Juomaveden laatu Hämeenlinnassa (2024)

Anonyymi-ap

Normaalisti meillä Hämeenlinnassa vesi haisee kloorilta (klooriamiini).
Nyt tänään 13.4.2024 vedessä maistuu niin vahva Jodi, että vesi piti sylkeä pois suusta.
Onkohan Hämeenlinna alkanut lisäämään Jodia, vai onko vesi saastunut?

Kuten tiedämme, niin Jodi sitoo radioaktiivista säteilyä itseensä ja sen kautta radioaktiivisuutta on levinnyt tappavia annoksia veden mukana mm Japanissa.

26

336

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö sulla ole vielä osmoosisuodatinta? Jodihan muuten muistuttaa maultaan ja tuoksultaan lehmän virtsaa.

      • Anonyymi

        Juotko useinkin lehmän virtsaa vai mistä tiedät?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juotko useinkin lehmän virtsaa vai mistä tiedät?

        Omasta kaivosta otetaan juomavesi ja laajassa vesianalyysissä se on todettu erittäin laadukkaaksi juomavedeksi. Samaa vettä tulee keittiön hanasta, suihkusta ja paskahuussiinkin menee samaa laadukasta vettä. Ei haise kloori täällä eikä jodit haittaa.


      • Anonyymi

        Sama väri on Alajärven järvivedessä. En ole maistanut, enkä kylläkään tiedä miltä jodi maistuu.


    • Anonyymi

      En tiedä satuitko huomaamaan että nyt ei puhutakkaan sinun kaivovedestä?
      Oot joku minä minä minä narsisti varmaan.

      • Anonyymi

        Sanoinpahan vaan kai täällä saa sanoa. En minä ainakaan suuttuisi jos joku kertoisi minulle kaivostaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sanoinpahan vaan kai täällä saa sanoa. En minä ainakaan suuttuisi jos joku kertoisi minulle kaivostaan.

        Sinä kehut kaivoa mitä sinulla ei ole ja avaaja tietää että Japanissa vesi tappaa. Vauhdikasta viikonloppua kaikille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinä kehut kaivoa mitä sinulla ei ole ja avaaja tietää että Japanissa vesi tappaa. Vauhdikasta viikonloppua kaikille.

        Olisiko Toijalan viemäri kytketty vahingossa Hämeenlinnan raakaveteen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olisiko Toijalan viemäri kytketty vahingossa Hämeenlinnan raakaveteen

        Ilman muuta niin täytyy olla


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilman muuta niin täytyy olla

        Jos siinä vedessä on arseenia? Me kuollaan kaikki. Ensimmäisenä kuolee se kaivon omistaja.


      • Anonyymi

        hyvää tiliäkin olen tehnyt erinomaisen juomaveden myynnistä Rengossa, 10 litran tonkka maksaa 5€ ja kauppa käy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hyvää tiliäkin olen tehnyt erinomaisen juomaveden myynnistä Rengossa, 10 litran tonkka maksaa 5€ ja kauppa käy

        Eihän sillä hinnalla saa edes tonkkaa? Paljonko olet tappiolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eihän sillä hinnalla saa edes tonkkaa? Paljonko olet tappiolla?

        Rengossa on itseasiassa tosi pahaa vettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rengossa on itseasiassa tosi pahaa vettä.

        joo pahaltakin haisee mutta omasta kaivosta kun ottaa niin on kyllä hyvää ja kauppa käy mökkiläisillekin erittäin hyvin


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        joo pahaltakin haisee mutta omasta kaivosta kun ottaa niin on kyllä hyvää ja kauppa käy mökkiläisillekin erittäin hyvin

        Varmaan kun myyt tonkan alihintaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Varmaan kun myyt tonkan alihintaan.

        Vedelläsi pestään munat


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rengossa on itseasiassa tosi pahaa vettä.

        Se onkin Alajärven lehmänvirtsaa. Ainakin samanväristä kuin se.


    • Anonyymi

      Älyköt keskustelee nyt vedestä.

