Oletko valmis rahoittamaan Ukrainan sotaa

Anonyymi-ap

Näyttää nyt siltä että Suomi rahoittaa Ukrainan sotaa, ja oletko sinä valmis maksamaan, että tuet loppuu, veroja nostetaan ym.. Suomi on kohta konkurssissa rahoitetaan euta, Natoo, ukrainainan sotaa ja lähetetään kehitysapuun ym..

32

377

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Työtön ei maksa mitään. Joo, työmarkkinatuesta veroa ja välillistä veroa oluessa ja tupakassa.

    • Jo vain, metsää nurin ja aseistusta Ukrainalle.

      • Anonyymi

        Lähetin 2x laskuvarjojääkärin kenkiä ja nyt Sievin työkenkiä


    • Anonyymi

      Lähetän 30 euroa joka kk.
      Vähintä millä demokratiaa voi puolustaa taantumusta, natsisimia sekä pyhää tyranniputinia vastaan.

      • Anonyymi

        Mämmiä vois lähettää vielä kun parasta ennen päiväys ei ole kohalla.
        Parasta mitä voimme sinne lähettää. Mämmi on hyvää.


    • Anonyymi

      Lahjoitin viime syksynä perintörahoistani noin 50 000 euroa Venäjän armeijan tukemiseen.

      • Anonyymi

        Hyvin tehty. Jos minulla olisi ylimääräistä niin tekisin saman. Ihan vain tasapuolisuuden vuoksi.


      • Anonyymi

        Hehe ha trolli


      • Anonyymi

        Minä kans...Sinne menivät sukuni perintöhopeat ja vihkimä kullat kuin kankkulan kaivoon.


    • Anonyymi

      Ukrainaan lähetetään vanhentumaisillaan olevia ampumatarvikkeita ja Neuvostoliiton aikaista kalustoa.

    • Anonyymi

      Ukraina on ollut ja on edelleen yksi maailman korruptoituneimmista maista.
      Messevät vientitulot valuneet oligarkkien tileille ja sijoituksiin(Ex-sirkustirehtööri nyk. Oligarkkilandian presidentti Zelensky ei suinkaan väpätöisi)n).

      Ukraina potee kroonista sotilaspulaa, mutta ulkomaille eläteiksi karanneet käpykaartilaiset saavat edelleen loisia muiden maiden elätteinä esim pienen Suomen(vrt Suomen asukasluku n 5,5 milj vs Ukraina yli 40 milj).

      Ranskan mummon mies Makronin ehdotus, että Eu:n alueelta lähetetään solttuja Ukrainan riveihin!Ziisus hulluja nuo pollevat päättäjät myös Suomen uusi presidentti ottanut tehtäväkseen Ukrainan sotimiset ,vaikka kotimaansa kärvistelee erilaisten ongelmien vyyhdessä esim ryssä syytää hypridivaikutuksellaan pakoloisia pian satoja tuhansia eläteiksemme mukana ryssän agentteja, vakoojia ja desantteja ym ym

      Matkatoimiston asiakkaat saavat tulla vapaasti tieto kulkee mistä pääsee Suomeenkin


      Jo yli 60000 ukrainalaista pummia elätteinämme.
      Riskejä työikäisiä naikkosia ja käpykaartilaisia vaikka Ukrainassa ankara sotilaspula.
      Höveli Suomi tarjoaa näille kelaelätystä vailla huolta sähkö-,ruoka-,sairaanhoito-,matkakuluja laskuista ymym

      Kela ylikohteliaana ei kysele noiden pankkitilien saldoja tai omaisuuksista mitään vaikka kantasuomalaiselta vauvoista vaareihin kyseleekin.
      Moinen menettely olisi hyvin epäkohteliasta.


      Miksi ukrainalaiset loisivat täällä eivätkä puolusta maataan?
      40 miljoonainen kansa ei puolusta omiaan.
      Sisämaassa täysin turvallista.

      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Kyllä olen!

    • Anonyymi

      Olen lahjoittanut 10 e/v. ukrainalaisille pakolaisille ja vienyt hieman itselleni turhia tavaroita heille. Tämän vuoden rahan keruu on vielä kesken, mutta loppusuoralla.

      Ukrainan puolustussodan rahoittamiseen ehdotan vuoden alusta voimaan astuneiden veronalennusten perumista.

      Pitkäaikatyötön

    • Anonyymi

      en anna senttiäkään

    • Anonyymi

      Suomi rahoittaa kaikkia muita, mutta ei omaa kansaansa! Päinvastoin Suomen nykypäättäjät käyttävät suomen verorahoja varojen siirtoon milloin minnekkin ulkomaille. Todella epäisänmaallista!

    • Anonyymi

      Kyllä kannattaa ehdottomasti auttaa Ukrainaa. Raha on kuitenkin vain rahaa. Onhan se helpompaa kun ukrainalaiset puolustavat demokratiaa eikä meidän tarvitse tapella täällä Suomessa oman maamme itsenäisyyden puolesta. Itse asiassa on todella tyhmää jos Ukraina häviää sen vuoksi, että demokraattiset valtiot eivät auta sitä riittävästi. Suomi sen tyhmyyden seuraukset saa kokea ensimmäisten joukossa.

