Puhutko toisista ihmisistä

Anonyymi-ap

pahaa, jotta näyttäytyisit itse jotenkin paremmassa valossa?

120

1053

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei kuulu tapoihin puhua pahaa kenestäkään.

    • Anonyymi

      En puhu pahaa, vain kostoksi ja niin ettei hän tiedä siitä mitään. En ole ihastuksista puhunut pahaa tietoisesti voi olla että minut ymmärtää väärin monestikkin.
      T.n muttei Niilo

    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kyllä se lapsuudessa syrjitty kirjoittaja kokee tarvitsevansa tuota.

      • Anonyymi

        Tämä sinun pulppuava puhe vaikuttaa aika järjenvastaiselta, ikäänkuin oletat muiden saavan heti kiinni, että niin


    • Anonyymi

      Mies puhuu rumastii naiste hammas ja raiskaa

    • Anonyymi

      Tuo ei ole fiksu. Siitä se yleensä johtuu, että halutaan nostaa omaa itsetuntoa. On kuitenkin väärä ja ennen kaikkea juuri itselle vahingollinen toimintamallit. Kunpa kaikki sen huomaisivat. On myös kiusaamista. Eli niin kauan kuin aikuiset toimivat noin, ei koulukiusaaminenkaan koskaan lopu.

      Voikaa hyvin!

      • Anonyymi

        tarkoitin "fiksua"


    • Anonyymi

      Kaikki terveet joutuvat joskus myöntämään virhe3nsä. Se on tunnustettava ja sisulla eteenpäin.

    • Anonyymi

      Niin, kannattaa miettiä mitä varmoja tietoja toisista jakaa ja miettiä kertojan motiiveja

    • Anonyymi

      Onko sinulle tällainen ns Vastakkainasettelu jotenkin erityisen ajankohtaista?

      • Anonyymi

        mitä vastakkainasettelua tässä on?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitä vastakkainasettelua tässä on?

        Selvästi joku juupas eipäs- keskustelu menossa kun puntti tutisee kun on tullut hyökättyä yhtä ihmistä vastaan ja puhuttua mitä sattuu ja nyt pitää yrittää kehitellä joku tuhkainen teoria, että miten itseään ja kunniaansa puolustava yrittää suolata tms ja yhyy kyynel


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selvästi joku juupas eipäs- keskustelu menossa kun puntti tutisee kun on tullut hyökättyä yhtä ihmistä vastaan ja puhuttua mitä sattuu ja nyt pitää yrittää kehitellä joku tuhkainen teoria, että miten itseään ja kunniaansa puolustava yrittää suolata tms ja yhyy kyynel

        Eipä kyllä yllätä, ettei joukolla hyökkäävät osaa ottaa vastuuta individuaaleina tai yhdessä. Mitätöntä porukkaa


      • Anonyymi

        Tottakai aihe on. Joka sanoo vastakkainasettelun olevan ohi tai ajan, on tuplaten valehtelija niin pienissä kuin suurissakin ilman muuta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tottakai aihe on. Joka sanoo vastakkainasettelun olevan ohi tai ajan, on tuplaten valehtelija niin pienissä kuin suurissakin ilman muuta.

        Onko mahdollista kuitenkin että kaukaa haettu vastakkainasettelusi ei pyöritä koko maata?


    • Anonyymi

      Täällä jotkut trollit tekevät sitä minkä kerkeävät. Mustamaalavat ja puhuvat rumaa. Ei taida teidän äiditkään tietää millaisia kultapoikia sieltä päätteiden takaa oikein löytyykään.

    • Anonyymi

      En. Minun puheet eivät liity mitenkään puheen kohteisiin. Kuvastavat vain minua. Mahdollisesti traumojani. Puolustan aina, jos huomaan, että jostain yhdestä ihmisestä ollaan tekemässä isommalla porukalla sylkykupoia ilman mahdollisuutta kertoa omaa näkenystään ja en arvosta tätä piirrettä ihmisyydessä kovin korkealle ja pidän lähtökohtaisesti ihmisistä, joita pidän outoina, weird, yksinnäisinä susina, mustalampaina (totuus on uaeimmille vaikeaa) kunnes toisin todistetaan että näen että ei anssitse ihailuani.

      • Anonyymi

        Tai vähintään poiistun tilanteesta,jossa huomaan että yhdestä tehdään silmätikkua toistuvasti ja useammalle henkilölle.

        Saatan kahden kesken kuunnella toisesta ouhuttavan selän takana mutta ymmärrän että puhe kertoo useimmiten henkilöstä itsestään. Eli se mistä haukutaan on selvästi henkilön oma heikkous


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tai vähintään poiistun tilanteesta,jossa huomaan että yhdestä tehdään silmätikkua toistuvasti ja useammalle henkilölle.

        Saatan kahden kesken kuunnella toisesta ouhuttavan selän takana mutta ymmärrän että puhe kertoo useimmiten henkilöstä itsestään. Eli se mistä haukutaan on selvästi henkilön oma heikkous

        Toi on kyllä ohan tosi tai sit jolle ollaan kateellisia tai sairaan kateellisia, siit puhutaa täyttä pskaa! ap on yksi noista puhujista!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi on kyllä ohan tosi tai sit jolle ollaan kateellisia tai sairaan kateellisia, siit puhutaa täyttä pskaa! ap on yksi noista puhujista!

        Et tuota kovinkaan selkeää tekstiä, oletko maistissa? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tuota kovinkaan selkeää tekstiä, oletko maistissa? Sivusta

        En, mutta taidat olla jossain aineissa. Vai tuleeko
        ärsyttävyytesi geeneissä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et tuota kovinkaan selkeää tekstiä, oletko maistissa? Sivusta

        Ja oli äskeinen eka vastaus sitäpaitsi myös viimeinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En, mutta taidat olla jossain aineissa. Vai tuleeko
        ärsyttävyytesi geeneissä.

        No se ei laitonta ole se ärsyttävyys nimittäin eikä näyttäydy toteen tai ratkaise mitään probleemaa väijyä muiden selaimessa


    • Anonyymi

      Ihan vinkkinä vain:

      ihminen, joka puhuu pahaa toisista, ei koskaan näyttäydy itse paremmassa valossa. Osoittaa vain olevansa vastenmielinen tyyppi.

      • Anonyymi

        Miksi pitäisi näyttäytyä jossain valossa? Et ole hyvä ihminen tekstistäsi sen huomaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi pitäisi näyttäytyä jossain valossa? Et ole hyvä ihminen tekstistäsi sen huomaa.

        Kysy tuota aloittajalta, minä vain vastasin aloitukseen.


    • Anonyymi

      Aloittajan pitäisi tietää itse vastaus, koska se että kirjoitat nyt toisesta täällä pahaa ja välität hänen tekevän jotain pahaa on juurikin sitä mitä aloituksessa kyselet eli mikä on motiiviksi?

      • Anonyymi

        Onko sulla mitään syytä reagoida, jos et jauha muista hevon peetä ns? Sivusta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sulla mitään syytä reagoida, jos et jauha muista hevon peetä ns? Sivusta

        Onko sinulla vajakki mitään syytä aina sivusta kommentoida jos et ole jälleen kerran itse syy ja seuraus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Onko sinulla vajakki mitään syytä aina sivusta kommentoida jos et ole jälleen kerran itse syy ja seuraus.

        No mutta tämähän selvensi, vaikka pitäis toisille varmaa loppuun asti jauhaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta tämähän selvensi, vaikka pitäis toisille varmaa loppuun asti jauhaa

        En odota älynlahjojen suhteen suuria jos joku aivan autettavan tasoinen marssittaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En odota älynlahjojen suhteen suuria jos joku aivan autettavan tasoinen marssittaa

        Joka ei käy töissä koska ding dong ja jonka päivät kuluu yötä myöten keskustelupalstalla väijymiseen ja foolihappovajareissa huonosti rullaavaan ajatteluun. Aika teiniä


    • Anonyymi

      Sulla on VALTAVA tarve alentaa

      • Anonyymi

        Toimitko aloittajan kuvailemalla tavalla? Oletko syyntakeeton?


      • Anonyymi

        Ikävää kun äiti halvensi pienenä ja suosi sisarusta enemmän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikävää kun äiti halvensi pienenä ja suosi sisarusta enemmän.

        Muista murtaa arvostelijan mieli sinä olet hyvä just noin👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muista murtaa arvostelijan mieli sinä olet hyvä just noin👍

        Kyllä siitä katkeroituu ilman muuta ja alkaa vihaamaan maailmaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä siitä katkeroituu ilman muuta ja alkaa vihaamaan maailmaa.

        Siis senkö takia, ettei voi murskata toista henkisesti jonkun jokellusalustan kautta koska ei ensinnäkään tunnista anonyymitden huomioon ottaen? Voimia yksärit sun muut


    • Anonyymi

      No se on tän palstan pontti ja sitä tehdään kokoajan ja täysin TOTTA. Mitä muuta tällä palstalla tehdään kuin valehdellaan niin saatanasti ja mustamaalataan.

      • Anonyymi

        Paitsi ne mitkä on stalkkaus kirjoituksia. Ne on totta.


    • Anonyymi

      Kerro sinä, kun sulla näyttää olevan asiasta mielipide. Kuuntelen kyllä erilaisia mielipiteitä.

      • Anonyymi

        Kikakika


    • En puhu pahaa kestään. Toki joskus saatan arvostella sellaista, joka on ollut ensin itse ilkeä minulle, mutta en muuten.

      • Anonyymi

        Eksoottinen aito maa tuo Bhutan

        Valehtelit käyneesi siellä

        Eller hur


      • Anonyymi kirjoitti:

        Eksoottinen aito maa tuo Bhutan

        Valehtelit käyneesi siellä

        Eller hur

        Ihme juttuja. En ole käynyt missään kaukana pitkiin aikoihin... Mutta ethän sinäkään minua tunne.


      • Anonyymi

        Hymyillen kumarran ja söpötän ulkoa opeteltuja tarinallisuuksia. Haluun hetkittäin elää sadussa toisen kanssa. Haluun et edes hetken joku näkis ja uskois minussakin olevan hyvyyttä ja vilpittömyyttä. Paketoin mun haavat ja epävarmuudet koreeseen pakettiin. Oon hyvä somistaan ja sen avulla saankin kehuja muiltakin kuin itseltäni. Myös ammatillinen urani perustuu osin kiinnostukseen teatraalista ilmaisua ja elitistä materialismia kohtaan.

        Jos mikään uhkaa rikkoa mun sadun illuusiota, tai joku erehtyy käsikirjottaan mun tarinaa toisin kuin suunnittelin, niin käännän sille ensin selkäni, raivoon sit turvallisen etäisyyden päästä ja lopuksi kostan kaukaa kieroilemalla. Mikään ei sillon ole mulle pyhää, eikä kukaan ole enää mulle arvokas. Kostan pettureille juuri niillä samoilla keinoilla, joilla mua itseäni on satutettu syvimmin. Eristän jopa läheiseni itsestäni, ja olen silmää räpäyttämättä valmis maksamaan siitä kovimman tuntemani hinnan: eristän samalla itseni heistä.

        Olen kevytharjoitellut samaa mun ystävien kanssa. Kadehdin niitä harvoja kavereita joita mulla on. Haluisin niiltä niin paljon enemmän, ja siks puhun niistä pahaa selän takana ja teen kiusaa siinä missä pystyn. Yritän määrätä ja kontrolloida niitäkin, vaikka ei ne mun kiukutteluista paljoa välitä, vaan ottavat etäisyyttä just sillon kun eniten tarttisin tukea ja turvaa. Olen lapsuudesta asti joutunut yksin setvimään ristiriitaiset tunteeni, ja kehittänyt vahvat defenssit siinä onnistuakseni. Tunteiden syrjään sysiminen, aktiivinen unohtaminen ja tunteiden projisointi muille ovat pitkään olleet mun selviytymisvälineitä. Läheisiä ihmissuhteita on niiden vuoksi ollut lähes mahdoton luoda tai varsinkaan säilyttää.

        Jos muut ei toimi minuutilleen mun päiväohjelman mukaan, suutun ja menen sirpaleiksi. Jos ympäristö ei tarjoa riittävästi mulle mieleistä vaihtelua ja virikkeitä, alkaa mun mieli harhailla ja tekee mieli siivota elämästä kaikki esteet kuten erilaisuuden hyväksymistä ja sopeutumista vaativat ihmissuhteet. Jos en saavuta viikoittaista orgasmiannostani toisen ihmisen kehoa hyväksikäyttämällä, ei mulla ole mitään keinoa mun oman kehon energioiden tasaamiseen, ja se ylivirittyminen ajaa mun mielen maaniseen tilaan. Sellainen hallitsemattomuus on helvetistä ja teen melkein mitä tahansa, että saan sen estettyä.

        Pelkään omien tunteideni äärimmäisyyttä niin, että yritän viimeiseen asti tukahduttaa negaatioiden ilmitulon. Pelkään muiden ihmisten tunteiden yllätykselllisyyttä ja äärimmäisyyttä, ja pelkään että sen uhan edessä joko nöyrryn ja alistun vastoin omaa tahtoani tai päästän huolella patoamani aggressiot valloilleen. Pelkään, että vahingoitan minulle kaikkein tärkeimpiä ihmisiä niin pahoin, että he hylkäävät minut ikiajoiksi ja olen lopulta täysin yksin. Tarvitsisin rakkautta ja lämpimän mutta lujan halauksen ilman mitään vastavuoroisuuden vaatimusta. En silti pysty luvata, että antaisin mitään ihmiselle, joka minusta välittää. Tarvitsen ensimmäisen kokemuksen vastikkeettomasta rakkaudesta, ennen kuin pystyn tutustua itseeni. En tiedä vielä kuka tai mikä olen. En tiedä mikä minulle on tärkeää. Olen niin ohut, olen niin hajallaan. Poimin ja kopioin merkityksiä ihailemiltani ja kadehtimiltani ihmisiltä. Kerään ohjeita ja sääntöjä omaan elämänkäsikirjoitukseeni ilman omaa sisäistä filtteriä, koska en suostu tuntea mitään sisälläni. En tunne mistä minä alan tai mihin minä lopun.

        En uskalla päästää ketään lähelle, en uskalla hakeutua edes puhe etäisyydelle anteeksi pyytääkseni. Pelkään että kaikki kohtelee mua kaltoin ja hylkää. Sellainen on ilkeää, ja siksi olen varmuuden vuoksi ensin itse ilkeä muille. En tee mitään kierteen katkaisemiseksi, mutta saan lohdutuspalkintona pienen tyydytyksen kun voin lopuksi todeta ivallisen katkeraan sävyyn: "Mitäs mä sanoin. Kukaan ei musta välitä."

        -mustasusi-


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hymyillen kumarran ja söpötän ulkoa opeteltuja tarinallisuuksia. Haluun hetkittäin elää sadussa toisen kanssa. Haluun et edes hetken joku näkis ja uskois minussakin olevan hyvyyttä ja vilpittömyyttä. Paketoin mun haavat ja epävarmuudet koreeseen pakettiin. Oon hyvä somistaan ja sen avulla saankin kehuja muiltakin kuin itseltäni. Myös ammatillinen urani perustuu osin kiinnostukseen teatraalista ilmaisua ja elitistä materialismia kohtaan.

        Jos mikään uhkaa rikkoa mun sadun illuusiota, tai joku erehtyy käsikirjottaan mun tarinaa toisin kuin suunnittelin, niin käännän sille ensin selkäni, raivoon sit turvallisen etäisyyden päästä ja lopuksi kostan kaukaa kieroilemalla. Mikään ei sillon ole mulle pyhää, eikä kukaan ole enää mulle arvokas. Kostan pettureille juuri niillä samoilla keinoilla, joilla mua itseäni on satutettu syvimmin. Eristän jopa läheiseni itsestäni, ja olen silmää räpäyttämättä valmis maksamaan siitä kovimman tuntemani hinnan: eristän samalla itseni heistä.

        Olen kevytharjoitellut samaa mun ystävien kanssa. Kadehdin niitä harvoja kavereita joita mulla on. Haluisin niiltä niin paljon enemmän, ja siks puhun niistä pahaa selän takana ja teen kiusaa siinä missä pystyn. Yritän määrätä ja kontrolloida niitäkin, vaikka ei ne mun kiukutteluista paljoa välitä, vaan ottavat etäisyyttä just sillon kun eniten tarttisin tukea ja turvaa. Olen lapsuudesta asti joutunut yksin setvimään ristiriitaiset tunteeni, ja kehittänyt vahvat defenssit siinä onnistuakseni. Tunteiden syrjään sysiminen, aktiivinen unohtaminen ja tunteiden projisointi muille ovat pitkään olleet mun selviytymisvälineitä. Läheisiä ihmissuhteita on niiden vuoksi ollut lähes mahdoton luoda tai varsinkaan säilyttää.

        Jos muut ei toimi minuutilleen mun päiväohjelman mukaan, suutun ja menen sirpaleiksi. Jos ympäristö ei tarjoa riittävästi mulle mieleistä vaihtelua ja virikkeitä, alkaa mun mieli harhailla ja tekee mieli siivota elämästä kaikki esteet kuten erilaisuuden hyväksymistä ja sopeutumista vaativat ihmissuhteet. Jos en saavuta viikoittaista orgasmiannostani toisen ihmisen kehoa hyväksikäyttämällä, ei mulla ole mitään keinoa mun oman kehon energioiden tasaamiseen, ja se ylivirittyminen ajaa mun mielen maaniseen tilaan. Sellainen hallitsemattomuus on helvetistä ja teen melkein mitä tahansa, että saan sen estettyä.

        Pelkään omien tunteideni äärimmäisyyttä niin, että yritän viimeiseen asti tukahduttaa negaatioiden ilmitulon. Pelkään muiden ihmisten tunteiden yllätykselllisyyttä ja äärimmäisyyttä, ja pelkään että sen uhan edessä joko nöyrryn ja alistun vastoin omaa tahtoani tai päästän huolella patoamani aggressiot valloilleen. Pelkään, että vahingoitan minulle kaikkein tärkeimpiä ihmisiä niin pahoin, että he hylkäävät minut ikiajoiksi ja olen lopulta täysin yksin. Tarvitsisin rakkautta ja lämpimän mutta lujan halauksen ilman mitään vastavuoroisuuden vaatimusta. En silti pysty luvata, että antaisin mitään ihmiselle, joka minusta välittää. Tarvitsen ensimmäisen kokemuksen vastikkeettomasta rakkaudesta, ennen kuin pystyn tutustua itseeni. En tiedä vielä kuka tai mikä olen. En tiedä mikä minulle on tärkeää. Olen niin ohut, olen niin hajallaan. Poimin ja kopioin merkityksiä ihailemiltani ja kadehtimiltani ihmisiltä. Kerään ohjeita ja sääntöjä omaan elämänkäsikirjoitukseeni ilman omaa sisäistä filtteriä, koska en suostu tuntea mitään sisälläni. En tunne mistä minä alan tai mihin minä lopun.

        En uskalla päästää ketään lähelle, en uskalla hakeutua edes puhe etäisyydelle anteeksi pyytääkseni. Pelkään että kaikki kohtelee mua kaltoin ja hylkää. Sellainen on ilkeää, ja siksi olen varmuuden vuoksi ensin itse ilkeä muille. En tee mitään kierteen katkaisemiseksi, mutta saan lohdutuspalkintona pienen tyydytyksen kun voin lopuksi todeta ivallisen katkeraan sävyyn: "Mitäs mä sanoin. Kukaan ei musta välitä."

        -mustasusi-

        Tämä ei todellakaan ollut minua, eikä minulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyillen kumarran ja söpötän ulkoa opeteltuja tarinallisuuksia. Haluun hetkittäin elää sadussa toisen kanssa. Haluun et edes hetken joku näkis ja uskois minussakin olevan hyvyyttä ja vilpittömyyttä. Paketoin mun haavat ja epävarmuudet koreeseen pakettiin. Oon hyvä somistaan ja sen avulla saankin kehuja muiltakin kuin itseltäni. Myös ammatillinen urani perustuu osin kiinnostukseen teatraalista ilmaisua ja elitistä materialismia kohtaan.

        Jos mikään uhkaa rikkoa mun sadun illuusiota, tai joku erehtyy käsikirjottaan mun tarinaa toisin kuin suunnittelin, niin käännän sille ensin selkäni, raivoon sit turvallisen etäisyyden päästä ja lopuksi kostan kaukaa kieroilemalla. Mikään ei sillon ole mulle pyhää, eikä kukaan ole enää mulle arvokas. Kostan pettureille juuri niillä samoilla keinoilla, joilla mua itseäni on satutettu syvimmin. Eristän jopa läheiseni itsestäni, ja olen silmää räpäyttämättä valmis maksamaan siitä kovimman tuntemani hinnan: eristän samalla itseni heistä.

        Olen kevytharjoitellut samaa mun ystävien kanssa. Kadehdin niitä harvoja kavereita joita mulla on. Haluisin niiltä niin paljon enemmän, ja siks puhun niistä pahaa selän takana ja teen kiusaa siinä missä pystyn. Yritän määrätä ja kontrolloida niitäkin, vaikka ei ne mun kiukutteluista paljoa välitä, vaan ottavat etäisyyttä just sillon kun eniten tarttisin tukea ja turvaa. Olen lapsuudesta asti joutunut yksin setvimään ristiriitaiset tunteeni, ja kehittänyt vahvat defenssit siinä onnistuakseni. Tunteiden syrjään sysiminen, aktiivinen unohtaminen ja tunteiden projisointi muille ovat pitkään olleet mun selviytymisvälineitä. Läheisiä ihmissuhteita on niiden vuoksi ollut lähes mahdoton luoda tai varsinkaan säilyttää.

        Jos muut ei toimi minuutilleen mun päiväohjelman mukaan, suutun ja menen sirpaleiksi. Jos ympäristö ei tarjoa riittävästi mulle mieleistä vaihtelua ja virikkeitä, alkaa mun mieli harhailla ja tekee mieli siivota elämästä kaikki esteet kuten erilaisuuden hyväksymistä ja sopeutumista vaativat ihmissuhteet. Jos en saavuta viikoittaista orgasmiannostani toisen ihmisen kehoa hyväksikäyttämällä, ei mulla ole mitään keinoa mun oman kehon energioiden tasaamiseen, ja se ylivirittyminen ajaa mun mielen maaniseen tilaan. Sellainen hallitsemattomuus on helvetistä ja teen melkein mitä tahansa, että saan sen estettyä.

        Pelkään omien tunteideni äärimmäisyyttä niin, että yritän viimeiseen asti tukahduttaa negaatioiden ilmitulon. Pelkään muiden ihmisten tunteiden yllätykselllisyyttä ja äärimmäisyyttä, ja pelkään että sen uhan edessä joko nöyrryn ja alistun vastoin omaa tahtoani tai päästän huolella patoamani aggressiot valloilleen. Pelkään, että vahingoitan minulle kaikkein tärkeimpiä ihmisiä niin pahoin, että he hylkäävät minut ikiajoiksi ja olen lopulta täysin yksin. Tarvitsisin rakkautta ja lämpimän mutta lujan halauksen ilman mitään vastavuoroisuuden vaatimusta. En silti pysty luvata, että antaisin mitään ihmiselle, joka minusta välittää. Tarvitsen ensimmäisen kokemuksen vastikkeettomasta rakkaudesta, ennen kuin pystyn tutustua itseeni. En tiedä vielä kuka tai mikä olen. En tiedä mikä minulle on tärkeää. Olen niin ohut, olen niin hajallaan. Poimin ja kopioin merkityksiä ihailemiltani ja kadehtimiltani ihmisiltä. Kerään ohjeita ja sääntöjä omaan elämänkäsikirjoitukseeni ilman omaa sisäistä filtteriä, koska en suostu tuntea mitään sisälläni. En tunne mistä minä alan tai mihin minä lopun.

        En uskalla päästää ketään lähelle, en uskalla hakeutua edes puhe etäisyydelle anteeksi pyytääkseni. Pelkään että kaikki kohtelee mua kaltoin ja hylkää. Sellainen on ilkeää, ja siksi olen varmuuden vuoksi ensin itse ilkeä muille. En tee mitään kierteen katkaisemiseksi, mutta saan lohdutuspalkintona pienen tyydytyksen kun voin lopuksi todeta ivallisen katkeraan sävyyn: "Mitäs mä sanoin. Kukaan ei musta välitä."

        -mustasusi-

        Kuulostaa jotenkin tutulta ja selittäisi erään käytöksen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa jotenkin tutulta ja selittäisi erään käytöksen.

        Aikamoinen viheltäjä olet sitten kyllä jos löydät jonkun käytöksen tämän miehen sekavan hubbabubbatekstin takaa😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aikamoinen viheltäjä olet sitten kyllä jos löydät jonkun käytöksen tämän miehen sekavan hubbabubbatekstin takaa😬

        Puhalsi(t) persoonallisuushäiriön kirjaimiksi.


      • Anonyymi

        kuten 40 vuotiaita täyttäneitä naisia saa sanoa mummeleiksi,matameiksi ja maatuskoiksi vaikka olisivat hyvässä kunnossa


      • Anonyymi kirjoitti:

        kuten 40 vuotiaita täyttäneitä naisia saa sanoa mummeleiksi,matameiksi ja maatuskoiksi vaikka olisivat hyvässä kunnossa

        No en minä sano heitä sellaisiksi.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en minä sano heitä sellaisiksi.

        mutta olet sanonut. voin kyllä etsiä jos et muista sanoneesi noin


      • Anonyymi kirjoitti:

        mutta olet sanonut. voin kyllä etsiä jos et muista sanoneesi noin

        No en kuitenkaan ole sitä mieltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten 40 vuotiaita täyttäneitä naisia saa sanoa mummeleiksi,matameiksi ja maatuskoiksi vaikka olisivat hyvässä kunnossa

        Sekä lihaviksi ja huonokuntoisiksi, jotka ei saa kenenkään viisaria värähtämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hymyillen kumarran ja söpötän ulkoa opeteltuja tarinallisuuksia. Haluun hetkittäin elää sadussa toisen kanssa. Haluun et edes hetken joku näkis ja uskois minussakin olevan hyvyyttä ja vilpittömyyttä. Paketoin mun haavat ja epävarmuudet koreeseen pakettiin. Oon hyvä somistaan ja sen avulla saankin kehuja muiltakin kuin itseltäni. Myös ammatillinen urani perustuu osin kiinnostukseen teatraalista ilmaisua ja elitistä materialismia kohtaan.

        Jos mikään uhkaa rikkoa mun sadun illuusiota, tai joku erehtyy käsikirjottaan mun tarinaa toisin kuin suunnittelin, niin käännän sille ensin selkäni, raivoon sit turvallisen etäisyyden päästä ja lopuksi kostan kaukaa kieroilemalla. Mikään ei sillon ole mulle pyhää, eikä kukaan ole enää mulle arvokas. Kostan pettureille juuri niillä samoilla keinoilla, joilla mua itseäni on satutettu syvimmin. Eristän jopa läheiseni itsestäni, ja olen silmää räpäyttämättä valmis maksamaan siitä kovimman tuntemani hinnan: eristän samalla itseni heistä.

        Olen kevytharjoitellut samaa mun ystävien kanssa. Kadehdin niitä harvoja kavereita joita mulla on. Haluisin niiltä niin paljon enemmän, ja siks puhun niistä pahaa selän takana ja teen kiusaa siinä missä pystyn. Yritän määrätä ja kontrolloida niitäkin, vaikka ei ne mun kiukutteluista paljoa välitä, vaan ottavat etäisyyttä just sillon kun eniten tarttisin tukea ja turvaa. Olen lapsuudesta asti joutunut yksin setvimään ristiriitaiset tunteeni, ja kehittänyt vahvat defenssit siinä onnistuakseni. Tunteiden syrjään sysiminen, aktiivinen unohtaminen ja tunteiden projisointi muille ovat pitkään olleet mun selviytymisvälineitä. Läheisiä ihmissuhteita on niiden vuoksi ollut lähes mahdoton luoda tai varsinkaan säilyttää.

        Jos muut ei toimi minuutilleen mun päiväohjelman mukaan, suutun ja menen sirpaleiksi. Jos ympäristö ei tarjoa riittävästi mulle mieleistä vaihtelua ja virikkeitä, alkaa mun mieli harhailla ja tekee mieli siivota elämästä kaikki esteet kuten erilaisuuden hyväksymistä ja sopeutumista vaativat ihmissuhteet. Jos en saavuta viikoittaista orgasmiannostani toisen ihmisen kehoa hyväksikäyttämällä, ei mulla ole mitään keinoa mun oman kehon energioiden tasaamiseen, ja se ylivirittyminen ajaa mun mielen maaniseen tilaan. Sellainen hallitsemattomuus on helvetistä ja teen melkein mitä tahansa, että saan sen estettyä.

        Pelkään omien tunteideni äärimmäisyyttä niin, että yritän viimeiseen asti tukahduttaa negaatioiden ilmitulon. Pelkään muiden ihmisten tunteiden yllätykselllisyyttä ja äärimmäisyyttä, ja pelkään että sen uhan edessä joko nöyrryn ja alistun vastoin omaa tahtoani tai päästän huolella patoamani aggressiot valloilleen. Pelkään, että vahingoitan minulle kaikkein tärkeimpiä ihmisiä niin pahoin, että he hylkäävät minut ikiajoiksi ja olen lopulta täysin yksin. Tarvitsisin rakkautta ja lämpimän mutta lujan halauksen ilman mitään vastavuoroisuuden vaatimusta. En silti pysty luvata, että antaisin mitään ihmiselle, joka minusta välittää. Tarvitsen ensimmäisen kokemuksen vastikkeettomasta rakkaudesta, ennen kuin pystyn tutustua itseeni. En tiedä vielä kuka tai mikä olen. En tiedä mikä minulle on tärkeää. Olen niin ohut, olen niin hajallaan. Poimin ja kopioin merkityksiä ihailemiltani ja kadehtimiltani ihmisiltä. Kerään ohjeita ja sääntöjä omaan elämänkäsikirjoitukseeni ilman omaa sisäistä filtteriä, koska en suostu tuntea mitään sisälläni. En tunne mistä minä alan tai mihin minä lopun.

        En uskalla päästää ketään lähelle, en uskalla hakeutua edes puhe etäisyydelle anteeksi pyytääkseni. Pelkään että kaikki kohtelee mua kaltoin ja hylkää. Sellainen on ilkeää, ja siksi olen varmuuden vuoksi ensin itse ilkeä muille. En tee mitään kierteen katkaisemiseksi, mutta saan lohdutuspalkintona pienen tyydytyksen kun voin lopuksi todeta ivallisen katkeraan sävyyn: "Mitäs mä sanoin. Kukaan ei musta välitä."

        -mustasusi-

        Ketä nämä sinulle tärkeät ovat? Rakastaako joku sinua? Vaikka kieroilet, petkutat, tuhoat, kostat?


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        No en minä sano heitä sellaisiksi.

        no mikä oikeuttaa täällä nimittelee 40 vuotta täyttäneitä naisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        no mikä oikeuttaa täällä nimittelee 40 vuotta täyttäneitä naisia.

        Enhän minä enää ole aikoihin nimitelly ketään.


      • Anonyymi
        mustasusi kirjoitti:

        Enhän minä enää ole aikoihin nimitelly ketään.

        onneks. toivottavasti lopetitkin sen vaikka sulla olis miten paha olo tahansa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        onneks. toivottavasti lopetitkin sen vaikka sulla olis miten paha olo tahansa

        Joo, siitä voi puhjeta vaikka ikäkriisi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Puhalsi(t) persoonallisuushäiriön kirjaimiksi.

        Niin nämä kirjaimet, mitä esim puheentuotossa käytetään on melko laiha tunniste, esim varsinkin nämä etunimen ensimmäiset kirjaimet ( en harrasta itse, mutta trollimies senkin edestä)? Montako patea hekaa artsia olet manipuloinut tai yrittänyt manipuloida?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kuten 40 vuotiaita täyttäneitä naisia saa sanoa mummeleiksi,matameiksi ja maatuskoiksi vaikka olisivat hyvässä kunnossa

        Ei sen väliä kuule t äiTee


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa jotenkin tutulta ja selittäisi erään käytöksen.

        Eikö siihen juuri pyritä tuttuuteen, vaikka todellisuudessa ei ole mitään tuttua.


    • Anonyymi

      Yksi nainen haukkui täällä into piukeena, mutta ei se alkanut paremmalta näyttää. Päinvastoin. Saa olla todella tyhmä, että edes luule käyvän niin.

      • Anonyymi

        Sinä et taida muistaa kaikkia valheitasi

        Todet muistaa


      • Anonyymi

        Ahaa, sanoitat tätä tapahtumaa vielä kuitenkin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ahaa, sanoitat tätä tapahtumaa vielä kuitenkin?

        Joo sanoitan ja kauan sanoitankin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo sanoitan ja kauan sanoitankin.

        Mahtavaa, sinun kokemuksen täytyy olla sitten todella käsinkosketeltava


      • Anonyymi

        Mitä tarkoittaa haukkuminen tässä tapauksessa- sinun näkemysten nk suolaamista vai joku kosminen epätosi kokemus?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mahtavaa, sinun kokemuksen täytyy olla sitten todella käsinkosketeltava

        Kunhan saa tarpeeksi monta saman psykoosin lipun alle


    • Anonyymi

      Hoora ei ole haukkumasana ,se on maailman vanhin ammatti ja kun levittelee avioliiton ulkopuolelle jalkojaan on otettava vastaan mitä siitä seuraa suoraselkäsesti eikä aleta inisee ja uhriutuun.

      • Anonyymi

        Ja olitkos se sinä sellaisessa sakramentissa?


      • Anonyymi

        Mulle taisi kuitenkin käydä hyvin, kun kävi niinku kävi.


      • Anonyymi

        Ritva rikoit mun kaikki kellot. Nyt minä keskityn vain sinuun. Ja some odottaa, innolla pääsen sun nimeä jakelemaan . Stalkkihakkerivainoaja- ilkivallantekijä. Kohta nähdään kakara.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ritva rikoit mun kaikki kellot. Nyt minä keskityn vain sinuun. Ja some odottaa, innolla pääsen sun nimeä jakelemaan . Stalkkihakkerivainoaja- ilkivallantekijä. Kohta nähdään kakara.

        Eikö tämä Ritva josta olet mies satuillut täällä hyvän aikaa ole joku iäkkäämpi hlö? En tosin edes usko ko henkilön ns luonnollisuuteen, mutta kunhan alustan aatameille villeine ja vähiin käyvine päähänpistoineen


    • Anonyymi

      Enpä oikein usko mutta joissain aiheissa voin pistää vain paremmaksi ns

    • Anonyymi

      en mutta joskus joutui puhumaan totta jotta asiat olisi ratkennut, mutta tietyt ihmiset oli jossain valheen kuplan tapaisessa ja ylpeys esti myöntämästä asioita.

      • Anonyymi

        Ego puhui, järki ei suostunut kuuntelemaan. Se, mikä on tehty, on tehty. Jos on jotain asiaa, anna tulla vain. Minä yritin kertoa totuuden ja se ei kelvannut. En yritä enää.


    • Anonyymi

      En

    • Anonyymi

      Tietysti. Sitten teen aloituksia joissa analysoin muiden luonnetta.

      • Anonyymi

        Joo, ei eroa paljoa siitä, että joku lueskelee joutavien trollien tekstiä ja hiukan anaalisoi asiantuntijan pieteetillä ihan väärää yksilöä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo, ei eroa paljoa siitä, että joku lueskelee joutavien trollien tekstiä ja hiukan anaalisoi asiantuntijan pieteetillä ihan väärää yksilöä

        Keinonsa kullakin toteuttaa sekundanarsistisia tendenssejään


    • Anonyymi

      Muista se Ärrä että minä en enää katso sun 20 vuotta kestänyttä vainoajan uraa enään mitä olet tehnyt mulle ja kaikki muu kiusanteko, ilkivalta mun kodille. Tappouhkailu, myrkytys, hakkerointi ja muuta saastaa. Minä etsin sinut käsiin, vaikka kyllä sinä tulet hiippailemaan mun työpaikalle. Pikaisiin tapaamisiin.Kohta nähdään.

      • Anonyymi

        No hitto äkkiäkös koko maailman keskipisteestä miestrolli yksi ärrä löytyy, jos ei muuta niin kioskin muodossa👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto äkkiäkös koko maailman keskipisteestä miestrolli yksi ärrä löytyy, jos ei muuta niin kioskin muodossa👍

        Toi ap mies tarvis kyllä pitempiaokaista psyk. Hoitoo. Valehtelee ihan syyttömistä ihmisistä, joita ei edes tunne!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hitto äkkiäkös koko maailman keskipisteestä miestrolli yksi ärrä löytyy, jos ei muuta niin kioskin muodossa👍

        Luuletkos olevas ovela ketku? Täys tollo. Eipä oo pitkä aika kun nähdään. Jos sä käyt mun kodissa tekemässä ilkivaltaa kun olen töissä, kun sulla ei ole muutakaan tekemistä. Sitä suurempi syy nähdä nopeammin ja niitä nimiä laittelen tänne ja mitä ilkeyksiä olet tehnyt. Ja sun mustamaalaamiset kylillä myös on loppu, samaa paskaa tulee sun niskaa mitä mulle teet. Kyllä minäkin osaan olla ovela ketku. Kakara olet. 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luuletkos olevas ovela ketku? Täys tollo. Eipä oo pitkä aika kun nähdään. Jos sä käyt mun kodissa tekemässä ilkivaltaa kun olen töissä, kun sulla ei ole muutakaan tekemistä. Sitä suurempi syy nähdä nopeammin ja niitä nimiä laittelen tänne ja mitä ilkeyksiä olet tehnyt. Ja sun mustamaalaamiset kylillä myös on loppu, samaa paskaa tulee sun niskaa mitä mulle teet. Kyllä minäkin osaan olla ovela ketku. Kakara olet. 👍

        Niinpä, onneksi on miespuolinen trolli sen verran järkeä päässä, että tämä kylämiljöö ei tunnu tutulta, mutta onnea naapurustokärhämään


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toi ap mies tarvis kyllä pitempiaokaista psyk. Hoitoo. Valehtelee ihan syyttömistä ihmisistä, joita ei edes tunne!

        Todellakin valehtelee tämä alati kirjoitteleva mies, mutta onko välttämättä poikkeuksellisesti juuri tämän aloituksen takana, sitä ei osaa sanoa


    • Anonyymi

      Eikö omia oikeuksiaan saakaan enää puolustaa? 🤔

      • Anonyymi

        Se riippuu mitä sillä tarkoitetaan, itsestä esitettyjä väitteitä esim saa aina oikoa ja jotenkin aloituksesta tuli sellainen tunnelma että ei saisi ha ikäänkuun joku ei haluaisi kantaa vastuuta puheistaan vaan vänkää sen vuoksi jotain


    • Anonyymi

      En puhu kenestäkään pahaa tai valehtele, mutta jos on aihetta niin asiahan ei jää siihen. 😂 Puhun vaan totta. 🤷🏼

    • Anonyymi

      Ketä kiinnostaa anonyymien lässytys????

    • Anonyymi

      En.

      Kävin hakemassa fillarin muute.

      Parisuhteisiin olen kyllä täysin kyllästynyt.

      Se, jos jollekkin olen vittuillut niin jo väsymystäni

      Vanhaan avioliittoon,,,...

      En omaani, kun eihän mulla semmosta oo.

    • Anonyymi

      Paranoidia touhua. Täällä mikään ole niin sekopäisen varmaa, kuin se miten ihmisistä ja jutuista aletaan rakennella ties mitä jatkeellisia todellisuuksia. Suora mielipide puhe on liikaa. Niin sitten turvaudutaan tähän. Ei ole mitään järkeä yrittää antaa itsestään Anonyymi palstalla sen enempää hyvää kuin huonoakaan kuvaa. Jos täällä ei saa sanoa jotakin mielipidettään. Niin missä sitten. En ole sen parempi. Tai huonompi. Kuin kukaan muukaan. Eri jutut ja ihmiset vaan käy eri syistä hermoille. Samaten se on kaikilla. Täällä on tasan yksi. Siis yksi ainut henkilö. Tunnistettava henkilö joka käyttää nikkiä. Joka ei ole koskaan käynyt hermoilleni. Sekin on suoranainen ihme. En ole hänenkään kanssa juuri jutellut. Mutta kommentteja lukenut.

    • Anonyymi

      Joo sentakia aina pyrin puhumaan pahaa toisista että itse näyttäisin paremmalta.
      Tällä tavoin olen päässyr asemaan bossa byt olen olen todella kadehdittava.
      Taidat itse olla kehitysvammainen?

      • Anonyymi

        Taidat elää mies entistä elämää alle keskiportaan pomona tms


    • Anonyymi

      Ei ole tarvetta sellaiseen.

      Ihmettelen usein täälä, miten heikko itsetunto ja paska elämä tarvii olla, että tuntee tarvetta sitä koittaa nostaa haukkumalla työttömiä ja sairaita ihmisiä.

      Voiko ihminen enempää olla epäonnistunut elämässään, täysinnä pohjalla henkisesti jos tuo on se työkalu mitä käyttää? En oikein usko, jopa deekutkin on tervehenkisempiä mitä tuol steissillä notkuu.

