä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tarvit rahojen nostookin muiden apua, kun et sitäkään osaa itse tehdä :D

        Rupusakki ei tiedäkään, että rahoja ei ole tarvinut "nostaa" enää vuosikymmeniin :D

        Köyhät jotain käteistä kantaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupusakki ei tiedäkään, että rahoja ei ole tarvinut "nostaa" enää vuosikymmeniin :D

        Köyhät jotain käteistä kantaa.

        Umpi homon tunnusmerkit: sanavarastosta löytyy sana : RUPU
        Sori, ei nuo homot ole minun mieleen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Umpi homon tunnusmerkit: sanavarastosta löytyy sana : RUPU
        Sori, ei nuo homot ole minun mieleen

        Rupun kannattaa googlata mitä projisio tarkoittaa :D

        Vaan eipä siinä, on varmaan raskasta olla homo ja rupusakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Menestyvät"

        Juupa juu. Siitä vaan katselemaan pörssiyhtiöiden toimareista mikä onkaan koulutustausta. Vinkin voin antaa että se ei ole elämänkoulu.

        Miten kytket sattumoisin Haapaveteen tämänkin, pörssiyhtiöt! Luokittelen sinut jo patologiseksi tapaukseksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kuitenkin töitä tehnyt nuoresta lähtien ja hyvin oon pärjännyt. Ei auta täällä itkeä, kun on 20 vuotta väitellyt tutkijaksi rotan hännän muutoksista, todennut ettei Haapavedellä tälläiselle ole töitä tarjolla ja saa maata kelan 500 euron tuella sohvalla kirjoitten tuollaista paskaa

        Otamme osaa tilanteeseen mihin olet ajautunut.🥲


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon kuitenkin töitä tehnyt nuoresta lähtien ja hyvin oon pärjännyt. Ei auta täällä itkeä, kun on 20 vuotta väitellyt tutkijaksi rotan hännän muutoksista, todennut ettei Haapavedellä tälläiselle ole töitä tarjolla ja saa maata kelan 500 euron tuella sohvalla kirjoitten tuollaista paskaa

        Onko sinulla akateemisesta koulutuksesta muuta käsitystä kuin houreiset kuvitelmistasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Erehdyt! Monet menestyvät yrittäjät pärjäävät hyvin ilman korkeakoulutusta ja työllistävät Haapavedelläkin satoja.

        Yhteiskunta toimii ja saa verotulot ainoastaan oikean tyon työntekijöiden töiden tuotoista! Muiden palkat veroineen maksetaan niislä verotuliosta, joita tuottavan työn tekijät maksavat!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä valta-osa yrittäjistä ovat kovalla työllä hankkineet johtajan aseman, mutta edelleenkään sinähän et sitä tiedä, koska mitään et työsi eteen ole tehnyt :D

        Enpä usko kaikkee. juoruja monet kuljettaa.


    • Anonyymi

      Älkää nyt viitsikö näin typerän trollin höpötyksiin lähteä mukaan. Ohittakaa tämmöiset vajakkien aloitukset.

      • Anonyymi

        Juuri näin.


    • Anonyymi

      Yliopistoista valmistuu paljon työttömiä maistereita.

      • Anonyymi

        Silti vähemmän kuin mitä työttömiä on rupusakkilaisissa 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Silti vähemmän kuin mitä työttömiä on rupusakkilaisissa 😄

        Useat yöttömät akateemiset ovat uusavuttomien kädettömien sukua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat yöttömät akateemiset ovat uusavuttomien kädettömien sukua.

        ..työttömät..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Useat yöttömät akateemiset ovat uusavuttomien kädettömien sukua.

        Ja silti useampi "yötön" löytyy rupusakista.


    • Anonyymi

      Saati amisviiksinen demarivaltuutettu . Hautaisin pennun kaivoon kannen alle .

    • Anonyymi

      Aloittaja, ota tämä nyt vakavasti: olet erehtynyt palstasta. Sinulle oikea palsta on psykoottiset turhautuneet akateemiset. Lakkaa häiritsemästä tavallisia veronmaksajia ja tuottamasta mielipahaa itsellesikin.

    • Anonyymi

      Ei hävetä lasteni, vaan sinun puolestasi. Osoitat kysymyksellä älykkyysosamääräsikin.

      • Anonyymi

        Joka on suurempi kuin koko teidän perheen yhteenlaskettu äo 🤣


      • Anonyymi

        Kuulepa oletettu akateeminen. ÄO:ni on sellaisella tasolla että voit siitä vain haaveilla. Muttet saavuttaa, koskaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulepa oletettu akateeminen. ÄO:ni on sellaisella tasolla että voit siitä vain haaveilla. Muttet saavuttaa, koskaan!

