Pissikset ja muutkin!

Et ottaa jo pannuu

riina sefu tekee kysymyksiä ja itse vastailee niihi et sais porukkaa puolelles. Se ei kerkii hoitaa hommiis ja sitäpaitti poistelee ihan miten sattuu jos se silt ittest siltä tuntuu. Selityksii löytyy vaikka kuinka monta kilometriä.
Valta on noussu hyvin päähän! Palstan taso on romahtanut täsä lähiaikoina ja säännöt muuttuu kokoaja mitä saa kirjottaa ja mitä ei.

8

681

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoboost

      jo itsekkin että täällä saisi taas jälleen keskustella asiallisesti. kyllä toi pään aukoninen ja muu vittuilu sais kyllä riittää. Taas yks tuuttitollo rehaa täällä. katsokaa juttu "muistakaa tänään kruisailu".

      • Tätä taas

        Niin, kukakohan siellä riehuu? Miten jaksatkin olla noin lapsellinen...


      • volvoboost
        Tätä taas kirjoitti:

        Niin, kukakohan siellä riehuu? Miten jaksatkin olla noin lapsellinen...

        tiätäs, jotkus pissikset varmaan. Millaikohan niit sais kitkettyy pois.


    • Mr.Psyco

      jo ottaa pataan itteeki.

    • En ole tehnyt itsestäni/itselleni yhtäkään kysymystä, tämän voit ylläpidosta tarkistaa jos välttämättä tahdot.
      Totta on, että sääntömuutoksia on tullut, mutta ne ovat tulleet kaikille palstoille, ei vain Pori-palstalle.

      Ja itseasiassa minun ei olisi pakko vastata ollenkaan palostalla jos en tahdo, kuitenkin yritän aina mahdollisuuksien mukaan selittää poistoni.

      Ja ihan miten sattuu en poistele, vaan jokaista poistoa harkitsen tarkasti. Ja ottakaa myös huomioon, että ei minun edes tarvitse poistaa jokaista viestiä erikseen, vaan kaikki poistettavan alla olevat asiallisetkin kirjoitukset poistuvat automaattisesti ja tällekään minä en voi mitään.

      Ja toivoisin todella, että kritiikki ym. laitettaisiin henkilökohtaisesti tulemaan sähköpostiini, jotta koko palstan keskustelu ei keskittyisi minun ympärilleni. Tämänkin viestin olisit hyvin voinut laittaa muiden mukaan, eikä olisi tarvinnut aloittaa kokonaan uutta keskustelua.

      • Et ottaa jo pannuu

        No voi pissis!
        Tosiasia on että monet ovat kyllätyny noihin turhiin poistoihin. Kyl sitä on ihan hyvä julkisesti keskustella jos mätää on! Ei tarvita e-mailei aina. Vastauski oli just ihan sitä samaa mitä orotin. Vai 4 palstan sefu? Mitkähän ne on jossa sefuilet? Taidatko muuten valehtelun taidon vai onko poika-ystävä sejoka aina sua puolustaa täällä?


      • Et ottaa jo pannuu kirjoitti:

        No voi pissis!
        Tosiasia on että monet ovat kyllätyny noihin turhiin poistoihin. Kyl sitä on ihan hyvä julkisesti keskustella jos mätää on! Ei tarvita e-mailei aina. Vastauski oli just ihan sitä samaa mitä orotin. Vai 4 palstan sefu? Mitkähän ne on jossa sefuilet? Taidatko muuten valehtelun taidon vai onko poika-ystävä sejoka aina sua puolustaa täällä?

        Avomieheni ei käy näillä palstoilla ollenkaan.
        Ja voin olla tietysti kokonaan vastailemattakin jos ei vastaukset miellytä.

        ja tietysti julkisesti saa keskustella, mutta palstan aiheena ei ole kuitenkaan riina00 sheriffin toiminta vaan täällä pitäisi pääasiassa keskustella Porista ja sen asioista.

        Kerropas nyt minulle mitkä ovat mielestäsi olleet turhia poistoja? Monet ovat olleet pitkään hyvin tyytyväisiä sheriffin toimistani niin täällä kuin muillakin palstoilla, nyt vaan tänne on pesiytynyt muutama häirikkö, jotka ovat aiheuttaneet kränää palstalla.

        Ja miten pissikset tähän liittyvät?
        Mielestäni on erittäin tyhmää tämä muiden pissikseksi tai tuuttitukaksi haukkuminen, ja kyllä en aio antaa joidenkin haukkua muita palstalaisia jatkuvasti.

