SEX- yhtyeen studiolevy neumann, pepe, jippo ja jussi vuosimallia 87

Anonyymi-ap

Erityisesti kappaleet canada ja punaiset huoneet huikeita. Tyylilajeina levyllä kuuluu poprock, AOR, celtic folk rock ja glam rock.

7

163

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tein tästä ketjun kuukausi pari sitten, se lienee jossain alempana.

      Mun mielestä tää levy oli parempi kuin Pyhä Klaani ja oon aina pitänyt sitä Dingon neloslevynä. Parhaat biisit mun mielestä

      Uuden Aamun Kitarat
      Liftari
      Kakarat
      Köyhien Raketti
      Sinä Puhut, Minä Vaikenen

      • Anonyymi

        kuuluuko sun korviis mitkä musalajit tällä julkaisul? celtic folk rokista en ihan varma, mut onhan noissa aika monessa kappaleessa joku säkkipillisoitin vai oisko joku huilu vai mikä lie soitin se onkaan?? osaatko vastata mikä soitin?? Yksi täytekappale löytyy tältä julkaisulta, mutta muuten täynnä vahvaa materiaa. Annoin rymin musasivulle tälle levylle arvosanaks 4/5. Ei kauas jää 5/5 tasosta. Canada on kyllä uskomaton kappale samoin punaiset huoneet kun niissä on jotain nokkelan omaperäistä , luovaa kekseliäisyyttä, paljon upeita melodiavyörytyksiä, koukkujakin ja melodiaa runsaasti sekä kunnianhimoa.

        Kappaleet uuden aamun kitarat, liftari&sinä puhut minä vaikenen löytyvät muistaakseni herra neumannin soololevyltä/soololevyiltä.


      • Anonyymi

        🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑

        💋 ­­N­­y­­­m­f­­­o­m­a­a­­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Noi kolme mainitsemaasi löytyy Neumannin soolo kokoelmalevyltä. Ne kyllä kieltämättä edustavatkin SEX sessioiden parhaimmistoa

      • Anonyymi

        mä oon enemmän tuollaisten canada ja punaiset huoneet-biisien ystävä eli en välttämättä ole ns hittibiisien suurin fanittaja vaan pidän enemmän sellaisista luovan nokkelista, vähän omaperäisistä kappaleista joissa on jotakin todella ainutlaatuista eikä siis ne välttämättä puhuttele suuria massoja.


    • Anonyymi

      En siis tarkottanut celtic folk-rock vaan celtic music tai irlantilaisen musan perinteitä kaikuu korviini hieman kun levyä kuuntelee eli juuri se säkkipilli&joku huilusoitin jossa melodiapalat tuo mieleen irlantilaisia sävyjä. Neumann ei ole uransa aikana ujostellut käyttää levyillänsä eri kulttuureja/eri valtioiden musamelodioita.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      51
      3387
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2035
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      197
      1678
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      131
      1583
    5. 80
      1135
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      266
      996
    8. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      122
      926
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      909
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      72
      855
    Aihe