        Aivan varmasti. Siitä todisteena joku rupututkinto ja asuinpaikkana haapavesi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan varmasti. Siitä todisteena joku rupututkinto ja asuinpaikkana haapavesi.

        Tutkinto ei suoraan peilaa mitattavan älykkyyden kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joka on suurempi kuin koko teidän perheen yhteenlaskettu äo 🤣

        Ei edes kahden lapseni kengännumeroiden yhteissummaa.

        Tyhmä provokaattori, joka ei huomaa, milloin on muistettava ottaa lääkket ..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes kahden lapseni kengännumeroiden yhteissummaa.

        Tyhmä provokaattori, joka ei huomaa, milloin on muistettava ottaa lääkket ..

        Itke rupu itke, eihän sinusta muuhun ole 🤣


    • Anonyymi

      Aloittaja, hanki elämä!

    • Anonyymi

      Minä en tiedä yhtään ammattikoulun käynyttä, joka olisi sylkenyt toimittjan päälle.

      • Anonyymi

        toimittajan


      • Anonyymi

        Kuinka korkeasti koulutettu tämä Suomen kuuluisin sylkijä sitten on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinka korkeasti koulutettu tämä Suomen kuuluisin sylkijä sitten on?

        Ai Cheek vai?


    • Anonyymi

      On se naurettavaa,kun matalapalkkaiset duunarit leikki viime vaaleissa Porvaria ja äänesti Suomen äärioikeistolaisinta Persupuoluetta.Petosjytky tuli D.,:

    • Anonyymi

      Onhan se varmasti rankkaa olla tyhmä kuin saapas. Ja lapset vielä tyhmempiä mutterinrassaajia.

      • Anonyymi

        Nyt saa solvaaminen riittää! Oletko karannut jostakin kesken vaativan hoitoprosessin. Tai laittoivatko pihalle toivottoman/mahdottoman edessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt saa solvaaminen riittää! Oletko karannut jostakin kesken vaativan hoitoprosessin. Tai laittoivatko pihalle toivottoman/mahdottoman edessä.

        Yhyy nyyh, ei saa haukkua meidän ripuliamiksia!


    • Anonyymi

      Olipas tyhmä aloitus. Kyllä älykkäät maisterit nyt häpeää vanhempaansa joka tuollaista kirjoittaa.

    • Anonyymi

      En minä ainakaan kehtaisi tupperware-illassa mainita lasteni olevan jotain surkeita amiksia.

      • Anonyymi

        Olet kyllä todella surkea tapaus, sivistys on jäänyt kotia takanreunalle.. Laittoivat pihalle toivottoman/mahdottoman tapauksen kesken vaativan hoitoprosessin ilman paluumahdollisuutta😁 nimim: Eikö solvaaminen jo alkaisi riittämään?!


    • Anonyymi

      Ammattikoulusta voi jatkaa helposti ylemmäs, jos kiinnostaa, vaikka amis o hyvä opinahjo! Onnee amislaisille!

      • Anonyymi

        Amiksesta voi mennä yliopistoon ja päätyyn asti.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Amiksesta voi mennä yliopistoon ja päätyyn asti.

        Minä kävin amiksen, tienaan 140 000-150 000€/v, sisar on maisteri, tekee opettajan sijaisuuksia n. 3 000 € kuukausipalkalla, kesät on työttömänä, ei ole saanut vakitöitä viimeiseen kuuteen vuoteen. Kumpi valitsi oikein.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin amiksen, tienaan 140 000-150 000€/v, sisar on maisteri, tekee opettajan sijaisuuksia n. 3 000 € kuukausipalkalla, kesät on työttömänä, ei ole saanut vakitöitä viimeiseen kuuteen vuoteen. Kumpi valitsi oikein.

        Amiksilla ei päättelyky taivu niin pitkälle, että ymmärtäisivät yliopiston käyneiden tienaavan keskimäärin huomattavasti enemmän mitä amikset. Yksittäinen poikkeus ei sitä asiaa muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä kävin amiksen, tienaan 140 000-150 000€/v, sisar on maisteri, tekee opettajan sijaisuuksia n. 3 000 € kuukausipalkalla, kesät on työttömänä, ei ole saanut vakitöitä viimeiseen kuuteen vuoteen. Kumpi valitsi oikein.

        Sisko tietenkin.