        Kerron nyt muutaman periaatteen jonka perusteella toimin:
        - Keskusteluissa ei saa kehottaa rikokseen, väkivaltaan ym.
        - Keskustelussa ei saa herjata muita palstalaisia, eikä puhua palstan ulkopuolisista yksityisistä henkilöistä (poikkeuksena julkisuuden henkilöt.)
        - Teksti ei saa rikkoa tekijänsuojalakia vastaan.
        - Myös kirosanoja sisältävät viestit poistetaan.

        Nämä ovat tällä hetkellä palstan eniten rikottuja sääntöjä.


      • Pannu jo kuumana!
        riina00 kirjoitti:

        Avomieheni ei käy näillä palstoilla ollenkaan.
        Ja voin olla tietysti kokonaan vastailemattakin jos ei vastaukset miellytä.

        ja tietysti julkisesti saa keskustella, mutta palstan aiheena ei ole kuitenkaan riina00 sheriffin toiminta vaan täällä pitäisi pääasiassa keskustella Porista ja sen asioista.

        Kerropas nyt minulle mitkä ovat mielestäsi olleet turhia poistoja? Monet ovat olleet pitkään hyvin tyytyväisiä sheriffin toimistani niin täällä kuin muillakin palstoilla, nyt vaan tänne on pesiytynyt muutama häirikkö, jotka ovat aiheuttaneet kränää palstalla.

        Ja miten pissikset tähän liittyvät?
        Mielestäni on erittäin tyhmää tämä muiden pissikseksi tai tuuttitukaksi haukkuminen, ja kyllä en aio antaa joidenkin haukkua muita palstalaisia jatkuvasti.

        Kerron nyt muutaman periaatteen jonka perusteella toimin:
        - Keskusteluissa ei saa kehottaa rikokseen, väkivaltaan ym.
        - Keskustelussa ei saa herjata muita palstalaisia, eikä puhua palstan ulkopuolisista yksityisistä henkilöistä (poikkeuksena julkisuuden henkilöt.)
        - Teksti ei saa rikkoa tekijänsuojalakia vastaan.
        - Myös kirosanoja sisältävät viestit poistetaan.

        Nämä ovat tällä hetkellä palstan eniten rikottuja sääntöjä.

        Kyl olet omahyvänenki. Kato ny uudestaan kirjotustas! Kehu ny sit vielä lisää itteäs. Tosiaan moni on kyllästynyt ylimieliseen tyylisi sensurisefu. Säännöistä viis kun ite touhuat.
        Ällöttää nykyinen porinpalsta. katovaikka ite jos et usko. Hehe. Sensurii ittes sinne serobi palstal pysyvästi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q=riina00


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jumala rankaisi; nainen kuoli Suviseuroissa

      Eihän näissä joukkohysteriatapahtumissa ole mitään tolkkua. Aina pitää hajauttaa. Toivottavasti lestatkin tulevat nyt
      Maailman menoa
      207
      5448
    2. Mopomiitti onnettomuus

      Vittu se tehdas-alue ole oikea paikka mopomiitille, Ja minkälainen vanhempi hyväksyy, että pojan mopo kulkee järkyttävä
      Kokkola
      129
      3296
    3. Pääsit nainen todella

      lähelle ja kaikki sinussa oli jotain selittämättömän kiehtovaa. Silti en koskaan ymmärtänyt sinua täysin. Mitä halusit t
      Ikävä
      143
      2475
    4. Koettakaa nyt Trumpinkin fanit ymmärtää:

      Hän on myös jo vanha mies. Kukaan ei tiedä, mitä kunnossa hän on parin vuoden päästä.
      Maailman menoa
      343
      2411
    5. Kiitos, kun paljastit

      Vaikka mä tiesinkin! Nyt voi ottaa seuraavan askeleen? Hyvää yötä:)
      Ikävä
      55
      2012
    6. En saa unta kun ajattelen

      Sinua mies. Sydäntä ahdistaa meidän välit 😌😞
      Ikävä
      81
      1586
    7. YLE kirjoittaa - Viritetyt sähköpyörät aiheuttavat ongelmia poliiseille

      "Itse rakennellut ja viritetyt sähköpyörät ovat poliisin ja Liikenneturvan mukaan yleistyvä kirous liikenteessä." https
      Pyöräily
      119
      1561
    8. Missä hiton pippaloissa

      Sä käyt kun sua ei näy missään..tahtosin vaan varmistua et kaikki ok.
      Ikävä
      31
      1423
    9. Olen miettinyt sinua tänään

      Se mitä teit oli oikeasti vähän tylyä. En voi ottaa sitä muuna kuin mitä se konkreettisesti on. Esitän itsellenikin että
      Tunteet
      24
      1250
    10. Vieläkö pidät minusta

      Vieläkö pidät minusta nuori nainen? Vaikutat etääntyneeltä ja olen ajatellut että haluat olla rauhassa.
      Ikävä
      105
      1111
    Aihe