Tätiyttäminen

Anonyymi-ap

Kuulin tuon sanan tarkoittamassa tätimäiseen tyyliin painostamista tietyssä iässä. Kun täyttää 40, ei saisi enää olla pitkät hiukset irti, ei paljastavia toppeja ja trikoita, ei minihameita ja shortseja, ei näyttävää meikkejä, ei lävistyksiä, ei tatuointeja. Vaan hillitty asiallineen look. Ja hillitty käytös. Sitten seuraakin mummouttaminen. Hohhoijjaa.

92

564

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tätityyli on ihan ok, siisti ja asiallinen.

      • Anonyymi

        Kuiva täti katsoo asunnonmyyntiohjelmaa ja tätimäisesti kysyy, missä asuntoa etsivien perheiden pikkutavarat ovat. Muuttoa kaipaavissa kodeissa rojut ovat levällään kuin Jokisen eväät, ja kun he valitsevat muuton, kauanko kestää,nunnes uusi koti on samassa kaaoksessa.


    • Anonyymi

      Hohjoijaa näinhän se eräillä on elämän osviitta.
      Itselläni on hiukset vyötäröllä asti ihan vaan levällään kun olen kotona , kauppaan kun menen niin ponnarille.
      Trikoot ovat myöskin osa pukeutumistani ja ne topit sitten,
      Hihattomia ovat , ja ryppyiset käsivarret näkyy, ne kertovat elämästä ja siitä etten ole mikään nuori enää. Meikkiä joskus jos viitsii enimmäkseen ei viitsi
      Minuun ei vaikuta kenenkään mielipiteet miten olen, koska olen ihan vaan oma itseni ,
      Samoin ystävätkin. Hameita en useinkaan käytä, mutta kesällä mekkoja koska ovat viileitä kesäkuumalla.
      Eräs kavereista on kyllä ottanut se ikänsä niin vakavasti että hiukset ovat lyhyet, tupeeraakin niitä , villatakki yllä kuten kuulemma siinä iässä on oltava ja ripsiväriä ehkä laittaa hänkin joskus .
      Mielestäni ei kenenkään tarvitsisi olla massaan kuuluva vaan jokaisen tulisi sada olla ihan vaan sellainen millainen on, ilman mitään huomautuksia. Olen ylpeä iästäni enkä haluaisi olla nuorempi mitenkään , en oikein ymmärrä noita joilla on kaikilla samalaiset vaatteet vaan siksi että jokin kirjoittamaton laki sanoo että naisten on niin oltava.
      Kun olin 30 vuotias niin naapurin mummo paheksui puolipitkiä hiuksiani, kuulemma äideillä ei saa olla sellaisia hiuksia , ja että pitäisi ottaa permanentti ja lyhentää hiukset. Siis äitinä , olemiseenkin pitäisi olla joku malli . Minä en silloinkaan niistä malleista välittänyt . Mutta muut sitäkin enemmän .
      Muistan erään yli 90 tädin jolle miniä osti mekon, täti sanoi ettei hän tuollaista vanhojen akkojen mekkoa päälleen pue. Siis hänkin kuului niihin itsenäisiin naisiin vielä korkeassa iässään jolla oli ihan vaan se oma tahto saada olla oma itsensä koska viihtyi parhaiten niin.ja oli onnellinen, sehän se on pääasia .

      • Anonyymi

        Arvostatte ihmistä, joka halveksii saamaansa vaatetta.
        Salliiko ikä loukkaavan käytöksen? Antaja oli sen hänelle valinnut maksanut ja lahjoittanut.
        Mahtoiko tuoda koskaan enää mitään, vai tulikohan edes uudelleen. Minulle tuo ihminen olisi mennyttä elämää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostatte ihmistä, joka halveksii saamaansa vaatetta.
        Salliiko ikä loukkaavan käytöksen? Antaja oli sen hänelle valinnut maksanut ja lahjoittanut.
        Mahtoiko tuoda koskaan enää mitään, vai tulikohan edes uudelleen. Minulle tuo ihminen olisi mennyttä elämää.

        Miniä ei antanut mitenkään sitä hänelle vaan täti oli käskenyt miniän ostamaan sen hänelle, jos löytää kuvanMiniällä oli todella kovat rajat nuoruuden ja vanhuuden välillä siksi osti mauttoman asun. Yhdessä nauroivat tapahtuneelle ja sille että täti ei oikein itse tajunnut olevansa vanha.
        Joskus on vaan niin että ihmisiä ymmärretään eikä tuomita, ja että muka ovat mennyttä elämää . Tämä miniä ja anoppi tulivat todella hyvin toimeen toistensa kanssa joten asia ei heitä pahemmasti vaivannut . Miniä vaihtoi mekon toiseen , ja se kelpasi . Pointti tässä oli että mummeli käytti sanaa vanha huomaamatta että kuuluu itsekkin vanhoihin .


      • Anonyymi

        KAUPPA KAUPPA SIELLÄHÄN KAIKKI KYYNÄTÄÄN KASSAJONOSSA?VOI VITTU TÄTÄ MAILMAA


    • Anonyymi

      Revityt farkut, vaihdevuodet ohittaneilta, on tosi rohkeeta.

      • Anonyymi

        Minä en oikein tiedä mitä niiden revittyjen farkkujen sanoma on , olen kysynyt lastenlapsilta vaan eivät vissiin tiedä . Olen kyllä nähnyt kaupungilla ikääntyneitäkin niissä , enkä tuomitse mitenkään muotiahan se on kun niitä näkee katukuvassa paljon. .
        Kukin saa tietysti pukeutua ihan miten haluaa .


