Maanantaina särkee pää,
Kaikki ääliöt mua rääkkää.
Tulis edes kohta tiistai;
Johan äijä hymyilee.
Ei keskiviikko mene.
Torstai ei etene.
Perjantai on jäänyt kalloon.
Silloin kaupungilla haisen,
Sieltä isken hirveen naisen.
On samantekevää
Mikä tauti siitä jää.
Tänään mä vedän nahat.
Tänään juon kaikki rahat.
Tänään mun täytyy pahat
Naaraat kaataa.
Maanantaina
perjantaita haudon.
Viiden päivän putki taas,
Pomon naamakin mua raastaa.
Nyt vielä toisten hyväks raadan,
Joskus muutan kohtalon.
Vaikka nyt vituttaa,
Huominen helpottaa,
Kun perjantai on jäänyt kalloon.
Perjantai kallossa
Anonyymi-ap
3
254
Vastaukset
- Anonyymi
Miks jokainen elämänkoululainen kuvittelee olevansa suuri riimittelijä kun ei selvästi taidot riitä. Lisää piriä
Äänellänsä lintukin laulaa. Rikassisältöinen balladi!
- Anonyymi
pohjois - amerikassa alkoholin suurkuluttajina tunnetut manitoban keltamaksa-intiaanit ovat aina herättäneet pelonsekaista kunnioitusta
- toisaalta täysin unholaan on jäänyt pienempi heimo Nez Perceet
- hehän kyllä olivat tiukanpaikan tullen erittäinkin kovia vetämään Perseet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki1843399Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from1042595Mies, näen sinua hetken
ja olet mielessä ikuisuuden. Toisia näen ikuisuuden ja he eivät jää mieleen hetkeksikään. Muistan jokaisen kohtaamisen82469Riikka Purra on ihana, jämpti
Hän yrittää saada Suomen taas kuntoon. Sanoo asiat suoraan, eikä piiloudu kapulakielen taakse. Riikan kaltaisia päättä572432Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276942361Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman72047Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.01800Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling401740Sorsa: kuvaputki - Lipponen: kaasuputki - Marin: ryppyputki
Nuo kolme demaria ovat poikkeuksia Suomen poliittisessa historiassa. Ovat ainoita, jotka ovat kyenneet nostamaan puolue331648- 841388