Haluaisin tietää

Anonyymi-ap

mikä saa sinut tuntemaan olosi rakastetuksi.

Ja sitten haluaisin mahdollisuuden tehdä juuri niin.

💔

86

1293

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuntisin oloni rakastetuksi jos kaipaamani nainen halaisi minua pitkään ja hartaasti. Katsoisi sitten suoraan silmiini ja sanoisi minä rakastan sinua. Sinetöisi tämän ihanan hetken pussaamalla.

      • Anonyymi

        Kiva vastaus. Minäkin tuntisin oloni rakastetuksi tuollaisessa hetkessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiva vastaus. Minäkin tuntisin oloni rakastetuksi tuollaisessa hetkessä.

        Tehän voitte sitten pojat toteuttaaa tuon keskenänne.... mitäs siin akkoja tarvitaan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tehän voitte sitten pojat toteuttaaa tuon keskenänne.... mitäs siin akkoja tarvitaan?

        Niin täältä keskustelupalstalta on varmaan vaikea huslata kumpaakaan


    • Anonyymi

      Ei mua pysty rakastaa

      • Anonyymi

        Pystyy sinuakin.. :) -sivusta


    • Anonyymi

      Oon liian vaikee ihminen eikä mua rakasta kukaan ei oo varmaan ikinä aidosti rakastanutkaan

      • Anonyymi

        Sua rakastetaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua rakastetaan.

        Enpä usko... vihataan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sua rakastetaan.

        Condesemning stuff mate


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Condesemning stuff mate

        Condescending tarkoitit varmaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Condesemning stuff mate

        Tai condemning. Ei teillä enkku oo ainakaa hallussa täällä...


    • Anonyymi

      Ihmissuhteet ei oo mua varten joten en kyllä tiiä

    • Anonyymi

      Hänen olemassaolonsa.

    • Anonyymi

      En osaa sanoa...haluaisin ehkä huomiota ja sitä kautta jotain enemmän. Olen aika hankala tyyppi lähestyä loppuenlopuksi. Mutta lojaali,rakastava, rakastettava, hyvä tyyppi parhaimmillani oikeassa seurassa❤️ Olen herkkä nainen mutta samalla tosi avoin ja härskikin osaan olla ja tykkään heittää hieman kyseenalaistakin läppää😁

      • Anonyymi

        Kyllä sut kalkkuna tunnetaan paraskin kaakattaja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sut kalkkuna tunnetaan paraskin kaakattaja

        Kukaan ei täältä tunne minua🙂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä sut kalkkuna tunnetaan paraskin kaakattaja

        Ja sinut yksinpuhujamies vasta tunnetaankin


    • Anonyymi

      Ihanasti kirjoitat. Olet ajattelevainen.

      • Anonyymi

        Kiitos❣️ mitä sinä mies haluaisit että minä tekisin jotta tuntisit olosi rakastetuksi? Mikä olisi realistista tässä tilanteessa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos❣️ mitä sinä mies haluaisit että minä tekisin jotta tuntisit olosi rakastetuksi? Mikä olisi realistista tässä tilanteessa?

        Ei me tunneta.


      • Anonyymi

        Kiitos. Sitä toki haluaisi vain parasta ihmiselle, josta välittää. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei me tunneta.

        Okei et ole sitten minun kaivattuni


    • Kivat sanat ja hymy, katseet.

      • Anonyymi

        Kivat varmaan aina mieluummin ettei tartte ihan laskuvarjolla hypätä


    • Anonyymi

      Jos koskettaisit vaikka kättä katsoisit silmiin ja sanoisit jotain kaunista... Ihan pienet eleet tekisi minut jo tavattoman onnelliseksi koska tuntisin samalla että sen mitä teet niin teet sen takiani ja koska pidät minusta. Kun mietin sitten niitä eleitä ja tekoja ja ajattelen että teet sen sen takia koska tykkäät minusta. Juuri se tuntuisi niin hyvältä 😊💗

      Tämä oli ensimmäinen viestini tähän ketjuun ja tuskin tämä oli minulle mutta halusin vastata...

    • Anonyymi

      Ei yhtään mikään. Kenenkään ei tartte tässä maailmassa, turhautua meikäläisen vuoksi, niin lohduton on tämän homman nimi.

      Voin kertoa jo julkista tietoa, miten Suomen Poliisi kaikessa älyissään kävi murhaamassa meikäläisen perheen, ynnä meikäläisen, semmosen homman nuo koirat pyrkivät unohtelee, hissukseen....