    • Anonyymi

      Varmistaakoo esim. opettajakolutus asiallisuuden?

    • Anonyymi

      Duunari sen maisterin palkankin tienaa.. että mietippas sitä porvari

    • Anonyymi

      Meitä vanhempia hävettää sinun keskeneräisyys, akateeminen.

      • Anonyymi

        Kirpaiseeko kun toisten lapset menevät lukioon ja sieltä yliopistoon, mutta sinun ovat pelkkiä rasvanäppiduunareita?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kirpaiseeko kun toisten lapset menevät lukioon ja sieltä yliopistoon, mutta sinun ovat pelkkiä rasvanäppiduunareita?

        Näinhän se menee.

        Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä, ammattikoulu ja oma hyvä ammatti. Itse saa päättää miten paljon tekee ja paljonko meinaa tienata. Ei ole kaiken maailman besserwisserit neuvomassa, mitä pitäisi tehdä, kun eivät itse osaa.

        Ei käy katteeksi noita nurisijoita, jotka korkeakoulutettuna istuvat mitä istuvat, eikä paremmasta ole tietoa.

        Tämä on elämää, mutta ei tähän työhön pelleistä olekaan. Menköön elokapinaporukoihin.

        Pelkkä koulutus ei luo vaurautta. Pitää olla jotain pääkopassakin. Ainakaan minun yritykseen ei aloittajan tapaisilla huithaipeleilla ole mitään jakoja. Enkä usko että muuallekaan. Pelkällä älykkyysosamäärällä ja akateemisella koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos ei osaa mitään tai ei osaa sitä hyödyntää.

        Tuskin aloittajakaan olisi öisin suomi24 lla, jos edes hieman järki luistaisi.

        No tämäpä tässä, lähden töihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee.

        Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä, ammattikoulu ja oma hyvä ammatti. Itse saa päättää miten paljon tekee ja paljonko meinaa tienata. Ei ole kaiken maailman besserwisserit neuvomassa, mitä pitäisi tehdä, kun eivät itse osaa.

        Ei käy katteeksi noita nurisijoita, jotka korkeakoulutettuna istuvat mitä istuvat, eikä paremmasta ole tietoa.

        Tämä on elämää, mutta ei tähän työhön pelleistä olekaan. Menköön elokapinaporukoihin.

        Pelkkä koulutus ei luo vaurautta. Pitää olla jotain pääkopassakin. Ainakaan minun yritykseen ei aloittajan tapaisilla huithaipeleilla ole mitään jakoja. Enkä usko että muuallekaan. Pelkällä älykkyysosamäärällä ja akateemisella koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos ei osaa mitään tai ei osaa sitä hyödyntää.

        Tuskin aloittajakaan olisi öisin suomi24 lla, jos edes hieman järki luistaisi.

        No tämäpä tässä, lähden töihin.

        Rupusakilla on aina joku ihme olettama "oikeista" töistä, joita tietysti tehdään lihasvoimin kun päätä ei muuhun työhön ole.

        Totuus on, että yksikään amisduunari ei tekisi mitään ilman akateemisia korkeakoulutettuja. Jokun penan nyrkkipaja voi ehkä pyöriä rasvanäppien voimin, mutta sieltäkin loppuu työt hyvin äkkiä elleivät akateemiset ihmiset pyörittäisi yritystä nimeltä Suomi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näinhän se menee.

        Töitä on niin paljon kuin jaksaa tehdä, ammattikoulu ja oma hyvä ammatti. Itse saa päättää miten paljon tekee ja paljonko meinaa tienata. Ei ole kaiken maailman besserwisserit neuvomassa, mitä pitäisi tehdä, kun eivät itse osaa.

        Ei käy katteeksi noita nurisijoita, jotka korkeakoulutettuna istuvat mitä istuvat, eikä paremmasta ole tietoa.

        Tämä on elämää, mutta ei tähän työhön pelleistä olekaan. Menköön elokapinaporukoihin.

        Pelkkä koulutus ei luo vaurautta. Pitää olla jotain pääkopassakin. Ainakaan minun yritykseen ei aloittajan tapaisilla huithaipeleilla ole mitään jakoja. Enkä usko että muuallekaan. Pelkällä älykkyysosamäärällä ja akateemisella koulutuksella ei ole mitään merkitystä, jos ei osaa mitään tai ei osaa sitä hyödyntää.

        Tuskin aloittajakaan olisi öisin suomi24 lla, jos edes hieman järki luistaisi.

        No tämäpä tässä, lähden töihin.

        Komppaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupusakilla on aina joku ihme olettama "oikeista" töistä, joita tietysti tehdään lihasvoimin kun päätä ei muuhun työhön ole.

        Totuus on, että yksikään amisduunari ei tekisi mitään ilman akateemisia korkeakoulutettuja. Jokun penan nyrkkipaja voi ehkä pyöriä rasvanäppien voimin, mutta sieltäkin loppuu työt hyvin äkkiä elleivät akateemiset ihmiset pyörittäisi yritystä nimeltä Suomi.

        Kavereiden kanssa juteltiin sun tilasta että se on menossa huonompaan suuntaan. Se vaivaa sua aamusta iltaan jopa yöhön. Hakeudu suppotiivisen avun piiriin pliiz!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kavereiden kanssa juteltiin sun tilasta että se on menossa huonompaan suuntaan. Se vaivaa sua aamusta iltaan jopa yöhön. Hakeudu suppotiivisen avun piiriin pliiz!

        Sattuuko totuus pahastikin? Ilman akateemisia sinäkin eläisit maakuopassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko totuus pahastikin? Ilman akateemisia sinäkin eläisit maakuopassa.

        Sinä persuista pihalle potkittu persupakkomielteinen sometrolli hoet edelleen vuoden jokaisena päivänä totuuttasi jokaisella palstalla joita terrorisoit trollaamisellasi luotsinpestin suojista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sattuuko totuus pahastikin? Ilman akateemisia sinäkin eläisit maakuopassa.

        Me sukulaiset häpeämme ja olemme huolestuneita, oletko varmasti ottanut lääkkeesi säännöllisesti aamuisin , päivisin ja iltaisin määrätyt annokset? Ne tasaavat myös sinun mieltäsi, joka taipuu rauhattomuuteen ja hakee ääriesimerkein huomiota. O


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rupusakilla on aina joku ihme olettama "oikeista" töistä, joita tietysti tehdään lihasvoimin kun päätä ei muuhun työhön ole.

        Totuus on, että yksikään amisduunari ei tekisi mitään ilman akateemisia korkeakoulutettuja. Jokun penan nyrkkipaja voi ehkä pyöriä rasvanäppien voimin, mutta sieltäkin loppuu työt hyvin äkkiä elleivät akateemiset ihmiset pyörittäisi yritystä nimeltä Suomi.

        Siellä tosiaan on akateemiset ja sen näkee tuloksesta !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siellä tosiaan on akateemiset ja sen näkee tuloksesta !

        Ja jos kouluttamattomat juntit siellä olisivat, elettäisiin vieläkin maakuopissa 🤣


    • Anonyymi

      Itse olet moukka.

    • Anonyymi

      Nimimerkki Akateeminen! Pystytkö jäsentämään itsesi osaksi yhteiskuntaa? Mihin asemaan arvotuotantoketjua kuulut?

      • Anonyymi

        ps. Eikö ole mielenkiintoista ap kuinka kaikki viestisi kaikilla s24 palstoilla joissa vttuilet viesteille jotka olet kirjoittanut itse, säilyy sensuuriltasi? Kaikkien viestien kadotessa joissa se todetaan..😂😂


      • Anonyymi

        Pidätkö leikin ja laulun koulutusta oikeana maisteritutkintona?


    • Anonyymi

      Minua hävettäisi, jos minun opettaja räkisi.

      • Anonyymi

        Tuollaiset opettajalle potkut heti ja nyt.


    • Anonyymi

      Kyllä minuakin harmittaisi, jos lapseni olisivat epäonnistujia. Sehän tekisi minustakin epäonnistujan. Epäonnistujien kiukku on käsin kosketeltavaa tässä ketjussa.

    • Anonyymi

      Onkohan ne aloittajan maisteri-lapset onnellisia ?
      Ei olisi mukavaa, jos vanhemmat määräisivät, mitä ja miten täytyy tehdä. Vanhemmat sanelisivat, mikä lapsesta täytyy tulla " isona ".
      Vanhemmat voi olla pettyneitä, kun ei itsellä onnistunut, niin laitetaan lapset onnistumaan....

    • Anonyymi

      Aloittajalle on kielenkäytöstä päätellen opistoasteisenkin tutkinnon suorittaminen tuottanut tuskaa. Aivotoimintojen heikkeneminen (dementia) menossa peruuttamattomasta vaiheessa. Mätäneminen alkanut hänellä sisältä päin? Voi sitä löyhkän määrää..

      • Anonyymi

        Taas joku kouluttamaton rupu siellä itkuisesti avautuu 🤣


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Taas joku kouluttamaton rupu siellä itkuisesti avautuu 🤣

        Ystävä rakas! Kumpa tuntisit otsa-ohimolohkodementiasi etenemisen ja hakisit välittömästi apua. Oireesi ovat selkeät ja diagnoosi tehty! Asian tuntija


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ystävä rakas! Kumpa tuntisit otsa-ohimolohkodementiasi etenemisen ja hakisit välittömästi apua. Oireesi ovat selkeät ja diagnoosi tehty! Asian tuntija

        Kouluttamaton rupu projisoi omaa dementiaansa muille. Dementia muuten iskee herkemmin mikäli ei koskaan käytä aivojaan. Aivan kuten sinusta huomaamme.


    • Anonyymi

      Tässä maassa ei tarvitse hävetä mitään muuta, kuin jos sukuun kuuluu yksikään persu tai kokoomuslainen. Sellaiset suvut sais viedä saunan taa ja valtakunnassa kaikki hyvin.

      • Anonyymi

        Tottakai tarvitsee hävetä, jos omista lapsista ei ole lukioon tai yliopistoon. Ns. pahnan pohjimmaisia ovat. Parempi väki menee tietenkin yliopistoon, koska omaavat aivot.


    • Anonyymi

      Mitä ihmettä pitäisi hävetä? Yksi lapsistani hakee lukioon. Yksi pärjää koulussa myös oikein hyvin, mutta tuntuu haluavan ammattikouluun.
      Minusta on hienoa, että jokainen suuntautuu oman mielenkiinon ja innostuksen mukaan. Maa tarvitsee sekä akateemisesti koulutettuja, että käytännön työn osaajia. Amiksestakin voi jatkaa opintoja pidemmälle, jos riittää intoa. Koskaan mikään opiskelu tai työnteko ei ole häpeäksi. Tiedän akateemikkoja, jotka ovat työttömiä ja vähävaraisia. Tiedän Amis opiskelleita, jotka rikastuivat esim. yrittämisellä. Ja toisinkin päin. Menestyminen vaatii tukea, kannustamista, innostusta, lahjoja siihen mihin suuntautuu, vaivannäköä ja kovaa työtä ja sitten myöskin ihan onnea ja terveyttä. Pidetään kaikista nuorista huolta, kannustetaan ja tuetaan. Ja myöskin niistä, joilla ei voimat tai terveys riitä opiskeluun mitenkään. Olette kaikki nyoret yhtä rakkaita ja arvokkaita. Äidit ja isät toivoo vaan, että olisitte onnellisia, saisitte elämässä rakkautta ja saisitte olla terveinä ja turvassa ja toteuttaa itseänne sellaisina kuin olette. Elämä ei ole kilpailu, se on seikkailu. Toista alas painamalla et itse tule yhtään paremmaksi tai menestyneemmäksi.

      • Anonyymi

        "Elämä ei ole kilpailu"
        Noin sanoo vain saamaton ja missään pärjäämätön rupusakki. Pahnan pohjimmaiset yrittävät jotenkin pönkittää itsetuntoaan, mutta totuus on, että teistä EI OLE MIHINKÄÄN!

        Jos olisi, niin olisitte yliopistossa.


      • Anonyymi

        Vihdoin järkevä kirjoitus.


    • Anonyymi

      Saako kysyä aloittajalta mikä oma tittelisi on, jos lapsesi ovat maistereita?

      • Anonyymi

        Olen luisteri. Ja luistellut suoritukset kotio saakka.


    • Anonyymi

      Maisteri tekee keittiöremontin....kukahan rahastaa..

      • Anonyymi

        Ei ainakaan kouluttamaton rupusakki? Jolla ei rahkeet riittäneet edes lähellekään maisterintutkintoa 🤣🤣🤣


    • Anonyymi

      Kun nämä amislaiset lisääntyvät keskenään niin jälkikasvu saa huonot geenit 😣

      • Anonyymi

        Olet asian ytimessä. Rupusakki pitäisi pakkosterilisoida, niin olisi mahdollisuus EDES JOSKUS saada Suomi nousuun, kun heikompi aines poistuisi geenipoolista.


    • Anonyymi

      Muuta sinäkin muualle.

    • Anonyymi

      Siltipä vain olekko viemässä toisilta.
      Löydä oma tiesi.

    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      244
      2140
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      82
      1836
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      74
      1534
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      109
      1255
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1150
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1115
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1056
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1044
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      970
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      891
    Aihe