Onko tietoa siviilivihkisen etikettisäännöistä. Tai tietääkö joku mistä sitä tietoa löytyy??
Esim voiko morsian pukeutua perinteiseen hääpukuun vai pitääko olla suht normaalit juhlavaatteet vain??
Muuta tietoa aiheesta tai kokemuksia???
siviilivihkiminen
4
807
Vastaukset
- vihkiminen
Täältä varmasti löytyy kokemuksia, näkemyksiä ja niitä pukujakin :)
http://www.naimisiin.info/cgi-bin/yabb/YaBB.cgi?board=siviili - vihkiminen
Tuomari on vihkinyt meidät. Itselläni oli shampanjanvärinen juhlapuku. Sellainen vanhojen tanssi-tyyliin sopiva. Anoppini taas oli pukeutunut ihan mustavalkoiseen, tosin juhlavaan paitaan ja mustiin housuihin. Luulen, että siviilivihkiminen on niin epämuodollinen, että päällä voi olla melkein mitä tahnsa, kunhan ei nyt verkkareita, jos on vieraita läsnä...
- nanna
Ajattelin enemmänkin sitä, että vihkiminen ei tapahtuisi maistraatissa vaan jossain muualla. Paikalla olisi ystävät ja sukulaiset. Eli muuten samanlaiset häät kuin kirkkohäät, mutta vain siviilihäät...
- heinämorsian
Hääsi saat suunnitella millaisiksi tahdot ja saat laittaa haluamasi laiset vaatteet. Mulla on ihana tyylikäs prinsessähääpuku, vaikka meillä on siviilivihkiminen. Meidät vihitään juhlapaikalla, ulkona, jos ei sada vettä ja sisällä sateen sattuessa. Siviilivihkimisemme sisältää vihkijän puheen, valat ja runon. Netistä löytyi kaunis puhe rakkaudesta ja avioliitosta sekä sormusvalat, jotka muokkasimme meille sopiviksi. Eli häämme tulevat olemaan hyvin paljon samanlaiset kuin kirkkovihkiminenkin. Ainoastaan uskonnollisuus on poissa ohjelmasta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oi mun haniseni
Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli305792Kyllä mulla on sua ikävä
Teen muita juttuja, mutta kannan sua mielessäni mukana. Oot ensimmäinen ajatus aamulla ja viimeinen illalla. Välissä läm144364Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle403237IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä.
IS:n tiedot: Toni Immonen irtisanottiin MTV:ltä Toni Immonen työskenteli pitkään MTV:llä. IS uutisoi torstaina Toni Imm522951Israel aloitti 3. maailmansodan
https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011297979.html Israel se sitten aloitti näköjään kolmannen maailmansodan.3391549Vihdoin tiedän että tämä on molemminpuolista
Saattoi se koko ajan olla silmiemme edessä mutta kumpikaan ei uskaltanut sitä toivoa. Kunpa nähtäisiin pian, toivottavas861338- 621276
Nainen, meidän talossa on säännöt
1. Mies on aina oikeassa. 2. Ei vastaväitteitä. 3. Mäkättäminen kielletty. 4. Suhde on tärkein. 5. Ei salaisuuksia. 6. E2321206- 791169
Natoon liittyminen on alkanut kaduttaa.
Nato on muuttunut niin paljon, että se ei ole enää se mihin haluttiin liittyä. Usa on vetäytynyt ja 5% osuus valtion tul4011161