      • Anonyymi

        Minä olen niin tarkka vaatteistani, etten ikinä pystyisi käyttämään riekaleiksi revittyjä farkkuja


    • Anonyymi

      Sitä ollaan niin suvaitsevaisia olevinaan monenlaisia asioita kohtaan, kunnes eteen tulee naiset ja heidän ikänsä!
      Sääntöjä satelee. Näitä on varmasti suurin osa naisista kuullut.
      Itselläni oli lyhyet hiukset 32v-52v. Sitten tuli stoppi kampaajalla hyppäämiseen, ja annoin kasvaa. Nyt ovat melkein vyötärölle, ja pidän joko ponnarilla, syttyrällä, tai letillä.
      Vaatteet valitsen sään ja vuodenajan mukaan, sekä mukavuuden ennenkaikkea.
      En anna muiden mielipiteiden häiritä loppuelämääni.

      • Anonyymi

        Usein niitä sääntöjä laittelee toiset naiset siitä miten kenenkäkin tulisi olla kas kun niillä on kateus ainut tunne mitä osaavat tuntea.,
        Muistan yhden naisen töissä hän oli aina kajaalit silmissä ja osasi todella taidon laittaa ne oikein.
        Mutta heti oli osa naisia sanomassa miten ihmhottava hän on että oikein maalaa vanha ämmä sai kuulla . Tämä nainen oli hyvän näköinen ja siitähän se kateus tulikin että muut alkoivat häntä mollaamaan . Olivat todella ilkeitä häntä kohtaan .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Usein niitä sääntöjä laittelee toiset naiset siitä miten kenenkäkin tulisi olla kas kun niillä on kateus ainut tunne mitä osaavat tuntea.,
        Muistan yhden naisen töissä hän oli aina kajaalit silmissä ja osasi todella taidon laittaa ne oikein.
        Mutta heti oli osa naisia sanomassa miten ihmhottava hän on että oikein maalaa vanha ämmä sai kuulla . Tämä nainen oli hyvän näköinen ja siitähän se kateus tulikin että muut alkoivat häntä mollaamaan . Olivat todella ilkeitä häntä kohtaan .

        JUST NÄIN!RAKKIRÄKSYTTÄJÄT ÄMMÄT


    • Anonyymi

      Tätimäisyyshän ei välttämättä ollenkaan synny pukeutumisesta yms. ulkoisesta, vaan siitä, miten ajattelee ja asennoituu itseensä, elämäänsä, maailmaan ja kaikkeen.

      • Anonyymi

        Todella ei , joillakin on kovat säännöt siltikin. Itse suosivan henkilön vapautta olla ihan vaan se ihminen joka on.
        Jos olisi niin että pitäisi pukeutua jonkun säännön mukaan niin kai niissä vaatekappaleessa olisi koon vieressä lappu minkä ikäiselle se on tarkoitettu.
        Kuulee usein sanottavan ikävä kyllä että ” ihminen on ikääntynyt ja käyttää tuollaista vaatetta”• annetaan vapaus kaikille omiin vaatteisiinsa ja sovitaan ettei niistä huomautella ilkeästi , , samoin hiuksista , oli pitkät tai lyhyet hiukset niin sekin on kunkin maun mukaan .
        Mummollani oli pitkät hiukset ne oli yhdellä letillä aina , ja siitä sitten kiepautti nutturan niskaansa , kukaan; ei koskaan sanonut siitä mitään .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Todella ei , joillakin on kovat säännöt siltikin. Itse suosivan henkilön vapautta olla ihan vaan se ihminen joka on.
        Jos olisi niin että pitäisi pukeutua jonkun säännön mukaan niin kai niissä vaatekappaleessa olisi koon vieressä lappu minkä ikäiselle se on tarkoitettu.
        Kuulee usein sanottavan ikävä kyllä että ” ihminen on ikääntynyt ja käyttää tuollaista vaatetta”• annetaan vapaus kaikille omiin vaatteisiinsa ja sovitaan ettei niistä huomautella ilkeästi , , samoin hiuksista , oli pitkät tai lyhyet hiukset niin sekin on kunkin maun mukaan .
        Mummollani oli pitkät hiukset ne oli yhdellä letillä aina , ja siitä sitten kiepautti nutturan niskaansa , kukaan; ei koskaan sanonut siitä mitään .

        Minunkin mummolla oli tosi pitkä tukka vyötärölle ja hän letitti sen ja kietoi ylös nutturalle. Muistan, miten lapsena oli kiva katsella, kun mummi laittoi tukkaansa. Minullakin näin eläkeläisenä on pitkä tukka, usein pidän sitä nutturalla tai letillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mummolla oli tosi pitkä tukka vyötärölle ja hän letitti sen ja kietoi ylös nutturalle. Muistan, miten lapsena oli kiva katsella, kun mummi laittoi tukkaansa. Minullakin näin eläkeläisenä on pitkä tukka, usein pidän sitä nutturalla tai letillä.

        Niin se on varmaan ollut aina että toiset leikkaa lyhyeksi ja toiset antaa kasvaa. Itse olen todella huono siinä,oman tukan levittämisessä ei koskaan mene niinkuin ajattelen. Mutta lastenlasten hiuksia osaan kyllä letitellä .vaan en saa samaa tulosta omistani.
        Muistan lapsena kun koulu kavereilla oli pitkät hiukset ja minulla lyhyt polkkatukka, kun sanoin äidille että en halua sellaista polkkatukkaa niin ei mennyt hänelle jakeluun vaan joka kuudes viikko kiikutti meikäläistä kampaajalle ja niskakin singlattiin .