      T. Hyvästi ihmiskunta, ikuisesti. Fi

      Suomen paskalakkilaitos? Tervetuloa maailmanloppuun.

      https://m.youtube.com/watch?v=pVZ2NShfCE8

      • Anonyymi

      • Anonyymi

        Mitä tarkoitat tolla :(


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, toivottavasti on, miten onkin palkinto luvassa, heihei..

        Ikuisesti. Fi

        Kytät

        Hyvästi

        https://m.youtube.com/watch?v=YEOSuU122bk

        Siinäpä oli mies lyhyt virsi, ehkä provosoivaa ja paljon puhuvaa kun ei yhtään tiiä missä päin niiden pitäisi valmistautua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä oli mies lyhyt virsi, ehkä provosoivaa ja paljon puhuvaa kun ei yhtään tiiä missä päin niiden pitäisi valmistautua

        Kuulostaa lohduttomalta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulostaa lohduttomalta..

        Ehkä jossain on silti valoa..tai toivoa


    • Anonyymi

      Ihana kysymys toki mutta minun on turhaa tänne mitään tuohon liittyvää vastausta laitella.

    • Anonyymi

      Pidän paljon tummatukkaisista vanhemmista miehistä ja yhden sellaisen kanssa haluan parisuhteen. Rakastetuksi tuntee jos kumppani osaa halata ja huomioida muutenkin. Itse olen sellainen että tykkään halata, silitellä ja pussailla omaa rakastani.

    • Anonyymi

      Turha kirjoittaa tänne. Kerron livenä oikealle ihmiselle.

      • Anonyymi

        Ei mikään ole turha jos rakkaudesta kyse ,kaikki keinot sallittu.


    • Anonyymi

      En enää edes muista. Elin vuosia paskassa parisuhteessa, josta rakkaus kaukana, toki oli siinä hyvääkin osan ajasta. Nyt olen viimeisten kuukausien aikana alkanut itse tuntea niitä upeita tunteita.

      • Anonyymi

        Ketä kohtaan tunnet Niitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä kohtaan tunnet Niitä?

        Sellaista kohtaan, jolta en voi varmaan saada vastakaikua. Arjessa näen.


    • Anonyymi

      Tämä ei ole minulle mutta olen tosi huono itsetuntoinen (ei ehkä uskoisi heti) ja kaipaan tosi paljon rakkautta. Niin jos nainen menisi naimisiin kanssani ja olisi minua kohtaan hyvä ja lempeä, niin olisi rakastettu olo. Mutta sen rakkauden tulisi olla aitoa, että häntä harmittaa olla erossa minusta ja että ei kaipaisi edes puhelinta vierelläni.

      • Anonyymi

        Oisit edes vähä tunnisteita laittanut. Noi kaikki osuis jos tää olisi mulle. Ja vastaisin kyllä. Mutta jos oltais naimisissa ni miksi pitää olla erossa? Sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oisit edes vähä tunnisteita laittanut. Noi kaikki osuis jos tää olisi mulle. Ja vastaisin kyllä. Mutta jos oltais naimisissa ni miksi pitää olla erossa? Sivusta.

        Pitäisi olla erossa jos toinen käy vaikka yksin kaupassa tai sitten kun on töissä. Itse en pitäisi erossa olemisesta lainkaan. Mieheltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla erossa jos toinen käy vaikka yksin kaupassa tai sitten kun on töissä. Itse en pitäisi erossa olemisesta lainkaan. Mieheltä.

        En mäkään pitäisi erossa olosta yhtään,
        mutta välillä sekin ois tarpeen.
        Kunhan ei kovin kauan tarttisi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En mäkään pitäisi erossa olosta yhtään,
        mutta välillä sekin ois tarpeen.
        Kunhan ei kovin kauan tarttisi.

        Minulle ei ole tarpeen erossa oleminen. Olen ollut ihan yksin koko elämäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitäisi olla erossa jos toinen käy vaikka yksin kaupassa tai sitten kun on töissä. Itse en pitäisi erossa olemisesta lainkaan. Mieheltä.

        Niin onhan ne marketit aika sähäköitä paikkoja


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulle ei ole tarpeen erossa oleminen. Olen ollut ihan yksin koko elämäni.

        No ei tietenkään ois pakko olla.


    • Anonyymi

      Ihan ensiksi pitää olla luottamus.

