Maanantaina särkee pää,
Kaikki ääliöt mua rääkkää.
Tulis edes kohta tiistai;
Johan äijä hymyilee.
Ei keskiviikko mene.
Torstai ei etene.
Perjantai on jäänyt kalloon.
Silloin kaupungilla haisen,
Sieltä isken hirveen naisen.
On samantekevää
Mikä tauti siitä jää.
Tänään mä vedän nahat.
Tänään juon kaikki rahat.
Tänään mun täytyy pahat
Naaraat kaataa.
Maanantaina
perjantaita haudon.
Viiden päivän putki taas,
Pomon naamakin mua raastaa.
Nyt vielä toisten hyväks raadan,
Joskus muutan kohtalon.
Vaikka nyt vituttaa,
Huominen helpottaa,
Kun perjantai on jäänyt kalloon.
Perjantai kallossa
Anonyymi-ap
3
253
Vastaukset
- Anonyymi
Miks jokainen elämänkoululainen kuvittelee olevansa suuri riimittelijä kun ei selvästi taidot riitä. Lisää piriä
Äänellänsä lintukin laulaa. Rikassisältöinen balladi!
- Anonyymi
pohjois - amerikassa alkoholin suurkuluttajina tunnetut manitoban keltamaksa-intiaanit ovat aina herättäneet pelonsekaista kunnioitusta
- toisaalta täysin unholaan on jäänyt pienempi heimo Nez Perceet
- hehän kyllä olivat tiukanpaikan tullen erittäinkin kovia vetämään Perseet
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1716165Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa614693Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu514440Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa644279Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa682692En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622195Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331662odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1331564- 481483
- 341328