      • Anonyymi

        80-90- vuotiaiden lapsuuteen liittyi kasvatus tätimäisyyteen ". Vanhempia piti kunnioittaa ja teititellä. Heidän mielipiteitään ei sopinut epäillä. Vastattiin kun kysyttiin, muuten ei häiritty. Omia asioita ei "tädeille" kerrottu. Eivätkä he kysyneet, koska lapsien asiat eivät olleet puhumisen arvoisia. Arvostelua kuitenkin saatiin ja käytösohjeita.
        Aikuiset olivat aina oikeassa, mikä monia lapsia kummastutti.
        Mutta niin vain tätimäisyys tuntuu tarttuneen joihinkin mummoikäisiin ja ehkä nuorenpiinkin.
        Mkr


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        80-90- vuotiaiden lapsuuteen liittyi kasvatus tätimäisyyteen ". Vanhempia piti kunnioittaa ja teititellä. Heidän mielipiteitään ei sopinut epäillä. Vastattiin kun kysyttiin, muuten ei häiritty. Omia asioita ei "tädeille" kerrottu. Eivätkä he kysyneet, koska lapsien asiat eivät olleet puhumisen arvoisia. Arvostelua kuitenkin saatiin ja käytösohjeita.
        Aikuiset olivat aina oikeassa, mikä monia lapsia kummastutti.
        Mutta niin vain tätimäisyys tuntuu tarttuneen joihinkin mummoikäisiin ja ehkä nuorenpiinkin.
        Mkr

        Ei tuota "teitittelyä" kaikkialla ollut. Ei esim. äitini, joka oli syntynyt 1920-luvulla teititellyt vanhempiaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota "teitittelyä" kaikkialla ollut. Ei esim. äitini, joka oli syntynyt 1920-luvulla teititellyt vanhempiaan.

        Ei ehkä omia vanhempia, mutta naapurin tätiä ja kauppiasta ja talonmiestä ja opettajaa, papista ja lukkarista puhumaakaan. - Ja he kaikki olivat aina oikeassa.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ehkä omia vanhempia, mutta naapurin tätiä ja kauppiasta ja talonmiestä ja opettajaa, papista ja lukkarista puhumaakaan. - Ja he kaikki olivat aina oikeassa.
        Mkr.

        Vieläkin tuota teitittelyä kuulee jossakin. Onneksi nämä rouva, neiti, herra on jo pois käytöstä.
        Hassuahan tuo teitittely on. Joku kysyy minulta, että "mitä teille kuuluu?" Kuitenkin olen vain minä yksin, ei minua muita ole. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei tuota "teitittelyä" kaikkialla ollut. Ei esim. äitini, joka oli syntynyt 1920-luvulla teititellyt vanhempiaan.

        Minun äitini teititteli äitiään , mutta jos meni tikut ristiin niin sinutteli


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin tuota teitittelyä kuulee jossakin. Onneksi nämä rouva, neiti, herra on jo pois käytöstä.
        Hassuahan tuo teitittely on. Joku kysyy minulta, että "mitä teille kuuluu?" Kuitenkin olen vain minä yksin, ei minua muita ole. :)

        Minun nuoruudessani piti ehdottaa sinunkauppoja. Se oli minusta niin tukalaa, että mieluummin teitittelin. Ei ollut edes varmuutta, että toinen suostuisi niin läheiseen tuttavuuteen.
        Ensimmäisessä työpaikassanikin teitittelin miltei kaikkia, koska he olivat vanhempia, ja heidän olisi pitänyt heittää tittelit pois. Vaikeaa varmaan heillekin.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin tuota teitittelyä kuulee jossakin. Onneksi nämä rouva, neiti, herra on jo pois käytöstä.
        Hassuahan tuo teitittely on. Joku kysyy minulta, että "mitä teille kuuluu?" Kuitenkin olen vain minä yksin, ei minua muita ole. :)

        Si ole pitkä aika kun eräs nuorimies teititteli minua menin ihmn mykäksi kun en tiennyt miten siihen suhtautua . Itse en ole koskaan teititellyt ketään,
        Joten teki mieli sanoa että ” meitä on vaan yksi” mutta ymmärsin että hän oli saanut kasvatuksen kotonaan miten vanhemmille ihmisille puhutaan .
        Ja ne herrat ja rouvittelu sitten , nekin on onneksi pois käytöstä samoin kun että mainitaan jonkun titteli joka kerta kun puhutaan hänestä . Esim että joku on lääkäri , kukaan ei ole lääkäri, vaan hänen ammattiaan sanotaan lääkärin ammatiksi, sillä ei ole mitään tekemistä yksityisessä elämässä mikä ammatti kullakin on, kukaan ei siis ole ammattinsa , vaan ihan vaan tavallinen ihminen, kun sen ymmärtää niin elämäkin on helpompaa kun ei pokkailla jonkun ammatille .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun nuoruudessani piti ehdottaa sinunkauppoja. Se oli minusta niin tukalaa, että mieluummin teitittelin. Ei ollut edes varmuutta, että toinen suostuisi niin läheiseen tuttavuuteen.
        Ensimmäisessä työpaikassanikin teitittelin miltei kaikkia, koska he olivat vanhempia, ja heidän olisi pitänyt heittää tittelit pois. Vaikeaa varmaan heillekin.
        Mkr.

        Ihan niin, tuon sinukauppojen ehdottelut olin jo unohtanut.
        Jos sanoin naapurin sedälle ” sinä” niin sanoi että koskas me ollaan tehty sinunkaupat . Joten en sanonut hönelle sen jälkeen mitään , enkä olisi alkanut teitittelemään liioin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihan niin, tuon sinukauppojen ehdottelut olin jo unohtanut.
        Jos sanoin naapurin sedälle ” sinä” niin sanoi että koskas me ollaan tehty sinunkaupat . Joten en sanonut hönelle sen jälkeen mitään , enkä olisi alkanut teitittelemään liioin

        Vanhassa säästyneissä kirjeessä eräs iäkkäämpi henkilö kirjoitti sukulaispojalle arvostavansa hänen mielipiteitään ja tavoitteitaan, ja siksi sallii, että poika kutsuu häntä vastaisuudessa sedäksi, ei maisteriksi. - Tietysti käytettiin kolmatta persoonaa edelleenkin!
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun äitini teititteli äitiään , mutta jos meni tikut ristiin niin sinutteli

        Muistan, että tuttavani oli sanonut äidilleen, että hän sinuttelee Jumalaakin, johon äiti vastasi tiukasti:," Mutta minua teitittelet!" 😀
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vanhassa säästyneissä kirjeessä eräs iäkkäämpi henkilö kirjoitti sukulaispojalle arvostavansa hänen mielipiteitään ja tavoitteitaan, ja siksi sallii, että poika kutsuu häntä vastaisuudessa sedäksi, ei maisteriksi. - Tietysti käytettiin kolmatta persoonaa edelleenkin!
        Mkr.

        Ihan niin se sallittiin ennen, olen ajatellut että se sallimisen kuvasti ihmistä joka näki iteåsensä jonai erityisenä henkilönä,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vieläkin tuota teitittelyä kuulee jossakin. Onneksi nämä rouva, neiti, herra on jo pois käytöstä.
        Hassuahan tuo teitittely on. Joku kysyy minulta, että "mitä teille kuuluu?" Kuitenkin olen vain minä yksin, ei minua muita ole. :)

        Virallisissa keskusteluissa teittittely on ihan järkevää.osoietaan, että asia on tärkein. Kunnioitetaan toisen mielipidettä. Teitittely estää liialliset tunnekuohut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Virallisissa keskusteluissa teittittely on ihan järkevää.osoietaan, että asia on tärkein. Kunnioitetaan toisen mielipidettä. Teitittely estää liialliset tunnekuohut.

        Ei edes virallisissa keskuteluissa enää käytetä teitittelyä sen käyttäminen ei mitenkään ole muuta kun vanha jäänne sanasta mitä ei olisi pitänyt koskaan ruveta käyttämään edes. ”miten voitte ”. Ja ” oliko teillä hyvä matka kun tulitte kaupunkiin” haluatteko te ehkä kahvi kupillisen”
        Ihminen on sentään yksilö eikä häntä tarvitse monikossa puhutella .
        Kyllä sitä silti kunnioittaa toisen mielipidettä vaikka hän on sinä eikä te.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei edes virallisissa keskuteluissa enää käytetä teitittelyä sen käyttäminen ei mitenkään ole muuta kun vanha jäänne sanasta mitä ei olisi pitänyt koskaan ruveta käyttämään edes. ”miten voitte ”. Ja ” oliko teillä hyvä matka kun tulitte kaupunkiin” haluatteko te ehkä kahvi kupillisen”
        Ihminen on sentään yksilö eikä häntä tarvitse monikossa puhutella .
        Kyllä sitä silti kunnioittaa toisen mielipidettä vaikka hän on sinä eikä te.

        Karjalais mies kunnioitti presidentti Urho Kekkosta kovasti. Kun tapasi Kekkosen hän sanoi Kekkoselle " Kaikkii muita ihmisii mie sinuttelen, mut sinnuu Kekkonen mie teitittelen"


      • Anonyymi

        Pukeudun mitä kaapistani löytyy,en seiraa muotia vaan minkä itselleni mieluisaksi tunnen.En pukeudu tai meikkaa muiden vuoksi, vaan olen tottunut laittautumaan itselleni.Ei sen pitäisi antaa mitään negatiivistä muille!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin mummolla oli tosi pitkä tukka vyötärölle ja hän letitti sen ja kietoi ylös nutturalle. Muistan, miten lapsena oli kiva katsella, kun mummi laittoi tukkaansa. Minullakin näin eläkeläisenä on pitkä tukka, usein pidän sitä nutturalla tai letillä.

        Sehän kuului asiaan, että mummoilla oli pitkät hiukset, ne oli nutturalla tai letitetty ja ne letit oli kiedottu pään ympärille. Aina ruudullinen essu, semmosia pullan tuoksuisia. Siitä oli mummot tehty. Ei silloin mummot tilannut kampaajaa kahden kuukauden välein, ei kaikki mummot edes kaupungeissa. Kampaajalle mentiin vain, kun oli suuret juhlat tiedossa.. No nyt ei mummotkaan ole kuin ennen, nykymummot käy töissä, pukeutuu hyvin ja huolehtii itsestään mm urheilemalla, meikkaa jne..
        Eihän se suinkaan huonompi asia ole. Aika on muuttunut.


    • Anonyymi

      Kunnon permanentti on kaunis ikääntyneillä, vaan harvemmin enää näkee raitilla kulkiessa.

      • Anonyymi

        Näm on. Ohenneet hiukset saa ilmavuutta ja ryhtiä, kehustää kasvoja kauniisti.?Nuttura ja sileästi niskaan päätä myöten vedetty ponnari tai nuttura korostaa naaman rapistumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näm on. Ohenneet hiukset saa ilmavuutta ja ryhtiä, kehustää kasvoja kauniisti.?Nuttura ja sileästi niskaan päätä myöten vedetty ponnari tai nuttura korostaa naaman rapistumista.

        Entäpä silloin, jos ohimot on jo pitkälle "kaljuuntuneet"?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entäpä silloin, jos ohimot on jo pitkälle "kaljuuntuneet"?

        Sitten vaan naiset peruukin ostoon, miehet voi olla kaljuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan naiset peruukin ostoon, miehet voi olla kaljuja.

        Joo, suosittelen Peppi Pitkätossu- peruukkia, niin sitten ollaan niin "tyttömäisiä".


      • Anonyymi

        Ei ole aina kaunis , oma äitini kun otti niitä lermanetteja niin oli pää muistutti lammasta . Hän oli paljon luonnollisemman näköinen aaltoilevaa hiuspehkonsa kanssa se kun ne permanenttia jotka ainoastaan huonontavat hiusten laatua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aina kaunis , oma äitini kun otti niitä lermanetteja niin oli pää muistutti lammasta . Hän oli paljon luonnollisemman näköinen aaltoilevaa hiuspehkonsa kanssa se kun ne permanenttia jotka ainoastaan huonontavat hiusten laatua

        Nykyiset permikset on hoitavia ja luonnollisen näköisiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole aina kaunis , oma äitini kun otti niitä lermanetteja niin oli pää muistutti lammasta . Hän oli paljon luonnollisemman näköinen aaltoilevaa hiuspehkonsa kanssa se kun ne permanenttia jotka ainoastaan huonontavat hiusten laatua

        Ennen permiksen tehtiin toisin, kuin nyt. Kehitys kulkee.