      • Anonyymi

        Kiitos paljon mutta olen persu ja oikeasti aika tyhmä varmaan. Opettajakin sanoi niin vaikkei kuulemma olis saanut sanoa. 5,7 keskiarvolla peruskoulu läpi.


      • Anonyymi

        Jos otetaan huomioon maapallon vesivarat, jotka ovat kohtalaiset, on päivän selvää että Jumalan suureen suunnitelmaan kuuluu ihmisen keksimä fuusioenergia, jonka polttoaineena toimii, vesi!
        Tai ainakin kuului, syntiin lankeamuksen, tiedon puun omenan, seurauksena ihminen karkoitettiin paratiisista, eikä nykymeno hyvää ennusta.

        Älykkölukija saattaa huomata ristiriidan fuusioenergian ja tiedon puun synnin välillä, mutta ei itse tieto ole synti, vaan sen väärinkäyttäminen. Eli tieto on vain väärissä käsissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos otetaan huomioon maapallon vesivarat, jotka ovat kohtalaiset, on päivän selvää että Jumalan suureen suunnitelmaan kuuluu ihmisen keksimä fuusioenergia, jonka polttoaineena toimii, vesi!
        Tai ainakin kuului, syntiin lankeamuksen, tiedon puun omenan, seurauksena ihminen karkoitettiin paratiisista, eikä nykymeno hyvää ennusta.

        Älykkölukija saattaa huomata ristiriidan fuusioenergian ja tiedon puun synnin välillä, mutta ei itse tieto ole synti, vaan sen väärinkäyttäminen. Eli tieto on vain väärissä käsissä.

        Niin älykästä nyt ei olekaan. Paitsi sinä jonka älykkyyskellon viisarit ovat luiskahtaneet jopa yli keskiyön pimeälle puolelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin älykästä nyt ei olekaan. Paitsi sinä jonka älykkyyskellon viisarit ovat luiskahtaneet jopa yli keskiyön pimeälle puolelle.

        Jumala on luonut myös hulluuden ja huonot geenit tai ei ehkä huonoja geenejä ole alunperin luonut mutta tehnyt sillä lailla sekundaa kuitenkin että kaikki geeniversiot eivät kovin hyvin mätsää aina keskenään.


    • Anonyymi

      Klorofomilla parfymoitu vesi tuo mukavan kliinisen vaikutelman ja samalla pitää taudit loitolla.

      • Anonyymi

        Samalla asiakkaat eivät kaikkoa muiden yhtiöiden asiakkaiksi.
        Vaikka muita yhtiöitä ei tällä hetkellä olekkaan. Mutta Hämeenlinnalaisella kaupunkirakennepolitiikalla, ja kokoomuslaisilla markkinatalouspyrkimyksillä, lupa heltiää varmasti kilpailevien vesiyhtiöiden vesi- ja viemäriputkien kaivelulle pitkin kaupunkia ja katuja, kaapeli-yhtiöiden tapaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samalla asiakkaat eivät kaikkoa muiden yhtiöiden asiakkaiksi.
        Vaikka muita yhtiöitä ei tällä hetkellä olekkaan. Mutta Hämeenlinnalaisella kaupunkirakennepolitiikalla, ja kokoomuslaisilla markkinatalouspyrkimyksillä, lupa heltiää varmasti kilpailevien vesiyhtiöiden vesi- ja viemäriputkien kaivelulle pitkin kaupunkia ja katuja, kaapeli-yhtiöiden tapaan.

        Juhlit jo viikonloppua niin sekavaa että.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juhlit jo viikonloppua niin sekavaa että.

        Sillä oli parin valokuituliittymän tarjoajan kanssa sopimus samaan aikaan. Luuli että kun toista ei näy eikä kuulu voi ottaa toisen. Nyt joutuu ottamaan molemmat kun se on halvempaa kuin sopimussakko toisen kanssa. Ei ihme että sekosi. Ja piha on kaiveltu kunnolla kraatereille.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      318
      2957
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2233
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      84
      1661
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      190
      1571
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1365
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1263
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1039
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe