Olen kai ymmärtänyt palstan tarkoituksen väärin

Anonyymi-ap

Luulisi että täällä palstalla kirjoitellaan ikävissään viestejä sellaisille ketä ikävöidään, eikä muuten saada viestejä perille niille kuivatuille, mutta täällä nähtävästi suurimmaksi osaksi puretaan vaan jotain pahaa oloa ja kiukutellaan. Muutama aiheeseen liittyvä eksynyt joukkoon jolla on oikeasti jotakuta ikävä. Ikäväpalstan tekstit on suurimmalta osin ikävää luettavaa, miksi?

31

419

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kyllä. Leikitään ja pelleillään, mutta voisihan tähänkin aloitukseen sitä ikävöintiä lisätä.

    • Anonyymi

      Niin se on että täällä mustamaalataan, valehdellaan ja yritetään saada toista huonoon valoon josta tämä mustamaalaaja itse hyötyisi. Läpinäkyvää kaikki tämä se kun on jo nähty. Vuosia jo yritetty mutta yritykseksi taitaapi jäädä. Kaikki näkevät mikä meno palstalla on.

      • Anonyymi

        Joo ahkerimmat juontajat on kyllä pantu merkille, esim itse fanaattisesti ja infernaalisesti mustamaalaava, joka ratsastaa sellaisella kokemuksella, että häntä mustamaalataan, kunnon teinin telenovela ja yritys olla kiero🤭


      • Anonyymi

        Toisten satuttaminen on valinta.


      • Anonyymi

        Kun olisikin vain palstalla mutta kun irl selostetaan tietävän näköisenä kuka palstalla skriivailee 🙈


    • Anonyymi

      Joo, no tämähän on tosiaan vain keskustelupalsta, eikä esim muihin etovan epärealistisesti suhtautuvien peräkammarinpoikien senssikanava missä yrittää manipuloida naisena esiintyvää miestä tai russuttaa sille mielipahansa muuten vain

      • Anonyymi

        👍👍


    • Anonyymi

      Ihmiset voivat Suomessa huonosti, eikä heillä ole keinoja nostaa itseään ylös. On alkoholismia, on mielenterveysongelmia ja yksinäisyyttä.

      Sen sijaan, että he keskittyisivät positiivisiin asioihin elämässään ja pyrkisivät kehittämään itseään, he luovuttavat ja antavat itsensä vajota entistä syvemmälle pahaan oloon, vellomalla siinä täällä ja levittämällä sitä siten myös muihin.

      Joillakin ei ole mielikuvitusta tarpeeksi yrittää voida paremmin, joillakin ei ole tietoa keinoista, jotkut ovat liian masentuneita toimimaan oikeassa elämässä, joillakin taas ei ole ymmärrystä edes omasta tilanteestaan.

      Ehkä siksi, että tämä palsta on suhteellisen aktiivinen, tänne heitä sitten kertyy huutamaan pahaa oloaan, itseinhoaan, katkeruuttaan ja voimattomuuttaan. Haluavat tulla huomatuksi ja huomioiduksi, vaikka sitten negatiivisessa mielessä.

      • Anonyymi

        Sivusta kommentoin, että aina ei ole voimia nostaa itseään ylös. Siksi jää nostalgiaan kiinni, niihin hyviin muistoihin kun ja jos nykyään menee huonosti. Itsensä kehittäminenkin kuten kaikki uudet projektit vaativat energiaa. Jos ei jaksa ottaa maalipensseliä käteen tai ei jaksa soitella tai ei jaksa mitään muutakaan kivaa tehdä, mikä toisi voimia. Voi olla, että paras ystävä asuu satojen kilometrien päässä, jonne sen piti muuttaa miehen perässä. Ei ole sama asia puhua puhua puhelimessa kuin jutella kasvokkain. Voi olla, että kaverit asuvat kaukana.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että aina ei ole voimia nostaa itseään ylös. Siksi jää nostalgiaan kiinni, niihin hyviin muistoihin kun ja jos nykyään menee huonosti. Itsensä kehittäminenkin kuten kaikki uudet projektit vaativat energiaa. Jos ei jaksa ottaa maalipensseliä käteen tai ei jaksa soitella tai ei jaksa mitään muutakaan kivaa tehdä, mikä toisi voimia. Voi olla, että paras ystävä asuu satojen kilometrien päässä, jonne sen piti muuttaa miehen perässä. Ei ole sama asia puhua puhua puhelimessa kuin jutella kasvokkain. Voi olla, että kaverit asuvat kaukana.

        Tiedän, itse elän masennusdiagnoosin kanssa myös.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän, itse elän masennusdiagnoosin kanssa myös.

        Ei hemmetti 🤔 Olenkohan minäkin masentunut. 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei hemmetti 🤔 Olenkohan minäkin masentunut. 🤔

        Minä en tiennyt olevani masentunut. Minä menin lääkäriin alun perin, koska olin vain niin väsynyt koko ajan. Harrastukset olivat jääneet, sosiaalinen elämä oli työn ulkopuolella olematonta. Mikään ei kiinnostanut. Väsymys oli minulla se päällimmäinen oire.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoin, että aina ei ole voimia nostaa itseään ylös. Siksi jää nostalgiaan kiinni, niihin hyviin muistoihin kun ja jos nykyään menee huonosti. Itsensä kehittäminenkin kuten kaikki uudet projektit vaativat energiaa. Jos ei jaksa ottaa maalipensseliä käteen tai ei jaksa soitella tai ei jaksa mitään muutakaan kivaa tehdä, mikä toisi voimia. Voi olla, että paras ystävä asuu satojen kilometrien päässä, jonne sen piti muuttaa miehen perässä. Ei ole sama asia puhua puhua puhelimessa kuin jutella kasvokkain. Voi olla, että kaverit asuvat kaukana.

        Ne voimat eivät ainakaan tällä palstalla palaudu.


      • Anonyymi

        Usko pois kun sanon ettei tarkoitus ollut kostaa mutta se maistuu silti makeammalta kuin hunaja.


    • Anonyymi

      Sitten nämä mustamaalaajat yrittävät olla ovelia, mutta lopulta hukkuvat omaan jätöksiinsä tässätapauksessa sontaan.

      • Anonyymi

        Siltä näyttää, että tukiasemana käytetty sössöttäjien lokaatio on kupattu loppuun


    • Anonyymi

      Valitettavasti juurikin näin.

    • Anonyymi

      Eiköhän jokainen päätä itse oman tarkoituksesta käydä anonyymeilla keskustelupalstoilla. Et voi ohjata muita kuin pysymällä itse asiassa ja sillä tavalla ohjata keskustelun suuntaa. Tällaiset paimenviestit on lähinnä koomisia täällä.

    • Anonyymi

      J
      0
      0

    • Anonyymi

      minut tuotiin tänne ainakin hakattavaksi ja ottamaan paskaa, enkä tiedä syytä, haluan vain kokonaan nuo kaikki vaikutukset pois itsestä ei ole minun tietoisuutta ei milloinkaan.

    • Anonyymi

      Kakskytviistuhatta kertaa sana huora, meni mun mielestä. Vasemmasta sisään äläpäästä ulos.

    • Mulle tää ikävä on kosto, eli mä tuun aina tänne sillon, kun en saa sinkut palstalla tarpeeks vastauksia. Ja ne kihisee raivosta kun mä petän niitä täällä.

      • Mikä kosto siis ja kenelle 🙃


      • originalpieninainen kirjoitti:

        Mikä kosto siis ja kenelle 🙃

        Mua ei kannata aina niin tosissaan ottaa, mä piruuttani ikään kuin kiukuttelen, kun ei tuu vastauksia. Mutta ei tätä niin vakavasti tarvi ottaa.


      • JeroP kirjoitti:

        Mua ei kannata aina niin tosissaan ottaa, mä piruuttani ikään kuin kiukuttelen, kun ei tuu vastauksia. Mutta ei tätä niin vakavasti tarvi ottaa.

        En mä ottanutkaan tota vakavasti mitenkään.
        Mihin sä olet vastauksia muuten halunnut?


      • originalpieninainen kirjoitti:

        En mä ottanutkaan tota vakavasti mitenkään.
        Mihin sä olet vastauksia muuten halunnut?

        En nyt ees muista enää, on aika hiljanen toi sinkut ollu viimeaikoina.


      • JeroP kirjoitti:

        En nyt ees muista enää, on aika hiljanen toi sinkut ollu viimeaikoina.

        Joku on hävinnyt palstalta kun on
        hiljaisempaa ollu joka puolella..


    • Anonyymi

      Älä pahoita mieltä täällä.
      Palsta on palsta. Se ei muutu.

      Kirja vinkki sulle:
      Tässä prinsessa pelastaa itsensä
      Amanda Lovelace

      Tarina prinsesta joka muuttuu neidosta kuningattareksi. Tarina runojen muodossa
      s.207
      " olen ihan varma, että suonissasi virtaa
      tähtipölyä - naiset ovat taikaa "
      ( Amanda Lovelace )

      • Anonyymi

        Siis tossa sivulla on joku osuva runo vai miten?
        Et sitten tahtoisi kopioida sitä tänne?


    • Anonyymi

      Kirja vinkki poistettu ?

    • Anonyymi

      Tsekkaa Amanda Lovelace

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8346
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      40
      2545
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2263
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1929
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1664
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1452
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe