Niko Saarinen ja aika näyttävä face lift! Palkitun radiojuontajan koti sai aivan uutta lämpöä ja hehkua tv-ohjelmassa.
Lue lisää ja katso kuvat:
https://www.suomi24.fi/viihde/oho-niko-saarinen-saa-melko-persoonattomaan-kotiinsa-luksus-faceliftin-katso-ennen-jalkeen-kuvat?s24
Oho! Niko Saarinen saa melko persoonattomaan kotiinsa luksus faceliftin - Katso ennen-jälkeen kuvat!
9
1971
Vastaukset
- Anonyymi
Niko on kyllä aivan omanlaisensa. Tämä pitää kattoo telkkarisya.
- Anonyymi
Mikä tää tyyppi on ku joka paikassa on esillä?
- Anonyymi
voi kuulkaas mulla se vasta persoonaton koti onki hahha! Täällä on ristiriidassa monet jutut ja oman makuuhuoneen tapetin revin irti ja piirsin sen täyteen seinän erilaisia piirustuskuvia, josta veljeni tytär tykkäsi mutta kaikki muut lähinnä sanoneet "onpa mautonta". Ja täällä kodissani ei paljoa paikat koreile vaan lähinnä poikamiesboxi vaikka onkin iso omakotitalo jossa asun. En välitä niinkään miltä pitää näyttää vaan enemmän meen viihtyvyys-edellä periaatteella enkä välitä pane painoarvoa että pitääkö jonkun jutun svengata toisen kanssa vaan ihan summan mutikassa sisustan eli jos mulla olisi vaimo niiin hän varmaan kääntäisi päälaelleen taloni sisustuksen hehhe ja voisin tai ois kai pakko se hyväksyä kun vaimot sanoo mielipitteen niin kuulemma silloin miesten pitää kuunnella ja totella =) Näin oon kuullut. Ja naiset kai muutenki tietää paremmin sisutuksesta kuin me miehet tai en mä tiedä nyt onko siinä perää kun näin todetaan ussein.
- Anonyymi
Ihmettelin kans eilen Joonan uusavuttomuutta.
- Anonyymi
Iso asunto.
Luxussohva, pitkät verhot, kylpyh kalusteet ja pesukone mustaksimaalaus, musta työpöytä?
Eli uusia kalusteita lähinnä- Anonyymi
Tarpeeksi monta hattua ja lakkia, joilla voi yrittää peittää alkanutta kaljuuntumistaan.
- Anonyymi
🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑
😍 Kuumat tytöt odottavat sinua -> https://nbw.fi/sexygirls?18364479
🔞💋❤️💋❤️💋🔞💋❤️💋❤️💋🔞 - Anonyymi
Oksettava hintti.
Ketjusta on poistettu 19 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kansa on on puhunut.
Ja pulinat pois. Amerikan kansa kyllästyi edelliseen 4 vuoteen. Demokratia toteutuu. Vaalivilppiä salaliittoteoriaksi ha4102729Miten Trump " tuo rauhaa"?
Kertoisiko joku? Ymmärtääkseni hän pikemminkin pakottaa länsimaat varustelukierteeseen. Muuta vaihtoehtoahan ei ole, jo5932222Sofia B - ansiotulot ovatkin 0 euroa ja millä rahoilla hän siis elää?
Oho olipa paljastus nyt tästä luksus elämää viettävästä naisesta.1042144Ensitreffit Jenni tykittää - Tämä Jyrkin lause nostaa karvat pystyyn: "Niin epämiellyttävä..."
Jenni tykittää menemään… Jaetaankos teillä laskut tasan tai tuleeko raha-asioista kiistaa? Lue lisää: https://www.suom411957etkö osaa jättää rauhaan?
Et halua mitään, silti stalkkaat ja vainoat! jätä rauhaan niin voin jatkaa elämää!651483- 981344
Leikkeleet pois leivältä
Oikea suunta. Uusissa suomalaisissa ravitsemussuosituksissa suositellaan jättämään leivän päältä leikkeleet pois mielu1321201Saatiin meidän oma mies valkoiseen taloon!
Miltäs nyt tuntuu Ylen petkuttamat sosialistit ja muut femakot? Ilmastousko ja woke lähti liikkeelle USA:sta, ne valhee1521167- 1681162
- 531135