        Onkohan missään kampaamossa enää sellaista "kupukuivaajaa", kun ennen oli. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näm on. Ohenneet hiukset saa ilmavuutta ja ryhtiä, kehustää kasvoja kauniisti.?Nuttura ja sileästi niskaan päätä myöten vedetty ponnari tai nuttura korostaa naaman rapistumista.

        En tykkää permiksestä, se mielestäni tätimäiseksi tekee. Nykyisin on nuttura muodissa, myös nuorilla naisilla. Niinhän muuten sanotaan, että kun naama roikkuu, hiukset eivät saa roikkua, eli hiukset nätisti vaikka päälaelle kooten nutturaksi, niin kasvonpiirteet näyttää nuoremmalta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyiset permikset on hoitavia ja luonnollisen näköisiä.

        Kyllä niitä lampaan kiharoita näkee katukuvassa aina vaan , permanentti nesteet ovat aina hiuksia kuvattavia , oli se ennen tai nykyisin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää permiksestä, se mielestäni tätimäiseksi tekee. Nykyisin on nuttura muodissa, myös nuorilla naisilla. Niinhän muuten sanotaan, että kun naama roikkuu, hiukset eivät saa roikkua, eli hiukset nätisti vaikka päälaelle kooten nutturaksi, niin kasvonpiirteet näyttää nuoremmalta.

        Nuttura niin tiukalle että kiristää löysän ihonkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En tykkää permiksestä, se mielestäni tätimäiseksi tekee. Nykyisin on nuttura muodissa, myös nuorilla naisilla. Niinhän muuten sanotaan, että kun naama roikkuu, hiukset eivät saa roikkua, eli hiukset nätisti vaikka päälaelle kooten nutturaksi, niin kasvonpiirteet näyttää nuoremmalta.

        oma äitini käytti permanenttia , siitä huolimatta hän myös kampasi huolitellusti ,
        permanentti vaatii myös kampauksen , ei se ny ihan niin mene. että "siitä vaan on hyvä , ei todellakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuttura niin tiukalle että kiristää löysän ihonkin.

        Ihmettelen, että jo viisikymppiset naiset, he eivät todellakaan ole vanhoja, leikkauttavat ihan lyhyen tätimäisen pyrstömäisen kampauksen. Se jos mikä vanhentaa eikä todellakaan näytä naiselliselta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että jo viisikymppiset naiset, he eivät todellakaan ole vanhoja, leikkauttavat ihan lyhyen tätimäisen pyrstömäisen kampauksen. Se jos mikä vanhentaa eikä todellakaan näytä naiselliselta.

        Luulen että lyhyet hiukset ovat heille helppohoitoisempia kun pitkät. Oma tyttöseni jolla vaihdevuodet menossa sanoi että tuo hikoilu Panee välillä ajattelemaan että haluaisi ajella hiukset pois. Hänellä on hyvin paksut pitkät hiukset , ja kun oikein hikoilee niin ne liimaantuvat niskaan jos hiukset ovat levällään . Joten vaihdevuosien aikan moni haluaa lyhyet hiukset juuri sen hikoilun vuoksi. Itsellänikin oli silloin hyvin lyhyet ja niitä sitten pestiin joka ilta kun tuli töistä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luulen että lyhyet hiukset ovat heille helppohoitoisempia kun pitkät. Oma tyttöseni jolla vaihdevuodet menossa sanoi että tuo hikoilu Panee välillä ajattelemaan että haluaisi ajella hiukset pois. Hänellä on hyvin paksut pitkät hiukset , ja kun oikein hikoilee niin ne liimaantuvat niskaan jos hiukset ovat levällään . Joten vaihdevuosien aikan moni haluaa lyhyet hiukset juuri sen hikoilun vuoksi. Itsellänikin oli silloin hyvin lyhyet ja niitä sitten pestiin joka ilta kun tuli töistä

        itse pidän ja pitänyt aina jokseenkin lyhyet , sillä pesen hiuksiani joka päivä , ja kampaajakin sanoi , että on hyväkuntoiset hiukset .
        ( en kertonut , että pesen joka päivä hiukseni)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että jo viisikymppiset naiset, he eivät todellakaan ole vanhoja, leikkauttavat ihan lyhyen tätimäisen pyrstömäisen kampauksen. Se jos mikä vanhentaa eikä todellakaan näytä naiselliselta.

        Minä taas ihmettelen sitä, miksi moista asiaa pitää ihmetellä?

        Ei nutturakaan pitkiltä hiuksilta näytä. :)


      • Anonyymi

        Ei haittaa, että hiuksia pesee joka päivä. Näin olen monta kertaa lehdistä lukenut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan naiset peruukin ostoon, miehet voi olla kaljuja.

        Onko kymenlaakson vittulua taaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssssssssssssssssss


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että jo viisikymppiset naiset, he eivät todellakaan ole vanhoja, leikkauttavat ihan lyhyen tätimäisen pyrstömäisen kampauksen. Se jos mikä vanhentaa eikä todellakaan näytä naiselliselta.

        Jos vaikka ohjukset lentäis suomeen,mites se nuttura sitten olisi?mun hiukset kvl parturi pilasi,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei haittaa, että hiuksia pesee joka päivä. Näin olen monta kertaa lehdistä lukenut.

        HEHE KUULE EI SITÄ TARVITSE LEHDISTÄ LUKEA,JOKAINEN VARMAAN TUNTEE NUPISSAAN ,MILLOIN ON TARVE KUONTALO PESTÄ!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        itse pidän ja pitänyt aina jokseenkin lyhyet , sillä pesen hiuksiani joka päivä , ja kampaajakin sanoi , että on hyväkuntoiset hiukset .
        ( en kertonut , että pesen joka päivä hiukseni)

        .???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, suosittelen Peppi Pitkätossu- peruukkia, niin sitten ollaan niin "tyttömäisiä".

