Moikka poijat! Täällä Vietnam!

Anonyymi-ap

Good morning Vietnam! [url=https://aijaa.com/YFfQpH][img]https://img.aijaa.com/m/00087/15235921.jpg[/img][/url]

Kahvilla ollaan jo Highland coffeessa. . . Kohta lähdetään taas shoppailemaan. Täytyy ottaa tästä se 69 bussi se on helppo muistaa. Se on se seksi asento. Ja Ravun merkki.

Mitens poijat ostetaanko pikku pöksyt ja partavettä. Sitä vettä lentää nyt niin niin siellä Pattayalla. . . Älkää kovin Kastelko toisia siellä Suomessa. Siellä saattaa pippeli jäätyä. . . Sinisenä ja siihen voi tulla tulehduksia. Vaikka nyt on sellainen vesi vesi rieha.

Paljonko vuokra maksaa. . Se on se sama 11 miljoonaa 3 kuukautta + sähkö. Hupsista, kuinka kivaa, kun taas on maanantai. On se niin, Juva ja kiva, kun pojat tai loput pojat lähtevät täältä Vung Taulta ja Pattayalta kotiin Suomeen ja vaatiihan KELA heitä myös Palaamaan. En tiedä, että onko KELA muistuttanut poikia vai miten se KELA merkintä toimii. . . Sitten kipin kapin Passin kanssa Kelaan ja homma on kait näin.

Minä niin, tykkään tästä ajasta, kun turisti nuristit lähtevät täältä pois. On niin paljon rauhallisempaa. Tarjoukset kaupoissa ja palvelut pelaa. Toki se vesisade saattaa välillä haitata. Paljonko maksaa Lennot Pattayalle täältä HCMC:stä nyt kesällä .. voiko lennellä ees taas.. hupsista, kun on halpaa. Muutenkin saattaa lennot olla täällä aika edullisia kesällä. Hotellit myös . . . No, nautiskellaan. Ai, niin te voitte katsoa TV:stä. Minä en ole moista rakkinetta katsonut yli 30 vuoteen juuri mitään. Se on todella vähän. Olisiko alle 10 tuntia. Siis, 30 vuodessa. Minä voisin Katsoa vaikka XXX kanavia netistä mieluummin ja olen toki katsonut niitä hiukan enemmän, kuin TV:tä.

Minua ei kiinnosta, kuinka valtio voi. Kunhan jättävät minun eläkkeeni rauhaan ja puun ja metsän hinta vain nousisi, niin kaikki hyvin.

Joo 1600 dollaria on riittänyt ihan hyvin kuukaudessa. Toki siitä on jäänyt säästöön jo aika paljon. Voisi vähän, vaikka hupsutella. 150 dollaria vuokra ei oikein kuluta eläkettä ja niin halpoja on Banaanit ja hedelmät. Kahvikin kotona 4,5 dollaria 30 pussi jussia Cappuccinoa.

Tulin bussin takapenkillä tänne HCMC:yyn Vung Taulta. Maksoi 135 000 Dongia. 5 dollaria ja sain vesipullon ja kosteuspyyhkeen. Matka kesti 2 tuntia. Takaisin illalla ja silloin mennään ihan haipakkaa ihan 1,5 tuntia. Metrolla ei saa ajaa, kuin tunnin ja siinä on niin kova penkki että.

Pattayalla viel muutama poika hupsuttelee valkoista jauhoa ja vettä nesuun ja kasvoille. No, katsellaan poijat.

31

266

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Et kertonut paljonko säästössä?
      Kosteuspyyhkeellä pyyhit ensin kakkareiän, ja sitten hien otsalta?

    • Anonyymi

      "Kahvilla ollaan ja kohta lähdetään"?

      Ketkä me? Näyttää tuo ruokavaliosi koostuvan pääasiassa kekseistä ja pullasta.
      Aika heikko on valikoima Vung Taun kaupoissa, kun sinun pitää vähän väliä käydä ostamassa banaania, saippuaa ja alushousuja Ho Chi Minhistä.
      Taitaa aika käydä varsin pitkäksi kun et muuta tekemistä keksi kuin bussissa istuminen ja netissä runskuttelu.

      Mitähän sinun tekemistä ne ajoittaiset mahdolliset sateet haittaa? Bussimatkailua vaiko netissä runksuttelua?

