Vanhempi mies

Anonyymi-ap

Rakas tuu, rutista mut syliisi.
Olet onneni rakkaani.

P.

45

1671

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sinä olet minun onneni rakaaaas❤️

      • Anonyymi

        😋😋😋😍😍😍😍😋😋😋

        😋 ­­­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Kadotin yhden toivottoman miehen viestin, mut laitan tähän vastauksen siihen.

      Harrasta jotain, jossa tulee kohtaamisia, jos sulla on noin suuri tarve löytää joku rinnalla kulkemaan? Naisia on paljon taiteellisissa harrasteissa, tanssi? Joku työväenopisto- kurssi. Tietenkin se olisi parasta, jos se löytyisi jonkun sellaisen piiristä joka on sinullekin mieleinen kurssi tai harraste? Naisille kultaisella luonteella on enemmän merkitystä kuin ulkoisilla seikoilla? Ole avulias ja auttavainen heille niin kohta saat hätistellä pois heitä, jotka vähemmän mieleen? Viidakkorumpu toimii hyvin naisten kesken, hyvässä ja pahassa.

      • Anonyymi

        Hän on mies, minä olen nainen.

        P.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mies, minä olen nainen.

        P.

        Oletko Pamela? Bobby utelee.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on mies, minä olen nainen.

        P.

        P. plisinko minä etsimäsi mies ja J


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        P. plisinko minä etsimäsi mies ja J

        Tuskinpa oot. Ei hän täällä käy enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko Pamela? Bobby utelee.

        Se on Pee niinkuin Pena, ei Pamela 🤣


    • Anonyymi

      Niin olet ♥️Ihana loikoilla sun vieressä ja vitsailla palstalla♥️♥️
      Aaaaaw🥂♥️☀️

    • Anonyymi

      Olet rakas jos olet hän

    • Anonyymi

      Kyllä sulla noita juttuja piisaa, mistä tuo sinun hulluus on peräisin? Jokin lapsuudessa koettu juttuko? Kerropa nyt psykiatrille, kyllä setä auttaa. Onko lääkkeitä?

      • Anonyymi

        Etkä aloittaja ole myöskään.

        P.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Etkä aloittaja ole myöskään.

        P.

        Ei kyllä mun nimessä on useampi kirjan🤣


      • Anonyymi

        Saatko jotain elektromagneettisia purkauksia siellä pääsi sisällä? Sivusta


    • Anonyymi

      Mm, pappa tulee ja pitää hyvänä.

      • Anonyymi

        Pappa pitää hyvänä omaa kurppaansa vaan


      • Anonyymi

        Eikun pappaa pitää pidellä hyvänä♥️🥂


      • Anonyymi

        Se on kisälli sun asias


    • Anonyymi

      Ollaanko enkeleitä toisillemme?

      • Anonyymi

        Ollaan vaan rakas.

        Ihana biisi.


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Kyllä Rakkaani


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Rakkaani

        Rakas…


    • Anonyymi

      Ollaan tietysti.

    • Anonyymi

      Oon elossa! Nähdään maanantaina! Sinä kiva ihminen!!

      • Anonyymi

        Ei me kyllä nähdä maanantaina...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me kyllä nähdä maanantaina...

        Juu eikä muinakaan päivinä onneks.


    • Anonyymi

      Hei täällä on nyt peekirjain käytössä, mihin lie viittaa olisko kyseessä pee-mate, eli väline millä lorottaa kohdennetusti

    • Anonyymi

      Leppoisaa sunnuntaita ihanalle nuoremmalle naiselle…

      • Anonyymi

        Hyvä sulle jos ei tarvi teititellä


    • Anonyymi

      Hyvää yötä rakkauteni.

      Kuinka elämä meitä kohtelee?

      Entä me toisiamme? Haluaisin antaa sulle kaiken hyvän..

      P.

    • Anonyymi

      En mä nyt kerkee kun on tota remppaa, yhtiökokouksia ja muuta mukavaa näin keväisin mulla vanhuksella heh.

      • Anonyymi

        Ai oot oikein hanslankari?


      • Anonyymi

        Kumma kun ei nuori pimmppa kiinnosta?


    • Anonyymi

      Rakas

      "Jos rakas sulle oisin". Ei oltais näin.

      P.

    • Anonyymi

      MPK

      • Anonyymi

        Ennemminkin mun tapauksessa pmk


    • Anonyymi

      MPK? pmk?

    • Anonyymi

      Nyt on sedillä omittavaa. Muistakaa että suurin osa nuorista naisista ei vilkaisekaan isänsä ikäisiä.

      • Anonyymi

        Isä oli häntä vanhempi. 😅😅

        Enkä minä ihan nuori enää ole.

        P.


    • Anonyymi

      Pillu

      • Anonyymi

        Löytyy


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      105
      1014
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      99
      871
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      96
      767
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      76
      661
    5. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      645
    6. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      16
      570
    7. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      34
      496
    8. Kuinka paljon hänestä tykkäät?

      Vai tykkäätkö ollenkaan? 🤣
      Ikävä
      43
      482
    9. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      475
    10. Tulimme yöllä reissusta kotosalle

      niin heti tämä öinen häiriökäyttäytyminen ilmeni palatessa. Eikö näitä 2-3 alaikästä laittomilla mopoilla rällääjää saa
      Kiuruvesi
      30
      460
    Aihe