        Minkä sille mahtaa jos on tyttömäinen haittakse joitain?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä taas ihmettelen sitä, miksi moista asiaa pitää ihmetellä?

        Ei nutturakaan pitkiltä hiuksilta näytä. :)

        AIRA SAMULINALLIKIN OLI PITKÄT HIUKSET!IKÄÄ OLI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille mahtaa jos on tyttömäinen haittakse joitain?

        Vanhat ukot jorisee,kun oma mami on jo siipimaassa vai?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkä sille mahtaa jos on tyttömäinen haittakse joitain?

        Näyttää olevan usein niin että se haittaa eräitä . Minultakin yksi nainen kysyi että miksi sinulla on pakko olla pitkät hiukset , ihmettelin kovasti kysymystä . Ensinnäkin pakkoa ei ole näissä asioissa olemassakaan ainoastaan oma valinta . Siis joku ongelma silläkin naisella oli kun oikein ajatteli ääneen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vaan naiset peruukin ostoon, miehet voi olla kaljuja.

        Kaljusta puheenollen.Kiira Korpi veti SIILIKSI ja VÄRJÄTTY.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ihmettelen, että jo viisikymppiset naiset, he eivät todellakaan ole vanhoja, leikkauttavat ihan lyhyen tätimäisen pyrstömäisen kampauksen. Se jos mikä vanhentaa eikä todellakaan näytä naiselliselta.

        Toisille vaan sopii ne lyhyet hiukset paremmin kuin pitkät, toiset taas pitää lyhyitä hiuksia ihan käytännön syistä, toiset ottaa permanenttejä, että saa ohuet hiukset näyttämään tuuheimmilta jne.
        Yleensäkään ottaen en ymmärrä koko keskustelua hiuksista. Jokainen laittaa hiuksensa niin kuin haluaa, oli ne lyhyet tai ei.


    • Anonyymi

      Räikyvänvärinen punainen kuontalo monella,tekokynnet mustat kulmakarvat,tekoripset.

      • Anonyymi

        Poistaja tässä tekstissä ei ole mitään luvatonta,se on sun mielikuvituksessa!Lährehtehän sit .itut paljahana kävelehtemähän,jos pukeutuminen on epäasiallista vanhemilla ihmisillä.


      • Anonyymi

        No jos ihmiset viihtyvät punaisissa hiuksissa ja lakatuissa kynsissä niin ei sen pitäisi ketään ärsyttää . Nykyään on niin monenlaista tyyliä niin hiuksissa kun vaatteissakin että kukin saa ihan vaan olla sellaisine kun on .
        Kun tuntuatuu ihmiseen niin tälläiset asiat eivät merkitse mitään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistaja tässä tekstissä ei ole mitään luvatonta,se on sun mielikuvituksessa!Lährehtehän sit .itut paljahana kävelehtemähän,jos pukeutuminen on epäasiallista vanhemilla ihmisillä.

        Minunkin yksi teksti poistettiin enkä edes ymmärrä mikä siinä oli väärin en kritisöinyt ketään sanallakaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No jos ihmiset viihtyvät punaisissa hiuksissa ja lakatuissa kynsissä niin ei sen pitäisi ketään ärsyttää . Nykyään on niin monenlaista tyyliä niin hiuksissa kun vaatteissakin että kukin saa ihan vaan olla sellaisine kun on .
        Kun tuntuatuu ihmiseen niin tälläiset asiat eivät merkitse mitään

        NAURETTAVIA NÄÄ TV mainokset,miten sinulla on tollaiset hiukset .ym paskaa LIRU LIRU.PARTURI KUN PILAA HIUKSET SE ONKIN ASIAKKAASSA VIKA.MIKÄHÄN TAUTI VAIVAA KUN NOIN ON KÄYNYT?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Poistaja tässä tekstissä ei ole mitään luvatonta,se on sun mielikuvituksessa!Lährehtehän sit .itut paljahana kävelehtemähän,jos pukeutuminen on epäasiallista vanhemilla ihmisillä.

        Toiset ne poistelee huviksensa , vaikka kirjoituksessa ei olisi mitään loukkaavaa
        Miten silloin tehdään, ei kai seuranta voi poistaa tavallista kommenttia , josta ei kukaan
        Näe mitään loukkaavaa ,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        NAURETTAVIA NÄÄ TV mainokset,miten sinulla on tollaiset hiukset .ym paskaa LIRU LIRU.PARTURI KUN PILAA HIUKSET SE ONKIN ASIAKKAASSA VIKA.MIKÄHÄN TAUTI VAIVAA KUN NOIN ON KÄYNYT?

        vai mitä SATUTÄTI?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minunkin yksi teksti poistettiin enkä edes ymmärrä mikä siinä oli väärin en kritisöinyt ketään sanallakaan

        Palstan kaksi ikuista manipuloijaa kommentteja poistelevat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Palstan kaksi ikuista manipuloijaa kommentteja poistelevat.

        Heikko itsetunto heillä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Heikko itsetunto heillä.

        Kainuun """kaunotar""" ja ruosu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kainuun """kaunotar""" ja ruosu.

        Siis kaunatar.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiset ne poistelee huviksensa , vaikka kirjoituksessa ei olisi mitään loukkaavaa
        Miten silloin tehdään, ei kai seuranta voi poistaa tavallista kommenttia , josta ei kukaan
        Näe mitään loukkaavaa ,

        Ei se poistaminen niin vain käy. Yritin jokin aika sitten poistattaa törkyviestin, jossa nimellä mainiten loukattiin presidentinvaalien yhteydessä julkisuuden henkilöitä, mutta ei poistettu.
        Tuskin olettamiasikaan viestejä on poistettu, katsot vain väärästä ketjusta.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poistaminen niin vain käy. Yritin jokin aika sitten poistattaa törkyviestin, jossa nimellä mainiten loukattiin presidentinvaalien yhteydessä julkisuuden henkilöitä, mutta ei poistettu.
        Tuskin olettamiasikaan viestejä on poistettu, katsot vain väärästä ketjusta.
        Mkr.

