Täytyykö se nyt joka ainoan lehden sivuilla kertoa ja julistaa, että olen saanut kasvohalvauksen.??
Eikö sitä julkisuutta enää muuten saa.. Minä ainakaan en sydänsairauksillani pyri minnekään lehtien palstoille, murheita muutenkin. Mutta, joillakin ei nähtävästi ole.. Åke pyörii haudassaan... : ((
Pirkko Mannola..
15
594
Vastaukset
- Anonyymi
Tapanssa kullakin! Joskus ihmettelen näiden julkkisten esillä oloo mitä vanhemaksi tullaan niin esillä kaikenaikaa!
- Anonyymi
Mannola on aina ollut varsinainen tyrkky , eihän sillä ole mitään koulutusta , ei näyttelijäksi eikä laulajaksi. Aika surkea esitys, Nyt jo vanha, mutta aina vaan jaksaa työntää pärstäänsä joka lehteen.
- Anonyymi
😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍
🔞 Nymfomaani -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21
🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mannola on aina ollut varsinainen tyrkky , eihän sillä ole mitään koulutusta , ei näyttelijäksi eikä laulajaksi. Aika surkea esitys, Nyt jo vanha, mutta aina vaan jaksaa työntää pärstäänsä joka lehteen.
Bonus-mamma nimitystä ei saisi käyttää vanhasta naisesta. Bonus- mummo mielummin.
Ainoa oikea bonus -mamma on Kiti Kokkkonen. Kiti Kokkonen lanseeras tuon nimityksen jo kauan sitten. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Bonus-mamma nimitystä ei saisi käyttää vanhasta naisesta. Bonus- mummo mielummin.
Ainoa oikea bonus -mamma on Kiti Kokkkonen. Kiti Kokkonen lanseeras tuon nimityksen jo kauan sitten.Totta, mikä ihmeen bonus mamma, mummo tuo oikeasti on ! Kyseenalaisen lauluäänen omaava entinen missi ( kauan kauan sitten ) ja ö-luokan elokuva tähdykkä.
Linssilude sieltä pahimmasta päästä. Sitä voimme sitten ihailla Itsenäisyyspäivän juhlissa , ehkä liikaakin.
- Anonyymi
Taas on rupsahtanut tyrkky-Pirkko esittelemässä itsenäisyysjuhlapukuaan. Jööran murjottaa kotona kun ei ruttunaama pääse mukaan ja esille. Molemmat voisi jäädä kotiin niin kyllästyttävä pari.
Sitä ihmettelen onko Susannen vanhempia kutsuttu ollenkaan. Kesällä oli kuvattu Kauppatorilla, vaatimattoman oloisia, niin eikö Pirkko ollut laittanut parastaan ylle ja oli ilmeisesti seurueen päätähti. Surkee ääni mutta suuret luulot itsestään. - Anonyymi
Pir on mennyt ihan pimeeksi.
Miteb se voi länkyttäö pressaperheestä. WTF.- Anonyymi
Joka paikan linssiLude..minä minä minä ...suoraan 50 luvulta..
Vanhan miehen kanssa ei ollut ollenkaan noin hauskaa mutta pressun bonus mamma se elämä on....
- Anonyymi
Todellakin tympii tämä raakkuva "laulaja". Nyt on niin pressaperhettä. Minua ihmetytti itsenäisyyspäivän vastaanotolla että siellä oli
Alexin kavereita ja sitten Susannen puolelta joitain entisiä työkavereita. Kai hänkin voisi kutsua omat vanhempansa ja ystäviä ja vois heittää tuon tyrkky Mannolan jo peräkammariin. Sitä raakkujaa nyt haastatellut joka lehti. Vaikuttaa just sellaselta ikävältä vanhukselta joka haluaa puhua itsestään minä minä.. eikä osaa lopettaa, suu roikkuu ja väpättää.- Anonyymi
pike on ikäisekseen sexy. Ihmettelen että vanhan äijän kanssa viitsii notkua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
pike on ikäisekseen sexy. Ihmettelen että vanhan äijän kanssa viitsii notkua.
Rollaattorin kanssa Pirkon pitäisi notkua tenasuojien kanssa pökäleet housussa. Hyöyry vasn nousee. Huh huh.
- Anonyymi
No niinpä, ihan pööpöjä. Muistisairaita, sille ei voi mitään mutta kun ovat huomionhakuisia vanhuksia, joita ei kukaan fanita. Pitäisi älytä vetäytyä sivuun ja antaa tilaa nuoremmille.
- Anonyymi
Eihän Linnassa ollut muita kun Kokoomuslaisia Stubbin ystäviä. Stubb kestitsi ystävänsä kansa verorahoilla.
- Anonyymi
Arvoitus : linnanjuhlissa liikkuu edestakaisin ja haiskahtaa vähän virtsalta???? Letkajenkka linnanjuhlissa jota vettä pirkko mannola.
- AnonyymiUUSI
Tyrkyttää itseään esille mihin vaan pääsee kameran eteen, samaa sarjaa Halosen mummon ja Kari kanalan kanssa. Ei jaksa...
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Alle 15 oli
Arvasi että lapsi asialla hallin palossa. Surullista. Mutta jos osaa/kykenee käyttää tulentekovehkeitä niin pitää osata401390Mikä on kaivattusi ihanin ja ärsyttävin piirre?
Ja onko hän mies, nainen ja muun sukupuolinen? Mies. Huomaavaisuus. Kiireisyys. Joskus voi rentoutuakin.981345Riikka Purra: työttömät tulee velvoittaa töihin
Purra panisi työttömät tulevaisuudessa työskentelemään sosiaaliturvan saamiseksi, koska työllisyysaste ei muuten näytä l2891235- 1091095
- 191041
- 651028
- 711012
Näin Ellen Jokikunnaksen Ralph-poikaa suojellaan julkisuudelta - Katso tuoreet kuvat Italiasta!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask ovat Ralph-poikansa kanssa kakkoskodissa Italiassa. Mukana on myös Unelmia Italiassa -kuva161009Heh, persut = vassarit = 10,0 %
Minja tuli nyt jo Riikan rinnalle, sitten alkaa tekemään kaulaa. Molemmilta kympin arvoinen suoritus! https://www.hs.f176868Vihdoinkin lavatansseja tv:ssä - Juhannuksena tanssitaan, bändeinä Yölintu ja Komiat!
Jes, vihdoinkin lavatansseja taas televisiossa! Keskikesän juhlaa vietetään tänä juhannuksena Tuuloksen Kapakanmäellä ju17833