Mikä on Jennika Vikmanin horoskooppi?

Anonyymi-ap

Ei löydy netistä.

9

224

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eikö kukaan tiedä?

      • Anonyymi

        🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

        💋 ­­­N­­­y­m­f­­­o­m­a­­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋💋💋💋🔞


    • Anonyymi

      Horoskoopit on mielenkiintoinen juttu. Ne on osa ihmisen luonnetta&toimintaa, mutta myös kasvatus, kaveripiiri ja elämän kokemukset muokkaa ihmistä paljon + se horoskooppi. Syntymähoroskooppimerkki ei määrää kokonaan meidän luonnetta vaan myös nouseva merkki ja kuumerkki sekä omien vanhempien horoskooppikartta tai jopa isovanhemmiltakin asti voimme periä niitä heidän horoskooppikartan ominaisuuksia.

      Itse tein nuorempana isoja virheitä kun moitin tiettyjä horoskooppimerkkejä kun nykyään mä ajattelen että kaikki merkit pitää kohdata tasa-arvoisesti ja pitää laajentaa omaa käsitystä kun esim vaaka -merkkiä olin kritisoinut paljon siitä että vaakamerkkiset vaikuttavat tunnekylmiltä kun heistä ei välity tunne ulospäin mutta kun luin vaakamerkistä enemmän niin sain selville että heidän tunteet vellovatkin heidän pään sisällä eli heillä onkin tunteita paljon.

      Enitenhaukuttu merkki lienee rapu, mutta siinäkin pitää ottaa huomioon sellainen seikka, että pitää ymmärtää eri merkkejä. Kun elämänkokemusta tulee lisää ja elämänviisautta niin jokainen meistä varmasti kehittyy ihmisenä ja lopettaa tuollaisen toiminnan mihin minäkin syyllistyin joskus kun tein semmosta ilkeää toimintaa jossa tuomitsin tietyt merkit ja tietyt merkit kehuin taivaisiin.

      Silloin aikoinaan kehuin eniten näitä merkkejä; rapu, härkä, kalat ja skorpioni. Ja kovaa moittimista saivat osakseen; vaaka, jousimies, kauris, vesimies, oinas, leijona ja kaksonen

      • Anonyymi

        Kyllä vaikein luonne on Vesimiehellä!
        Sitä ihmettelen, kuka laittaa tyttärensä nimeksi "Jennika"??


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikein luonne on Vesimiehellä!
        Sitä ihmettelen, kuka laittaa tyttärensä nimeksi "Jennika"??

        Ok mikäs veskarissa vaikeata? Onhan se kiehtova merkki eli mielenkiintoinen! ERakkomerkki ehkä, mutta toisaalta ei se kauan aikaa erakkona taida viihtyä kun on kuitenki perussosiaalinen luonne. Taiteilijaluonne eli taipumusta lähttee taiteiden alalle. Härkä ja vesimies lähtevät herkimmin taidealoille kuten musiikki ja muu taide. Molemmat on myös erakkomerkkejä. Jokin viisaus on siinä että on mielenkiintoinen ja tekee asiat toisella tapaa. Joku voi kokea sen vaikeana luonteena. Itse olen aurinko härkä, nousu neitsyt ja kuu kauris eli kun olen syntyhärkä niin mulla taipumusta mököttää yksinään omissa oloissaan erakkona pitkiäkin aikoja (taipumusta ihan koko elämän mittaiseen erakkouteen kun oikeestaan koko elämäni oon ollu vain omissa oloissaa paitsi että 15-17 vuotiaana oli mun ainoa sosiaalinen vaiheeni jolloin kävin joka päivä kylässä parin jätkän luona) ja kun mainitsin mököttämisen niin emmä varsinaisesti nyt mökötä, kun oon perusluonteeltani tosi iloinen ja vähän tyhjännaurajakin, lapsenomainen tyyppi(on mut todettu psykiatriassa lapsenomaiseksi ja estyneeksi ihmiseksi mm) mut tuon iloisuuden oon perinyt äidiltäni( hän synty jousimies ja hänen isä oli leijona) kun taas isältäni oon perinyt hänen syntyrapua ja hänen kartalla myös paljon vaakaa. Äidin kartalla paljon jousimies, skorpionia ja kaksosta. Mun kartta koostuu pääosin jousimiehestä ja vaaka-merkistä mut karttani päämerkkeinä on toki nuo kolme eli synty härkä, nousu neitsyt ja kuu kauris.

        Mä en lähde tuomitsemaan mitään merkkejä siis ennää, mut joskus tein niin. En toki tuomitse sinun mielipidettäsi .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikein luonne on Vesimiehellä!
        Sitä ihmettelen, kuka laittaa tyttärensä nimeksi "Jennika"??

        veskarien suoruudesta pidän, mut joskus se voi mennä yli hilseen se liika suoruus. Jouni hynynen(kotiteollisuuden laulaja-lauluntekijä) on vesimies ja kauko röyhkä(artisti) on myös veskari ja sitten muistaakseni mira luoti (laulaja) on myöskin veskari. Pelle miljoona oikealta nimeltään petri tiili myös veskari ja hän se vasta onkin tyypillinen veskari eli tosi älykäs, filosofinen, henkinen ja syväulotteinen sekä sosiaalinen mutta myös erakkouteen menevä. Kauko röyhkässä samoja piirteitä kuin petri tiilessä, mutta röyhkä on aina jäänyt minulle liian etäiseksi hahmoksi. Hynynen ei ole ollenkaan niin filosofinen ja henkinen kuin petri tiili tai sitten ei ole tuonut esille julkisuudessa niitä piirteitänsä&mielipiteitään, mutta on kyllä todella suorasanainen kun muistan lukeneeni horoskoopeissa että vesimies on kaikkein ehdottomin ja suorasanaisin merkki ja varsinkin ehdottomuus kuvaa veskaria. Oon pannut merkille että etenkin nuorempana minä itse olin turhankin ehdoton mielipiteissäni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vaikein luonne on Vesimiehellä!
        Sitä ihmettelen, kuka laittaa tyttärensä nimeksi "Jennika"??

        jousimies -merkin julkkiksista pidän eniten ehkä Niina lahtisesta kun hän antaa itsestään niin ihanan kuvan ulospäin kun silmissä on usein sellainen todella kiltti katse. Rakastan hänen katsettaan koska siinä tulee semmonen mieleen heti että hän arvostaa toisia ihmisiä ja on tosi kiltti. Mä mietin että hän voi olla näitä ihmisiä jotka on niin kilttejä että muut vahvemmat voi polkea hänen mielipiteet = eli jyrätä hänet. En toki tunne häntä , mut tuo on niinku ensivaikutelma hänestä mitä näen hänet julkisuudessa . Hän on kova puhumaan.

        Oman härkämerkin ihmisistä pidän eniten ehkä entisestä taitoluistelijasta laura lepistöstä. En saa nyt muita mieleeni.

        Skorpioneja julkkiksista tulee paljonkin mieleen joista tykkään. En muista nyt yhtään sellaista skorpparia joka ei niin paljoa mieleeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jousimies -merkin julkkiksista pidän eniten ehkä Niina lahtisesta kun hän antaa itsestään niin ihanan kuvan ulospäin kun silmissä on usein sellainen todella kiltti katse. Rakastan hänen katsettaan koska siinä tulee semmonen mieleen heti että hän arvostaa toisia ihmisiä ja on tosi kiltti. Mä mietin että hän voi olla näitä ihmisiä jotka on niin kilttejä että muut vahvemmat voi polkea hänen mielipiteet = eli jyrätä hänet. En toki tunne häntä , mut tuo on niinku ensivaikutelma hänestä mitä näen hänet julkisuudessa . Hän on kova puhumaan.

        Oman härkämerkin ihmisistä pidän eniten ehkä entisestä taitoluistelijasta laura lepistöstä. En saa nyt muita mieleeni.

        Skorpioneja julkkiksista tulee paljonkin mieleen joista tykkään. En muista nyt yhtään sellaista skorpparia joka ei niin paljoa mieleeni.

        Ette sitten aloituksen oikeaa vastausta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ette sitten aloituksen oikeaa vastausta?

        No en tiijä hänen tähtimerkkiä, mut joskus myö ossaan tietää ennalta joittenki tähtimerkin vaikken tiiä heijän tähtimerkkiä.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      110
      8296
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2529
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      121
      2253
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1919
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      15
      1654
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1489
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      16
      1442
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      14
      1389
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      15
      1272
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      12
      1183
    Aihe