        Onhan tuossa alhaalla maininta, että kaksi viestiä on poistettu tästä ketjusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poistaminen niin vain käy. Yritin jokin aika sitten poistattaa törkyviestin, jossa nimellä mainiten loukattiin presidentinvaalien yhteydessä julkisuuden henkilöitä, mutta ei poistettu.
        Tuskin olettamiasikaan viestejä on poistettu, katsot vain väärästä ketjusta.
        Mkr.

        Yritätkö rajoittaa sananvapautta? Itse haukut aina persuja ja nyt koko tätä hallitusta. Kyllä tälläkin hallituksella on nimet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se poistaminen niin vain käy. Yritin jokin aika sitten poistattaa törkyviestin, jossa nimellä mainiten loukattiin presidentinvaalien yhteydessä julkisuuden henkilöitä, mutta ei poistettu.
        Tuskin olettamiasikaan viestejä on poistettu, katsot vain väärästä ketjusta.
        Mkr.

        En minä ainakaan ole niin dementti että katsoisin väärästä ketjusta silloin jos kommentoin jollekkin asiaa positiivisesti , se sama sinänsä ihmiset ei ehkä aina ymmärrä tarkoitusta .


      • Anonyymi

        No joo tai karmea sininen, vihreä, liila, pinkki... ikään katsomatta, voisi naiset, jotka hiuksensa värjää/värjäyttää noilla karmeilla väreillä, yrittää edes miettiä vähän. Ihan hirveitä.


    • Anonyymi

      Aloittaja on tippunut kärryiltä. Ei nelikymppisillä enää mitään tätityyliä ole
      ei edes kuuskymppisillä ja sitäpaitsi on jokainen oma asia miten pukeutuu.

      • Anonyymi

        Tämän päivän ihmisille ei ikä ole niin tärkeä, että se otettaisiin kaikessa huomioon esi.. vaatetuksessa. Arja Samulinkin käytti minihametta yli 90,vuotiaana. Emme me enää pidä harmaata ja mustaa välttämättömänä värinä ikääntyneillä, juhlavaatekin saa olla värikäs ja muodikas.
        Monelle ikäihmiselle ei kuitenkaan korkokengät käy. On se kankeus sen verran vaivalloinen.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämän päivän ihmisille ei ikä ole niin tärkeä, että se otettaisiin kaikessa huomioon esi.. vaatetuksessa. Arja Samulinkin käytti minihametta yli 90,vuotiaana. Emme me enää pidä harmaata ja mustaa välttämättömänä värinä ikääntyneillä, juhlavaatekin saa olla värikäs ja muodikas.
        Monelle ikäihmiselle ei kuitenkaan korkokengät käy. On se kankeus sen verran vaivalloinen.
        Mkr.

        Mutta jos joku käyttää korkkareita?ei se nyt oiken milytä että TUNTEMATTOMAT siitä nitisee!Itselläni ei vaan MATALAT tossut KÄY selkävaiva on ERIKOINEN KAI SITTEN.ANTAKAA IHMISTEN EDES PUKEUTUA KUIN HALUAVAT!!!!!


      • Anonyymi

        PEST!OTTAKAA AIRA SAMULINISTA OPPIA ;TANSSIKAA JA PUKEUTUKAA KUIN ITSE HALUATTE!JOKAINEN OMAN VOINNIN MUKAAN!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta jos joku käyttää korkkareita?ei se nyt oiken milytä että TUNTEMATTOMAT siitä nitisee!Itselläni ei vaan MATALAT tossut KÄY selkävaiva on ERIKOINEN KAI SITTEN.ANTAKAA IHMISTEN EDES PUKEUTUA KUIN HALUAVAT!!!!!

        Tietysti käytät, jos voit. Moni ikääntynyt on selkävaivainen tai muuten voimaton, eivätkä korkokengät tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Pukeutumisen pitää olla mukavaa ja luontevaa.
        Totta kai sellainen ikäihminen niitä käyttää, joka on niihin tottunut kuten ano14:58.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tietysti käytät, jos voit. Moni ikääntynyt on selkävaivainen tai muuten voimaton, eivätkä korkokengät tunnu hyvältä vaihtoehdolta. Pukeutumisen pitää olla mukavaa ja luontevaa.
        Totta kai sellainen ikäihminen niitä käyttää, joka on niihin tottunut kuten ano14:58.
        Mkr.

        RAUTALANGASTAKO VEDETÄÄN NYT.EI OLE SOPIVAA KADULLA KULKIESSA,KUN JOKU VOIVOTTELEE MITEN VOIT KÄVELLÄ KORKKAREILLA!!!EN OLE ITSE KOSKAAN KENENKÄÄ VAATETUSTA ARVOSTELLUT KADULLA KULKIASSENI.SAAKO OLLA PITKÄ TUKKA ;VAI LYHYT :VAI KALJU???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAUTALANGASTAKO VEDETÄÄN NYT.EI OLE SOPIVAA KADULLA KULKIESSA,KUN JOKU VOIVOTTELEE MITEN VOIT KÄVELLÄ KORKKAREILLA!!!EN OLE ITSE KOSKAAN KENENKÄÄ VAATETUSTA ARVOSTELLUT KADULLA KULKIASSENI.SAAKO OLLA PITKÄ TUKKA ;VAI LYHYT :VAI KALJU???