    • Anonyymi

      Lämmittää ajatuskin, että on aloittajan kaltaisia ihania ihmisiä tuolla liikkeellä. <3

      No minulle on tullut rakastettu olo vaikka siitä, että toinen hakeutuu vierelle, kuuntelee tarkkaan, painaa muistiin jotain mieltymyksiäni, leipoo, on ymmärtäväinen.

    • Anonyymi

      Tunnen itseni rakastetuksi vain, kun nainen haluaa harrastaa seksiä kanssani.

      • Anonyymi

        Ymmärrän. Itsekkin varmaan sen takia täällä kun ei ole fyysistä kanssakäymistä miehen kans


    • Anonyymi

      minua kiinnostaa muut jutut, enkä ole mukana siinä touhussa. eli jos minulle sillä tiedolla et tee mitään. toivon teille kaikille pahaa, enkä todells tee yhteistyötä. eli ette hyödy mitenkää, ei olla samaa porukkaa. toivottavasti päätekijät kuolevat pian.

    • Anonyymi

      jos te hakkaamalla ja estämällä tuhoatte talouteni, minähän tapan itseni. ei minua kiinnosta mikään rakkausjutut.

      • Anonyymi

        Usko pois mies- se ei olis niin kattavaa kuitenkaan vaikka kiinnostais mitä valtio kattaa


    • Anonyymi

      ymmärrä en ikinä tee töitä teidän eteen, jos talouteni ja työni menee, tapan itseni. ei minua kiinnosta mikään rakkaus jos talous ja työ menee. sitten voi kuolla. jos en saa elää elämääni jossa on perhe ja työni ja olette hakanneet minua vuosia ja vieneet rahaa, estäneet sitä. en minä tee teille töitä tai auta, vaan tapan itseni.

      • Anonyymi

        Mitä sinä mies sössit sitten ku työt meni


    • Anonyymi

      minä en ota mitään mt jutyukasn vaan tapan itseni. ymmärrätkö en tee teille töitä enkä ota exääkläön takaisin. vielä hetki aikaa ja sitten tapan itseni. tai siis te tapoitte toiminnallanne.

      • Anonyymi

        Teillähän mies rankka työkulttuuri on, ootteko työnohjaajaa miettineet?


    • Anonyymi

      sillä ei ole mitään merkitystä, te tapoitte minut nyt. olette hakanneet elämäni vuosia ja nyt te tapatte minut

      • Anonyymi

        Onks tää mies jotain Shakespearea?


    • Anonyymi

      Se että minut huomioidaan käyttäydytään kunnolla ollaan kiinnostuneita minusta

      • Anonyymi

        No sepä se


    • Anonyymi

      Ne ajat on jo eletty. Seuraava aihe.

    • Anonyymi

      Jaa no mikä se ny vois ol mitähän ny edes ihde mahdat ymmärtää rakkautena oisko siittä hyvä lähtiä liikkeelle että teillä olisi suunnilleen sama käsitys siittä mitä rakkaus on jotta vältytte väärinkäsityksiltä

      • Anonyymi

        Ei rakkauden eri määritelmillä tai minun omalla näkemykselläni siitä mikä saa mahdollisesti olon tuntumaan rakastetulta ole tuossa hetkessä väliä. Kyse on siitä, että haluaisin niin kovasti huomioida nimenomaan häntä ja nimenomaan hänen haluamallaan tavalla, siten, mikä juuri hänelle on hyvää tekevää ja merkityksellistä. -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkauden eri määritelmillä tai minun omalla näkemykselläni siitä mikä saa mahdollisesti olon tuntumaan rakastetulta ole tuossa hetkessä väliä. Kyse on siitä, että haluaisin niin kovasti huomioida nimenomaan häntä ja nimenomaan hänen haluamallaan tavalla, siten, mikä juuri hänelle on hyvää tekevää ja merkityksellistä. -ap

        Oletpa ihana ihminen. Miksen ikinä tapaa sinun kaltaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei rakkauden eri määritelmillä tai minun omalla näkemykselläni siitä mikä saa mahdollisesti olon tuntumaan rakastetulta ole tuossa hetkessä väliä. Kyse on siitä, että haluaisin niin kovasti huomioida nimenomaan häntä ja nimenomaan hänen haluamallaan tavalla, siten, mikä juuri hänelle on hyvää tekevää ja merkityksellistä. -ap

        ” Kyse on siitä, että haluaisin niin kovasti huomioida nimenomaan häntä ja nimenomaan hänen haluamallaan tavalla, siten, mikä juuri hänelle on hyvää tekevää ja merkityksellistä.” Joopa miespuolinen aloittaja, teksti on sanoisinko päräyttävää ja hälyttää samaan aikaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Kyse on siitä, että haluaisin niin kovasti huomioida nimenomaan häntä ja nimenomaan hänen haluamallaan tavalla, siten, mikä juuri hänelle on hyvää tekevää ja merkityksellistä.” Joopa miespuolinen aloittaja, teksti on sanoisinko päräyttävää ja hälyttää samaan aikaan

        Hälyttävää* jos osaa oiko_lukia, moni ei osaa eikä taidot välttämättä parane mitä enemmän yrittää


    • Anonyymi

      ei mikään.

      • Anonyymi

        Ei tartte nousta seisomaan ei😏


    • Anonyymi

      Olen sylikissa, tykkään olla sylissä, lämpimässä syleilyssä silitettävä ja pusuteltava - kerran olin jo niiin lähellä, melkein tunsin itseni rakastetuksi hänen taholtaan - Mitta hän muutti mielensä ja irroitti otteen...

      • Anonyymi

        Mitä jos - olet siltikin hänen ainoa oikea satama?
        -sivu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä jos - olet siltikin hänen ainoa oikea satama?
        -sivu

        Ankkuria hän ei kuitenkaan laskenut.


      • Anonyymi

        Tässä oli varmaan naista esittävä mies se ns metoo- kynnys, josta usein vingutaan jo ns etukäteen kummissa asiayhteyksissä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ankkuria hän ei kuitenkaan laskenut.

        Jos ei ollut tuloselvitys kunnossa?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei ollut tuloselvitys kunnossa?

        Taloudellinenpuoli kiinnostaa?


      • Anonyymi

        Et osannut keskittyä vain yhteen.


    • Anonyymi

      Turva,suojelu.Olla sun sylissä ja syleilyssä.Kiihkeys erotiikasta,suudelmissa.Yhteinen tekeminen.Käydään vaikka syömässä,leffassa,kylpylässä,kahvilassa.Matkustellaan.Pidät musta huolta,hyvinä ja huonoina päivinä.Et sano kaikille ehdotuksilleni ei..Kuuntelet,ymmärrät.Viet mut kevät markkinoille ja katsomaan auringonlaskua merenrantaan..sellaiset asiat.. t.minä,pikkuinen nainen vaan

      • Anonyymi

        Toiveesi kuulostavat ihanilta..😘-minä tumma mies


      • Anonyymi

        ” Turva,suojelu” Mites se sinä naisena esiintyvä mies järjestäisit tällaiset jutut?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” Turva,suojelu” Mites se sinä naisena esiintyvä mies järjestäisit tällaiset jutut?

        Minä olen 100% nainen.


    • Tunnen itseni rakastetuksi (harvinainen kokemus) kun toinen osoittaa teoissa huomioimista ja välittämistä, huolenpitoa ihan arkisissa toimissa. Kuuntelee myös ja huomioi tunteeni. Ei ohita eikä mitätöi. Enkä tarkoita teoilla mitään kukkasten tai muun ostelemista tms., ne on ihan yhdentekeviä juttuja. Kyllä pirukin osaa kylvää rahaa ja lirkutella mukavia. Mutta sen tuntee jos toinen haluaa että minulla on kaikki hyvin, ja tekeekin jotain sen eteen - siis tekee, ei vain puhu. Ja sama pätee tietty molempiin suuntiin - molemmat tekevät toiselle hyvää ja saavat hyvää.

      • Anonyymi

        Hyvin sanottu. Samaa mieltä. 👍👍👍


    • Anonyymi

      Montako minuuttia hyppisit hyppynarulla vuokseni vai oletko kehämiehiä ollenkaan?

      • Anonyymi

        Aloittaja on nainen.


    • Anonyymi

      Avoin vuorovaikutus, sama aaltopituus ja keskusteluyhteys, luotettavuus joka suhteessa, rakastava kosketus ja yhteinen nauru. Harvoin tulee vastaan, mutta sitä kohti mennään.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      335
      3161
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      110
      2325
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      89
      1705
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      201
      1652
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      71
      1446
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      57
      1313
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      13
      1116
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      22
      1107
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      3
      1073
    10. Vapunviettoon

      Ohjeita palstanaisille: piIIua ei jaella.
      Sinkut
      163
      983
    Aihe