Nykyinen kokoonpano livenä

Anonyymi-ap

Olin Dingon keikalla ja Pepen tilalla oli nuori kaveri.
Ei kuulostanut hyvältä, soitto lähtee ns. kiilaamaan. Onko rumpali ja nykyinen basisti treenanneet tai soittaneet yhtään kimpassa aikaisemmin? Rumpalin ja basistin soitto ei taimaa nyt ollenkaan. Koko ajan lähtee kiilaamaan. esim. nahkatakkinen tyttö biisissä tämän huomaa tarkasti.

Tämä nuori kaveri joka nyt on bändissä, tarvitsee vielä muutaman vuoden treeniä ennenkuin pystyy astumaan Pepen saappaisiin. AInakin minun mielestäni.

Nyt tarvitaan Eveä tai jotain muuta ammattimuusikkoa kesän keikoille.
Eve on yksi Suomen parhaista muusikoista ja tämän asian olen kuullut myös muilta muusiikkialan ammattilaisilta, ei ole oma ajatus.

Minun mielestäni bändi soiton pitää olla tiukkaa, nyt se ei ole sitä. Jonttukin pelleilee nyt liikaaa livetilanteessa eikä keskity itse soittamiseen.
Minä ihmettelen että eikö bändi tosiaa meinaa treenata ollenkaan että siitä saadaan tiukempi juhkakeikoille?

13

338

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Dingon biisit on helppoja, ja sen takia ne täytyy soittaa mahdollisimman tarkasti niinkuin ne on soitettu levylle. Niitä on ihan turha lähteä sovittamaan mitenkään toisellalailla.

      • Anonyymi

        Ei ne niin helppoja ole.


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­­­N­y­­­m­­f­­­o­m­­a­­­a­­­n­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ne niin helppoja ole.

        Sähköinen ääni tulee taivaasta! Ala liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, AAAA!!!


      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        ❤️ ­N­­y­­­m­­­f­­o­­m­a­­a­n­­­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Vesa Kuhlmania tai Taago Danielia tarvittaisiin tähän hätään.

      • Anonyymi

        Miten olis Eduard Haemaelaeinen vokaaleihin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten olis Eduard Haemaelaeinen vokaaleihin?

        Siepot lentää kotteava huoioopo. erilainenElvis naamio!


    • Anonyymi

      Rumpalin ja basisti on kuin aviopari. Jos ei synkkaa niin sitten erotaan.
      Rumpalillakin meinaa nyt lähteä välillä kiilaamaan. Ei tätä tapahtunut esim. viime kesänä.
      Olisi ihan hyvä ottaa vaikka Taago sinne taustalle antamaan apua. Taagon aikaanhan oltiin aivan sadasosalleen taimissa.

    • Anonyymi

      Joo eiköpä siitä vielä hyvä tule, jos ei panna menemään halvalla kännissä tms

    • Anonyymi

      Oliko kukaan 30.4. keikalla?

      Miten sujuu basistin ja rumpalin yhteistyö nyt?

      • Anonyymi

        nO rIIPPUU. HEH... Sähköinen ääni tulee taivaasta! Ala liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, AAAA!!!


    • Anonyymi

      Youtubessa on pieni pätkän bändin keikoilta viime ajoilta. Näillä keikoilla Eklund jo mukana:

      https://www.youtube.com/watch?v=6z0MD5F8keM

      Hyvä meno jatkuu keikoilla edelleen. Toivottavasti bändillä pysyy ote hallussa ja saataisiin jotain uuttakin musaa jossain vaiheessa.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      37
      3296
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      153
      2005
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      195
      1622
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      129
      1493
    5. 80
      1115
    6. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      234
      1094
    7. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      264
      971
    8. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      52
      889
    9. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      114
      884
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      68
      810
    Aihe