        SE vielä selkävaivaisia voi olla MONENLAISIA,joillekkin korot HYVÄ toisille EI.PITÄÄKÄ SELVITTÄÄ VIERAILLE IHMISILLE OMAT VAIVAT!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        RAUTALANGASTAKO VEDETÄÄN NYT.EI OLE SOPIVAA KADULLA KULKIESSA,KUN JOKU VOIVOTTELEE MITEN VOIT KÄVELLÄ KORKKAREILLA!!!EN OLE ITSE KOSKAAN KENENKÄÄ VAATETUSTA ARVOSTELLUT KADULLA KULKIASSENI.SAAKO OLLA PITKÄ TUKKA ;VAI LYHYT :VAI KALJU???

        Eihä ne korkkarit vaivaa pois vie,kipuunkin voi tottua kun se on aina läsnä!


    • Anonyymi

      Suomessa on takuulla yli puolet maailman etuajassa mummoutuneista naisista.

      • Anonyymi

        Johtuuko ilmastosta,täällä ei paljon mekot lämmitä,kuin etelässä ulkomailla vpoi pukeutua toisin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Johtuuko ilmastosta,täällä ei paljon mekot lämmitä,kuin etelässä ulkomailla vpoi pukeutua toisin.

        Ja muutenki elämä rennompaa!


      • Anonyymi

        Ihan niin itse olen huomannut että Suomessa aletaan jo 40 vuotiaana sanomaan ” me vanhat” sitä en ymmärrä , sillä nelikymppiset eivät edes näytä mitenkään vanhoilta. Kauniita naisia joilla on kivan näköisiä vaatteita.
        Itse oli ensimmäistä kertaa mummo 41 vuotiaana ja kun katsoo sen aikaisia kuvia niin en kyllä ollut mikään vanhan näköinen mutta mummo olin .
        Siinäkin on hyvät puolensa kun on nuori mummo niin saa nähdä lastenlasten kasvavan aikuisiksi ja perustaa perheen .
        Joten ikä on todella vaan numero eikä kerro mitään ihmisestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja muutenki elämä rennompaa!

        Otetaan RENNOSTI linnut visertää kevät, kohta aurinko sulattaa suomalaisetkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otetaan RENNOSTI linnut visertää kevät, kohta aurinko sulattaa suomalaisetkin.

        Pihalta haravoitu puolet tammen lehdistä, ja toinen puoli on edelleen haravaa odottamassa. Mihin joudumme niitten lehtien kanssa! Jätesäkkejä ja kasoja. Lava tulee taloyhtiön tilaamana kunhan kerkiää.
        Jos tulee kova tuulinen päivä, koko työ on mennyt hukkaan.
        Mkr.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihalta haravoitu puolet tammen lehdistä, ja toinen puoli on edelleen haravaa odottamassa. Mihin joudumme niitten lehtien kanssa! Jätesäkkejä ja kasoja. Lava tulee taloyhtiön tilaamana kunhan kerkiää.
        Jos tulee kova tuulinen päivä, koko työ on mennyt hukkaan.
        Mkr.

        Tehkää lehtikomposti pihalle, niin saatte multaa.
        Eikös ne fasepookin pojat tulleetkaan, korppiksen neuvomana? Saat kotitalousvähennyksenkin!!!!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehkää lehtikomposti pihalle, niin saatte multaa.
        Eikös ne fasepookin pojat tulleetkaan, korppiksen neuvomana? Saat kotitalousvähennyksenkin!!!!

        kyllähän ne miehetkin pappautuu , katukuvassa näkee selvästi , kun mies
        on 60 + , niin pappaus alkaa näkyyn hyvinkin , ja vielä jos on tukeva ja iso vatsa , niin
        silloin on PAPPA.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pihalta haravoitu puolet tammen lehdistä, ja toinen puoli on edelleen haravaa odottamassa. Mihin joudumme niitten lehtien kanssa! Jätesäkkejä ja kasoja. Lava tulee taloyhtiön tilaamana kunhan kerkiää.
        Jos tulee kova tuulinen päivä, koko työ on mennyt hukkaan.
        Mkr.

        Älytöntä puuhaa. Miksi haravoit nurmikon luonnolliset lannoitteet pois? Paksut lehtikasat kannattaa kyllä pöyhiä, etteivät homehdu.


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tähdet, tähdet -tippuja Kake Randelin tilittää avoimena: "Tämä on viihdyttämistä, eikä sitä..."

      ISO kiitos Kake lauluistasi!Nyt ei vaan studioyleisö lämmennyt. Olet legenda! Lue Kake Randelinin mietteet: https://w
      Tv-sarjat
      18
      946
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      3
      893
    3. En koskaan

      Aliarvoinut, nauranut/pitänyt pilkkana, tai ajatellut mitään negatiivista sinusta. Jos nämä asiat uskot ja luotat sen v
      Ikävä
      49
      840
    4. Nainen, olet kaipaillut seuraani

      Tiedän sen, kuulen sen. Sinulla ei ole muita joiden kanssa voisit niistä asioista keskustella joista keskustelet kanssan
      Ikävä
      76
      737
    5. Martinasta kiva haastattelu Iltalehdessä

      Hyvän mielen haastattelu ja Martina kauniina ja raikkaan keväisenä kuvissa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      224
      731
    6. Kirjoitit joskus minulle tietäen

      Että se olin minä.
      Ikävä
      46
      719
    7. Emme näe enää koskaan

      Näin ainakin uskon. Mutta ei hätää, et menetä yhtään mitään minussa. Sen kai jo tiesitkin. Hyvää vappua ja kesää. Toivon
      Ikävä
      34
      697
    8. Vornanen alkaa olla kusessa

      Kaikki vanhat synnit on kaiveltu esiin ja niitä tosiaan näyttää olevan. Poliisin asussa esiintyminen vaaliteltalla, työt
      Joensuu
      82
      692
    9. Mitäs meinaatte vappuna

      ikävöivät ihmiset?
      Ikävä
      108
      684
    10. Pistetään panokset

      Vielä korkeammalle! Eli mitäs numeroa kaipaat? Kaikki mukaan! Itse kaipaan 5
      Ikävä
      35
      620
    Aihe