      Varmaan vihaa omaa elämäänsä tollaset ja selvästi ihan syystä. Jotkut vaan ei ikinä ole mitään, kovista haluista ja luuloista huolimatta. Jossei pysty omaan osaansa tyytymään, niin sit on tulos tollanen pelle joka vielä päälle kuvittelee olevansa hauska.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Todellisuus on otettava sellaisenaan, itsessä on paljon sanomista mutta niin on toden totta muissakin, ja tiedän kyllä miten pahat kielet kalkattaa oman selkäni takana joten olen vain ajan tasalla enkä yritä esittää mitään pyhimystä kellekään.

    • Anonyymi

      En puhu kenestäkään mitään sellaista kenellekkään toisen seläntakana mitä en pystyisi sanomaan toiselle kasvotustenkin tämän kysyessä asiasta

    • Anonyymi

      minähän näyn hyvässä valossa koska olen hyvä, ihan omana itsenä ja omassa tietoisuudessa, ja se tuottaa rahaa ja hyvää omille rakkaille. jatkossa vielä enemmän. ja tiedän että vihaat ja vihaatte sitä yli kaiken, siksi järjestät tappioita ja pahaa tänne ja sitten itkette kun ei enää rakasta eikä saa sitä aiksisempaakaan hyötyä. en minä mistään vaan saa, vaan kyllä kaikkeen tehdään töitä, eikö viedä muilta. tai töissä hakata ja syödä tai pärjätä siten että hakataan muut sivuun. enkä ikinä ala kynnysmatoksi, joka paikassa yritän täysillä ja omana itsenä, jos aina tuojin menee. järjestän takaisin paskaa tai siis irtaudun pois mikä aiheuttaa huonoa ja lähden.

    • Anonyymi

      te olette tehneet valinnan olla siinä mukana koska osaa pitää siitä arvona ja joillekin se sopii, ainakin jossakin kohtaa. minä en ole lähtenyt enkä lähde. te siis hskkaatte minua ja syötte ja vainoatte, koska vihaatte vapaata rahaa ja tietoisuutta koska vihaatte omaa elämää siinä touhussa. se mitä siitä tiedän, en ihmettele yhtään, irtaantukaa pois. mutta älkää syyttömiä hakatko tai yrittäkö väkisin saada siihen mukaan. ihminen pystyy mihin tosi paljoon, jos on hyvä ja rakastaa elämää ja tekee töitä ja rakastaa läheisiään. ei tarvitse kuulua mihinkään lahkoon jotta näyttää hyvyyttään, eikä tarvitse uhrata elämäänsä ja olla hakattavana.

    • Anonyymi

      enkä ottaisi miestä joka tuohon kuuluu.

    • Anonyymi

      se vapaa raha ja tietoisuus, vapaa tahto ja vapaus elää, on juttu mikä pelastaa maapallon, ihmiset ja tulevaisuuden. silloin kun raha on vapautta, ihmiset tekee sitä luonnostaan, pyrkii tasapainoon kaikessa. kun ovat "kahlittuja" kostavat, vihaavat ja ovat mut ongelmaisia, kateellisia ja katkeria.

    • Anonyymi

      älkää menkö niiden erään lahkon puheisiin mukaan, tai jos pystyt niin irtaannu pois.

    • Anonyymi

      itse teen lopullisen työ irtaantumisen tai niiden hakattavana olemisen nyt, kun puhutaan että moni kuolee. toista tilaisuutta ei ehkä tule.

      • Anonyymi

        Aivan, osaatko mies vielä sanoa, että miksi tästä matineasta pitäisi ahdistua ja löytyykö toisten facebooksivuilta viitteitä tähän määrittelemättömän tapahtumaan? Kuuppalahon puolesta kysyn


    • Anonyymi

      uskon onneen, sattumaa, järkeen ja työhön, sekä yrittämiseen. tulokatot ja rajoitettu tietoisuus ja "vankina" olo saa minut oksentamaan. taistellaan siis elämästä ja tulevaisuudesta ilman tuota sairasta touhua, näytetään että elämä on parempaa omana itsenä ja uskotaan työhön ja tulevaan, uskotaan että lapsille tästä masiimasta saadaan vielä maailma jossa voi elää. Freedom!!

    • Anonyymi

      uskotaan taas arvon maahaan, uskotaan että tässä maassa voi edelleen tehdä molempia luoda uraa ja, tehdä töitä, tinkimättä perheestä. uskotaan että työtä voi tehdä sairastumatta ja voi elää vapaasti ilman vainoa ja ahdinkoa ja hakkaamista. Freedom!!! uskotaan kotirauhaan ja vapaaseen tahtoo, naisen asemaan ja tulevaan!!! Freedom!!!

    • Anonyymi

      uskotaan maahan jossa saa rikastua työllä ja elää itselle ja perheelle ja tehdä töitä. uskotaan että saa tehdä omia töitä joitumatta hakattavaksi ja toisten ruoaksi. Freedom!!! uskotaan pahuus nitistetään ja elämä palautuu normaaliksi, ihmiset valitse itse ja luo tulevaisuuden, uskotaan että muita saa auttaa hyvällä joutumatta hakattavaksi. Freedom!!!

      • Anonyymi

        Eihän se mistään ole kotoisin, jos miestä kotona hakataan jatkuvasti, oletko virkavaltaan ottanut jo yhteyttä?


    • Anonyymi

      Toiset ihmiset on pahoja, minä kylven valossa.

      • Anonyymi

        Et kylve valossa, kun yön pimeydessä kirjoitat😎


    • Anonyymi

      Olet siis jeesus nasaretilainen.

    • Anonyymi

      En todellakaan puhu tiedän yhden ihmisen

    • Anonyymi

      En puhu , enkä myöskään kirjoita. Onneksi myös täällä Suomi24 : ssä on niin kultivoitunutta ja sivistynyttä debattia aiheesta kuin aiheesta , että ei tulisi itselläkään mieleen pilata näin hyvää some-alustaa törkeällä tai asiattomalla kielen käytöllä .

    • Anonyymi

      En phuhu, vaan kehun aiheettomasti antaen ihmisille itsetuntobuusteja.

    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      🍑 Tyttö, jolla on hellä kieli ja huulet -> https://cum4.fun/?/fi018363174pa

      🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞

    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      250
      2266
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1881
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      75
      1555
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      132
      1322
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      64
      1190
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1145
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe