Pissikset ja muutkin!

Et ottaa jo pannuu

riina sefu tekee kysymyksiä ja itse vastailee niihi et sais porukkaa puolelles. Se ei kerkii hoitaa hommiis ja sitäpaitti poistelee ihan miten sattuu jos se silt ittest siltä tuntuu. Selityksii löytyy vaikka kuinka monta kilometriä.
Valta on noussu hyvin päähän! Palstan taso on romahtanut täsä lähiaikoina ja säännöt muuttuu kokoaja mitä saa kirjottaa ja mitä ei.

8

836

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • volvoboost

      jo itsekkin että täällä saisi taas jälleen keskustella asiallisesti. kyllä toi pään aukoninen ja muu vittuilu sais kyllä riittää. Taas yks tuuttitollo rehaa täällä. katsokaa juttu "muistakaa tänään kruisailu".

      • Tätä taas

        Niin, kukakohan siellä riehuu? Miten jaksatkin olla noin lapsellinen...


      • volvoboost
        Tätä taas kirjoitti:

        Niin, kukakohan siellä riehuu? Miten jaksatkin olla noin lapsellinen...

        tiätäs, jotkus pissikset varmaan. Millaikohan niit sais kitkettyy pois.


    • Mr.Psyco

      jo ottaa pataan itteeki.

    • En ole tehnyt itsestäni/itselleni yhtäkään kysymystä, tämän voit ylläpidosta tarkistaa jos välttämättä tahdot.
      Totta on, että sääntömuutoksia on tullut, mutta ne ovat tulleet kaikille palstoille, ei vain Pori-palstalle.

      Ja itseasiassa minun ei olisi pakko vastata ollenkaan palostalla jos en tahdo, kuitenkin yritän aina mahdollisuuksien mukaan selittää poistoni.

      Ja ihan miten sattuu en poistele, vaan jokaista poistoa harkitsen tarkasti. Ja ottakaa myös huomioon, että ei minun edes tarvitse poistaa jokaista viestiä erikseen, vaan kaikki poistettavan alla olevat asiallisetkin kirjoitukset poistuvat automaattisesti ja tällekään minä en voi mitään.

      Ja toivoisin todella, että kritiikki ym. laitettaisiin henkilökohtaisesti tulemaan sähköpostiini, jotta koko palstan keskustelu ei keskittyisi minun ympärilleni. Tämänkin viestin olisit hyvin voinut laittaa muiden mukaan, eikä olisi tarvinnut aloittaa kokonaan uutta keskustelua.

      • Et ottaa jo pannuu

        No voi pissis!
        Tosiasia on että monet ovat kyllätyny noihin turhiin poistoihin. Kyl sitä on ihan hyvä julkisesti keskustella jos mätää on! Ei tarvita e-mailei aina. Vastauski oli just ihan sitä samaa mitä orotin. Vai 4 palstan sefu? Mitkähän ne on jossa sefuilet? Taidatko muuten valehtelun taidon vai onko poika-ystävä sejoka aina sua puolustaa täällä?


      • Et ottaa jo pannuu kirjoitti:

        No voi pissis!
        Tosiasia on että monet ovat kyllätyny noihin turhiin poistoihin. Kyl sitä on ihan hyvä julkisesti keskustella jos mätää on! Ei tarvita e-mailei aina. Vastauski oli just ihan sitä samaa mitä orotin. Vai 4 palstan sefu? Mitkähän ne on jossa sefuilet? Taidatko muuten valehtelun taidon vai onko poika-ystävä sejoka aina sua puolustaa täällä?

        Avomieheni ei käy näillä palstoilla ollenkaan.
        Ja voin olla tietysti kokonaan vastailemattakin jos ei vastaukset miellytä.

        ja tietysti julkisesti saa keskustella, mutta palstan aiheena ei ole kuitenkaan riina00 sheriffin toiminta vaan täällä pitäisi pääasiassa keskustella Porista ja sen asioista.

        Kerropas nyt minulle mitkä ovat mielestäsi olleet turhia poistoja? Monet ovat olleet pitkään hyvin tyytyväisiä sheriffin toimistani niin täällä kuin muillakin palstoilla, nyt vaan tänne on pesiytynyt muutama häirikkö, jotka ovat aiheuttaneet kränää palstalla.

        Ja miten pissikset tähän liittyvät?
        Mielestäni on erittäin tyhmää tämä muiden pissikseksi tai tuuttitukaksi haukkuminen, ja kyllä en aio antaa joidenkin haukkua muita palstalaisia jatkuvasti.

        Kerron nyt muutaman periaatteen jonka perusteella toimin:
        - Keskusteluissa ei saa kehottaa rikokseen, väkivaltaan ym.
        - Keskustelussa ei saa herjata muita palstalaisia, eikä puhua palstan ulkopuolisista yksityisistä henkilöistä (poikkeuksena julkisuuden henkilöt.)
        - Teksti ei saa rikkoa tekijänsuojalakia vastaan.
        - Myös kirosanoja sisältävät viestit poistetaan.

        Nämä ovat tällä hetkellä palstan eniten rikottuja sääntöjä.


      • Pannu jo kuumana!
        riina00 kirjoitti:

        Avomieheni ei käy näillä palstoilla ollenkaan.
        Ja voin olla tietysti kokonaan vastailemattakin jos ei vastaukset miellytä.

        ja tietysti julkisesti saa keskustella, mutta palstan aiheena ei ole kuitenkaan riina00 sheriffin toiminta vaan täällä pitäisi pääasiassa keskustella Porista ja sen asioista.

        Kerropas nyt minulle mitkä ovat mielestäsi olleet turhia poistoja? Monet ovat olleet pitkään hyvin tyytyväisiä sheriffin toimistani niin täällä kuin muillakin palstoilla, nyt vaan tänne on pesiytynyt muutama häirikkö, jotka ovat aiheuttaneet kränää palstalla.

        Ja miten pissikset tähän liittyvät?
        Mielestäni on erittäin tyhmää tämä muiden pissikseksi tai tuuttitukaksi haukkuminen, ja kyllä en aio antaa joidenkin haukkua muita palstalaisia jatkuvasti.

        Kerron nyt muutaman periaatteen jonka perusteella toimin:
        - Keskusteluissa ei saa kehottaa rikokseen, väkivaltaan ym.
        - Keskustelussa ei saa herjata muita palstalaisia, eikä puhua palstan ulkopuolisista yksityisistä henkilöistä (poikkeuksena julkisuuden henkilöt.)
        - Teksti ei saa rikkoa tekijänsuojalakia vastaan.
        - Myös kirosanoja sisältävät viestit poistetaan.

        Nämä ovat tällä hetkellä palstan eniten rikottuja sääntöjä.

        Kyl olet omahyvänenki. Kato ny uudestaan kirjotustas! Kehu ny sit vielä lisää itteäs. Tosiaan moni on kyllästynyt ylimieliseen tyylisi sensurisefu. Säännöistä viis kun ite touhuat.
        Ällöttää nykyinen porinpalsta. katovaikka ite jos et usko. Hehe. Sensurii ittes sinne serobi palstal pysyvästi.
        http://keskustelu.suomi24.fi/servlets/search?start=0&q=riina00


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      202
      1622
    2. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      81
      1100
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      101
      915
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      77
      885
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      86
      802
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      754
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      111
      733
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      117
      628
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      48
      607
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      19
      576
    Aihe