Eläkeläisten kosto

Anonyymi-ap

Muistakaa eläkeläiset, kaikki äänestämään ainoastaan oppositiopuolueita kesäkuun Eurovaaleissa. Tai sitten ei ketään!
Jos duunarit saavat näyttää mieltään, niin toki myös eläkeläiset.

33

236

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Keskustapuolue nousuun eläkeläisten äänillä! Purra saa vetää esinahan päähänsä.

      • Anonyymi

        Kepu tukirahojen perässä himoitseva puolue ei nouse enää koskaan. Persut vei kepun äänet. En ole koskaan äänestänyt kumpaakaan.
        Terveisin hyvin elävä eläkeläinen.


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­y­­m­­f­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        💋 ­N­­­y­­m­f­­­o­m­­a­­­a­­n­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Lastenlasten joululahjat jäädytetään jos verotus nousee. Se on sitä tulonsiirtoa.

    • Anonyymi

      Ei meidän eläkeläisten tervitse osoittaa mieltään koska alle 4000 e:n eläkkeitä ei leikata. Meillä kolahtaa emännän kanssa tilille yhteensä 7000 e eläkettä/kk. Työläisen kuuluu tehdä työnsä eikä lakkoilla, siitä ei eläkkeet kerry. Mikä teitä punakapinallisia vaivaa? Laiskuus?

      • Anonyymi

        Todella hyvin sanottu!


      • Anonyymi

        teiltäpä juuri tullaan leikkaamaan heh heh. Ei sitten bruttoa kannata kehua vaan nettoa... ja meikäläisellä vielä sen päälle päälle tulevat verottomat tuet ja pimeä pisnes


    • Anonyymi

      Ei opposition äänestäminen tuo pieneen eläkkeeseen lisää, eikä apua tarvita leikkauksikaan vastaan, kun niitä ei alle 4000 e:n eläkkeisiin edes kohdenneta. Vasemmisto päinvastoin syöksisi Suomen vaan syvemmälle tuhoon juuri kun aletaan ymmärtää sen vakavuus!

      • Anonyymi

        Lakkoilihan ay- mafiakin protestiksi, vaikka tiesi sen tyhjänpäiväiseksi. Eihän kukaan ole vaatinut vasureita äänestämään.


    • Anonyymi

      Aion äänestää Sinimusta- liikkeen ehdokasta. Katselin siellä olevan melko hyvin koulutettua väkeä.

    • Anonyymi

      Minä saan pelkän kansaneläkkeen, joten sitä ei sakset hetkauta. Töitä olen tehnyt koko ikäni, mutta tuo veropuoli on jäänyt kovin vähille. Mistään ei kuitenkaan ole ollut puutetta, eikä ole tulevaisuudessakaan.

      • Anonyymi

        Et kumminkaan kuulu näiden 100,000 ihmisen joukkoon jotka eivät tarvitse minkäänlaista tuloa elämiseensä.?


    • Anonyymi

      Mahtaakohan Sanna lähteä ehdolle sieltä oppositiopuolueesta?

      • Anonyymi

        Sehän petti jo puolueensa🤣🤣


    • Anonyymi

      aloittaja demarivasuri tämähän on sitä hypridi vaikuttamista. heikompi osasilta ei oteta sen tietää kaikki te vaan jaksatte sekoittaa ihmisten mielet.

    • Anonyymi

      Kyllähän se niin on, että Kansaneläkeläisten halutaankin pysyvän vellijonossa. Vähän niinkuin varoittavana esimerkkinä työuran puutteellisuudesta. Viis siitä oletko sairas tai rajoitteiden vuoksi työnantajan mielestä arveluttava palkata.

    • Anonyymi

      Kansaneläkkeisiin tuli indeksikorotus vuodenvaihteessa, mutta vuokra nousi heti samanverran ja nyt nousee lääkkeiden ja yleinen arvonlisävero niin tottakai näkyy heti hinnoissa. Osa aika töitä olen hakenut koko ajan, mutta kun on työnantajien ja yhteiskunnan mielestä hyödytön niin minkäs teet. Eutanasia kiitos.

      • Anonyymi

        Eutanasia on niitä varten, jotka eivät itse enää kykene tekemään lopullista.
        Kyllä tolkuissaan olevalla köyhällä täytyy olla sen verran munaa, että hoitaa loppunsa itse. Keinoja on lukuisia.


      • Anonyymi

        Sähkölaskut vievä kotona asuvan eläkeet.!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sähkölaskut vievä kotona asuvan eläkeet.!

        Ei vie. Minulla ei koskaan ole ollut vaikeuksia maksaa sähkölaskua vaikka bruttoeläkkeeni onkin alle köyhyysrajan. Pakastin ja jääkaappi sekä nettimodeemi ovat ainoat sähkölaitteet jotka jatkuvasti päällä. Lämpimän ruuan syön joka päivä sekä lämpimän aamupuuron. Ruokani teen itse enkä käytä valmisruokia. Sähkölaskuni siirtoineen 15-16€/kk, kiitos paikallisten sähkö- ja siirtofirmojen. Kertaakaan ei ole tarvinnut kilpailuttaa 38 vuoden aikana mitä täällä asunut


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eutanasia on niitä varten, jotka eivät itse enää kykene tekemään lopullista.
        Kyllä tolkuissaan olevalla köyhällä täytyy olla sen verran munaa, että hoitaa loppunsa itse. Keinoja on lukuisia.

        Mahdollisuus epäonnistua omatekoisessa "eutanasiassa" liian suuri. Pahimmillaan olet porkkanana osastolla loppuelämän veronmaksajien rahoilla se vasta kallista on.


    • Anonyymi

      Nämä muutamat jotka istuu europan yhteisön (!# 13) eivät siellä mitään saa aikaan,
      kunhan viettävät aikaansa 550 miljoonan yhteisössä.
      Eurovaalit eivät mitenkään vaikuta,turha kusettaa mummoja ja vaareja äänestämään.

      • Anonyymi

        Ihan hallitukselle piruilun vuoksi kannattaa äänestää Sinimustaa Liikettä.


    • Anonyymi

      Ikinä en äänestäisi nykyisiä oppositiopuolueita. Jakoivat verorahoja ja synnyttivät täysin epäonnistuneen soten. Heillä ei ollut koulutusta eikä osaamista.

    • Anonyymi

      Maahanmuuttajat kostaa senkin, etteivät kuulleet tuosta aivan erinomaisesta pelastuksesta joka sammutettiin ennenkuin alkoikaan. Tosin vihan vuoro on ensin, kosto on ikuista.

    • Anonyymi

      Eläkeläiset äänestävät jatkossakin nykyisiä hallituspuolueita. Hyvä niin.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Sinimusta liike on nousussa, kun persut pettivät kannattajansa.

    • Anonyymi

      Ikinä en tule demareita äänestämään, he ovat syyllisiä velkaantumiseen ja lisääntyneeseen maahanmuuttoon lieveilmiöineen suomessa.

    • Anonyymi

      Vasemmistoa kaivataan parlymenttiin, niin alkaa kellot kilistä.🥀

    • Anonyymi

      Persut hylkäsivät isänmaan, mutta Sinimusta Liike nousee tilalle!

      • Anonyymi

        Vuoden sisällä Sinimustilla on oma puolueensa sisäinen sisällissota. Nyttenkin ottaa koville, että ollako Iranin vai itseään puolustavan Israelin puolella....


    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      445
      4778
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      15
      1702
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      93
      1438
    4. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      53
      1339
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      22
      1296
    6. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      50
      1171
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1065
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      54
      980
    9. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      865
    10. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      60
      839
    Aihe