Miksi Dacia herättää negatiivisia tunteita

Anonyymi-ap

Kysyn asiallisesti ja toivon asiallisia vastauksia. Siis mikä siinä on että enemmistössä Dacia herättää negatiivisia tunteita. Kuka kehtaa ajaa sellaisella autolla. Pitääkö olla paksunahkainen ja tunteeton ukkeli. Kommentteja. Mietteitä.

50

449

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lada- Teko- äly !
      Ei Dasia herätä mitään muutakuin hyviä, positiivisia mielikuvia.
      Suomalainen - maalla- asuva- kansalainen haluaa yksinkertaisen, luotettavan työjuhdan ajokikseen.
      Terveisiä aloittajalle Moskovaan !

      • Anonyymi

        😍😋😍😋😍😋😍😋😍

        🍒 ­N­­­y­m­­­f­­o­­­m­a­­­a­n­­­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


      • Anonyymi
        UUSI

        😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋

        ❤️ ­­N­y­­­m­­­f­­o­m­­­a­­­a­­­n­i -> https://ye.pe/finngirl21

        🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞


    • Anonyymi

      Itse asiassa negatiivisia tunteita esiintyy enimmäkseen tällä palstalla joidenkin häiriköiden toimesta. Dacian omistajana en ole huomannut mitään negatiivista. No, ehkä liikenteessä jotkut tiettyjen merkkien kuljettajat haluavat esitellä autojensa tehoja, joskus savupilven kera.

      • Anonyymi

        Jokainen premium merkin edustaja haluaa jättää kauas taakseen teidän oksettavan näköiset dacianne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jokainen premium merkin edustaja haluaa jättää kauas taakseen teidän oksettavan näköiset dacianne.

        Ehkä näin on, mutta jos hän kuvittelee saavansa ihailua ja kunnioitusta, hän erehtyy.


    • Anonyymi

      Dacia on aikuisen ihmisen auto, !!!

      • Anonyymi

        Dacia on menneen maailman ukkelin asia, oikea riemurasia


      • Anonyymi

        Olen kauppojen parkkipaikoilla kiinnittänyt että on elämän ehtoo puolella olevien ukkeleiden auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kauppojen parkkipaikoilla kiinnittänyt että on elämän ehtoo puolella olevien ukkeleiden auto.

        Öljysyöppö vaihteistovikainen VW on tosimiesten auto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olen kauppojen parkkipaikoilla kiinnittänyt että on elämän ehtoo puolella olevien ukkeleiden auto.

        Ne "ukkelit" ymmärtävät, että auto on käyttöesine. Heillä on pitkä kokemus autoista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ne "ukkelit" ymmärtävät, että auto on käyttöesine. Heillä on pitkä kokemus autoista.

        Tuota epäilen. Ukkeleilla on ehkä pitkä kokemus avtoista, elikkä Ladoista


    • Anonyymi

      TOP 10 Euroopassa helmikuussa 2024

      Dacia Sandero, 20,797 units (+13%)
      Tesla Model Y, 19,760 units (+7%)
      Volkswagen Golf, 19,490, +45%)
      Peugeot 208, 18,476 (+14%)
      Citroen C3, 17,787 (+61%)
      Skoda Octavia, 16,587 (+35%)
      Toyota Yaris Cross, 15,760 (+7%)
      Renault Clio, 15,002 (+26%)
      Volkswagen T-Roc, 13,975 (-11%)
      Peugeot 2008, 13,900 (+17%)

      • Anonyymi

        Eteläeuroopassa tykkäävät dacioista, soveltuu hyvin lämpimiin oloihin ja pienillä teillä 20-40km/h ajamiseen. Ei ole tehty suomen oloihin lainkaan niin kuin suomen vastaavasta tilastosta voit todeta. Suomessa dacia ei ole edes top10 listalla.


      • Anonyymi

        Lisäksi Duster ollut vuodesta 2010 eteenpäin Euroopan myydyin katumaasturi, ja on edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteläeuroopassa tykkäävät dacioista, soveltuu hyvin lämpimiin oloihin ja pienillä teillä 20-40km/h ajamiseen. Ei ole tehty suomen oloihin lainkaan niin kuin suomen vastaavasta tilastosta voit todeta. Suomessa dacia ei ole edes top10 listalla.

        Rellun tekniikka ei vaan sovi näihin oloihin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eteläeuroopassa tykkäävät dacioista, soveltuu hyvin lämpimiin oloihin ja pienillä teillä 20-40km/h ajamiseen. Ei ole tehty suomen oloihin lainkaan niin kuin suomen vastaavasta tilastosta voit todeta. Suomessa dacia ei ole edes top10 listalla.

        Suomessa Dacia on ylihinnoiteltu, siinä syy huonoon menestykseen suomessa. Kyllä Dacia Sandero kelpaisi Suomessakin Fiat Punton syrjäyttäväksi kauppakassiksi, jos hinnoittelu olisi kunnossa. Erä 11990€ karvalakkimalleja menisi kaupaksi kiljuen, mutta jostain syystä viime kampanjasta on aikaa vuosikausia. Silloin noita Sanderoita myytiin 9990€, sitä edellistä mallia.


    • Anonyymi

      Taksia tilattaessa Kanarian saarilla on syytä mainita ettei Daciaa
      lähetetä vaan joku muu mikä se sitten lieneekään. Muuten
      se on Dacia.

      • Anonyymi

        Hyi oksetus! Viime kerralla kun kävin Kanarian saarilla niin tuli dacia taksiksi. Joku haiseva karvakäsi kuskina ja koko auto aivan täynnä kaiken maailman killuttimia, taustapeilistäkin roikkui koko suvun korut.


      • Anonyymi

        Tuolla asenteella saat varmaan tulevaisuudessa Canarialle vielä maahantulo kiellon ,sitten sulla ei enää ole muuta valittavaa kuin Dubai !!


      • Anonyymi

        Pitävät sinua vähintään omituisena, jos alat esittämään vaatimuksia automerkin suhteen taksia tilattaessa Kanarialla. Enpä haluaisi olla lähellä suomalaisena tuntemassa myötähäpeää, kun sinä sopertelet tilaustasi.


      • Anonyymi

        Mutta miksi Kanarian saarilla on niin paljon Dacia takseja? Koska taksifirmat osaavat laskea kustannuksia ja tietävät mistä saa parhaan tuoton.


    • Anonyymi

      Merkit kuten Toyota, Dacia, Volkswagen, Skoda nyt vaan ovat mitä sattuu.

      • Anonyymi

        Uusi Dacia Duster tulossa syksyllä. Hyvä juttu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Dacia Duster tulossa syksyllä. Hyvä juttu.

        Mitä sää kakalla teet kun ei oo peltoakaan!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Uusi Dacia Duster tulossa syksyllä. Hyvä juttu.

        Syksylläkö se vasta tulee?!
        Mielestäni näin liikenteessä jo yhden uudemmanmallisen Dusterin!
        Vai onko niin, että minun olisi mparas vaihtaa optikkoa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Syksylläkö se vasta tulee?!
        Mielestäni näin liikenteessä jo yhden uudemmanmallisen Dusterin!
        Vai onko niin, että minun olisi mparas vaihtaa optikkoa?

        Kyllä. Tämä uusi malli näyttää 20 v vanhalta länsiautolta. Edellinen oli täyttä kasarimallia.


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Uusi, tuleva Duster ei vakuuta minua. Kallishan tuo on ja se on vain Dacia. Sanon tällaisille autoille nou nou.

      • Anonyymi

        Kallis se on niille jolla ei ole rahaa, pitää tyytyä linttaan ajettuun sakemanniin.


    • Anonyymi

      Nämä uudet niin sanotut hienot autot ovat täynnä kaikenlaista turhaa tekniikkaa jota harva edes käyttää, ei autossa tarvitse olla kaikenlaisia turhia härpäkkeitä, vain tärkeimmät riittää aivan hyvin, minun mielestä, ja mitä maksaa kun alkaa tulla vikoja,
      auto ei ole mikään elintason mittari niin kun monet luulevat

      • Anonyymi

        Talo ja auto nimenomaan ovat juuri niitä elintason mittareita. Eihän niitä juuri muita mittareita edes ole. Vai pidätkö sinä kledjuja elintason mittarina?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo ja auto nimenomaan ovat juuri niitä elintason mittareita. Eihän niitä juuri muita mittareita edes ole. Vai pidätkö sinä kledjuja elintason mittarina?