    • Anonyymi

      Minä voin lähettää Ukrainalle pari paskaa jos valtio maksaa postimaksun.
      Pennin hyrrää en antaisi ukronatseille. Maksakoot USA kun se järkkäsi vallankaappauksen Ukrainassa ja CIA on Ukrainan hallituksen käskynhaltijana vuodesta 2014.

      • Anonyymi

        Oletko putinisti, ,miksi venäläiset eivät kunnioita toisten valtioiden itsemääräämisoikeutta?


      • Anonyymi

        Natsien määrä Ukrainassa monituhatkertaistui, kun russonatsit hyökkäsivät.


    • Anonyymi

      Lahjoitukset ukrainalle ovat enemmän kuin tuplanneet Suomen maksaman kehitysavun, josta tutkimustenkin mukaan yli 90 % katoaa korruptioon. Ukrainalaiset tuskin ovat sen rehelisempiä kuin afrikkalaiset heimoveljensä. Suomi maksaa 1,5-2 mrd kehitysapua ja miljardin vuoden ukrainalle. Kehitysapua maksetaan paitsi suoraan, myös kieroillen myöntämällä kehitysapu"lainoja" joiden takaisinmaksua ei ole syytä odottaa. Näiden lisäksi suomi maksaa maassa vetelehtiville ns pakolaisille n 4,5 mrd vuosittain. Miksi valtion raha ei riitä?

      • Anonyymi

        Annapas linkki siihen tutkimukseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Annapas linkki siihen tutkimukseen.

        Tutkimus löytyy piironginlaatikosta mutta skanneri ja puhelin on rikki ei saa nettiin laitettua laskelmia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tutkimus löytyy piironginlaatikosta mutta skanneri ja puhelin on rikki ei saa nettiin laitettua laskelmia.

        Unohdit, että laatikon avainkin on hävinnyt.


    • Anonyymi

      Suomalaisten olisi aika pistää hallituksen toimet aisoihin, ja palvelemaan suomalaisia.

      • Anonyymi

        Virkamiehet perustuslakiuunon palvelijoina...Pyh!


    • Anonyymi

      Parempi tuhota venälaistankkeja Ukrainassa, kuin Imatralla.

    • Anonyymi

      EN.

    • Anonyymi

      Ilman muuta Ukrainaa tulee auttaa puolustautumaan Venäjän fasismidiktatuurin imperialistista hyökkäyssotaa vastaan.

    • Anonyymi

      Suomi lähettää kaikki Pasi-nimiset pitkäaikaistyöttömät Ukrainaan.

    • Anonyymi

      Se on itään pyrkivien länsi globalistien sota.
      niin suuren rahan ja rikkaiden sotia on turha maksaa köyhästä Suomesta.

    • Anonyymi

      Vapaa Ukraina=vapaa eurooppa

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka maksaa Elokapinan töhrinnän?

      Vieläkö tukevat Elokapinan toimintaa mm. Aki Kaurismäki, Sofi Oksanen, Paleface, Koneen Säätiö ym. ? Kenen kukkarosta ot
      Maailman menoa
      615
      4403
    2. Muuttaisiko viesti mitään

      Haluaisin laittaa viestin, mutta muuttaisiko se mitään. Oletko yhä yhtä ehdoton vai valmis kyseenalaistamaan asenteesi j
      Ikävä
      49
      3520
    3. Valpuri Nykänen elokapina

      Aikas kiihkomielinen nainen kun mtv:n uutiset haastatteli. Tuollaisiako ne kaikki on.
      Maailman menoa
      70
      3207
    4. Jos sinulla kiinnostaisi

      Nyt, miten antaisit minun ymmärtää sen?
      Ikävä
      38
      2971
    5. Oon vähän ihastunut suhun nainen

      Vaikka toisin jokin aika sitten väitin mutta saat mut haluamaan olemaan parempi ihminen :)
      Ikävä
      19
      2324
    6. Se että tavattiin

      Hyvin arkisissa olosuhteissa oli hyvä asia. Olimme molemmat lähestulkoon aina sitä mitä oikeasti olemme. Tietysti pieni
      Ikävä
      12
      2267
    7. Jospa me nähtäisiin

      Sinne suuntaan menossa🤣
      Ikävä
      32
      2241
    8. Oot pala mun sielua

      Jos toivot, että lähden mä lähden. Jos toivot, että jään mä jään. Koen, että olet mun sielunkumppani, mutta lämmöllä my
      Ikävä
      17
      2060
    9. Elämä jatkuu

      Onneksi ilman sinua
      Ikävä
      29
      2015
    10. Hei T........

      Ajattelin kertoa että edelleen välillä käyt mielessä.... En ole unohtanut sinua, enkä varmasti ikinä... Vaikka on kulunu
      Suhteet
      48
      1973
    Aihe