Siis vaan yksi asia edes kiitos
Mitä hyvää kokoomus on koskaan saanut aikaiseksi suomen kansalle
18
216
Vastaukset
- Anonyymi
Kokoomus on joillekin ihan hyvä provoaloitusten aihe...
- Anonyymi
Onko mahdoton pysyä aiheessa edes kerran pliis
- Anonyymi
Samaa toivoisi kirjoitusvirhe kirjailijaltakin. 90% palstasta hänen spämmiään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Samaa toivoisi kirjoitusvirhe kirjailijaltakin. 90% palstasta hänen spämmiään.
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Liity mukaan keskusteluihin
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Meidän mielestämme keskustelu kuuluu kaikille. Jos haluat apua ongelmaasi, jakaa ajatuksiasi tai kysyä mielipiteitä, aloita keskustelu! Anonyymisti tottakai.
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️Spämmäys ei ole keskustelua. Se opetetaan nykyään jo esikoulussa. Viimeistään alakoulun aikana keskusteluun kykenemätön siirretään tähtiryhmiin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Spämmäys ei ole keskustelua. Se opetetaan nykyään jo esikoulussa. Viimeistään alakoulun aikana keskusteluun kykenemätön siirretään tähtiryhmiin.
Siksi persut käyvätkin vain tarkkiksen.
- Anonyymi
Saa näyttämään kaikki tai melkein kaikki muut vaihtoehdot hyvältä.
- Anonyymi
Kokoomus yekee laman
Kohta kukaan ei osta paneeleja , paitse ne jotka saane ilmaseksi yritystuella palkansaajien maksaessa kaikki taas- Anonyymi
Kommunismin aate ei kirkastu ellei nauti pohjalle pulloa kirkasta.
Toisaalta rapajuoppojen määrän vähentyessä aattee kannatuslukematkin alamäessä.
- Anonyymi
Ei oo kansalla enää bataa ostaa paneeleja men kaikki rahat rikkaiden yriyustukiloisten eläyykseen
- Anonyymi
Kannusti Suomen köyhiä syömään silakkaa, siis kokoomus Holkeri.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️💲💲💲💲
Pitäisi saada Sanna Marin takaisin Elinkeinoministerin virkaan.
Sanna puhaltaisi sellaiset EU-tukiaiset koko hotelli/ravintola -elinkeinolle, että kaikki nousisivat ja kaikki selviäisivät.
Kyllä on osaamaton hallitus . Nyt lisää yritys lopettamisia . Alv tulot pienenee entisestään . Ei talous toimi näin . Mutta eihän nämä hallituksen pöllöt sitä tajua . Moni näistäkin elänyt ikänsä tuki kusimulleina .
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ - Anonyymi
Paneeliuskovainen ei sidä yhtään kritiikkiä
Kabeeikin raivina kun sijoitti rahansa paneeleihin ja kun kyseenalaistaja kysyy
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Ei olla venäjän äärioikesto diktatuurissabielä vaikka menossa
☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️☀️ - Anonyymi
Syksyllä tulee Orpo vero.
- Anonyymi
Noi negatiiviset asiat veroista kannattaa pitää mahassan ,kun tälläinenkin kuin minä sain toiveista hitusenkin kii.
- Anonyymi
Kyllä yksiasia voisi ehkä toiveissa onnistua niin säästytään kierteellä missä maksut vain luisuu.Orpo sanoi että se oli tässä leikkaukset mutta sivulta kuuluu soraääniä.Olen kyllä heikkojen puolella ,mutta jos orpo onnistuisi niin tällä päästäisiin.Ei ne muutkaan mitään järkevää ole ehdottanut.Kyllä eläke indeksi nousee vuoden alusta ja arvonlisä vero laskee jos onnistuu hitusenkin suuntaan uusille urille.
- Anonyymi
Tulin positiiviselle kannalle kun purra saksia heilutti,seurasin heti perässä ja olen jo karsinut turhia palveluita ja romuja.
- Anonyymi
🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒🍒
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://www.ero4.fun/girl4love
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328497Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4365224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72083Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571143Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17786Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68696Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.32693- 42661
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36627