Olin Dingon keikalla ja Pepen tilalla oli nuori kaveri.
Ei kuulostanut hyvältä, soitto lähtee ns. kiilaamaan. Onko rumpali ja nykyinen basisti treenanneet tai soittaneet yhtään kimpassa aikaisemmin? Rumpalin ja basistin soitto ei taimaa nyt ollenkaan. Koko ajan lähtee kiilaamaan. esim. nahkatakkinen tyttö biisissä tämän huomaa tarkasti.
Tämä nuori kaveri joka nyt on bändissä, tarvitsee vielä muutaman vuoden treeniä ennenkuin pystyy astumaan Pepen saappaisiin. AInakin minun mielestäni.
Nyt tarvitaan Eveä tai jotain muuta ammattimuusikkoa kesän keikoille.
Eve on yksi Suomen parhaista muusikoista ja tämän asian olen kuullut myös muilta muusiikkialan ammattilaisilta, ei ole oma ajatus.
Minun mielestäni bändi soiton pitää olla tiukkaa, nyt se ei ole sitä. Jonttukin pelleilee nyt liikaaa livetilanteessa eikä keskity itse soittamiseen.
Minä ihmettelen että eikö bändi tosiaa meinaa treenata ollenkaan että siitä saadaan tiukempi juhkakeikoille?
Nykyinen kokoonpano livenä
16
601
Vastaukset
- Anonyymi
Dingon biisit on helppoja, ja sen takia ne täytyy soittaa mahdollisimman tarkasti niinkuin ne on soitettu levylle. Niitä on ihan turha lähteä sovittamaan mitenkään toisellalailla.
- Anonyymi
Ei ne niin helppoja ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne niin helppoja ole.
Sähköinen ääni tulee taivaasta! Ala liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, AAAA!!!
- Anonyymi
Vesa Kuhlmania tai Taago Danielia tarvittaisiin tähän hätään.
- Anonyymi
Miten olis Eduard Haemaelaeinen vokaaleihin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten olis Eduard Haemaelaeinen vokaaleihin?
Siepot lentää kotteava huoioopo. erilainenElvis naamio!
- Anonyymi
Rumpalin ja basisti on kuin aviopari. Jos ei synkkaa niin sitten erotaan.
Rumpalillakin meinaa nyt lähteä välillä kiilaamaan. Ei tätä tapahtunut esim. viime kesänä.
Olisi ihan hyvä ottaa vaikka Taago sinne taustalle antamaan apua. Taagon aikaanhan oltiin aivan sadasosalleen taimissa. - Anonyymi
Joo eiköpä siitä vielä hyvä tule, jos ei panna menemään halvalla kännissä tms
- Anonyymi
Oliko kukaan 30.4. keikalla?
Miten sujuu basistin ja rumpalin yhteistyö nyt?- Anonyymi
nO rIIPPUU. HEH... Sähköinen ääni tulee taivaasta! Ala liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, liikkua, AAAA!!!
- Anonyymi
Youtubessa on pieni pätkän bändin keikoilta viime ajoilta. Näillä keikoilla Eklund jo mukana:
https://www.youtube.com/watch?v=6z0MD5F8keM
Hyvä meno jatkuu keikoilla edelleen. Toivottavasti bändillä pysyy ote hallussa ja saataisiin jotain uuttakin musaa jossain vaiheessa. - Anonyymi
Tomppa vetää hyvin kunnioittaen Pepeä ja tuoden bändiin uutta virtaa.
⭐️Dingo -Vauhti kiihtyy- Koostevideo⭐️
https://youtu.be/3Zc3ML59i0s?si=6HV-QG2eD-obIrSe- Anonyymi
Taitaa Eklund kantaa koko touhua kohta. Miehen soisi laulavan vaikka koko keikan.
- Anonyymi
en välttämättä pidä siitä että musalle laitetaan &asetetahan raamit joiden sisällä pitää esittää musaa vaan musta on hyvä että musaa voi sovitella vappaasti keikoilla&levyillä, mut toki perusjutut pitää olla kunnossa. En ole käyny kuunteleen noita esityksiä joissa avauspostaaja kritisoi mm sitä että biisit lähttee kaatuun nokilleen. tuli vain mieleen sanua tuo pointti .
- Anonyymi
Itse ainakin menen keikalle ja haluan kuulla biisit lähelle niinkuin ne on soitettu levylle. En pidä että niitä lähdtään sovittamaan tarkoituksellisesti uudelleen. Eihän Dingon soundi keikoilla muutenkaan enään ole kovin lähellä sitä mitä se on levyllä. Ainakin kiipparisoundi on aivan erinlainen. Johtuu varmasti siitä että uusista laitteista ei tahdo saada samaan soundia kuin vanhasta Rolandista.
Välimäki vissiin ainoa joka sai sen aidon Dingosoundin keikoille luotua. Välimäki oli kyllä taikuri, moni on ihmetellyt että miten se sai sen aidon Dingo soundin oikein luotua. Nero se oli. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse ainakin menen keikalle ja haluan kuulla biisit lähelle niinkuin ne on soitettu levylle. En pidä että niitä lähdtään sovittamaan tarkoituksellisesti uudelleen. Eihän Dingon soundi keikoilla muutenkaan enään ole kovin lähellä sitä mitä se on levyllä. Ainakin kiipparisoundi on aivan erinlainen. Johtuu varmasti siitä että uusista laitteista ei tahdo saada samaan soundia kuin vanhasta Rolandista.
Välimäki vissiin ainoa joka sai sen aidon Dingosoundin keikoille luotua. Välimäki oli kyllä taikuri, moni on ihmetellyt että miten se sai sen aidon Dingo soundin oikein luotua. Nero se oli.Dingo ei ole keikoilla kuulostanut enää vuosikymmeniin samalta kuin 80-luvulla. Biisien soundi on nykyään tosi erilainen keikoilla.
Pakko silti sanoa, että 2000-luvulla Dingo on kuulostanut livenä huomattavasti paremmalta kuin uusilla levyillä.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oho! Sofia Belorf ja "rillimiljönääri-rakas" sai somen liekkeihin: "Optikko vai grillikioskin...?"
"Rillimiljönääri-rakas" on kyllä hyvä titteli!!! Tsemppiä Sofialle rakkauteen ja terkkuja Nikolle ja Stefanille! Lue l272375- 1281348
Pitäisikö valtion lopettaa Terveysjättien tukeminen
Nyt annetaan puoli miljardia veroparatiiseihin ja kavereille, eikö olisi järkevää että valtio tukee vain Julkista puolta1471315Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei91176Sofia ei taida tajuta, että kaikki nauravat hänelle
Sofia feikkaa luksuslokkeilua muttei tajua, että se aiheuttaa lähinnä myötähäpeää ja kaikki nauravat hänelle.1571101Yllätyskäänne: Kivitipun huutokauppa rauksesi, myynnissä uudelleen.
Kivitipusta käydään edelleen kauppaa, vaikka alkuperäinen huutokauppamyynti raukesikin. https://ilkkapohjalainen.fi/ta38969Mukava nainen on
Hyvännäköinen ja jollain tavalla räväkkä. Katsoin häntä, mutta mietin sinua kuitenkin. Ihan vaikka koko pitäjän kauneimm58888- 65856
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall202826- 146823