      • Anonyymi

        ""Kahvilla ollaan ja kohta lähdetään"?

        Ketkä me?"

        Ihan näin ulkopuolisena ilmoitan, että sekä "ollaan" että "lähdetään" ovat passiivimuotoja, eivätkä kerro olijoiden ja lähtijöiden määrästä täten mitään.

        Suosittelen suomen kielen peruskurssia.


    • Anonyymi

      Paljonko vuokra?

    • Anonyymi

      Paljonko olut?

    • Anonyymi

      Tuosta ei mies enää muutu homommaksi kuin tämä senssuklooni jostakin parantolasta, joka paloittelee toisten kuvia niiden jäljittämisen vaikeuttamiseksi.

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Maitotaloustuotteita ei voinut.. laittaa. Turha kait, on pistää makkaroita.. poistivat. Kateellisia.

      • Anonyymi

        Kiitos pyhälle hengelle voisarvista, makkaroista ja kateellisista.


    • Anonyymi

      Paljonko vuokra?

      • Anonyymi

        150 dollaria ja sähkö


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        150 dollaria ja sähkö

        Pankkitilillekö tunget sitä sähköä?


    • Anonyymi

      Paljonko eläke?

      • Anonyymi

        Se oli se 1600 dollaria käteen... Aika vähän vai mitä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Se oli se 1600 dollaria käteen... Aika vähän vai mitä.

        Aimo sai tänään puhtaana käteen aika hyvän satsin kun sillä on perssilmässä huuli herppes ni ei kärsiny sinne pursottaa hunajata...


    • Anonyymi

      Paljonko säästö?

      • Anonyymi

        Paljonko vuokra?


    • Anonyymi

      Säästöön jää noin 500 dollaria kuukaudessa. . . Ihan hyvä 1600 netto-eläkkeestä. Siksi minä täällä asun. Ei minulla ole varaa asua Suomessa eläkkeellä ja eikä se edes ole järkevää.

      • Anonyymi

        Mihin käytät säästösi? Teetkö sijoituksia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mihin käytät säästösi? Teetkö sijoituksia?

        Humpsuttelen aina välillä.. . . Shoppailemassa tietysti. Kunnon kalsarit ja Shortsit ja sillä tavalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humpsuttelen aina välillä.. . . Shoppailemassa tietysti. Kunnon kalsarit ja Shortsit ja sillä tavalla.

        6000 dollarilla hupsuttelet kalsareita ja shortseja vuositasolla?

        Minulla on jalassani 40 bahtin Adidaksen shortsit jotka ostin torilta 2013. Alushousuja ei näissä tarvi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6000 dollarilla hupsuttelet kalsareita ja shortseja vuositasolla?

        Minulla on jalassani 40 bahtin Adidaksen shortsit jotka ostin torilta 2013. Alushousuja ei näissä tarvi.

        Adi Dassler järkyttyisi moisesta mikäli olisi vielä hengissä.
        Kolme raitaa oli muuten alkujaan Karhun tuotemerkki.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Humpsuttelen aina välillä.. . . Shoppailemassa tietysti. Kunnon kalsarit ja Shortsit ja sillä tavalla.

        Paljonko menee voisarviin?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        6000 dollarilla hupsuttelet kalsareita ja shortseja vuositasolla?

        Minulla on jalassani 40 bahtin Adidaksen shortsit jotka ostin torilta 2013. Alushousuja ei näissä tarvi.

        Ketä humpsuttelet?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä humpsuttelet?

        Paljonko maksaa humpsuttelu?


    • Anonyymi

      "Kolme raitaa oli muuten alkujaan Karhun tuotemerkki."

      Karhu varasti sen Armeijalta!

      • Anonyymi

        Karhu käytti kolmea raitaa tuotemerkkinään jo 1900-luvun alussa.


    • Anonyymi

      Paljonko olut?

    • Anonyymi

      Paljonko yhteensä vuokra, olut ja humpsuttelu?

      • Anonyymi

        Paljonko voisarvi ja humpsuttelu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljonko voisarvi ja humpsuttelu?

        Kaksi voisarvea maksaa noin 90 senttiä.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      255
      2373
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      84
      1911
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      76
      1579
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      136
      1354
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      65
      1214
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      53
      1165
    7. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      19
      1066
    8. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      11
      1064
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      1
      990
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      901
    Aihe