pitäiskö 15hp valkokoppaisessa mukamas olla tehoa muussakin kuin paperilla
oma terhi 15hp kulkee just ja just ehkä 1kmh lujempaa entä 7.5hp johnson seahorse joku 1980 malli.
mitä oon netistä lukenut niin jokaisella omat lastenkaltaiset mielipiteet asiasta ja ei puhettakaan faktasta
voisko joku oikeasti tietävä kertoa fakta tietoa pitäisikö siinä olla se 15hp vai onko siinä joku vikana.
ja jos se on tosiaan on tehtaalta niin laiska niin onnistuuko sen viritys kaasarin vaihdolla/suuttimien vaihdolla/putken muokkauksella vai pitääkö sitä ns oikesti virittämällä virittää vaikean kautta
terhi 15hp valkokoppainen (onko tehonlisäys mahdollista?) (helposti vai vaikesti?)
13
328
Vastaukset
- Anonyymi
7.5hp johnson seahorse on muokattu ilman otto reikä vaan kopan kyljessä tehossa selvä ero sillä modauksella.
ilman koppaa ilman modausta mitattiin puhelimella 27kmh ja ilman koppaa tai modattu koppa 32kmh (ei nouse alumiini kasakka plaaniin lisää tarvis tehoa)
terhissä ei ole ollut eroa ilman koppaa ja kopan kans ajettuna - Anonyymi
piti sanoa kopan kans ilman modausta 27kmh
- Anonyymi
en tiedä tuosta terhistä mutta tuommoisen johnson 7.5 voisi katsoa onko kuristuksia ja jos on niin ne poistaa ja jos ei ole niin virittää onhanse mukava pikkumoottori kevyt kantaa ja vie vähän tilaa autonperällä.
mukavempaa on käyttää pientä ja tehokasta sen 20-30vuotta ja ostaa sitten vaikka uuden tai käytetyn tilalle ja taas virittää ja ajelee sen toisen 20-30vuotta.
entä käyttää painavaa tilaa vievää 20hp joka kestäis 60-70v
pistäkääs muutkin mietintään kumpi lie parempi omasta mielestä.
jos vain kyvykkyyttä siihen riittää niin miksipä ei- Anonyymi
20hv evarin kun virität 30hv niin teho riittää. Minä värkkäsin tulppien kärjet prikoilla just samaan suuntaan imukanavia kohti ja sain käynnin tyhjäkäynnilläkin aivan tasaiseksi. Sivuttaisvapinat loppui täysin.
- Anonyymi
Kun ketjun kalustoa miettii niin ainoa johtopäätös on, että tämän täytyy olla vitsi. Suunnatut tulpankärjet!
- Anonyymi
E-tecissä se ei ole vitsi vaan vaatimus...
- Anonyymi
2T toimii niin !!!
- Anonyymi
Ootkona täys torvelo? Minä kokeilin sen käytännössä, ja toimii. Sivuttais nytkähtely tyhjäkäynnillä todellakin loppui. Teen varmasti saman kun tulee aika vaihtaa tulpat.
- Anonyymi
elä väitä vastaan jos et ole itse kokeillut.
mistä sinä tietäisit jos et ole kokeillut.
kommentin perusteella et ole itse kokeillut.
tuokin voi riippua 2t yksilöstä missä toimii ja missä ei.
voi olla että vaikka oisit joskus testannut niin et ole varmana samassa koneessa kokeillut miten toimii :)
- Anonyymi
Jo käyntiin saaminen on haaste ja käynnissä pitäminen on iso haaste.
- Anonyymi
Kyllä tuo valkokoppaisen Terhin virittäminen on ihan riittävä vitsi, ei tarvita muita.
- Anonyymi
Aika vanhahan tuo jo on, jostain 60/70-luvun taitteesta. Oli noissa Terheissä tehoa siinä missä muissakin tuon ikäisissä eli 15 hv mallissa lienee ollut 13-14 hv potkuriakselilla ja on uutena ollut selvästi puhdikkaampi kuin mikään 7,5-10 hv malli.
Siis Terhissä lienee jotain vikaa tai sopimaton potkuri.
Ilmeisesti tuo 15 oli kuristettu 20 eikä viritetty 12/14? Tuosta en varmaa tietoa enkä testiä löytänyt. Terhi 9,9:ssä oli tehoa reilut 9 hv ja 20:ssä vuosimallista riippuen 17-18 hv potkuriakselilla. - Anonyymi
ok hyvä tietää
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet taitava
monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo747484Sinällään hauska miten jostakin
jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per583173- 342420
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj72060Osuuspankki Kuhmo!
Ei pysty pitämään yhtä Otto pankkiautomaattia toiminnassa Ksupermarketin kanssa,20 vuotta sitten Kuhmossa oli neljä auto311996- 201928
- 131877
Rakkaalleni!
Halusin tulla kertomaan, että sinua ajattelen ja ikävöin vaikka olen sukuloimassa. Meinasin herkistyä, kun tykkään sinus151653- 521588
- 181579