Siivotkaa koiranne kakat

Anonyymi-ap

Ei pitäisi olla liian vaikea rasti, vai onko teille?

22

187

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Jumluta missä paskansiivossa on penttilänrannan uusi cederbergin aukion terassi!
      Vatipäät on koko talven paskattaneet piskejään sinne ja nyt terassilla on tunkiollinen silkkaa sontaa!
      Kyllä täytyy sanoa ettei piskin hinaajilla paljon järki päätä pakota!
      Saisivat pitää siivous talkoot ja siivota jättämänsä sonnat pois, mutta sehän on vajakeilta ihan liikaa vaadittu.

      • Anonyymi

        😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍

        🍑 ­­­N­y­­­m­­­f­­o­­­m­­a­a­­n­i -> https://l24.im/ecC7ux#kissagirl21

        🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞


    • Anonyymi

      Voi voi luonnontuote.Nii varmaan tumpit ja kaljatölkit.Sammallaisia paskaajia kaikki kulkijat.

      • Anonyymi

        Samat tyypit jättävät koiransa paskat kadulle ja omat tumppinsa/olutölkkinsä luontoon.


    • Anonyymi

      Oon kyllä samaa mieltä, jokaiselle kuka ei kerää koiransa jätöksiä sakkolappu kouraan.
      Meijän lähiössä naurettavinta kun kilon kokoisia pakskoja on pöntön vieressä. Kerran jätin kakkapussirullan pöntön päälle ajatuksena ettei ainakaan jää läjä jos pussi unohtui! Joku valopää olikin varastanut pussit joten eipä siitä ollut yleistä hyötyä.

      • Anonyymi

        Olet sinä viisas!!


      • Anonyymi

        Tosiasia vain on ettei jotkut koiranomistajat ole niitä älykkäimpiä. Voi olla alkoholismia tai sukuvika.


    • Anonyymi

      Kyllä minusta tuollainen uusi kestopuurakennelma on enemmän edukseen kun sen kuorruttaa kakilla.

    • Anonyymi

      En varmalla siivoa. Senkun siivoilet. Minua ei haittaa yhtään. Muhahaaa!!

      • Anonyymi

        Ketju oli koirankakasta ei sinun omistasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketju oli koirankakasta ei sinun omistasi.

        Muhaahahahhahahaaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muhaahahahhahahaaa

        Tyypillinen koiranomistaja, eli vajakki.


    • Anonyymi

      Justiin keräsin tontilta koiranpaskat mitä oli talvenaikaan koira vääntänyt,muutama lapiollinen oli ja nakkasin kaaressa ne lähimpään lepikkoon saman tein.oli sitten oman koiran paskat ja oma lepikko!

    • Anonyymi

      Koiranomistajana voin sanoa häpeäväni sellaisia lajitovereitani jotka eivät osaa kouluttaa koiraansa tekemään tarpeitaan metsään tai hoitamaan niitä pussissa roskiin.

      Ei ole todellakaan liian suuri vaiva hoitaa asiaa.
      Luku sinänsä ovat kahden tai kolmen suurikokoisen koiran pitäminen kaupungissa joista jokainen tuottaa pesuvadillisen kerrallaan.

      Kaupungissa asumisessa on yritettävä käyttäytyä toisia kohtaan samoin kuin toivoisi toisten käyttäytyvän itseään kohtaan.
      Siihen ei kuulu paskattaa koiraansa toisten portinpieliin tai lasten leikkipaikoille.

    • Anonyymi

      Miksi ? Sehän on ravinnetta.

      • Anonyymi

        Ai kestopuu terassilla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai kestopuu terassilla?

        joo, laitan koirankakkaa kukkaruukkuihini, kotonani haisee hyvältä


    • Anonyymi

      Yhteiskunnan elätit joutaa koiranpaskat kerätä kun kerran valittavat.

      • Anonyymi

        Suurein yhteiskunnan elätti olet itse jos et kykene koirasi paskojakaan hoitamaan.

        Yleisin syy tähän on surkea geeniperimä, epäsosiaaliset kotiolot, epäonnistunut
        kasvatus ja vääristynyt luonne.

        Varmaan löydät itsestäsi nämä ominaisuudet.


    • Anonyymi

      minua ei haittaisi yhtään jos koirat kusisivat ja paskoisivat liikenneymyröihin. Ne pitäisi kuitenkin aidata ensin, ettei hurtat juoksentelisi autojen alle. Siellä voisivat sitten kakkia muutkin kuin koirat.

      • Anonyymi

        koiraansa kakittavat kakkaavat myös itse ulos ja jättävät siivoamatta


    • Anonyymi

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑

      😋 K­u­­­u­m­­­a­­t­ ­­­t­y­t­­­ö­­­t­­­ ­­­o­­d­­o­­­t­­t­­a­v­­­­­­a­t­­ ­­­s­­i­n­­­u­­a­­­ -> https://nbw.fi/sexygirls?18364458

      🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️💋❤️💋❤️🔞

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      95
      6806
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      29
      2686
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      33
      2263
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      83
      1952
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1681
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1487
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1377
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1351
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      8
      1294
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1243
    Aihe