        Talo ja auto nimenomaan ovat juuri..........Autoa en laske elintason mittariksi, ,,,autovelassa elävä heppu tai perhe ei ei kerro mitään hyvästä elintasosta,, se on juuri tämä Suomalaisuuden perisynti


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Talo ja auto nimenomaan ovat juuri..........Autoa en laske elintason mittariksi, ,,,autovelassa elävä heppu tai perhe ei ei kerro mitään hyvästä elintasosta,, se on juuri tämä Suomalaisuuden perisynti

        Kuka sinulle on sen päähän iskostanut että se auto pitää velalla ostaa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka sinulle on sen päähän iskostanut että se auto pitää velalla ostaa?

        Aivan, mutta autoissa on sellainen tilanne, että merkittävä osa niistä ostetaan velaksi, monesti vielä sellainen malli johon ei olisi ilman velkaa oikein varaakaan. Se, että onko Tesla ostettu käteisellä vai velaksi ei näy ulkopuolisella, siksi sen voi varallisuusvertailussa ihan suosiolla unohtaa. Käteisellä ostanut voi sisäisesti hymyillä ja velaksi ostanut hävetä, mutta ulkopuolinen ei juuri näe kummasta on kysymys.
        Talon osalta varallisuus on hieman suoraviivaisempi. Lähes kaikilla on lainaa taloon ainakin ensimmäiset 10 vuotta, jollain 30 vuotta, mutta jos talon arvo on noin 300 000 - 600 000€ niin ihan tyhjätasku ei ole saanut siihen lainaakaan, toisin kuin autoon.


    • Anonyymi

      nuorisolle ei kelpaa Dacia vaan pitää olla Mese, Bemu tai Volvo.

      • Anonyymi

        Se on juurikin näin. Kunnon vanha poljettu bemu jossa nokkaketju rallattaa, pakoputki pörisee, jarrut laahaa ja kaiken kruunaa kulahtaneet karvaiset nopat 😀


      • Anonyymi

        Ei kelpaa. Se "oikea merkki" on tärkeämpi kuin auton kunto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on juurikin näin. Kunnon vanha poljettu bemu jossa nokkaketju rallattaa, pakoputki pörisee, jarrut laahaa ja kaiken kruunaa kulahtaneet karvaiset nopat 😀

        Sanderossa armottomat pörinät jo uutena. Liekö koitettu nuoria viehätellä. Vähän hävettää mäkkärin autokaistalla kun kamala pörinä aina kun kaasua hipaisee.


    • Anonyymi

      Mistä avaaja on saanut tuollaisen ajatuksen päähänsä?
      Tuskin hänellä on asiasta mitään tutkittua tai todellista tietoa aasiasta?
      Taitaa olla sitä pikkupoikamaista keppostelua ja ilkeilyä vaan?

      • Anonyymi

        No miehän olen kertonut että minulla on syvällistä tieetoa autoista. Eikö olekin nasta juttu että jaan täällä tietämystä joista voi ottaa oppia. Eikö.


      • Anonyymi

        Dacia ei ole B-luokan kansalaisten auto se on Ö-luokan kansalaisten auto.


    • Anonyymi

      Mielestäni monet daciat on rumia ja sisusta halpaa ämpärimuovia. Varusteet 90 luvulta.
      Ällöttäisi ajaa sellaisella.

    • Anonyymi

      Ei ällöttäisi, jos pystyisit sellaisen ostamaan.

      • Anonyymi

        Kyllä ällöttäisi! Rahaa on, sanoi entinen pääministerikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ällöttäisi! Rahaa on, sanoi entinen pääministerikin.

        Miksi olet täällä haukkumassa Daciaa? Nauti "rahoistasi" ja aja sellaisella autolla mikä miellyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi olet täällä haukkumassa Daciaa? Nauti "rahoistasi" ja aja sellaisella autolla mikä miellyttää.

        Siksi et mua ällötää Dacia. Ajan siksi Renaultilla.


    • Anonyymi

      Miten niin negatiivisia tuntoja???

      Jaa tietysti teillä kadehtijoilla.

      • Anonyymi

        Häh. Kuka kadehtii jotain Daciaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Häh. Kuka kadehtii jotain Daciaa.

        Moni kadehtii uutta Daciaa, kun itse joutuu ajamaan esim. 20v. vanhalla Corollalla tai Almeralla.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 121
      2753
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      67
      2520
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      16
      2111
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      19
      1747
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      21
      1658
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1479
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      17
      1439
    8. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      27
      1403
    9. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      16
      1377
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1302
    Aihe